abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:11:25 #251
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107201859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef quirigua het volgende:

[..]

Neuhhh - bericht vandaag is : Joris gaat in hoger beroep :Y :6 :') 8)7 :W w/
Hij vraagt elke paar jaar een herziening aan, inderdaad (een klasgenoot volgt dat zo'n beetje) maar tot nu toe wordt het steeds verlengd. Hiermee overigens niet suggererend dat zeilmeisje ook zo zal eindigen - die brengt het waarschijnlijk niet verder dan permanent ruziemaken met de wereld om haar heen.
pi_107207117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef moussie het volgende:
Nee, hij zei dat er geen plek was. Gezien het feit dat zij wel aan kon leggen klopt dat dus niet, er was wel plek .. Dus niks 'gevaarlijk', dat bedenk jij erbij .. net als de context van 'dat zou hij tegen iedereen hebben gezegd. Ken jij de voorgeschiedenis, de omstandigheden? Nee hé ..
Nee, hij zei dat het niet mocht. Jij kunt jouw verhaal niet bewijzen, ik het mijne niet. Feit blijft dat de havenmeester zei dat zij daar niet mocht aanmeren. Dat deed zij toch. Zoals hierboven al eens is gezegd: de havenmeester heeft de macht. Als je het niet eens bent met zijn beslissing, zijn er allerlei manieren om daarin tegen beroep te gaan en/of je onvrede te uiten, maar wat de havenmeester op dat moment zegt, gebeurt.
Dat dit koppige kind, met haar "ijzersterke" karakter, toch aanmeert, daar is niks ijzersterks aan. Dat si gewoon koppigheid en asociaal zijn.
quote:
En de regels, dat kleine meisjes braaf hebben te luisteren etc etc .. nou dat heeft heel wat te maken met de suffragettes, oftewel grote meisjes die braaf hebben te luisteren.
Als de Suffragettes niks met Laura te maken hebben, zoals je nu lijkt te beweren, waarom heb je hen er dan uberhaupt bij gehaald? Maak lekker een nieuwe topicreeks over regels breken en de Suffragettes. Ik ga hier ook niet over Ajax, Rusland of de NASA discussieren. Die hebben immers ook niks te maken met Laura. Als ik daarover zou willen discussieren, dan zoek ik wel een topic op waar dat gepast is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107207125
Haar website:
21 januari 2012 om 15.00 uur heeft Laura het eiland Sint Maarten bereikt en haar wereldreis voltooit na haar vertrek uit Sint Maarten op 20 januari 2011

Laura is de jongste solo zeiler ooit die rond de wereld zeilde !

HELP LAURA DE WERELD ROND

Laura is klaar! (maar zou u nog wel even willen storten?)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107207191
Erica
24-01-2012
Piet: een paar dagen geleden was hier al een berichtje van een andere volgeling (Sophie) die vertelde dat Mr De Lange, de advocaat van de familie Dekker, al een proces voorbereidt tegen de staat der Nederlanden wegens gederfde sponsorinkomsten en geestelijke beschadiging van Laura. Voor dat proces is inderdaad financiering nodig - en behoorlijk veel ook. Binnenkort komt daarvoor de mogelijkheid om te doneren. Door al dit gedoe kan Laura ook niet afdragen aan Sea Shepherd, ze heeft zelf alles nodig voor het proces.

Say what? Laura kan niks afdragen aan Sea Shepherd? Is dat een verzonnen verhaal of is dat echt waar?
Ik ben absoluut 100% tegen Sea Shepherd, de terroristen van de oceaan, maar afspraken zijn afspraken. En als Laura niet betaalt.. goh, dan wordt een patroon toch wel erg zichtbaar.

Tevens is het de keus van Laura (uit monde van de advocaat) om de Nederlandse staat aan te klagen. Misschien moet ze eerst eens aan haar verplichtingen voldoen, en dan pas zien of er genoeg geld is om processen te voeren.

Sterker nog, ik denk dat Sea Shepherd een zaak heeft als Laura niet ophoest. Misschien gaan ZIJ Laura wel harpoeneren.

PS:
Shirley
24-01-2012
waarom kom je niet terug ik ben echt een vent van je.

Cross-dresser? Operatie ondergaan? :D
pi_107207851
quote:
Film in de maak
De reis van Laura wordt verfilmd. Jillian Schlesinger volgde de zeilreis op de voet en maakt er nu een documentaire over, die rond de zomer moet uitkomen. Het filmen zit er inmiddels op.
Een documentaire of een film?
Een docu verschijnt wel op you tube maar een film, wie gaat daar naartoe dan?

http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)boeken-weer-in.dhtml
pi_107207996
Een documentaire is uitgesloten. Die zijn immers op feiten gebaseerd.
En om iets noemenswaardigs over Laura te melden moet je wel liegen of op zijn minst feiten verdraaien.
Tevens moet er flink wat worden weggelaten om feiten te verhullen.
Ja, of het moet een docu worden over wie ze eigenlijk is en wat voor familie ze heeft, maar daar is HKH vast niet zo blij mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:33 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Een documentaire of een film?
Een docu verschijnt wel op you tube maar een film, wie gaat daar naartoe dan?

http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)boeken-weer-in.dhtml
pi_107208125
Vind Laura maar wat zielig overkomen in dat interview, alsof ze ergens voor op de vlucht is (vader? familie?). Ze slaapt op de boot, ze wil naar N-Zeeland, lijkt meer dat ze zoveel mogelijk afstand wil tussen degenen die dichtbij haar staan en haar zelf.
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:11:36 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107208384
Jullie zien het verkeerd. Het is Laura Dekker, dus dan wordt die documentaire geweldig! De oscar nominatie voor beste lange documentaire voor volgend jaar is al in de tas. En als ze slim is, en dat is Laura zeker, spreekt ze vooral Nederlands, want dan kan ze de oscar voor beste buitenlandse film ook nog even meenemen.

Zo nu even serieus. Zijn er nou echt mensen die denken dat ze gouden bergen gaat verdienen met de film? Buiten zeilwereld zijn weer nog een paar verstokte Laura fans dure de eed willen hebben. Maar uiteindelijk zal het aantal niet bijster hoog zijn. Daarvoor zijn dit soort films gewoon niet interessant genoeg. Bovendien zal ze als persoon in de film sowieso niet veel er aan verdienen. Slechts eenklein percentage per verkochte dvd.

Ik vind het een knappe prestatie van haar. Maar van die verafgoding van Laura snap ik niets. Zo bijzonder is het nou ook weer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 25-01-2012 09:26:35 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107209064
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:11 schreef Redefine het volgende:
Maar van die verafgoding van Laura snap ik niets. Zo bijzonder is het nou ook weer niet.
De mensen die haar verafgoden, zijn jaloers op haar prestatie. Zij durven/doen zoiets niet en zitten vast in hun leven. Ze klampen zich daarom vast aan iemand die het wel doet en hemelen die op. Dat Laura tegenstand biedt aan de overheid, waarop deze mensen boos zijn, omdat zij het niet durven, is alleen maar mooi meegenomen. En dat het hier om een jong meisje gaat, is nog mooier meegenomen. Een 50jarige man die de wereld rondzeilt is immers niet nieuwswaardig.

M.a.w. de mensen die Laura verafgoden, doen precies hetzelfde als de mensen die haar verafschuwen. Ze uiten het echter op een andere manier.
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:14:11 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107209738
Dat heeft er mee te maken inderdaad. Veel mensen die helemaal niets bijzonders in hun leven hebben en treuren over gemiste kansen, klanten zich heel erg vast aan prestaties van anderen.

Sommige mensen verzinnen zelfs en heel alter ego die wel bereikt heeft wat ze dromen. Dan heb ik het natuurlijk over Svetan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107213891
zo'n film wordt gewoon goed verkocht hoor, aan tv zenders.
pi_107214717
Ingrid
25-01-2012
Heej Laura, helemaal eens met Willem om de Verzetsstrijderslaan te hernoemen tot Laura Dekkerlaan! Hier in Utrecht hebben we het Anne Frankplein, die verzette zich ook tegen de misdadigers in de regering. Ik vind dat jij ook zo'n plein verdiend - of een nieuw plein, of we hernoemen het Anne Frankplein naar Laura Dekkerplein.

HIER word ik dus ECHT woest van.
Hoe DURFT zo'n zwakzinnige het ook maar voor te stellen om Anne Frank weg te halen en Laura Dekker ervoor in de plaats te zetten?!?!

Anne Frank staat symbool voor een oorlog waarin miljoenen mensen, inclusief zijzelf, zijn omgekomen.
Laura Dekker heeft een zeiltocht gemaakt.
WHAT THE FUCK?!?!?!?!
:(
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 13:03:17 #263
137949 Disana
pi_107214855
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingrid
25-01-2012
Heej Laura, helemaal eens met Willem om de Verzetsstrijderslaan te hernoemen tot Laura Dekkerlaan! Hier in Utrecht hebben we het Anne Frankplein, die verzette zich ook tegen de misdadigers in de regering. Ik vind dat jij ook zo'n plein verdiend - of een nieuw plein, of we hernoemen het Anne Frankplein naar Laura Dekkerplein.

Hoe DURFT zo'n zwakzinnige het ook maar voor te stellen om Anne Frank weg te halen en Laura Dekker ervoor in de plaats te zetten?!?!

Anne Frank staat symbool voor een oorlog waarin miljoenen mensen, inclusief zijzelf, zijn omgekomen.
WHAT THE FUCK?!?!?!?!
Je neemt het toch niet serieus? Volgens mij is dit iemand die de spot met de andere dwepers drijft.
pi_107214929
Ik zie vele mensen die in het gastenboek posten en anderzins de voeten van Laura kussen er wel voor aan dit soort zwakzinnige ideeen te hebben. :r
pi_107214986
Dat zijn gewoon regelrechte trolls.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 13:11:39 #266
137949 Disana
pi_107215113
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie vele mensen die in het gastenboek posten en anderzins de voeten van Laura kussen er wel voor aan dit soort zwakzinnige ideeen te hebben. :r
Oh jawel, sommige mensen gaan daar heel ver in. Maar deze lijkt me toch echt een troll. Dat mag ik tenminste hopen, want anders heb ik medelijden met haar omgeving.
pi_107215170
Ik ben er nog niet zo zeker van dat dit een troll is. Ik hoop het ook...
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:13:16 #268
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_107215172
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingrid
25-01-2012

WHAT THE FUCK?!?!?!?!
Poe's Law ;)
pi_107215263
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Poe's Law ;)
Vandaar dat ik lees wat er letterlijk staat.
En wat er staat, maakt mij woest.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:45:06 #270
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107218189
Ik denk dat ze de censuur op het gastenboek hebben opgegeven (of misschien komt het door het tijdverschil met St Maarten, dat Dick Dekker niet op tijd de kritische posts kan weghalen:

"Astrid 25-01-2012

Laura kan goed zeilen en heeft in die zin een mooie prestatie geleverd. De aandacht gaat echter vooral uit naar haar strijd met de overheid (zo beschrijft ze ook haar boek: Lees Alles over Mijn Aanvaringen) een aantal zaken klopt niet (de zogenaamde plaatsing in een gesloten inrichting, de zogenaamde geboorte op een boot), de bekostiging van haar tocht is gebaseerd op babbeltruuks (10 procent gaat naar het goede doel, maar Sea Shepherd krijgt uiteindelijk toch niets) en haar fans zijn vaak losgeslagen (nu weer die kwetsende Anne Frank vergelijkingen).Wat vreemd dat deze familie de focus zo legt op confrontatie in plaats van op prestatie. Ik snap er niets van"
pi_107220449
Waar kan ik dat verhaal vinden over het geld dat uiteindelijk toch niet naar sea shepherd gaat? Heb even niet goed opgelet
pi_107222786
Hoe verzin je het in godesnaam om een vergelijking te trekken tussen Laura Dekker en Anne Frank? :')

Het ergste is nog wel dat ik die zwakzinnige Laura lovers nog serieus neem dat ze dit echt menen... :{
pi_107227082
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Waar kan ik dat verhaal vinden over het geld dat uiteindelijk toch niet naar sea shepherd gaat? Heb even niet goed opgelet
Was toch een berichtje in haar gastenboek? Mss. is het een troll..
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:19:59 #274
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_107228153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Welk verhaal?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:20:15 #275
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_107228166
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')