Daar koopt ze niks voor. Zwart op wit moet ze dat krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toch maar even inspringen
De plek die Jaleesa vervulde, was een stageplek. Normaliter wordt die gewoon weer ingevuld door de volgende stagaire.
Momenteel is het afdelingsbudget op, maar de leidinggevende is blijkbaar zeer tevreden en zocht een mogelijkheid om Jaleesa toch te houden.
Zodra er weer budget beschikbaar komt, is de kans dus zeer aannemelijk dat er een beter voorstel komt.
Helaas werkt dat zo niet in het bedrijfsleven. Zeker niet voor iemand die net een stage van een paar maanden heeft afgerond. Dan kun je niet zomaar even een eisenpakket op tafel leggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar koopt ze niks voor. Zwart op wit moet ze dat krijgen.
Het wordt idd intussen tijd dat ikzelf een modje word.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
Ah, gelukkig.. jij hebt al een nieuwe gestart.
Dat krijg je ervan hè, als je te snel bent.. Moet je weer vragen of een modje je TT aanpast
Die modjes hebben hun handen vol aan jou, haha!
Hell no! Dan blijft er geen post meer van me overquote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het wordt idd intussen tijd dat ikzelf een modje word.Dan hoef ik ze niet meer te raadplegen.
Zolang jij je nog blijft gedragen hoef je daar niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
Hell no! Dan blijft er geen post meer van me over![]()
Ok, dus tot die tijd kan ik nog even lekker met je rellenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang jij je nog blijft gedragen hoef je daar niet bang voor te zijn.
En ik met jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ok, dus tot die tijd kan ik nog even lekker met je rellen
Gellukig wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gellukig stonden de tagjes nu wel goed.
Dank je Liesje, kan je mij even voor een paar minuten blauw maken dan kan ik Papabear even uitlachen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gellukig stonden de tagjes nu wel goed.
Misschien kan een modje het even aanpassen..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gellukig wel ja
sorry mop, kon het niet laten![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien kan een modje het even aanpassen..
* JK1982 zit zich nog steeds af te vragen wanneer Ireth jou haar ballen heeft laten zien..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
Ik wil er bij zijn als Ireth de titel leest.![]()
![]()
20 jaar geleden in het fietsenhok?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 zit zich nog steeds af te vragen wanneer Ireth jou haar ballen heeft laten zien..
Whahaha! Achter het fietsenhok toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
20 jaar geleden in het fietsenhok?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
20 jaar geleden in het fietsenhok?
Sow!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]Met kerstmis had ze een kerstboom en toen kwam ik langs.
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]Met kerstmis had ze een kerstboom en toen kwam ik langs.
En er een "slinger" aan gevenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus toen mocht jij haar ballen even zien en mocht zij jouw piek oppoetsen?
quote:
* JK1982 heeft alvast inspiratie voor een volgende topictitel..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.
Hier zou ik op kunnen reageren, maar ik doe het NIETquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor maar het was andersom.
Dat is heel verstandig van je.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
Hier zou ik op kunnen reageren, maar ik doe het NIET
*meldt zichquote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
Hahaha, het gaat ook helemaal nergens over..
We jagen zo trouwens wel alle dames weg volgens mij
quote:
quote:
Dan moet je voor meer konijnen zorgenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
Ja hoi.. ik voel me een beetje als een konijn in een tijgerkooi .. besprongen van alle kanten :x
wil je met korting naar blijdorp? loods ik je wel door de poortjes heen (25% korting p.p).quote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand nog leuke tips voor een weekendje Rotterdam?
Ben vaak in R'dam geweest maar dat was alleen om naar Ahoy te gaan, voor de rest weet ik er heg noch steg. Ga in april een weekendje met vrienden. Sowieso gaan we een middagje naar Blijdorp en bij ons hotelarrangement zit al een havenrondvaart met Spido.![]()
Maar dan blijven er nog twee dagen over...![]()
Is de Euromast de moeite waard? Zijn er leuke musea? Gezellige winkelstraten, lunchrestaurantjes?
Me Tarzan, you Jane I 'll help.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
Ja hoi.. ik voel me een beetje als een konijn in een tijgerkooi .. besprongen van alle kanten :x
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
overigens waarschuw ik je vast van te voren Felixa: een "middagje" blijdorp doen is not done. Moet je echt een dág voor uittrekken wil je het gevoel hebben iets gezien te hebben van de trots van rotterdam
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletjequote:
Het kost best wat tijd om al die beesten te vinden, want sommigen liggen aardig verstoptquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.![]()
En goed dat je zegt dat we in Blijdorp wat meer tijd nodig hebben; zullen we in de planning meenemen.
Bespaar me de gedachte.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletje
mij , of rucky?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, in zo'n pantervelletje
oh well, ik wil alsnog wel voor Gids spelen in blijdorp hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
We hebben geloof ik al kortingsbonnen! Maar toch bedankt.![]()
En goed dat je zegt dat we in Blijdorp wat meer tijd nodig hebben; zullen we in de planning meenemen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga maar ns slapen. truste y'all!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |