Techiesquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik hoop op tripmines en remotes ala Techies in Dota
want dan wordt dat mn nieuwe main
Die was wel vet inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik hoop op tripmines en remotes ala Techies in Dota
want dan wordt dat mn nieuwe main
.... dat is meestal een teken dat je doorhebt hoe het spelletje gaat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Schitzo het volgende:
en tbh niet zo impressed by his skills as well.. hele tijd aan het snowballen.
volgens mij werd hij eerder gesnowballed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Schitzo het volgende:
Zit nou een beetje naar die Dyrus te kijken op ownedtv wat een jankerd is dat zeg... en tbh niet zo impressed by his skills as well.. hele tijd aan het snowballen.
fixed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dyrus > Wickd > Darien > heel veel spelers > hotshot > Epicknife > Guardsman Bob > Saintvicious
Hij woont bij TSM in het gaming house. En Dyrus is toch niet dik? Elementz is dikker bijv. dacht ik...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:08 schreef Lamabal het volgende:
DYRUS MAKNIG PANCAKES. Dafuq die gast is al aardig dik.
Maar als dat zijn huis is heeft hij het goed voor elkaar.
Hij stond net een beetje raar waardoor hij aardig dik leek. Maar het valt idd wel mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij woont bij TSM in het gaming house. En Dyrus is toch niet dik? Elementz is dikker bijv. dacht ik...
Yup, en wij betalen het door hun streams te kijken!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hij stond net een beetje raar waardoor hij aardig dik leek. Maar het valt idd wel mee.
Maar het is wel een mooi huisje dan.
Ach gun het ze wel. Ik leer er wel wat van en heb tijd zat. Doe toch geen ruk op stage atm. Dus dan maar LoL kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, en wij betalen het door hun streams te kijken!
Ik betaal minder want ik zie geen adsquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, en wij betalen het door hun streams te kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |