Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
Zie tt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Longcat. het volgende:
Beste Deteneenenensnsnenenensnes,
Probeer jij maar is fatsoenlijk te spelen als 10 negers die zo snel als het licht zijn af te schudden.
Die ook nog op jou sliden
Niks mis mee. Alleen vind ik het wel bullshit dat diegene altijd mij van de zij raakt/achter.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef MaartenFM het volgende:
Wat is er mis met verdedigen met X? Ik kan het mezelf niet aanleren om anders te verdedigen, maar denk juist dat mijn tegenstander daar voordeel aan heeft ipv nadelen.
Ok 4 negers met een pace van 90+ en een slome shooter. Stel als die 4 negers jou containen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Slidings zijn veel te makkelijk om te omzeilen, als je dat niet kan, kan je geen FIFA.
We doen binnenkort een potje. Zit je op PS3. Ik tik je helemaal tureluur!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Potje? Ik ga dan alleen maar op jou sliden
hoge bal op een volledig vrijstaande medespeler.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ok 4 negers met een pace van 90+ en een slome shooter. Stel als die 4 negers jou containen?
Wat ga jij dan doen? En ik kan alleen maar die roulette
Jammer xbox.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen binnenkort een potje. Zit je op PS3. Ik tik je helemaal tureluur!
Gast het is een neger team. Eenmaal als ik dat doe de LT+Y Dan slide er weer eentje op mij af.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoge bal op een volledig vrijstaande medespeler.
Prima, je kan in play vs friend toch geen blessures oplopen, pauper!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jammer xbox.
Anders zou ik je toch verrot sliden en al je spelers een gezwel knie geven.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Prima, je kan in play vs friend toch geen blessures oplopen, pauper!
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gast het is een neger team. Eenmaal als ik dat doe de LT+Y Dan slide er weer eentje op mij af.
Na 4 uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heen
ik wil morgen een potje tegen je, hoe laat kan je?
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
houd LT ingedrukt en dribbel gewoon om de slidende speler heen
ik wil morgen een potje tegen je, hoe laat kan je?
hahah misschien wel als jij daar blij van wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?
Er mogen geen noobs in mijn heilige huis.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag ik morgen bij jou om 4 uur een potje doen?
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 goals Lee Hyun Ho.En hij ragequit en wil me in xbox live party. Dat doen we maar even niet.
Jij bent echt zielig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?
ffkes een bronze team maken met Koreanen en hopen dat ik tegen een noob moet gnagnagna.
Nee, er zijn ook te weinig mensen met bronzen teams. Bovendien druk ik nooit weg als er een 100 chemistry bronzen opponent komt. Tegenstander wel helaas. Speelde net nog brasilvers met 100 chem van de mat.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij bent zeker het typen dat farmt op noobs?
ffkes een bronze team maken met Koreanen en hopen dat ik tegen een noob moet gnagnagna.
De NOOB ben jij! Hoeveel K heb je? 5?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Er mogen geen noobs in mijn heilige huis.
200.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De NOOB ben jij! Hoeveel K heb je? 5?
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De NOOB ben jij! Hoeveel K heb je? 5?
Ok jongetje :$quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook te weinig mensen met bronzen teams. Bovendien druk ik nooit weg als er een 100 chemistry bronzen opponent komt. Tegenstander wel helaas. Speelde net nog brasilvers met 100 chem van de mat.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?
Gewoon ff iets opnoemen waar ik zowieso hoger mee heb.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt het noobgehalte bepaald aan de hand van de hoeveelheid coins die je hebt?
200K Biatch! Come at me bro.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon ff iets opnoemen waar ik zowieso hoger mee heb.
zo stoere boy die kent, hij heeft meer coins dan iemand anders. Soooooo hardcore.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon ff iets opnoemen waar ik zowieso hoger mee heb.
jij ook trouwensquote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 'm maar een berichtje teruggestuurd met "Happy Chinese New Year".
Wow, dat is echt veel.quote:
550K ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo stoere boy die kent, hij heeft meer coins dan iemand anders. Soooooo hardcore.
hoeveel K heb je nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |