Daar koopt ze niks voor. Zwart op wit moet ze dat krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toch maar even inspringen
De plek die Jaleesa vervulde, was een stageplek. Normaliter wordt die gewoon weer ingevuld door de volgende stagaire.
Momenteel is het afdelingsbudget op, maar de leidinggevende is blijkbaar zeer tevreden en zocht een mogelijkheid om Jaleesa toch te houden.
Zodra er weer budget beschikbaar komt, is de kans dus zeer aannemelijk dat er een beter voorstel komt.
Helaas werkt dat zo niet in het bedrijfsleven. Zeker niet voor iemand die net een stage van een paar maanden heeft afgerond. Dan kun je niet zomaar even een eisenpakket op tafel leggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar koopt ze niks voor. Zwart op wit moet ze dat krijgen.
Het wordt idd intussen tijd dat ikzelf een modje word.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
Ah, gelukkig.. jij hebt al een nieuwe gestart.
Dat krijg je ervan hè, als je te snel bent.. Moet je weer vragen of een modje je TT aanpast
Die modjes hebben hun handen vol aan jou, haha!
Hell no! Dan blijft er geen post meer van me overquote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het wordt idd intussen tijd dat ikzelf een modje word.Dan hoef ik ze niet meer te raadplegen.
Zolang jij je nog blijft gedragen hoef je daar niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
Hell no! Dan blijft er geen post meer van me over![]()
Ok, dus tot die tijd kan ik nog even lekker met je rellenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang jij je nog blijft gedragen hoef je daar niet bang voor te zijn.
En ik met jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ok, dus tot die tijd kan ik nog even lekker met je rellen
Gellukig wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gellukig stonden de tagjes nu wel goed.
Dank je Liesje, kan je mij even voor een paar minuten blauw maken dan kan ik Papabear even uitlachen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gellukig stonden de tagjes nu wel goed.
Misschien kan een modje het even aanpassen..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gellukig wel ja
sorry mop, kon het niet laten![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien kan een modje het even aanpassen..
* JK1982 zit zich nog steeds af te vragen wanneer Ireth jou haar ballen heeft laten zien..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
Ik wil er bij zijn als Ireth de titel leest.![]()
![]()
20 jaar geleden in het fietsenhok?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 zit zich nog steeds af te vragen wanneer Ireth jou haar ballen heeft laten zien..
Whahaha! Achter het fietsenhok toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
20 jaar geleden in het fietsenhok?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
20 jaar geleden in het fietsenhok?
Sow!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]Met kerstmis had ze een kerstboom en toen kwam ik langs.
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]Met kerstmis had ze een kerstboom en toen kwam ik langs.
En er een "slinger" aan gevenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?
quote:
* JK1982 heeft alvast inspiratie voor een volgende topictitel..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.
Hier zou ik op kunnen reageren, maar ik doe het NIETquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.
Dat is heel verstandig van je.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
Hier zou ik op kunnen reageren, maar ik doe het NIET
*meldt zichquote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
Hahaha, het gaat ook helemaal nergens over..
We jagen zo trouwens wel alle dames weg volgens mij
quote:
quote:
Dan moet je voor meer konijnen zorgenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
Ja hoi.. ik voel me een beetje als een konijn in een tijgerkooi .. besprongen van alle kanten :x
wil je met korting naar blijdorp? loods ik je wel door de poortjes heen (25% korting p.p).quote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand nog leuke tips voor een weekendje Rotterdam?
Ben vaak in R'dam geweest maar dat was alleen om naar Ahoy te gaan, voor de rest weet ik er heg noch steg. Ga in april een weekendje met vrienden. Sowieso gaan we een middagje naar Blijdorp en bij ons hotelarrangement zit al een havenrondvaart met Spido.![]()
Maar dan blijven er nog twee dagen over...![]()
Is de Euromast de moeite waard? Zijn er leuke musea? Gezellige winkelstraten, lunchrestaurantjes?
Me Tarzan, you Jane I 'll help.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
Ja hoi.. ik voel me een beetje als een konijn in een tijgerkooi .. besprongen van alle kanten :x
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
overigens waarschuw ik je vast van te voren Felixa: een "middagje" blijdorp doen is not done. Moet je echt een dág voor uittrekken wil je het gevoel hebben iets gezien te hebben van de trots van rotterdam
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletjequote:
Het kost best wat tijd om al die beesten te vinden, want sommigen liggen aardig verstoptquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.![]()
En goed dat je zegt dat we in Blijdorp wat meer tijd nodig hebben; zullen we in de planning meenemen.
Bespaar me de gedachte.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletje
mij , of rucky?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletje
oh well, ik wil alsnog wel voor Gids spelen in blijdorp hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.![]()
En goed dat je zegt dat we in Blijdorp wat meer tijd nodig hebben; zullen we in de planning meenemen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga maar ns slapen. truste y'all!!
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:
* kijkt wat hij gemist heeft *
* ziet reacties van Rucky & Pb *
* Merlijn denkt: Back out slowly....turn around...Pretend nothing happened....
*gaat naar Blijdorp om er eentje af te.... Nee, foei PBquote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af hoe een pantervel op de grond zou staan voor 'n open haard .. instead of een beren vel
dat je dat voor me over zou hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
*gaat naar Blijdorp om er eentje af te.... Nee, foei PB
Als je eenmaal in zo'n kooi staat is het hij of ik, maar aan de andere kant heb ik niks in die kooi te zoeken. Evenals die panter trouwensquote:
met de meet laatst (weet rucky nog wel) waren we op 't allerlaatst nog even in de tijgerkreek. Dat beest liep me een partij onrustig heen en weer voor (achter) 't glas .. ik werd er gewoon eng van. Ik heb rucky en de kids ook meteen weggesleurd daar, ik was bang voor 'n herhaling van bokito, maar dan met nog dramatischere gevolgenquote:
Mutsquote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
met de meet laatst (weet rucky nog wel) waren we op 't allerlaatst nog even in de tijgerkreek. Dat beest liep me een partij onrustig heen en weer voor (achter) 't glas .. ik werd er gewoon eng van. Ik heb rucky en de kids ook meteen weggesleurd daar, ik was bang voor 'n herhaling van bokito, maar dan met nog dramatischere gevolgen
Ja, waarom?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
Waarom heb ik waar laten zien dat ik ballen heb?
Tsja, achter glas zal het inderdaad wel meevallen, maar ze kunnen aardig springen..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
met de meet laatst (weet rucky nog wel) waren we op 't allerlaatst nog even in de tijgerkreek. Dat beest liep me een partij onrustig heen en weer voor (achter) 't glas .. ik werd er gewoon eng van. Ik heb rucky en de kids ook meteen weggesleurd daar, ik was bang voor 'n herhaling van bokito, maar dan met nog dramatischere gevolgen
Dan kom je uit een heel ander bedrijfsleven dan ik. Mooie woorden zijn leuk, zwart op wit is beter. Niemand die mij iets wijsmaakt of belooft zonder dat diegene daaraan gehouden wordt. Dat is de enige manier waarop je in het bedrijfsleven verder komt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas werkt dat zo niet in het bedrijfsleven. Zeker niet voor iemand die net een stage van een paar maanden heeft afgerond. Dan kun je niet zomaar even een eisenpakket op tafel leggen.
Beter goed je best doen en hopen dat je later een goed voorstel krijgt.
Maar goed, het is natuurlijk makkelijk babbelen over de baan van iemand anders
Leuk dat je zo gedreven bent en dat is ook een prima instelling. Maar niet als zijnde een stagaire zonder contract. Dan heb je niks te eisen en moet je allang blij zijn als de leidinggevende een poging waagt om je binnen de muren te houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan kom je uit een heel ander bedrijfsleven dan ik. Mooie woorden zijn leuk, zwart op wit is beter. Niemand die mij iets wijsmaakt of belooft zonder dat diegene daaraan gehouden wordt. Dat is de enige manier waarop je in het bedrijfsleven verder komt.
De tijd dat Jaleesa zichzelf heeft moeten bewijzen is nu wel voorbij. Als haar werkgever haar wil houden moet hij ook overeenkomstige vergoedingen daarvoor bieden. Ze wordt namelijk wel degelijk als volwaardig medewerker gezien en ingezet straks, maar niet zo betaald. Dat noemen we uitbuiting door de werkgever, en daar hoef je zelf niet aan mee te werken natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leuk dat je zo gedreven bent en dat is ook een prima instelling. Maar niet als zijnde een stagaire zonder contract. Dan heb je niks te eisen en moet je allang blij zijn als de leidinggevende een poging waagt om je binnen de muren te houden.
Dat is dus niet waar, aangezien de leidinggevende haar twee dagen in de week wil laten blijven, maar dan voor een letterlijke jodenfooi. Dan is het echt niet teveel gevraagd om daar gewoon normaal voor betaald te worden, en indien dat niet mogelijk is voor meneer de werkgever zijn de mooie woorden over hoe tevreden ze met haar zijn ook niks waard.quote:Je vergeet namelijk dat Jaleesa alleen maar een stageplek had binnen het bedrijf. Niks meer, niks minder.
die stageplek had ze idd, nu willen ze dr behouden en als ze dan gewoon werkt en geen stage meer loopt hoort daar een normaal salaris tegenover te staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leuk dat je zo gedreven bent en dat is ook een prima instelling. Maar niet als zijnde een stagaire zonder contract. Dan heb je niks te eisen en moet je allang blij zijn als de leidinggevende een poging waagt om je binnen de muren te houden.
Je vergeet namelijk dat Jaleesa alleen maar een stageplek had binnen het bedrijf. Niks meer, niks minder.
a. Ze heeft zich niet hoeven te bewijzen (stage)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De tijd dat Jaleesa zichzelf heeft moeten bewijzen is nu wel voorbij. Als haar werkgever haar wil houden moet hij ook overeenkomstige vergoedingen daarvoor bieden. Ze wordt namelijk wel degelijk als volwaardig medewerker gezien en ingezet straks, maar niet zo betaald. Dat noemen we uitbuiting door de werkgever, en daar hoef je zelf niet aan mee te werken natuurlijk.
[..]
Dat is dus niet waar, aangezien de leidinggevende haar twee dagen in de week wil laten blijven, maar dan voor een letterlijke jodenfooi. Dan is het echt niet teveel gevraagd om daar gewoon normaal voor betaald te worden, en indien dat niet mogelijk is voor meneer de werkgever zijn de mooie woorden over hoe tevreden ze met haar zijn ook niks waard.
Het heeft overigens niets te maken met gedreven zijn, het heeft te maken met het feit dat dit soort dingen niks anders zijn dan een spel tussen werkgever en werknemer.
Maar heeft ze wel gedaan, gezien het feit dat men een upgrade aan wil gaan naar een deeltijd baan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
a. Ze heeft zich niet hoeven te bewijzen (stage)
Prima, dat is ook niet meer relevant, want nieuwe deeltijd baan dus functie opwaardering.quote:b. Haar stagetijd was voorbij, dus normaliter plaats maken voor iemand anders op de wachtlijst.
Huh? Een deeltijd baan is niet volwaardig werk ? Ik volg je even niet.quote:c. Ze wordt nog niet als volwaardig medewerkster gezien. Het is namelijk een deeltijd baan.
Tegen een uitermate laag salaris toch een (bijna) halve FTE op de werkvloer hebben die het werk voor je doet. Dat is inderdaad een creatieve manier om geld uit te sparen.quote:d. De leidinggevende wil inderdaad graag dat ze blijft, maar heeft momenteel geen middelen voor een andere contractvorm. Dat komt regelmatig voor en is een creatieve manier om een jong iemand toch de kans te geven om te blijven.
Prima, dan blijven die mooie woorden dus weinig waard als de vergoeding niet geregeld kan worden.quote:e. Ze is natuurlijk niet verplicht om hiermee akkoord te gaan, maar dan is het vervolg waarschijnlijk dat ze elkaar de handen zullen schudden en kan werkneemster op zoek naar een andere baan.
Prima, laat de stagaire het dan maar oplossen, mogen ze die weer 3 maanden in gaan werken alvorens ze op hetzelfde niveau zitten met alle resources van dien. Daarnaast is het natuurlijk nogal raar dat je totaal geen eisen zou mogen stellen bij een deeltijd baan, dat is wat men onderhandelingen noemt.quote:Meer woorden ga ik hier niet over vuilmaken. Ik gun haar natuurlijk ook het liefst een 36-uur contract, maar dat zit er nou eenmaal niet in. En ze heeft momenteel absoluut niet de positie om met eisen te komen, want dan laten ze haar gewoon gaan en staat de volgende stagaire volgende week maandagochtend op de stoep.
sorry, maar ik ben ook na mijn stage blijven hangen bij mijn werkgever. ik ben niet akkoord gegaan met hun 1e voorstel(wat dus ook een soort van verlengde stage was).quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef Martijntj het volgende:
Tot mijn grote spijt ben ik bang dat Papabear gelijk heeft- ookal gunnen we haar meer.
Nee, zo bedoelde ik dat ook niet. Kwam er een beetje rottig uitquote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huh? Een deeltijd baan is niet volwaardig werk ? Ik volg je even niet.
Je leest echt totaal verkeerd mijn post, en ik kan het niet harder oneens zijn met je opvatting jegens de werkgevers die het o zo goed voor zou hebben met de werknemer. Maar goed, laten we deze discussie maar rusten, we komen er toch niet uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
Ik hoop dat zowel werknemer als werkgever de juiste keuze zullen maken. Ze zijn zeer zeker blij met haar, dat is overduidelijk. Maar het betreft hier een functie (secretaresse) die normaliter door duizenden anderen kan worden vervuld.
En de kans is aanwezig dat ze met de volgende stagaire ook heel blij zullen zijn.
Ik vind het allang tof van de leidinggevende dat hij/zij moeite doet om haar op een creatieve manier te behouden (kan b.v. best een noodoplossing zijn voor een paar maanden of een half jaar).
Je moet niet altijd gelijk beginnen te schreeuwen. En al helemaal niet als je net om de hoek komt kijken na een stage periode.
Geeft ook niks. Maar nogmaals, het betreft een functie die normaliter alléén maar door stagaires wordt vervuld.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je leest echt totaal verkeerd mijn post, en ik kan het niet harder oneens zijn met je opvatting jegens de werkgevers die het o zo goed voor zou hebben met de werknemer. Maar goed, laten we deze discussie maar rusten, we komen er toch niet uit.
wow, dat komt best hard aan..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
Ik hoop dat zowel werknemer als werkgever de juiste keuze zullen maken. Ze zijn zeer zeker blij met haar, dat is overduidelijk. Maar het betreft hier een functie (secretaresse) die normaliter door duizenden anderen kan worden vervuld.
En de kans is aanwezig dat ze met de volgende stagaire ook heel blij zullen zijn.
Ik vind het allang tof van de leidinggevende dat hij/zij moeite doet om haar op een creatieve manier te behouden (kan b.v. best een noodoplossing zijn voor een paar maanden of een half jaar).
Je moet niet altijd gelijk beginnen te schreeuwen. En al helemaal niet als je net om de hoek komt kijken na een stage periode.
Pffff nee! Ik neem het juist voor je op. Maar goed, dit gaat hem niet worden zoquote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wow, dat komt best hard aan..
met andere woorden: je vind dat ik genoegen moet nemen met 1,95 per uur omdat ik totaal nog geen ervaring heb? oke, duidelijk
Niet huilen.quote:
Ik snapte hem overigens wel hoor, en proefde er eerlijk gezegd totaal niks negatiefs uit..quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef Papabear het volgende:
In mijn posts sprak ik ook niet namens of over Jaleesa, maar gewoon in het algemeen. Ik denk dat het om die reden wat vervelend overkwam. Maar dat was natuurlijk niet de bedoeling
Precies. Ze zit nog steeds binnen die muren, dus met een goed gesprek zal er al een stuk meer duidelijkheid komenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef gomi het volgende:
weet je je moet gewoon het gesprek aangaan jaleesa. gewoon eerlijk zeggen dat je graag zou willen blijven, maar dat je ook wel het idee had dat er ook een normale betaling tegenover zou staan.
en als t gaat om een tijdelijke invulling, of je dan ook gewoon op papier kunt krijgen dat je na een maand of wat omhoog gaat enzo.
gewoon eerlijk en open dat gesprek aangaan. eerlijk aangeven dat je vindt dat er waardering uitspreekt dat ze je willen behouden. maar dat een stagevergoeding niet echt is wat jij in gedachten had
ik heb t gwn f moeilijk ermee,.omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet.quote:
Wat is dat precies voor wereldbaan dan, die je nu hebt?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb t gwn f moeilijk ermee,.omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet.
als ik het geld niet nodig had zou ik zowiezo het contract aannemen.
Geloof me, als deze baan op mijn cv staat, kom je zo ongeveer overal aan de bak.
maar het is nou eenmaal een feit dat ik qua inkomsten gewoon een parttime baan nodig heb die meer verdient dan 125 per maand.
Dan zou je kunnen zeggen dat ik buiten dit contract nog een andere baan kan zoeken, maar ik ga ook nog eens 5 dagen in de week naar school en dan zie ik mn kind dus never nooit.
En dan ook 5 dagen in de week naar school?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is de functie van een directiesecretaresse voor een regiodirecteur van de ING
(ik bedoelde niet overal natuurlijk, maar bij wijze van...)
ik moet 5 dagen ( niet hele dagen) naar school.. de uren die ik niet naar school hoef doordeweeks vul ik in bij de ING.. Dus in principe heb ik met school en ING bij elkaar een 40 urige werkweekquote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En dan ook 5 dagen in de week naar school?
Nouja, ik zal hem wel niet helemaal snappen, maar dat geeft niet..
Ik hoop iig dat je eruit komt met ze..
whatsupp?quote:
Stiekum hoop ik wel dat je voorzichtig bent met je adviezen, ook al zijn we het niet met elkaar eensquote:Op maandag 23 januari 2012 00:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg ik je nog wel via een andere manier
Jij ging slapen.quote:
Wees niet bang, ik ga niet jouw rol overnemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Stiekum hoop ik wel dat je voorzichtig bent met je adviezen, ook al zijn we het niet met elkaar eens
i knowquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik ga niet jouw rol overnemen.
Trusten Jaleez slaap zacht.quote:
Ben je nu opeens Limburger geworden?quote:
Jij was gewoon te traag.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben je nu opeens Limburger geworden?
edit: Je ninja-edit was niet snel genoeg![]()
nijn edits zijn meestal wel snel genoeg he.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben je nu opeens Limburger geworden?
edit: Je ninja-edit was niet snel genoeg![]()
Yup!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nijn edits zijn meestal wel snel genoeg he.
quote:
Tsja, er valt weinig over te zeggen als het totaalplaatje niet duidelijk is. Sommige mensen zeggen dat je met elk bod tevreden moet zijn want geen ervaring, anderen zeggen dat er altijd te onderhandelen valt. Tis maar net hoe je er zelf in staat.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef Ganzz het volgende:
Weer een hele goede frisse morgen om weer aan het werk te gaan... Hier ook deze week afspraken over mijn nieuwe baan, contract opstellen etc.
Ik kan online wel vinden dat gemiddeld een HBOer Elektro rond de 2400 bruto zit. Maar dan gaan ze niet uit van een net afgestuurdeerde denk ik. Ik hoor dat er altijd speelruimte is maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Dan zijn er ook nog secundaire arbeidsvoorwaarde etc. Iemand nog handige tips om op te letten?
Nieuwe ava.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Middag
Oracle UCM en Webcenter en ADF en Content en Portal en Sites en Faces en ik word er tureluurs van hiero.
Ja het Rabobank subforum is pleite he, dus dan is het niet meer zo relevantquote:Op maandag 23 januari 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nieuwe ava.![]()
Ik heb ook geen zin meer en wil naar huis.
Dat heb je toch niet tegen mij?quote:
Ik kom bij jou eten vanavond hoor ik netquote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet tegen mij?
Vanavond komt mijn vriezertje binnen.![]()
Gelijk maar even vol gooien met een pizza en frituur.
* JK1982 checkt profiel Felixa..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:07 schreef Felixa het volgende:
Ik ga vanavond een gigaschaal lasagne maken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 checkt profiel Felixa..
Hmm..woonplaats onbekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef Felixa het volgende:
[..]Laatmaar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Burp. * Rucky kijkt naar een leeg bord.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom bij jou eten vanavond hoor ik net
[..]Jan smit <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden ipv op Fok te vertellen.quote:
dit is wel het meest onschuldiste wat er over mij op heel internet staatquote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden ipv op Fok te vertellen..
Dan wil ik de rest niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit is wel het meest onschuldiste wat er over mij op heel internet staat![]()
Die zijn niet zo schokkend als haar opmerking. Wil je een linkje?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de naakt foto's van DJMO die nu tevoorschijn gaan komen
Noooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhquote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zijn niet zo schokkend als haar opmerking. Wil je een linkje?
Nee ze zijn redelijk normaal niks groots aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh
Alleen als ze dikke tetten heeft
Lama dan nofi DJMO kusjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ze zijn redelijk normaal niks groots aan.
Heb jij ooit de illusie gahad dat dat niet zo was.quote:
quote:
'k vroeg me al af waar je bleefquote:
Daar zijn vast wel hulpgroepjes voor te vinden.quote:
oh, je bedoelde 20k? ipv 20e ?quote:
pas op je woordenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Pffff, voor 20k een gescheiden moeder en 2kids verkopen, bikkel
Dat zegt niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas op je woordenik ben nog netjes getrouwd ja!
Daar help ik je zo vanaf hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas op je woordenik ben nog netjes getrouwd ja!
Potato, Potatoequote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
oh, en ik heb drie kids btwmoet jij toch weten scorps !
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Pffff, voor 20k een gescheiden moeder en 2kids verkopen, bikkel
Sow, jij stapt ook zo van je geloof afquote:
2 kamelen om te beginnenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Ireth het volgende:
Gezellig hier! Nog even en er worden 4 kamelen en een halve geit geboden
zeg! dat je mij als 'n stuk handelswaar beschouwt is nog tot daar aan toe .. maar van m'n zoons blijf je af!quote:
Daar heb ik er zelf al 2 vanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg! dat je mij als 'n stuk handelswaar beschouwt is nog tot daar aan toe .. maar van m'n zoons blijf je af!
en toch he .. hersenpinsel van me .. zou ik die vier van ons wel eens bij elkaar willen zien ....quote:
wie weet, bij de eerstvolgende Efteling-meetquote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toch he .. hersenpinsel van me .. zou ik die vier van ons wel eens bij elkaar willen zien ....
En dan moet ik zeker mee om scheidsrechter te spelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toch he .. hersenpinsel van me .. zou ik die vier van ons wel eens bij elkaar willen zien ....
Ja, jij mag dan met alle 4 in Monsieur Cannibalequote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker mee om scheidsrechter te spelen.
Dan moet DJMO me wel even leren hoe ik een draagdoek om moet doen zonder dat er een kind uitvalt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, jij mag dan met alle 4 in Monsieur Cannibale
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet DJMO me wel even leren hoe ik een draagdoek om moet doen zonder dat er een kind uitvalt.
quote:
Dan loop je een vergroot risico zelf ook geepileerd te worden bij verwijderingquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Weet je nou nog niet dat je dubbelzijdig kleefband daarvoor nodig hebt?
http://www.youtube.com/re(...)l0l264l872l0.2.2l4l0quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet DJMO me wel even leren hoe ik een draagdoek om moet doen zonder dat er een kind uitvalt.
Met die doeken heb ik ook geen ervaring. Wij hadden voor de jongens zo'n draagzak. Daarvoor hoefde je niks te knopen. Ding omdoen en kind erinquote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is gemeenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met die doeken heb ik ook geen ervaring. Wij hadden voor de jongens zo'n draagzak. Daarvoor hoefde je niks te knopen. Ding omdoen en kind erin
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is gemeen [ afbeelding ] om zoiets te gebruiken.
Is dat jouw kuisheidsgordeltje?quote:
Daar is die te klein voor, maar je kunt hem beter over je schouders hangen zodat het kroost erin kanquote:
* DJMO proestquote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar is die te klein voor, maar je kunt hem beter over je schouders hangen zodat het kroost erin kan
Je bent ook niks nieuwsgierig he?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO proest
is de draagzak te klein, of euh...![]()
Beetje dollen dit dat, je weet tochquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Sow, jij stapt ook zo van je geloof af
nee hoor, ik wil gewoon graag weten waar ik mee in zee gaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je bent ook niks nieuwsgierig he?
Ik ook van jou voordat ik weer in de meisjes wc beland.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik wil gewoon graag weten waar ik mee in zee ga
Ja, neem jij het maar ff van me overquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook van jou voordat ik weer in de meisjes wc beland.
Morgen erwtensoep?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
Gisteren hachee en vandaag bruine bonen was een gevaarlijke keuze qua menu...
* Ireth is bang dat ze vanacht op de bank moet
Ow das een goeie! (dan sta ik op straat waarschijnlijkquote:
Als je na de snert nog een paar stokbroodjes met kruidenboter neemt, dan begint het wel echt link te worden denk ik zoquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow das een goeie! (dan sta ik op straat waarschijnlijk)
Laat maar weten wanneer ik op moet passen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, neem jij het maar ff van me over
Jij bent altijd welkom bij mij. Ik slaap wel op de bank.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow das een goeie! (dan sta ik op straat waarschijnlijk)
whaha, bang geworden?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, neem jij het maar ff van me over
HAchee met rode kool en aardappels.. kan toch prima?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
Gisteren hachee en vandaag bruine bonen was een gevaarlijke keuze qua menu...
* Ireth is bang dat ze vanacht op de bank moet
* Rucky noteert morgen bij DJMO eten.quote:* DJMO opschrijft voor morgen
ik zou je met plezier uitnodigen, maar ik ben bang dat ik morgen niet te genieten ben. Heb om 12 uur een afspraak bij een psycholoog, en moet daarna nog boodschappen doen ook (of ervoor, even kijken) maar ik ben al flink chago als ik aan morgen denk. Je bent echt wel een keer welkom om te komen eten, maar liever van te voren even afspreken zodat ik niet met dit soort dingen zitquote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky noteert morgen bij DJMO eten.![]()
Dat weet ik, maar het lijkt me ook wel leuk om eens een paar eters hier te hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
Je bent echt wel een keer welkom om te komen eten, maar liever van te voren even afspreken zodat ik niet met dit soort dingen zit![]()
*Agenda pakt*quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het lijkt me ook wel leuk om eens een paar eters hier te hebben.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het lijkt me ook wel leuk om eens een paar eters hier te hebben.
een keer in 't zomer? Kids gezellig samen buiten ravotten, volwassenen babbelen, kaarspelletje spelen en dan daarna bqq'en ?quote:
jij met je edits -_-quote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
*Agenda pakt*
Roept u maar!
Zit er een goeie chinees daar in de buurt?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij met je edits -_-
ja er zit een prima chinees bij Rucky in de buurt
Eerst maar es afwachten wat de datum van die meet wordtquote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
Een etentje bij mij naast de bowlingmeet. Leuk![]()
Ik heb hier wel de mogelijkheid.
Met de bowlingmeet ben ik toch wel bezig maar het ziet er naar uit dat die in juni wordt gehouden. En idd in Utrecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerst maar es afwachten wat de datum van die meet wordt
edit: Die meet is toch in Utreg?
zullen we 't dan maar eind juni doen .. kunnen we meteen mijn verjaardag vieren (ik ben 26-6 jarig)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met de bowlingmeet ben ik toch wel bezig maar het ziet er naar uit dat die in juni wordt gehouden. En idd in Utrecht.
Normaliter geen probleem, maar ik heb een bijrijdster met rolstoel en zuurstof-toestanden die in Utrecht woont, dus ik sla even overquote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met de bowlingmeet ben ik toch wel bezig maar het ziet er naar uit dat die in juni wordt gehouden. En idd in Utrecht.
Hoe bedoel je? Als er een datum is dan zijn we er.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Normaliter geen probleem, maar ik heb een bijrijdster met rolstoel en zuurstof-toestanden die in Utrecht woont, dus ik sla even over
Mocht zij de energie hebben om daarna nog naar Rotterdam te gaan en weer terug, dan heb je mijn zegenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als er een datum is dan zijn we er.![]()
Dan hoef ik er alleen maar ervoor te zorgen dat je bijrijdster ook kan bowlen. En ook dat gaat mij lukken.
Ze hoeft van mij niet mee naar Rotterdam.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:
Mocht zij de energie hebben om daarna nog naar Rotterdam te gaan en weer terug, dan heb je mijn zegen
Zal qua tijd alleen best lastig worden lijkt me....
Nee, daar zorg ik zelf voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet mee naar Rotterdam.We zorgen er wel voor dat ze thuis komt.
De vorige was 26 juni dus juni vind ik wel goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
Bowlen in juni?? Nog even en het wordt tegelijkertijd een nieuwjaarsreceptie?
Tof idee maar het zou handiger zijn om die dingen nu even gescheiden te houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
nogmaals ik vond de suggestie van hinkepink om 't vrijdag de 13e te doen wel een goede. doen we in juni een bbq meet ter ere van mijn verjaardag bij rucky
dan kan ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
De vorige was 26 juni dus juni vind ik wel goed.![]()
Het duurt nog even maar dan kunen welde meeste.
Er staat nog niets vast.quote:
Klopt een beetje, maar de meeste deelnemers zijn er in juni.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:43 schreef Papabear het volgende:
Volgens mij waren we aan het plannen in maart/april
Jammer, maar ik respecteer je keuzequote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, morgen is het definitief.. mn contract gaat niet door.. Mn schoolrooster laat het niet toe om 16uur in de week te gaan werken. dat feit, mede met de eerder besproken zaken heeft me doen besluiten om er vanaf te zien.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, morgen is het definitief.. mn contract gaat niet door.. Mn schoolrooster laat het niet toe om 16uur in de week te gaan werken. dat feit, mede met de eerder besproken zaken heeft me doen besluiten om er vanaf te zien.
Dan houden we de meet toch eerder.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan houd de bowlingmeet voor mij op. 14 juni is deniz jarig en alle dagen daarna, tot 30 juni ben ik niet in Nederland
In juni kunnen de meeste. Daarom. Maar je weet toch wat ik tegen je gezegd hebt.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap ook niet waarom het helemaal in juni pas moet.. maargoed, das mijn mening
Dat je altijd mijn hulp mag inroepen.quote:
uhm..wat heeft dat met de meet te maken?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je altijd mijn hulp mag inroepen.
dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar waar baseer jij het op dat de meeste in juni kunnen?
ik zie in de animocheck topic nergens juni in de lijst staan.. of ben ik nu gek?
Mijn fout.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar waar baseer jij het op dat de meeste in juni kunnen?
ik zie in de animocheck topic nergens juni in de lijst staan.. of ben ik nu gek?
Succes met iets anders vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik de bowling meeting regel en jij gaat ook mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Very nice!ik was al bang dat ik niet mee kon
[..]Why the said face? Is het zo erg daar? Of lust je geen vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooooi!quote:
Moet je je wel aan je lijstjes houden hè..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat ik de bowling meeting regel en jij gaat ook mee.![]()
IK snap er ondertussen helemaal niks meer van![]()
ging.jij dat niet voor me doenquote:
Geen probleem, vorig jaar was een stuk chaotiser en uiteindelijk hebben we een toffe avond gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:19 schreef JK1982 het volgende:
Moet je je wel aan je lijstjes houden hè..![]()
IK snap er ondertussen helemaal niks meer van
Ik hou het in de gaten voor jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ging.jij dat niet voor me doen
Slaap ze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:31 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn coding sessie zit erop. Naar bedtrusten all.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb t gwn f moeilijk ermee,.omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet.
als ik het geld niet nodig had zou ik zowiezo het contract aannemen.
Geloof me, als deze baan op mijn cv staat, kom je zo ongeveer overal aan de bak.
maar het is nou eenmaal een feit dat ik qua inkomsten gewoon een parttime baan nodig heb die meer verdient dan 125 per maand.
Dan zou je kunnen zeggen dat ik buiten dit contract nog een andere baan kan zoeken, maar ik ga ook nog eens 5 dagen in de week naar school en dan zie ik mn kind dus never nooit.
Slaap lekker Jalees.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx! zal me er binnekort eens wat meer in gaan verdiepen.
ik ga slapen schatjes. goodnight!!
Ik had je opmerking wel gelezen.quote:
Ik prik er wel doorheen met je rot humeur want anders had je er eentje terug gekregen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maakt niet uit.. het stond er om te lezenmaar bij nader inzien vond ik het zelf ook een stomme opmerking.. sorry
ik maak mezelf niet echt geliefd de afgelopen dagen met mn rothumeur
Kun je dan niet even wat leuks gaan doen voor wat afleiding?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
nogmaals.. excuus.. heb gewoon al een aantal rot dagen.. zit gewoon niet helemaal lekker in me vel en zit veeeeel te veel te piekeren ovee onzinnige dingen
Grapje zeker. Ik zag je ninja edit.quote:
dat was gwn iets teveel info.. toch?quote:
Iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat was gwn iets teveel info.. toch?
Slaap ze.quote:
De zoveelste ninjaedit die ik zie vandaag.quote:
Gewoon even wat geks ofzo. Ik ben wel eens spontaan een paar dagen naar mijn zus gegaan toen ik het even helemaal had gehad met alles. Ben toen gewoon 's avonds in de auto gestapt en naar zeeland gereden.quote:
Volgens mij kunnen echt heeeeeeeel veel mensen al in maart. De maand juni is niet eens gepeild. Kijk als jij dat nou liever niet wil dan ga jij een keer mee later in het jaar maar gaan al die andere mensen wel al in maart. Ik ga nu toch niet plannen voor een meeting over een half jaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
In juni kunnen de meeste. Daarom. Maar je weet toch wat ik tegen je gezegd hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maakt niet uit.. het stond er om te lezenmaar bij nader inzien vond ik het zelf ook een stomme opmerking.. sorry
ik maak mezelf niet echt geliefd de afgelopen dagen met mn rothumeur
Maar dan smaakt warme chcolademelk wel lekkerder zeker als er nOG WAT SLAGROOM OP ZIT.quote:
Hoef je toch niet om te schreeuwen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dan smaakt warme chcolademelk wel lekkerder zeker als er nOG WAT SLAGROOM OP ZIT.
whahhaaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoef je toch niet om te schreeuwen?
Oeps stout toetsenbord, (hier wordt alles in hoofdletters geschreven)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoef je toch niet om te schreeuwen?
Vind je het niet een beetje vroeg?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 krijgt opeens zin in Irish coffee..
Jij zeker, van de drank? Zuipschuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |