SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
En dan bijna vallen op het moment dat ik bij de datacron benquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Datacron hunt met crimson
10 man op een platformpje
ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatiequote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
gvd, speel een dik goede pot huttball, staan we op het punt te winnen wordt ik uit de game gekicked
Echt frustrerendquote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatieweg medals, weg valor.
BH isquote:Op maandag 23 januari 2012 01:00 schreef pjats het volgende:
Mijn Bounty Hunter heeft eindelijk Chapter 1 afgerond en meteen maar even 3 alts aangemaakt om mijn verslaving te stillen. Een gun slinger, een sith juggernaut en een sniper. Op dit moment zijn ze allemaal rond level 10/11 en zitten ze op de fleet. Klaar voor het eerste flashpoint
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP nog steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
Dat rested XP is veel meer dan een level. Wat je verdient met monsters verslaan is minimaal, zeker op de hogere levels. Toen ik terugkwam van een weekje vakantie had ik 50% rested, maar pas een level of 10! later was ik niet meer rested. XP verdien je met questen, verkennen, lore, etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP ni steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
Ik vond het juist een leuke en originele FPquote:Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef DaFan het volgende:
Ja mag niet klagen ook, gemiddelde wachttijd voor WZ is 5 min dus dat is prima.
Gisteren Colicoid gedaan, wat een domme FP met die turrets. En die puzzels erna, maar goed toch eruit gekomen. Voor de rest echt enorm simpele FP.
ditquote:Op maandag 23 januari 2012 11:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vond het juist een leuke en originele FP
Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?quote:
Had em gisteren gedaan, ging wel instant dood met die gare vlammen, maar zat dan ook als een gekke te concentreren op t healen ipv die gare rakettenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?
Op mn sorc ging ie zo neer.. easy tactics.
En toen ik em van de week deed werden we keer op keer geraped door die vlammen.. terwijl we er niet eens onder stonden.
Hier ook een PT BH met AP spec. De slechtste spec maar wel leuk om te spelen. Had ook nog een IA(sniper) aangemaakt tot level 25 maar dat beviel me niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:39 schreef JediSimons het volgende:
[..]
BH is![]()
41 Powertech Pyrotech hierzo. Weet nog niet of ik tank of DPS ga op 50.
waarom je account niet bewarenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik ga stoppen ik speel teveel en er ontbreekt naar mijn mening teveel en teveel bugs (beetje tegenstrijdig ik weet het)
iemand een accie kopen? lvl 50 trooper, paar champion items en andere epics en 33 valor PM maar
Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef Morthill het volgende:
Huttbal, we kwamen snel 0-1 achter, maar lang niet alles verloren. Toen plots kon de tegenstander gewoon moeiteloos de 2, 3 en 4 binnentikken. Vroeg ik of iemand nog aan het spelen was, kreeg doodleuk nee als antwoord
Ons team leverde maar 1 aanval af, 6-1 verliezen blijft toch een schande.
lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagendie bal kijk ik dan niet meer naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
Naja, heb ook wel gezien dat je dan tegen premade plots 8 reps over je heen krijgt, met een groepje van 2 houd je dat niet lang vol en als je east/west hebt is dat naar. Laatst wel gewonnen toen we nog 25 over hadden of zo terwijl we toen ik binnenkwam 350-450 stonden.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
Heb de laatste tijd juist tegenovergestelde, nooit spannend. Enige keer dat we wonnen bugde de WZ en ging winst naar de reps.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Voidstar eigenlijk de enige leuke WZ. Daar wordt teamwork echt beloond en het is bijna altijd spannend.
De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
Topquote:
inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.
[..]
Je moet even bukken voor ricko, maar is zo voorbij, en daarna wel je hele swtor leven plezier!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:46 schreef Jorwol het volgende:
Zou ik ook in de OP mogen?
Lord Calypho
Jorwol - Lolin - Sniper
Zijn er trouwens nog eisen om die guild te joinen waar veel Fok!kers lid van zijn?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Je moet even bukken voor ricko, maar is zo voorbij, en daarna wel je hele swtor leven plezier!
Met een Sniper kan je inderdaad hard slopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:23 schreef Questular het volgende:
Gisteren een heerlijk potje Huttbal gespeeld. Top damage/Kills/Killing Blows. Alles ging goed en alles wat ik wist te raken ging neerNiet slecht voor een lvl 19 sniper, vooral niet als je af en toe voor 3.5+k damage doet per schot
Potje daarna was een ander verhaal daar was ik vooral goed in dood gaan
krijg je deze titel pas als je 30 dagen free zijn afgelopen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:06 schreef DaFan het volgende:
Fuck yeah founder titel is binnen hoor !!
Yesh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
krijg je deze titel pas als je 30 dagen free zijn afgelopen ?
Haha, hoe is het aan de Empire zijde?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:56 schreef Aivac het volgende:
Cara - Davos zie ik TE vaak in WZ's, en hij/zij heeft het altijd op mij gemunt
Aiv - Sniper
1.1.1quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:39 schreef JediSimons het volgende:
Net potje Hutball. Ging lekker totdat ik steeds in aanraking kwam met een IA Operative. Wat een ziekelijke damage doen die.
Na het potje ff in contact gekomen met die IA via whisper. En hij gaf zelf toe dat IA gewoon OP zijn op dit moment.![]()
Ze krijgen een lekkere nerf.quote:Imperial Agent
Operative
Acid Blade: Now provides 30% armor penetration while active.
Jarring Strike: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Hidden Strike: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.
Heel erg overkill voor de Operatives door het gezeur van Inquisitors/Sages. Begrijpelijk, dat is 80% van de populatie, maar ze schieten te ver door met die armor debuff nerf. Zorgt ervoor dat ik nu zo'n 15% minder dmg ga doen in de Warzones. In principe worden we nu een Burst DPS class zonder Burst. Blijft jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef S1gnum het volgende:
[..]
1.1.1
[..]
Ze krijgen een lekkere nerf.
Operative ja, questular had het over sniper.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef S1gnum het volgende:
[..]
1.1.1
[..]
Ze krijgen een lekkere nerf.
Marauder moet hard generfed worden!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat uitbalanceren zal nog wel ff doorgaan, volgende patch zullen er wel weer andere classes generfed worden.
Ik had de verkeerde post gequotequote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:22 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Operative ja, questular had het over sniper.
En operative hoeft ook niet generfed te worden, ze hebben hoge burst, maar als ze dat lossen op 1 enemy is alles weg en worden ze hard gepwned als ze tegen 2 mensen staan.
ha, 1 vs 1 ben je inderdaad de sjaak, maar verder zijn ze niet superquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde post gequote![]()
Ik ben het overigens eens met de nerf, het is echt belachelijk dat je in 2-3 hits 15k health in rook op ziet gaan. Je kan ook nog eens niets terug doen, want je bent uiteraard chain CC'ed. Mocht je toch een kans zien dan gaat de operative gewoon vrolijk in stealth en probeert hij het later nog een keer. Idiote class.
Hoe dat zo? Marauders zijn een class die al sinds de beta zwakker zijn dan de rest. Juggs kunnen ook wel een PvP Buff gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Marauder moet hard generfed worden!
Marauders pwnen te hard, te veel slows en DOT's!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Marauders zijn een class die al sinds de beta zwakker zijn dan de rest. Juggs kunnen ook wel een PvP Buff gebruiken(eigenlijk alle tank-classes)
Dit is gewoon heel erg slechte damage control van Bioware.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde post gequote![]()
Ik ben het overigens eens met de nerf, het is echt belachelijk dat je in 2-3 hits 15k health in rook op ziet gaan. Je kan ook nog eens niets terug doen, want je bent uiteraard chain CC'ed. Mocht je toch een kans zien dan gaat de operative gewoon vrolijk in stealth en probeert hij het later nog een keer. Idiote class.
Ik neem aan dat jij dus ook sniper speelt. Als je toevallig ook marksman specced ben dan wil ik graag weten welke abilities jij veel gebruikt in pvp. Ik beperkt me nu meestal tot ambush, snipe, af en toe een grenade en dat slow shot.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Met een Sniper kan je inderdaad hard slopen.
Soms is et echt een shooting gallery, de ene na de ander gaat neer.
Maar er zijn inderdaad ook potjes dan word je constant geraped door van die klote melee'ers die et dan wel op je gemunt lijken te hebben. :p
Ik speel inderdaad Marksmanship, maar mijn build word meer een 50/50 build.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus ook sniper speelt. Als je toevallig ook marksman specced ben dan wil ik graag weten welke abilities jij veel gebruikt in pvp. Ik beperkt me nu meestal tot ambush, snipe, af en toe een grenade en dat slow shot.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:53 schreef Cara het volgende:
Bijvoorbeeld het enige wat een goede sorcerer in gelijkwaardige gear moest doen is rustig blijven en me kiten. (ik heb geen gapcloser) Maar 90% raakt in paniek en rent weg. Free Backstabs. Dus omdat nu iedere BH/Sorcerer op het forum (zo'n 70% van de populatie) de makkelijke optie wil, heeft Bioware de class nu zo goed als nutteloos (in PVP én PVE) gemaakt. Een Assassin heeft nu bijvoorbeeld dezelfde burst, veel hogere sustained damage én vééél meer utility in bijvoorbeeld Huttball. Geen reden meer om Scoundrel te rollen, dus de class heeft een redesign nodig.
Kijk Takedown die ben ik helemaal vergeten, toch maar eens gaan gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik speel inderdaad Marksmanship, maar mijn build word meer een 50/50 build.
Jij hebt nog een paar abilities niet die ik gebruik maar ik zal mijn rotatie even benoemen.
Shatter shot (voor 20% armor debuff) > 100% crit instant Snipe > Ambush (1,5 cast tijd door snipe crit) > Explosive Probe direct erachter aan > Followtrough en dan Snipe, Snipe, Followtrough en Takedown.
Maar ik heb nu Series of Shots er net bij, even kijken waar ik die tussen ga prakken.
edit: Het is vaak ook al redelijk afgelopen na die Ambush / Explosive probe.. vaak kan je dan al meteen een Takedown doen. ;p
Series of shots is leuk om te bursten. Dat gaat als volgt; 100% crit buff, Snipe, Ambush, Snipe, Snipe, Target Acquired, Series of shots, Rapid fire, Series of Shots, Series of Shots.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik speel inderdaad Marksmanship, maar mijn build word meer een 50/50 build.
Jij hebt nog een paar abilities niet die ik gebruik maar ik zal mijn rotatie even benoemen.
Shatter shot (voor 20% armor debuff) > 100% crit instant Snipe > Ambush (1,5 cast tijd door snipe crit) > Explosive Probe direct erachter aan > Followtrough en dan Snipe, Snipe, Followtrough en Takedown.
Maar ik heb nu Series of Shots er net bij, even kijken waar ik die tussen ga prakken.
edit: Het is vaak ook al redelijk afgelopen na die Ambush / Explosive probe.. vaak kan je dan al meteen een Takedown doen. ;p
En je energy ook gok ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Series of shots is leuk om te bursten. Dat gaat als volgt; 100% crit buff, Snipe, Ambush, Snipe, Snipe, Target Acquired, Series of shots, Rapid fire, Series of Shots, Series of Shots.
Target Acquired i.c.m. een stack van 3 Sniper volley's geeft je een gigantische alacrity. Die 3 Series of Shots vliegen er dan doorheen.
Oh nice. ^^quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nope, Target Acquired geeft energy terug vanwege de set bonus op m'n gear
Geen idee, heb ze nog nooit over je gehoord. Je naam viel me gewoon op omdat wij 5x achter elkaar in dezelfde WZ zaten en wij elkaar elke keer onbewust opzochten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Haha, hoe is het aan de Empire zijde?
Ik schijn best wel gehaat te worden door de Sith daar![]()
Zocht je niet op hoor, maar dat zal ik vanaf nu wel gaan doen
Bij mij is het over het algemeen: Ambush -> Snipe -> followtrough -> take down oftewel 2/3 secondenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef ApoclysmX het volgende:
Zie vetgedrukte gedeeltequote:General:
◦Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.
Classes and Combat:
◦Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.
Operations:
General
◦Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.
Karagga's Palace
◦Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator.
◦Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.
Miscellaneous Bug Fixes:
◦Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."
Ja leuk voor mensen zoals ik, finaal geslacht worden omdat je volledig kansloos bent tegen premades.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef ApoclysmX het volgende:
Het word tijd dat je volledige premades kan maken!
Ja, dat zou inderdaad wel mooier zijn. Absoluut.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja leuk voor mensen zoals ik, finaal geslacht worden omdat je volledig kansloos bent tegen premades.
Als ze dat willen, moet er echt een scheiding komen tussen random PvP en premade.
Hehe ik krijg aardig wat berichtjes van lvl 1 anonieme republic alts dat Scoundrels OP zijn, vandaar ^^quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef Aivac het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze nog nooit over je gehoord. Je naam viel me gewoon op omdat wij 5x achter elkaar in dezelfde WZ zaten en wij elkaar elke keer onbewust opzochten.
Gister ook weer zo'n Soundrel(?)/operative die me de hele godsganze avond zat te hunten. Waar ik normaal wel kan winnen als iemand de jump krijgt. Kun je tegen operatives echt helemaal niets -_- En stunnen maakt in dit spel ook geen poep uit. Lijkt altijd alsof anderen 50 stun removes hebben, en IA maar 1.
Ik zie je vanzelf wel weer ^^
[..]
Natuurlijk, daarom, PvP voor premades zodat je met je guild kunt meedoen aan rankings enzo, en random PvP. Guild vs Guild en echt Player vs Playerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:42 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad wel mooier zijn. Absoluut.
Maar.. als je 50 bent dan is et toch alleen maar leuker als je met een hele guild groep een beetje kan gaan pvpen? ^^
overpowered valt mee, hoge burst damage, meer zodra de burst voorbij is kunnen ze nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Dat scoundrels OP zijn?
Zijn scoundrels Original Posters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |