abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 januari 2012 @ 22:06:45 #1
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107118658




League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.



Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
Naam ingame US: -

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
Naam Ingame US: -

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
Naam Ingame US: -

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )
Naam ingame US: -

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
Naam Ingame US: -

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
Naam Ingame US: -

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
Naam ingame US: -

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
Naam Ingame US: -

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
Naam Ingame US: -

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
Naam Ingame US: -

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
Naam Ingame US: -

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
Naam Ingame US: -

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
Naam Ingame US: -

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 22 januari 2012 @ 22:07:03 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107118678
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

U sure? Want zoveel minions spawnen er niet in die tijd in een lane :)
Jep, jungle/counterjungle en nog wat farm in andere lanes. Kan zo ff de screenshots niet vinden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107122503
Ben benieuwd, moet je echt 100% hitten....
  zondag 22 januari 2012 @ 23:16:59 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107122755
http://imageshack.us/photo/my-images/40/340creeeps24min.png/ (copy/paste deze link)

Hmm?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107123423
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/40/340creeeps24min.png/ (copy/paste deze link) ]

Hmm?
Doet ie netjes.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_107125090
Ik net shyvana dus gehaald (1 dag voor deze matches). Ben bang dat ik nu niet meer een unique snowflake zal zijn als ik haar pick :')
Conscience do cost.
pi_107126495
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef ems. het volgende:
Ik net shyvana dus gehaald (1 dag voor deze matches). Ben bang dat ik nu niet meer een unique snowflake zal zijn als ik haar pick :')
nope, net als AD kennen :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_107126840
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:08 schreef nyny83 het volgende:

[..]

nope, net als AD kennen :')
Andere jungler spelen en de Shyvanna opwachten in jouw jungle? :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_107126977
Goede counterpick vs Shyvana is Trundle imo. Zijn ult maakt die bitch veel minder tanky en hij is niet heel gevoelig voor counterjungling. Maar een suppor tjungler tegen een goed counterjunglende Shyvana is vragen om een loss. Jammer ook dat The Oddone dat niet inzag in Kiev.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 23 januari 2012 @ 01:45:49 #10
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_107127025
ik kan trouwen niet wachten op alle jungle shyvana's en AD kennen die ik komende week tegen ga komen en ongetwijfeld hard zullen falen :)
Wat doe ik hier?
  maandag 23 januari 2012 @ 01:55:08 #11
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107127153
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:45 schreef tdrone het volgende:
ik kan trouwen niet wachten op alle jungle shyvana's en AD kennen die ik komende week tegen ga komen en ongetwijfeld hard zullen falen :)
Ik hoop 't, kan ik tenminste weer gewoon Shyv spelen (gekocht op releasedag) en wordt ze hopelijk niet generfed }:| Is al moeilijk genoeg zonder CC en non-ultimate gap closer. Als ik dan eens iemand te pakken krijg wil ik wel wat schade aan kunnen richten.
  maandag 23 januari 2012 @ 01:56:55 #12
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_107127173
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik hoop 't, kan ik tenminste weer gewoon Shyv spelen (gekocht op releasedag) en wordt ze hopelijk niet generfed }:|
ik verwacht van niet... ik denk niet dat ze naar aanleiding van een toernooi de champ opeens nerfen
Wat doe ik hier?
pi_107127229
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik hoop 't, kan ik tenminste weer gewoon Shyv spelen (gekocht op releasedag) en wordt ze hopelijk niet generfed }:| Is al moeilijk genoeg zonder CC en non-ultimate gap closer. Als ik dan eens iemand te pakken krijg wil ik wel wat schade aan kunnen richten.
Riot nerfed pas als er gehuild gaat worden op forums :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 23 januari 2012 @ 02:04:54 #14
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107127281
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 02:01 schreef znarch het volgende:

[..]

Riot nerfed pas als er gehuild gaat worden op forums :P
Dat begint nu ook al hoor... het aantal Shyvana topics is de afgelopen tijd minstens vertienvoudigt. (nog) Niet allemaal QQ topics, maar als iedereen d'r gaat spelen is het vrees ik slechts een kwestie van tijd voordat de shitstorm opsteekt.
pi_107127444
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:45 schreef tdrone het volgende:
ik kan trouwen niet wachten op alle jungle shyvana's en AD kennen die ik komende week tegen ga komen en ongetwijfeld hard zullen falen :)
Toevallig vandaag solo top gedaan tegen een singed.

Sowieso fuck singed, maar mits agressief gespeeld kan je zijn harass wel evenaren. Alleen koopt hij wat sneller mr/armor en dan is het steady farmin.
Conscience do cost.
pi_107128622
Eerste ad kennens en shyvanas.tegengekomen, allemaal gebeat, ze doen allemaal maar wat, zit geen stukje nadenken bij
  maandag 23 januari 2012 @ 09:09:24 #17
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107129487
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:42 schreef nyny83 het volgende:
Goede counterpick vs Shyvana is Trundle imo. Zijn ult maakt die bitch veel minder tanky en hij is niet heel gevoelig voor counterjungling. Maar een suppor tjungler tegen een goed counterjunglende Shyvana is vragen om een loss. Jammer ook dat The Oddone dat niet inzag in Kiev.
Het eerste potje was darien shyvana en lag het veel meer aan rain man die hard faalde om hem iedere keer wolven + blue te laten halen. Tweede potje had TSM het op zich aardig onder controle, maar het laatste potje was diamondez niet meer te houden.

CLG.eu heeft trouwens nagenoeg alle scrims van M5 gewonnen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107130239
Funfact: M5 bannde in de laatste 2 maanden vrijwel elke scrim Shyvana en GP. De 2 mains van Darien. Best wel slim, niemand was erop voorbereid. Alleen snoopeh doet actief aan counterjungling. Ik denk dat TSM beter gewoon Teemo op top hadden kunnen zetten game3, die kan tegen shyvana pressuren earlygame, wat Irelia gewoon niet kan. Met shrooms stop je alle counterjungling en heb je leuke free scouting. En het is TRM zn main... Maarja... thats just me :)

Laatste potje was ook Darien die counterjungelde, niet diamondex btw :) die was skarner
pi_107130297
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Funfact: M5 bannde in de laatste 2 maanden vrijwel elke scrim Shyvana en GP. De 2 mains van Darien. Best wel slim, niemand was erop voorbereid. Alleen snoopeh doet actief aan counterjungling. Ik denk dat TSM beter gewoon Teemo op top hadden kunnen zetten game3, die kan tegen shyvana pressuren earlygame, wat Irelia gewoon niet kan. Met shrooms stop je alle counterjungling en heb je leuke free scouting. En het is TRM zn main... Maarja... thats just me :)
TRM ging veel te vaak voor de 'veilige' pick Irelia imo. Maar Irelia is inmiddels dusdanig veranderd dat het geen tanky bruiser is die kan carryen, maar meer iemand die 'de lane kan houden' en nuttig is in teamfights maar relatief weinig damage doet.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_107130317
Niks aan te doen. M5 heeft terecht gewonnen.

Die lui waren nog niet echt bekend of wel? Dit was toch hun eerste grote main stage?
pi_107130801
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Lamabal het volgende:
Niks aan te doen. M5 heeft terecht gewonnen.

Die lui waren nog niet echt bekend of wel? Dit was toch hun eerste grote main stage?
Was 'vroeger' Empire.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:51 schreef nyny83 het volgende:

[..]

TRM ging veel te vaak voor de 'veilige' pick Irelia imo. Maar Irelia is inmiddels dusdanig veranderd dat het geen tanky bruiser is die kan carryen, maar meer iemand die 'de lane kan houden' en nuttig is in teamfights maar relatief weinig damage doet.
TheRainMan is gewoon niet goed genoeg met irelia om de pushingpower van Shyvana te stoppen. Wickd zie ik het nog wel doen , maar TRM echt niet
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 10:41:49 #22
230491 Zith
pls tip
pi_107131486
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef Lamabal het volgende:
Niks aan te doen. M5 heeft terecht gewonnen.

Die lui waren nog niet echt bekend of wel? Dit was toch hun eerste grote main stage?
Vroeger Empire dus, die vooral bekend werd na deze combo :P

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 23 januari 2012 @ 11:08:47 #23
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107132134
Dat filmpje is ook de reden dat Nunu support viable is geworden.

Saintvicious zat trouwens flink te janken op Reddit :'), hij verwacht dat M5 het nieuwe Dignitas wordt; een toernooi winnen en daarna altijd snel eruit worden geknikkerd.
Ben benieuwd, M5 heeft heel wat unieke dingen laten zien en alleen TSM heeft het een potje kunnen counteren, verder staat alleen CLG.eu gelijk in scrims, de rest van de teams hebben allemaal negatieve stats tegen M5.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107132236
Die scrims waren meer 'normaal', ze banden zelf shyv en gp om nu te verrassen, en dat is ze goed gelukt :)

Die nunu was ervoor ook al viable, vanaf een filmpje een tijd terug van Chaox die een nunusupport bij zich had.

"You know whats good, Vayne. You know whats good, bloodboil on vayne. You know whats good, Nonstop bloodboil on vayne while chucking iceballs in your face"

Weet niet meer precies welke, staat wel op solomid bij Chaox zn vids. Denk maandje of 3,4 terug
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 11:50:01 #25
230491 Zith
pls tip
pi_107133413
Heet er iemand hier SphinxNL? :')

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 23 januari 2012 @ 12:03:51 #26
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107133843
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef Zith het volgende:
Heet er iemand hier SphinxNL? :')

[ afbeelding ]
Wat een kutactie :') :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107133938
dat flashfilmpje :P Mja, weet niet of Fizz daar Tristana wou killen, denk dat hij eerder hoopte op het blocken van de bullet zonder dmg te happen door op het staff springen. Helaas pakte het toch iets anders uit.

Ben trouwens mijn achterstand van de top 5 plays LoL op Youtube aan het wegwerken. De nr1 van week 42 en de players choice van week 44 is echt het kijken waard :)
  maandag 23 januari 2012 @ 12:10:40 #28
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_107134038
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef Zith het volgende:
Heet er iemand hier SphinxNL? :')

[ afbeelding ]
LOL
hoezo getrolled _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 12:14:53 #29
230491 Zith
pls tip
pi_107134144
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef Cornelis83 het volgende:
dat flashfilmpje :P Mja, weet niet of Fizz daar Tristana wou killen, denk dat hij eerder hoopte op het blocken van de bullet zonder dmg te happen door op het staff springen. Helaas pakte het toch iets anders uit.

Ben trouwens mijn achterstand van de top 5 plays LoL op Youtube aan het wegwerken. De nr1 van week 42 en de players choice van week 44 is echt het kijken waard :)
Ik denk dat het teemo's hidden passive was.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107134218
Hut two three four!

  maandag 23 januari 2012 @ 12:18:45 #31
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107134246


Woa, die is wel echt gaaf getekend.

Die Elohell.net sowieso :') :D.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107134355
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik denk dat het teemo's hidden passive was.
oh, ik zie nu pas dat het teemo is :@ Ach ja, beide klein en voornamelijk wit (teemo in de paashaas skin) :P
  maandag 23 januari 2012 @ 12:25:05 #33
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107134428
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef Salamando het volgende:

[..]

Wat een kutactie :') :D
Kutactie? Geheel terecht. TEEMO MUST DIE!!!! :( :( :( Kuthamster.

:+
  maandag 23 januari 2012 @ 12:25:25 #34
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_107134439
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Kutactie? Geheel terecht. TEEMO MUST DIE!!!! :( :( :( Kuthamster.

:+
niks tegen teemo,je kan meesterlijk trollen als teemo :@
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_107134487
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

niks tegen teemo,je kan meesterlijk trollen feeden als teemo :@
  maandag 23 januari 2012 @ 12:27:54 #36
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_107134515
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:27 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik feede net niet hoor :7. Wel een tryndamere keihard gecountered op top.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_107134564
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik feede net niet hoor :7. Wel een tryndamere keihard gecountered op top.
Ja dat is briljant. Dan heb je echt zo'n kut lane als je tegen teemo moet.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:31:27 #38
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107134622
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

niks tegen teemo,je kan meesterlijk trollen als teemo :@
Dat wel ja. Kutshrooms en speedboost. Maar als je ´m eenmaal te pakken hebt gaat ie ook zo snel neer, niet normaal meer. Ik kan me nog een keer herinneren dat ik als Nocturne speelde in dominion en bij een capture point door Teemo geharassed werd. Ik werd geblind en geexhaust dus ik ging een stukje terug terwijl ik op ongeveer half health was, en die sukkel kwam achter me aan. Toen CC uitgewerkt was DAAARKNEEEESSSSSS en Teemo in no time van full naar 0 neergeburst en turret ingenomen _O-
pi_107134750
Saintvicous op reddit

quote:
eh.... aggressive counter-jungling takes advantage of weak junglers and weak lane picks.
Moscow 5 took advantage of rain mans weak top lane performance/picks as well as oddones poor adaptability. I was really disappointed in how oddone played and I thought he would adapt better. Moscow 5 knows how to group and plays well in that sense but I think the aggressive counter jungling strat is extremely flawed and would not work against a solid jungler/top lane. CLG EU has shown this with their consistant wins vs moscow 5 in scrims.
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 12:42:20 #40
230491 Zith
pls tip
pi_107134911
link dan jonge
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107134951
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef Lamabal het volgende:
Saintvicous op reddit

[..]

spuit 11

sv altijd commentaar achteraf. Maar zelf qualifyen lukt ze niet eens.
pi_107136314
Dyrus zit helemaal in zijn rumble periode
pi_107136643
Ja, en als hij wint wordt hij meestal gecarried. Met GP is hij stukken beter iig :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_107136848
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef nyny83 het volgende:
Ja, en als hij wint wordt hij meestal gecarried. Met GP is hij stukken beter iig :D
Zoals nu door jarvan.

Btw hoe zet je die kleuren anders? Hp bar in blauw etc
  maandag 23 januari 2012 @ 13:54:51 #46
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107136906
Bij options ingame. Colorblind mode.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_107137003
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:54 schreef Zeroku het volgende:
Bij options ingame. Colorblind mode.
ty
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 14:54:16 #48
230491 Zith
pls tip
pi_107138947
Wel leuk dat veel NA spelers willen overstappen naar EU-server. TSM gaat voortaan op EU-west 5v5 spelen, dyrus zit er vaak met NA-dyrus, etc. :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107141972
BAM reginald reageert even op Saintvicious

http://solomid.net/blog.php?v=18322
  maandag 23 januari 2012 @ 16:14:39 #50
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107142074
quote:
Though Saintvicious claims that "he speaks from a long line of experience," CLG has not won a single LAN tournament with their full roster since WCG 2010, including a 0-2 loss to MiG in the recent Korean tournament in which CLG was the only western team present.
True dat.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')