Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
Zie tt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Longcat. het volgende:
Beste Deteneenenensnsnenenensnes,
Probeer jij maar is fatsoenlijk te spelen als 10 negers die zo snel als het licht zijn af te schudden.
Die ook nog op jou sliden
Niks mis mee. Alleen vind ik het wel bullshit dat diegene altijd mij van de zij raakt/achter.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef MaartenFM het volgende:
Wat is er mis met verdedigen met X? Ik kan het mezelf niet aanleren om anders te verdedigen, maar denk juist dat mijn tegenstander daar voordeel aan heeft ipv nadelen.
Ok 4 negers met een pace van 90+ en een slome shooter. Stel als die 4 negers jou containen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Slidings zijn veel te makkelijk om te omzeilen, als je dat niet kan, kan je geen FIFA.
We doen binnenkort een potje. Zit je op PS3. Ik tik je helemaal tureluur!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Potje? Ik ga dan alleen maar op jou sliden
hoge bal op een volledig vrijstaande medespeler.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ok 4 negers met een pace van 90+ en een slome shooter. Stel als die 4 negers jou containen?
Wat ga jij dan doen? En ik kan alleen maar die roulette
Jammer xbox.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen binnenkort een potje. Zit je op PS3. Ik tik je helemaal tureluur!
Gast het is een neger team. Eenmaal als ik dat doe de LT+Y Dan slide er weer eentje op mij af.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoge bal op een volledig vrijstaande medespeler.
Prima, je kan in play vs friend toch geen blessures oplopen, pauper!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jammer xbox.
Anders zou ik je toch verrot sliden en al je spelers een gezwel knie geven.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Prima, je kan in play vs friend toch geen blessures oplopen, pauper!
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gast het is een neger team. Eenmaal als ik dat doe de LT+Y Dan slide er weer eentje op mij af.
Na 4 uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heen
ik wil morgen een potje tegen je, hoe laat kan je?
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heen
ik wil morgen een potje tegen je, hoe laat kan je?
hahah misschien wel als jij daar blij van wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?
Er mogen geen noobs in mijn heilige huis.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 goals Lee Hyun Ho.En hij ragequit en wil me in xbox live party. Dat doen we maar even niet.
Jij bent echt zielig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?
ffkes een bronze team maken met Koreanen en hopen dat ik tegen een noob moet gnagnagna.
Nee, er zijn ook te weinig mensen met bronzen teams. Bovendien druk ik nooit weg als er een 100 chemistry bronzen opponent komt. Tegenstander wel helaas. Speelde net nog brasilvers met 100 chem van de mat.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?
ffkes een bronze team maken met Koreanen en hopen dat ik tegen een noob moet gnagnagna.
De NOOB ben jij! Hoeveel K heb je? 5?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Er mogen geen noobs in mijn heilige huis.
200.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De NOOB ben jij! Hoeveel K heb je? 5?
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok jongetje :$quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook te weinig mensen met bronzen teams. Bovendien druk ik nooit weg als er een 100 chemistry bronzen opponent komt. Tegenstander wel helaas. Speelde net nog brasilvers met 100 chem van de mat.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?
Gewoon ff iets opnoemen waar ik zowieso hoger mee heb.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?
200K Biatch! Come at me bro.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon ff iets opnoemen waar ik zowieso hoger mee heb.
zo stoere boy die kent, hij heeft meer coins dan iemand anders. Soooooo hardcore.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
jij ook trouwensquote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 'm maar een berichtje teruggestuurd met "Happy Chinese New Year".
Wow, dat is echt veel.quote:
550K ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo stoere boy die kent, hij heeft meer coins dan iemand anders. Soooooo hardcore.
hoeveel K heb je nu dan?
Zal ik je morgen eens wegspelen met FUT?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een potje bedoel je.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik je morgen eens wegspelen met FUT?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
Kent is zo stoer. 550K, hij hosselt die chicks met die K's!
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
WOW![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waneer, waarheen en waarom?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb ook veel geld.Maar ik ga het hier wel verloten als ik emigreer.
Geef alsjeblieft niks aan Longcat.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb ook veel geld.Maar ik ga het hier wel verloten als ik emigreer.
Hij geeft stiekem alles aan mijquote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geef alsjeblieft niks aan Longcat.
Ah oke, nice. Zin in?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Februari/maart, China, vriendin/werk.
Waar in China dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Februari/maart, China, vriendin/werk.
Jupjup, m'n psn is Richievdmquote:
Vet, ben ik ook een keer geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beijing, vriendin werkt daar al.
Gewoon xbox meenemenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beijing, vriendin werkt daar al.
Wist ik nietquote:Op zondag 22 januari 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
xbox live wordt toch gecensureerd in china
Back to Marokkoquote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Waarom denk je anders dat ik hier in Nederland ben....
Trololololquote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Longcat. het volgende:
Als het een Chinees vriendin is zal ik opassen. Ze zijn gauw boos. Tevens mag ik wel wat coins he als je emigreert.
Nee, jij hebt me net gedisst. Geen coins voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Longcat. het volgende:
Als het een Chinees vriendin is zal ik opassen. Ze zijn gauw boos. Tevens mag ik wel wat coins he als je emigreert.
ja jij niet dan? Ik moet morgen weer aan de slag om spullen te maken voor jou in de fabriek.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wait wut zijn jullie allemaal Chinezen?
Wat nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geef alsjeblieft niks aan Longcat.
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ook niet zo heel raar. FOK is destijds opgericht voor Nederlands die in China wonen..zodat ze toch een beetje het gevoel konden hebben dat ze "thuis" waren. De meeste mensen zijn dat allang vergeten though.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb net z'n opblaaspop afgekit met lijm.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jij niet dan? Ik moet morgen weer aan de slag om spullen te maken voor jou in de fabriek.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me net gedisst. Geen coins voor jou.
Geen coins voor jou vriend.quote:
Schooier strikes againquote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Longcat. het volgende:
I am Chinese yo. Ik eet al die rode enveloppen morgen yoquote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me net gedisst. Geen coins voor jou.
Ik kom David Luiz het meeste tegen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Beste BPL center back? Naast kompany.
Eerder had hij ook m'n Koreanensquad beledigd.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Eerst zijn vriendin beledigen en dan om coins vragen.
Dat is een Chinees cultuur yoquote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
Eerst zijn vriendin beledigen en dan om coins vragen.
wat een toeval, ik heb net wat sokken genaaid.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb net z'n opblaaspop afgekit met lijm.
Problem?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
dit is echt heel sneuquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
Harre en ik zijn gewoon da bomb. Wij coel he harre yo?
Flikker gewoon op.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
Harre en ik zijn gewoon da bomb. Wij coel he harre yo?
Ga ik hier gewoon random rants posten.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef zerokil het volgende:
Effe serieus, wel jammer dat je dan weg gaat naar China, kunnen we nooit meer jou Fifa verhalen aan horen
en als dat wel zo was, dan zou zijn broertje om komen zoeken zodat je het nooit meer kan vertellen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef Santello het volgende:
Al heb je miljoen coins, van mij win je niet.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Longcat. het volgende:
Jullie snappen niet dat ik een grapje maak. Jullie moeten weten dat ik niet zon slijmbal ben. Serieus wie gaat er nou slijmen met yo
quote:
ik ook wel hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ga harre missen als hij in Gina zit
no homo
Pijp jij?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat Kamikazie zegt.
Edit: Fokken tijdens wedstrijd zorgt voor optische illusies. Dacht even dat mijn ondertitel "rechtspijpend" was.![]()
Dat was een optische illusie.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pijp jij?WTF, dude, homo
Ik zei nog 'no homo' en meneer die pijpt rechtsbah, vieze bah harre.
Re-release dan, maar ik denk niet dat hij weer IF komt. Ze hoeven niet iedereen met een hattrick meteen IF te maken.quote:
Deze, of beter gezegd een marathon clubsquote:Op zondag 22 januari 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
maar Harre, krijg ik wel coins of heb ik me niet goed genoeg aan mijn positie gehouden?we moeten sowieso wel een afscheidspotje clubs doen.
JA JHAHAHAHAH XD LEUK EN DAN ALLEMAAL GRAPPIGE DINGEN ZEGGEN HAHA XD XDquote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze, of beter gezegd een marathon clubs24 uur lang met pils en al en dan dronken worden gnagnagnagnagnagna XD
JA HIHIHAHAHOHOHIHAHO XD IKSdee ixdequote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JA JHAHAHAHAH XD LEUK EN DAN ALLEMAAL GRAPPIGE DINGEN ZEGGEN HAHA XD XD
IksdeeIksdeequote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JA JHAHAHAHAH XD LEUK EN DAN ALLEMAAL GRAPPIGE DINGEN ZEGGEN HAHA XD XD
Anders ook hihohahiho XD GNIFFEL HAHAHAHAHA!!!!!EINZZWEIDREI!!!!!AUFRUFTEKENquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon clubs, elk gescoord doelpunt is 5k waard.Maar dan niet voor de doelpuntenmaker, maar voor het hele team, anders gaan mensen egotrippen voor coins.
hahaha dat zou wel geniaal zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon clubs, elk gescoord doelpunt is 5k waard.Maar dan niet voor de doelpuntenmaker, maar voor het hele team, anders gaan mensen egotrippen voor coins.
Ik hoorde dat jij een van de sponsors bent, jij rijke knaapquote:
Helaas, kan niet morgen tentamenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben je nu in één klap dronken? Hihihihhohoh LOLZ EINS ZWEI PILZNER!
ja toch wel 70k hier allesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een van de sponsors bent, jij rijke knaap
als je weer mee komt clubben wel Ash.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 coins van Dudeweiser, het was fantastisch!
Wat heb je er van gekocht?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 coins van Dudeweiser, het was fantastisch!
een pakje.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heb je er van gekocht? [ afbeelding ]
quote:
quote:
5 minutenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe lang heb je daarover gedaan Mar?
hont!quote:
prima.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
mijn gold team tegen jou brons team morgen?
als ik zo jouw wedstrijdverslagen lees maakte ik me al geen zorgen. En zeker niet met mijn verdediging.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Longcat. het volgende:
[..]
geen zorgen, heb geen snelle negerts
....quote:Op zondag 22 januari 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik zo jouw wedstrijdverslagen lees maakte ik me al geen zorgen. En zeker niet met mijn verdediging.
Gast, heb jij niets te doen ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Lekker slapen, eindbaarzen. Morgen om 10 uur meld ik mij weer op FOK!waarschijnlijk eerst in klaagbaak om de nodige mensen uit te gniffelen en vervolgens hier om iemand uit te dagen voor een potje fifa hihihohahohoihid.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zelfs Fifa gaat vervelen na 15 uur per dag lijkt mequote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
who needs a life when you have FIFA.
Hijs baas he!!quote:
Hij speelde ook best goed hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
El Shaaraway 2 assists en sommigen roepen al om een IF, zou wel ultiem zijn als EA nu lekker gaat trollen en hem een 75 of 76 maakt ofzo
vieze RB hoerquote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/111429006
Ik heb er eens een gemaakt zonder een enkele link, maar wel met goede spelers en goede formaties/positiesquote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net tegen een goed team (torres villa pique fabregas) maar wel iedereen uit positie en formatie. Toch vallen alle ballen precies voor zijn voeten. Ik schiet 2x meer op doel dan hem maar toch wint hij met 2-1 omdat er 2 rommel doelpuntjes op een dienblad krijgt aangegeven.
Ik moet eigenlijk ook een keer een low chemistry team maken, even kijken of dat echt zoveel beter is.
edit: zijn keeper is natuurlijk MotM...
Heel Feyenoord.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik verlies vaak ( lees : heb het moeilijk, want ik verlies eigenlijk nooit ) van slechtere teams en heb het heel makkelijk tegen betere teams! Meer mensen last hiervan?
Het is eigenlijk vooral Steek die waardeloos is. Buffon gebruik ik niet zo vaak, zal hem wel even in m'n 1e team zetten.quote:
Offline wel met xbl free.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan niet FUT spelen zonder xbl gold toch?
Ook nog Miccoli. Dat zijn 3 spelers die ik wel graag wil hebben. Buffon minder maar Chiellini en Miccoli zou echt chill zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:03 schreef StijnDa het volgende:
Oef. Bij de TOTW suggestions, Buffon en Chiellini! dat zou nog leuk kunnen worden
Inderdaad, al past die niet in mijn team.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ook nog Miccoli. Dat zijn 3 spelers die ik wel graag wil hebben. Buffon minder maar Chiellini en Miccoli zou echt chill zijn.
Als Neymar en Neves verkopen heb ik rond de 500k. Toch een leuk zakcentje om de serie a spelers binnen te harken.
Ja dat heb ik ook. Probeer vast wat kapitaal op te bouwen voor komende IF's.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Probleem bij mij is meer dat ik een tonnetje of wat heb maar ik ook al alle teams die ik wil heb. Zelfs de gehypte teams met El Shaarawy enzo. Nu is het een beetje saai qua handelen want ik handel nergens naartoe.
Kan gebeuren hequote:Op maandag 23 januari 2012 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Begin nu even te twijfelen. Speel nu met mijn 1e team zonder Neymar en Neves maar met Miccoli en Di Natale. Na 90 minuten staat het nog 0-0. Ik heb 18x op doel geschoten en de tegenstander 2x.
Na 90 minuten haal ik Miccoli eruit en zet ik Cissé erin. Die schiet er gelijk 4 in... Na 120 minuten dus 4 doelpunten uit 7 doelpogingen.
Multiple choice tentamens FTW!quote:
Die hard FOK!ker ben jij lol. Even op het forum kijken voordat je een toets gaat makenquote:Op maandag 23 januari 2012 08:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hallon GJE
Even toetsje maken, dan lekker de hele middag fifa doen
Je kan ook 4-2-2-2 spelen, dat doe ik en loopt erg goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil nu een Prim Div Mex team maken. Ik ga 4-2-3-1 spelen, maar wie moet ik op ST zetten, Bravo of Sanchez? Ik dacht zelf een Moreno op CF en Bermudez op CAM. Sanchez is minder snel dan Bravo maar zijn andere stats zijn beter, dus ik dacht zelf aan Bravo op CAM en Sanchez op ST.
Blijkbaar heeft die nieuwe Bermudez wel betere stats, ook al zie je dat niet op zijn kaart.
Dan misschien 4-2-3-1 met Sanchez als spits inderdaad. Ik heb hem ook en hij is inderdaad erg goed, maar Arellano zou ik zeker halen die vind ik minimaal zo goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog nooit 4-2-2-2 gespeeld, dus ik weet niet of dat goed is. Ik heb Torres Nilo op LB, CB Araujo en Megallon (die ik nog moet halen) CDM Torrado en Castro (1 moet ik vervangen voor Rosinei) en Perez RB. Die Arellano lijkt mij inderdaad ook wel goed, maar ik heb net Sanchez al gekocht voor 15k en Moreno had ik voordat hij werd gepricefixed voor 4k ofzo. En Vela gebruik ik al in mijn Liga BBVA silvers
Vanmiddag stream?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:37 schreef Rijst het volgende:
haha allemaal rode envelopjes gekregen Ik heb zin om pakjes te kopen van 1 zo'n envelop. Vanavond stream?
Dat ziet eruit als een goed team. Salcido op CB is inderdaad geen slecht idee, en Arellano ga ik zeker halen als wissel. IF Fabian (en IF Danilinho) zijn er natuurlijk ook nog, maar ik weet niet die hun geld waard zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan misschien 4-2-3-1 met Sanchez als spits inderdaad. Ik heb hem ook en hij is inderdaad erg goed, maar Arellano zou ik zeker halen die vind ik minimaal zo goed.
Salcido als CB heeft 7 chem bij mij en is beter dan alle andere CB's vind ik. 77 pace, goed snel dus en pakt erg veel ballen af en goede passing.
Dit is mijn Mexicaanse teammisschien handig voor ideeen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#enF0qUydbcD3C
Danilinho is veel te duur en ik vind hem niet die prijs waardquote:Op maandag 23 januari 2012 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een goed team. Salcido op CB is inderdaad geen slecht idee, en Arellano ga ik zeker halen als wissel. IF Fabian (en IF Danilinho) zijn er natuurlijk ook nog, maar ik weet niet die hun geld waard zijn.
Die silver ja, met Noren en Fransen.quote:
Je kunt hem nu wel als CM gebruikenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lol ik ben echt een debiel. Ik denk ik gooi een RM Kaart over mijn di maria, en koop sanchez voor RV.
433 heeft geen RM
ja, maar dan heeft hij maar 7 chem. Kan ik hem niet rm->cm doen of zijn die er niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Je kunt hem nu wel als CM gebruiken
ook na de toets. Damn eco was makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 10:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die hard FOK!ker ben jij lol. Even op het forum kijken voordat je een toets gaat maken
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook na de toets. Damn eco was makkelijk
Hij was niet echt chill hoor dude.quote:
7 chem had ik toen ook maar heb liever alles 9, al mijn spelers hebben 9.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
7 chemistry kan, maar dan moet je wel twee sterke links hebben, bv. met Ramos er achter en Xabi Alonso er naast.
ja maar jij bent Kent.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij was niet echt chill hoor dude.
EA heeft nog niet alle transfers verwerkt volgens mij, ze doen het stapje voor stapje.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morais in een pack! Voor de verandering een silver Jumbo, maar Morais is dus niet getransferd. Ik had ook nog een GK die blijkbaar naar Fluminense is gegaan, maar ik kreeg de oude versie. Dus EA is weer slordig geweest
quote:Tuesday 17 Jan: 6pm GMT
Friday 20 Jan: 6pm GMT
Monday 23 Jan: 6pm GMT
Friday 27 Jan: 6pm GMT
Monday 30 Jan: 6pm GMT
Friday 3 Feb: 6pm GMT
IF Gameiro is een grap... Je kan beter IF Benzema halen ipv hem en lm ribery zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
4-4-2 SIF Remy gehaald voor 87.5k door een stomme homo die mijn bod van 80k dat 32 minuten bleef staan op de laatste seconde nog omhoog tilde![]()
Net te veel betaald voor instant profit, maar ik gunde het hem niet en liet me weer te veel meeslepen. Ach, die prijs zal wel stijgen als hij uit de pakjes is.
Ik kan er ook nog een team omheen bouwen.
IF Gameiro-SIF Remy
?-Sissoko-MVila-Valbuena
Sissokho-Sakho-MBia-Fanni
Lloris
LM kan Bastos, maar 1* weak foot lijkt me niet zo geweldig, IF Nene vind ik te duur zelfs nu er een SIF uit is, misschien wel gewoon Ribery of Menez met 7 chemistry.
Of Remy's formatie veranderen, een 4-2-3-1 of 4-2-2-2 past beter bij Ligue 1 / Frankrijk imo, ook al heb je dan geen Ribery.
Ik dacht dat die lijst die in die thread staat alles is wat vrijdag is uitgekomen. Maar ik weet ook niet of Morais wel echt naar Bahia is gegaan. EA had ook een paar keer spelers naar de verkeerde club getransferdquote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef laucas het volgende:
[..]
EA heeft nog niet alle transfers verwerkt volgens mij, ze doen het stapje voor stapje.
Misschien is Benzema zijn geld wel waard en is hij relatief gezien niet duurquote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Als hij Nene al duur vindt dan kan die Benzema wel vergeten
IF Benzema is dan ook 6x zo duur, daar heb ik echt geen 300k voor overquote:Op maandag 23 januari 2012 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Gameiro is een grap... Je kan beter IF Benzema halen ipv hem en lm ribery zetten.
IF Benzema is echt niet 6x zo goed als IF Gameiro, of 12x zo goed als IF Soldado (mijn ST in mijn La Liga team).. als er een SIF van komt zodat hij goedkoper wordt zou ik er misschien +- 150k voor hebben maar dat zou ik al veel vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is Benzema zijn geld wel waard en is hij relatief gezien niet duur
Waar redeneer je 6x beter op, alleen omdat hij zoveel duurder isquote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Benzema is echt niet 6x zo goed als IF Gameiro, of 12x zo goed als IF Soldado (mijn ST in mijn La Liga team).. als er een SIF van komt zodat hij goedkoper wordt zou ik er misschien +- 150k voor hebben maar dat zou ik al veel vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Fer als CDM op CB goed kunnen zijn in een Eredivisie silver team? En Beerens wordt nu inderdaad gepricefixed terwijl ik hem 2 dagen geleden nog voor 550 op kon pikken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
Die komt er bij mij niet in wegens een gruwelijke hekel aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., bovendien is zelfs NIF Benzema dan nog beter op zo'n beetje elk punt (en goedkoper, want die is van nature al ST i.p.v. CF).
Maar goed, ik ga eerst kijken wat de prijs van SIF Remy doet, als die gaat stijgen ga ik hem sowieso verkopen. Zo niet ga ik zeker geen peperduur Frans team maken, daarvoor heb ik al een Serie A en La Liga team.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk dat dat wel zou werken inderdaad, ik gebruik daar nu zelf Anita (als CDM) en die doet het ook prima maar Fer is wel beter in Defending en Heading, enige voordeel van Anita is dat hij wat sneller is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Fer als CDM op CB goed kunnen zijn in een Eredivisie silver team? En Beerens wordt nu inderdaad gepricefixed terwijl ik hem 2 dagen geleden nog voor 550 op kon pikken.
je gebruikt Anita als CB?!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:49 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zou werken inderdaad, ik gebruik daar nu zelf Anita (als CDM) en die doet het ook prima maar Fer is wel beter in Defending en Heading, enige voordeel van Anita is dat hij wat sneller is.
Haha ik heb Donk ernaast staan voor de zekerheid hequote:Op maandag 23 januari 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je gebruikt Anita als CB?!lekker alles wegkoppen zeker
Hoeveel chicks zien er tegenwoordig veel ouder uit dan hun werkelijke leeftijd... Dat zij sws in het circuit omgaat waar Benzema uitgaat etc zegt genoeg over opvoeding van haar ouders.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:50 schreef Rijst het volgende:
Jaaaa maar Benzema is een vieze pedo.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-jarige-meisje.dhtml
maar dat betekent niet dat je zo maar pics van je lul naar iedereen moet sturen omdat ze op dezelfde plaats uitgaanquote:Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel chicks zien er tegenwoordig veel ouder uit dan hun werkelijke leeftijd... Dat zij sws in het circuit omgaat waar Benzema uitgaat etc zegt genoeg over opvoeding van haar ouders.
Het was een experiment maar ik heb nog geen wedstrijd met hem verloren, en het is wel fijn om zo'n voetballende verdediger te hebben. Maar ik zal de andere opties ook even gaan verkennenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
Doe dan Mendes da Silva, Pieters of Boulahrouz ofzo, toch geen dwerg van 1.67
Ik betwijfel dat hij haar na 1x gezien te hebben dat heeft gedaan. Vertel mij wat zon meid uberhaupt doet in het uitgaanscircuit ?! Beetje een hoer rond lopen spelen en dikke miljoenen claims aannaaien aan voetballers... Prima opvoeding hoor !quote:Op maandag 23 januari 2012 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat betekent niet dat je zo maar pics van je lul naar iedereen moet sturen omdat ze op dezelfde plaats uitgaan
daar gaat het helemaal niet om, ik vind het überhaupt belachelijk dat je foto's van je geslachtsdelen gaat rondsturen, maakt niet uit naar wie.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat hij haar na 1x gezien te hebben dat heeft gedaan. Vertel mij wat zon meid uberhaupt doet in het uitgaanscircuit ?! Beetje een hoer rond lopen spelen en dikke miljoenen claims aannaaien aan voetballers... Prima opvoeding hoor !
Ik geef je gelijk dat rondsturen van foto's van je geslachtsdelen belachelijk is maar doordat zij zo jong is gaat hier een hele drama van gemaakt worden... Als het een meid van 20+ betrof waren er helemaal geen problemen maar nu zijn die er wel. Dus het gaat wel degelijk om het feit dat zei als 14 jarige helemaal niks te zoeken heeft in het uitgaanscircuit.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar gaat het helemaal niet om, ik vind het überhaupt belachelijk dat je foto's van je geslachtsdelen gaat rondsturen, maakt niet uit naar wie.
Oh, en tegen mij zei je dat je de mijne mooi vond toen ik die laatst stuurdequote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar gaat het helemaal niet om, ik vind het überhaupt belachelijk dat je foto's van je geslachtsdelen gaat rondsturen, maakt niet uit naar wie.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh, en tegen mij zei je dat je de mijne mooi vond toen ik die laatst stuurde
Ik hoor vaak goede dingen over Sychev. Zijn stats zien er wel goed uit. Of je maakt Ewerthon een ST.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
Of misschien wat strikers naar de RPL want die zijn allemaal kut (silver) alleen ik kan nergens een duidelijke lijst vinden van alle januari transfers in Europa ofzo.
IF Maradonaquote:Al Wasl coach Diego Maradona has sarcastically claimed that old age is beginning to affect Pele's judgement, following recent comments made by the Brazilian on Barcelona forward Lionel Messi.
(..)
"Usually, when you see him these days, it's only at award ceremonies next to the president of Fifa and looking like a doll that's being moved by remote control," he continued. "His comments come as no surprise."
Sychev vond ik heel slecht, en Ewerthon was ook niet echt overtuigend.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoor vaak goede dingen over Sychev. Zijn stats zien er wel goed uit. Of je maakt Ewerthon een ST.
Ik hoop op wat leuke transfers vanavond maar ik weet niet wat we moeten verwachten. Is Taiwo al naar QPR? Onuoha wel volgens mij.
Hangt bij mij echt van de speler af..bij mij is Drenthe echt heel erg dominant..Robben ook toen ik hem vorig jaar had.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:22 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn LM en RM mannekes toch altijd zo inzichtbaar in een 4 middenveld formatie
Drenthe is gewoon een baasje.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt bij mij echt van de speler af..bij mij is Drenthe echt heel erg dominant..Robben ook toen ik hem vorig jaar had.
Handige lijstquote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Maradona
Nathan Delfouneso gaat van Villa naar Leicester, dus naar de Championship.. lekker duo met King voor de pacewhores.
@DarkSonic2, ik kijk altijd op goal.com voor transfers
http://www.goal.com/en/scores/transfer-zone
Je vergeet de allerbeste:Piquionnequote:Op maandag 23 januari 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Championship wordt nu wel interessant met die 2 STs, Delph, Iago Falqué en ook nog Townsend (LM) Ze hadden al een paar goeie zoals Diop enzo.
Klopt, met mijn 4-4-2 komen ze niet heel erg veel voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt bij mij echt van de speler af..bij mij is Drenthe echt heel erg dominant..Robben ook toen ik hem vorig jaar had.
Nice filmpjequote:Op maandag 23 januari 2012 15:11 schreef Fifut het volgende:
Nog Tour de France liefhebbers? Prachtig filmpje![]()
VdV of Nasriquote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu een 3 mans middenveld in BPL met essien,yaya toure en parker. Nou wil ik parker vervangen, heb ongeveer 30k budget. Iemands tips/aanraders?alvast bedankt! (speel 4-3-1-2)
Nasri.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu een 3 mans middenveld in BPL met essien,yaya toure en parker. Nou wil ik parker vervangen, heb ongeveer 30k budget. Iemands tips/aanraders?alvast bedankt! (speel 4-3-1-2)
Rond de 20K heb je hem denk ik al, of tenminste daar had ik hem voorquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Okeop EA forums las ik ook al veel goeds over nasri ga hem denk ik proberen te halen dan!
Leuk filmpje hebben jullie gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2012 15:11 schreef Fifut het volgende:
Nog Tour de France liefhebbers? Prachtig filmpje![]()
Heb zo rijlesquote:Op maandag 23 januari 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
Dadelijk clubben op de Xbox?! Kamikazie, Rijst, vandermar, Cr00k?
Daarna denk ik pas joh rond 5 a half 6quote:
Hahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een kamikazie met rijles, als dat maar goed komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |