Was behoorlijk indrukwekkend ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weer eens wat anders dan een straaljager
Really? Ik vind het wel goed, beetje subdued, niet zo schreeuwerig....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Hmm NFL on CBS vind ik toch de minste van de drie.
Nice!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Empire State lights up in Niners colors
Had ik niet moeten zeggen *jinx*quote:
Het zal wel weer op de laatste twee minuten aankomen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef vivelafete het volgende:
FG'tje Pats.
Het wil nog niet echt draaien bij de offence. Ik begin een beetje bang te worden voor een frustrating loss van de Pats
Het zal je maar gebeuren dat Allen bij je aanbeltquote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef Boe-man het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)=HP11_content_stream
We're gonna win this one!quote:
De offense begint op de regular season defense te lijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
Dit begint weer op de reg season defense van de patriots te lijken...
Tot nu toe speelde hij wel goed...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef vivelafete het volgende:
Blijft toch wel een erg matige Qb, die Flacco.
Hij zal na de wedstrijd wel weer gaan zeiken dat iedereen te kritisch is.
Ja. In een (relatief) low scoring game kies dan voor de punten. Aan de andere kant lukt het en krijg je een TD sta je wel 4 punten voor. Moeten de Pats ook een TD. Maar ja, nu blijf je achter staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef Guard het volgende:
Ik vond het niet echt slim... Probeer dan die fg te maken
Was al eerder in een twitter bericht van Adam Shefter, maar ja risky.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef Guard het volgende:
Nantz met een jinx attempt... BJGE has never fumbled in his NFL carreer... Eens kijken of die jinx waarheid wordt...
And doing it by settling the score with the other Manning is the icing on the cakequote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef Moonlighter het volgende:
Winning a SB in Peyton's house would be sweet
49ers hebben 0% kans tegen de Patriotsquote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef Moonlighter het volgende:
Hoop wel dat de Gronk in orde is
zonder hem maken de pats geen kans in de SB
Giants zullen wel favoriet zijn als ze winnen zometeen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
49ers hebben 0% kans tegen de Patriots
3 point dog.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Giants zullen wel favoriet zijn als ze winnen zometeen?
No argueing therequote:
Mits de Pats winnenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef vivelafete het volgende:
Ik hoop op de Giants, puur voor de rematch.
Helemaal eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Mits de Pats winnen
Denk dat de 9ers betere zijn voor de kansen van de Pats
Sinds 01/02.. still very impressive.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:36 schreef Moonlighter het volgende:
Sinds 03 hebben de Patriots en Steelers 8 van de 10 keer de AFC vertegenwoordigd in de SB
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:31 schreef Boe-man het volgende:
http://twitter.com/#!/search/%23BillyCundiffPlaylist
Ik ben wel blij eigenlijk want de Giants verdienen het wel vind ik als je het hele seizoen overziet.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:35 schreef Doler12 het volgende:
Helaas Eli gaat weer naar de superbowl
Gronk (8 catches-101yd-1TD) en Welker (9 catches-136yd) hadden beide een big game eerder dit jaar tegen de Giants en wat was het resultaat? Ik zie de Pats D deze Giants offense met hun snelle WR's in een dome stadion niet afstoppen. Eli en de Giants WR's zijn geen Tebow en Flacco die het vooral van de running game moeten hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef kidkash19 het volgende:
Het grote vraagteken is of Gronk mee doet, doet hij mee en is hij redelijk gezond dan zijn de short passes erg gevaarlijk naar Welker, Hernandez en Gronk. Dan kunnen ze nog zo'n goede DL hebben als de bal al weg is heb je daar niks aan.
Daarbij is de Pats OL de laatste 6-8 weken erg goed bezig, Ravens kwamen ook niet echt in de buurt van Brady gisteren
Gronk is de X-Factor nu
En welke offenses zijn ze in de playoffs tegen gekomen? De Broncos en Ravens. Twee teams die het puur van de running game moeten hebben. Welke WR's hebben die 2 teams die ook maar enige angst inboezemen? De Giants hebben in Nicks, Cruz en Manningham één van de beste WR groepen in de NFL. In de eerste ontmoeting deed Nicks niet eens mee en de Pats CB's hebben veel moeite met grote sterke WR's. Bradshaw geeft de Giants nog een extra wapen dat ze in de eerste game qua offense niet hebben. De Pats D is misschien verbeterd maar de Giants offense is nu geheel fit en compleet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:34 schreef kidkash19 het volgende:
Hoe zag de D van de Patriots er toen uit? De laatste weken speelt de D gewoon best goed, daarbij geven ze veel yards op maar het moment dat teams in de redzone komen dan krijgen ze bijna geen TDs tegen.
Het zal ongetwijfeld een close game worden maar de historie zit een beetje aan de Patriots kant want die verliezen zelden 2 games van hetzelfde team in 1 seizoen + Brady was gisteren erg slecht wat hij zelf nog toegaf dus die zal extra gebrand zijn op resultaat om nog maar over 2007 te zwijgen (terwijl ik vind dat dit team beter in elkaar zit)
De regular season game was ook een draak van een game net als de SB dat was trouwens tot het eind, kan alle kanten op lijkt mij
Volgens mij word het ook door de BBC uitgezonden!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:25 schreef franklop het volgende:
Even een vraag van iemand die zelden kijkt; hoelaat NL beginnen ze met de super bowl en wordt het door ESPN uitgezonden (kan die toevallig dan weer ontvangen via UPC)
Pfff en ik moet om 5:30 er weer uit voor t werkquote:Op maandag 23 januari 2012 14:30 schreef kidkash19 het volgende:
zal denk ik om 1 uur beginnen , snachts ja
De aanweizgheid van Spikes heft de aanwezigheid van Bradshaw op, sinds hij weer terug is speelt de D beter.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
En welke offenses zijn ze in de playoffs tegen gekomen? De Broncos en Ravens. Twee teams die het puur van de running game moeten hebben. Welke WR's hebben die 2 teams die ook maar enige angst inboezemen? De Giants hebben in Nicks, Cruz en Manningham één van de beste WR groepen in de NFL. In de eerste ontmoeting deed Nicks niet eens mee en de Pats CB's hebben veel moeite met grote sterke WR's. Bradshaw geeft de Giants nog een extra wapen dat ze in de eerste game qua offense niet hebben. De Pats D is misschien verbeterd maar de Giants offense is nu geheel fit en compleet.
Klopt! BBC 1 of 2, maar in ieder geval een die iedereen kan ontvangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens mij word het ook door de BBC uitgezonden!
Altijd de eerste maandag in februari vrijnemen zodra de vakantiedagen zijn bijgeboekt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Pfff en ik moet om 5:30 er weer uit voor t werk
Die maandag is mijn tweede werkdag.. gaan ze leuk vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Altijd de eerste maandag in februari vrijnemen zodra de vakantiedagen zijn bijgeboekt.
En inderdaad zendt ESPN America het uit.
De Pats D moet inderdaad de hele wedstrijd spelen zoals ze de eerste helft tegen de Ravens speelden. En ik ben bang dat dit ze dit net zoals tegen de Ravens niet vol weten te houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
De aanweizgheid van Spikes heft de aanwezigheid van Bradshaw op, sinds hij weer terug is speelt de D beter.
Cruz zal het grootste probleem worden voor de defense daarbij zeggende dat als de Pats DL de druk kunnen uitoefenen die ze tegen de Broncos en Ravens de 1e 2 kwarten deden het voor Eli lastiger word om die bal naar hem te krijgen, de secondary van de Pats heeft meer moeite met de wat diepere passes.
Zal zeker een close game zijn, net zoals de 2 championship games.quote:Al met al wel een matchup die goed gewaagd is aan elkaar, ik ben alleen bang dat het echt een wedstrijd word met weinig sensatie tot de laatste 2 minuten
Wanneer is je eerste dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef rgras het volgende:
[..]
Die maandag is mijn tweede werkdag.. gaan ze leuk vinden.
Dan hoef je er niet uit, dan ga je in een keer door.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Pfff en ik moet om 5:30 er weer uit voor t werk
Doe ik al meer dan 10 jaar, baas begint eraan te wennenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Altijd de eerste maandag in februari vrijnemen zodra de vakantiedagen zijn bijgeboekt.
En inderdaad zendt ESPN America het uit.
Raar moment om te beginnen, maar net op tijd om te melden dat je een dagje vrij wilquote:
Net zoals dat de baas weet dat de maandagen in januari niet mijn beste dagen van het jaar zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 18:56 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Doe ik al meer dan 10 jaar, baas begint eraan te wennen
Niet alleen Januari, maar elke maandag vanaf het begin van het pre-season.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Net zoals dat de baas weet dat de maandagen in januari niet mijn beste dagen van het jaar zijn
Dat was toch ook zo'n beetje z'n enige catch uit zijn carrierequote:Op maandag 23 januari 2012 11:13 schreef kidkash19 het volgende:
Zit iedereen al klaar voor 2 weken aan herhalingen van de Tyree Catch?
i wish i could do thatquote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dan hoef je er niet uit, dan ga je in een keer door.
Vrijdag handjes schudden en wat formaliteiten afronden. Maandag de eerste echte werkdag.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Raar moment om te beginnen, maar net op tijd om te melden dat je een dagje vrij wil
[..]
Net zoals dat de baas weet dat de maandagen in januari niet mijn beste dagen van het jaar zijn
Een slaperige afwezige medewerker maakt een beste indrukquote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Vrijdag handjes schudden en wat formaliteiten afronden. Maandag de eerste echte werkdag.
Rgras mompelt iets over eerste indrukken..
Veel slapen dus het weekend.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Vrijdag handjes schudden en wat formaliteiten afronden. Maandag de eerste echte werkdag.
Rgras mompelt iets over eerste indrukken..
Resultaten van voorspellingen voor de Championship weekend:quote:Op maandag 16 januari 2012 08:58 schreef SteveBudin het volgende:
Resultaten van voorspellingen voor de Divisional round:
-PirE: 4-0
-DUK: 3-1
-Days-Of-Wild: 3-1
-Dos37: 2-2
-Littlecreep: 2-2
-vivelafete: 2-2
-rgras: 2-2
-BobW: 1-3
Tussenstand na 2 ronden:
-PirE: 7-1
-Days-Of-Wild: 6-2
-rgras: 5-3
-BobW: 4-4
-DUK: 3-1
-Boe-man: 2-2
-BusterPosey: 2-2
-Dos37: 2-2
-Littlecreep: 2-2
-vivelafete: 2-2
Kan zijn dat iemand vergeten ben.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Wedstrijd helemaal gezien nu. Zo'n zin in 2 weken
+ natuurlijk de vraag of Eli bij een winst van de Giants een betere QB is dan zijn broerquote:Op maandag 23 januari 2012 11:13 schreef kidkash19 het volgende:
Zit iedereen al klaar voor 2 weken aan herhalingen van de Tyree Catch?
Ach, tijdens de Super Bowl zie je veel nieuwe commercials en de reclameonderbrekingen horen er ook een beetje bij. It's the sure sign of a good timequote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Guard het volgende:
Zal sowieso tijdens de SB weinig hier posten, heb dit jaar bijzonder weinig zin in die gasten die maar eens per jaar een AF wedstrijd kijken en dan alleen maar kunnen zeuren over de vele commercialbreaks, of over het niveau van de halftime show....
Ben ik helemaal met je eens maar dat hoef ik dan niet topics lang te horen, terwijl de echt intressante posts in zeikposts verdrinkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, tijdens de Super Bowl zie je veel nieuwe commercials en de reclameonderbrekingen horen er ook een beetje bij. It's the sure sign of a good time![]()
Tevens snap ik het probleem niet zo, er zijn veel blokken maar ze zijn vrij kort, ik kijk niet heel veel nederlandse programma's maar ik erger me dood aan die reclameblokken van 5-6 minuten, dan heb ik liever de amerikaanse blokken van 2-3 minuten (als ze dat al halen).
Over die half-time show is gewoon terecht, laatste jaren is het gewoon bagger.
Ik ben sindsdien nog aanwezig geweest met een live optreden van bep, en ja het is in het echt nog erger (en duurder nog langer ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef rgras het volgende:
Ik blijf erbij dat ze vorig jaar Fergie standrechtelijk hadden moeten executeren voor het verneuken van Sweet Child O' Mine.
Samen met Christina Aguilera op het schavot.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef rgras het volgende:
Ik blijf erbij dat ze vorig jaar Fergie standrechtelijk hadden moeten executeren voor het verneuken van Sweet Child O' Mine.
Dat moet toch haast wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef kidkash19 het volgende:
Ik hoop ECHT dat dit fake is
http://jockpost.com/nfl-nike-uniforms-2012-real-fake/
Gruwel.quote:
quote:When New England’s All-Pro tight end hobbled off the field at the end of the third quarter Sunday against the Ravens, legions of fans held their collective breath. After catching a pass from Tom Brady, Gronk was tackled by Baltimore safety Bernard Pollard – the same guy, coincidentally, who, as a Kansas City Chief, blew out Brady’s left knee in 2008 and was involved in the play that caused the same injury to Wes Welker a year later in Houston.
dit is iemand van 120 KG die een TD scoorde terwijl hij een salto achterover maakt en op zijn nek terechtkwam en gewoon speelde, ik denk niet dat een enkelblessure hem uit de SB zal halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Die blessure van Gronk kon je zien aankomen:
[..]
Met de huidige koers van de dollar tov de euro is het ook geen heel groot probleem om vanuit de VS te bestellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Guard het volgende:
Ben wel benieuwd naar de merchandise, RBK NFL spullen waren toch redelijk unspectacular te noemen..
Hopelijk ook iets beter verkrijgbaar in NL bij Nike, bijvoorbeeld in de outletstores (al heb ik daar weinig hoop op, die hebben ook nooit collegegear, alleen maar succerstuff)
Leuk is dat altijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Terreros85 het volgende:
Amerikanen keken wel raar toen ik zei dat ik uit Nederland kwam.
op zich niet, ware het niet dat de handling & shipping er dan nog bij komt, en je ook nog invoerheffingen mag gaan betalen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met de huidige koers van de dollar tov de euro is het ook geen heel groot probleem om vanuit de VS te bestellen.
Kwam er laatst twee tegen uit Iowa, die waren ook heel verbaasd, zeker toen ze verteld werd dat ik ook heel veel collegefootball keek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:19 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Leuk is dat altijdWerk zelf als gids in Amsterdam, veel Amerikanen die langskomen. Verwachten het dan niet dat er iemand is die iets weet van Football
quote:
quote:Five biggest losers entering Super Bowl XLVI
1) Rex Ryan: If Super Bowl week will be uncomfortable for Manning, it’s a full-fledged fiasco for Sexy Rexy. The Jets’ coach must wistfully watch a media circus involving not his favorite public personality (himself) but, instead, the two franchises he has openly targeted and – as of right now – failed to surpass. The Patriots, with whom the Jets have vied for AFC East supremacy (and the team they eliminated from last year’s playoffs, which triggered a whole lot of gloating), have reestablished themselves as the Team of the Century. The Giants, the object of Ryan’s competitive taunts since he took over as coach before the ’09 season, not only humbled him in a late-December victory that essentially killed the Jets’ playoff hopes, but they also improved to 5-0 in NFC championship games (Ryan is 0-2) and are the clear-cut Kings of the City. In Ryan’s 2011 book, “Play Like You Mean It,” he wrote, “I have news for you. We are the better team. We’re the big brother. People might say they are the big, bad Giants, but we are not the same old Jets. … To me, it seems clear that right now we are the better team and we are going to remain the better team for the next 10 years. Whether you like it or not, those are the facts, and that’s what’s going to happen. I know it’s going to happen because our style of football is different. We are going to take over the town whether the Giants like it or not, so those fans on the fence that like both teams are going to be Jets fans in the end. The truth is, if I am going to watch one game, I am going to see the Jets, without a doubt. We are better.” Uh, what was that you were saying, Little Bro? You’d think Ryan might have backed off after hearing taunts like “it’s time to shut up, fat boy” from Giants running back Brandon Jacobs, but the man can’t help himself. (To be clear, as a journalist, I am not complaining about this in any way.) Before the AFC championship game, Ryan, a former Baltimore defensive coordinator, went on New York’s WFAN and proclaimed, “First off, the Ravens are going to win this game.” Alas, they didn’t – and now there’s no question that Ryan is the Biggest Loser of Super Bowl XLVI, regardless of what happens in the game.
Ze zijn de boel daar aardig aan het verbouwen, ook letterlijk hoorde ik op de radio. Het hele 'clubhuis' krijgt een make-over. Peyton heeft al laten weten dat 'ie niks meer herkent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:44 schreef Terreros85 het volgende:
Kans wordt steeds kleiner dat we Peyton nog eens als qb voor de Colts zien. Ik zet mijn geld op de Dolphins. Twee keer Manning - Brady per seizoen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef kidkash19 het volgende:
Nee dat was meneer Jerome Simpson
[ afbeelding ]
Terwijl 'ie 3 seconden ervoor de lineman die hem nu het zetje geeft wél onregelmatig onder het gras duwt. In de uitzending zeiden ze ook iets van 'spelers gaan steeds meer soccer kijken, met die schwalbes van daar.'quote:
Zitten gave logo's tussen zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:49 schreef kidkash19 het volgende:
DIT is dan wel weer gaaf
http://gridiron-league.com/#2436060/-ABOUT
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
De Bucs dragen nog steeds wel hun throwback met de knipogende piraat. Even gayer:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zitten gave logo's tussen zeg!
Alleen dat Jaguars logo is foeilelijk, en dat Bucs logo is gay as hell.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef kidkash19 het volgende:
Cundiffen is een werkwoord geworden
[ afbeelding ]
Dat vieze oranje idd, getverdemme.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De Bucs dragen nog steeds wel hun throwback met de knipogende piraat. Even gayer:
[ afbeelding ]
Wordt ook op de BBC uitgezonden volgens mij dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Krekkelens het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed ben, maar komt er nog een super bowl topic? Dat is toch volgende week zondag? Ik ben benieuwd of ik dat nog kan kijken in Nederland, met mijn standaard kabel abbo.
En anders heb je volgens mij ook nog de ZDFquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wordt ook op de BBC uitgezonden volgens mij dus ik denk het wel.
GIYFquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Krekkelens het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed ben, maar komt er nog een super bowl topic? Dat is toch volgende week zondag? Ik ben benieuwd of ik dat nog kan kijken in Nederland, met mijn standaard kabel abbo.
Narrated by Don Draper.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:16 schreef Littlecreep het volgende:
Om een beetje in stemming te komen even wat afleveringen van America's Game zitten kijken op youtubeAfgelopen tien jaar staan er sowieso op, maar ook leuk om 49ers uit '81 te bekijken
Op usenet staan ze ook. Maar even de download aanslingerenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:16 schreef Littlecreep het volgende:
Om een beetje in stemming te komen even wat afleveringen van America's Game zitten kijken op youtubeAfgelopen tien jaar staan er sowieso op, maar ook leuk om 49ers uit '81 te bekijken
Ja, 360. Vooral online ERG leuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Sasman het volgende:
Trouwens heeft er hier iemand madden nfl 2012?
Jep, aanrader. Vind vooral de Franchise mode erg leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Sasman het volgende:
Trouwens heeft er hier iemand madden nfl 2012?
Grapjas.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Iemand die überhaupt de moeite heeft genomen om de Pro Bowl te bekijken?
Ik als korte NFL volger dacht dat het misschien wel leuk was om te kijken, maar ik had het gauw afgezet. Was heel eventjes wel leuk, maar eigenlijk stelde het niks voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Even zitten kijken na een voorbeschouwing op Super Bowl bij Sky Sports. Maar na de eerste drive lekker gaan slapenquote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Ik heb ze allemaal in HDquote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Op usenet staan ze ook. Maar even de download aanslingerenHeerlijke docu's
Iets om de tijd tot volgende week mee te overbruggen.
Damn, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in HDecht genieten vooral die van de 85 Bears <3
nopequote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Nein man.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Zal echt jammer zijn als Gronkowski juist deze wedstrijd moet missen..quote:Op maandag 30 januari 2012 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
Bad......Ass
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/UGg_qbFuqRFPc1u0NgJj3g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD02MTI7cT04NTt3PTMzNA--/http://media.zenfs.com/en(...)RBOWL.JPG]afbeelding[/url] ]
Geruchten gaan over een (high) ankle sprain tot een dislocated ankle die hij had
gaat niet gebeuren, die word desnoods even vol gespoten met pijnstillers en ontstekingsremmers en strak ingetapedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:24 schreef Mata het volgende:
[..]
Zal echt jammer zijn als Gronkowski juist deze wedstrijd moet missen..
Blackburn werd halverwege het seizoen toch ook zowat van de straat geplukt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:58 schreef Guard het volgende:
Blackburn werkt voor een fooitje, en Solder en Connely kunnen ook wel wat meer gaan vragen
Volgens mij krijg je bij Game Pass gewoon een zwart scherm met een mededeling.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:41 schreef rgras het volgende:
Die hebben volgens mij gewoon hun eigen commentators. Iemand ervaring met de Superbowl via NFL Game Pass (dat ze daar ook gewoon alle reclames uitzenden zoals gewoonlijk)?
Ze zenden alle reclames als het goed is gewoon uit. Vorig jaar wel, en heb het dit jaar nog nagevraagd en bleek zo te zijn. Kan best zijn dat er af en toe een wordt geskipt, gebeurde dit jaar bij de regular season games wel eens rond de halftime show.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:41 schreef rgras het volgende:
Die hebben volgens mij gewoon hun eigen commentators. Iemand ervaring met de Superbowl via NFL Game Pass (dat ze daar ook gewoon alle reclames uitzenden zoals gewoonlijk)?
Volgens mij was dat alleen als ze een reclame hadden over de Amerikaanse variant van Game Pass of een andere dienst die mensen buiten de VS niet kunnen afnemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ze zenden alle reclames als het goed is gewoon uit. Vorig jaar wel, en heb het dit jaar nog nagevraagd en bleek zo te zijn. Kan best zijn dat er af en toe een wordt geskipt, gebeurde dit jaar bij de regular season games wel eens rond de halftime show.
Oh oke! Ja geen idee natuurlijk, want die reclame was blacked out.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen als ze een reclame hadden over de Amerikaanse variant van Game Pass of een andere dienst die mensen buiten de VS niet kunnen afnemen.
Ze hebben prijzen verlaagt stond op NFLUK.com. Ben er nog nooit geweest en nu de Super Bowl winnaars en mijn favoriete team er weer spelen ga ik voor de kaarten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef rgras het volgende:
Volgens mij is het nu wel wat goedkoper geworden, in 2009 betaalde ik 67,50 pond terwijl je voor dezelfde plaatsen nu 60 pond betaalt.
In de herhaling gister. Top wedstrijd. 1000+ yards en 100 puntenquote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef rgras het volgende:
Echte bazen gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Aankomende Maandag vrij gekregen van mijn baas
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Echte bazen zijn afgestudeerde studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |