Hij vraagt elke paar jaar een herziening aan, inderdaad (een klasgenoot volgt dat zo'n beetje) maar tot nu toe wordt het steeds verlengd. Hiermee overigens niet suggererend dat zeilmeisje ook zo zal eindigen - die brengt het waarschijnlijk niet verder dan permanent ruziemaken met de wereld om haar heen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef quirigua het volgende:
[..]
Neuhhh - bericht vandaag is : Joris gaat in hoger beroep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hij zei dat het niet mocht. Jij kunt jouw verhaal niet bewijzen, ik het mijne niet. Feit blijft dat de havenmeester zei dat zij daar niet mocht aanmeren. Dat deed zij toch. Zoals hierboven al eens is gezegd: de havenmeester heeft de macht. Als je het niet eens bent met zijn beslissing, zijn er allerlei manieren om daarin tegen beroep te gaan en/of je onvrede te uiten, maar wat de havenmeester op dat moment zegt, gebeurt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef moussie het volgende:
Nee, hij zei dat er geen plek was. Gezien het feit dat zij wel aan kon leggen klopt dat dus niet, er was wel plek .. Dus niks 'gevaarlijk', dat bedenk jij erbij .. net als de context van 'dat zou hij tegen iedereen hebben gezegd. Ken jij de voorgeschiedenis, de omstandigheden? Nee hé ..
Als de Suffragettes niks met Laura te maken hebben, zoals je nu lijkt te beweren, waarom heb je hen er dan uberhaupt bij gehaald? Maak lekker een nieuwe topicreeks over regels breken en de Suffragettes. Ik ga hier ook niet over Ajax, Rusland of de NASA discussieren. Die hebben immers ook niks te maken met Laura. Als ik daarover zou willen discussieren, dan zoek ik wel een topic op waar dat gepast is.quote:En de regels, dat kleine meisjes braaf hebben te luisteren etc etc .. nou dat heeft heel wat te maken met de suffragettes, oftewel grote meisjes die braaf hebben te luisteren.
Een documentaire of een film?quote:Film in de maak
De reis van Laura wordt verfilmd. Jillian Schlesinger volgde de zeilreis op de voet en maakt er nu een documentaire over, die rond de zomer moet uitkomen. Het filmen zit er inmiddels op.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:33 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Een documentaire of een film?
Een docu verschijnt wel op you tube maar een film, wie gaat daar naartoe dan?
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)boeken-weer-in.dhtml
De mensen die haar verafgoden, zijn jaloers op haar prestatie. Zij durven/doen zoiets niet en zitten vast in hun leven. Ze klampen zich daarom vast aan iemand die het wel doet en hemelen die op. Dat Laura tegenstand biedt aan de overheid, waarop deze mensen boos zijn, omdat zij het niet durven, is alleen maar mooi meegenomen. En dat het hier om een jong meisje gaat, is nog mooier meegenomen. Een 50jarige man die de wereld rondzeilt is immers niet nieuwswaardig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:11 schreef Redefine het volgende:
Maar van die verafgoding van Laura snap ik niets. Zo bijzonder is het nou ook weer niet.
Je neemt het toch niet serieus? Volgens mij is dit iemand die de spot met de andere dwepers drijft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingrid
25-01-2012
Heej Laura, helemaal eens met Willem om de Verzetsstrijderslaan te hernoemen tot Laura Dekkerlaan! Hier in Utrecht hebben we het Anne Frankplein, die verzette zich ook tegen de misdadigers in de regering. Ik vind dat jij ook zo'n plein verdiend - of een nieuw plein, of we hernoemen het Anne Frankplein naar Laura Dekkerplein.
HIER word ik dus ECHT woest van.
Hoe DURFT zo'n zwakzinnige het ook maar voor te stellen om Anne Frank weg te halen en Laura Dekker ervoor in de plaats te zetten?!?!
Anne Frank staat symbool voor een oorlog waarin miljoenen mensen, inclusief zijzelf, zijn omgekomen.
Laura Dekker heeft een zeiltocht gemaakt.
WHAT THE FUCK?!?!?!?!
Oh jawel, sommige mensen gaan daar heel ver in. Maar deze lijkt me toch echt een troll. Dat mag ik tenminste hopen, want anders heb ik medelijden met haar omgeving.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie vele mensen die in het gastenboek posten en anderzins de voeten van Laura kussen er wel voor aan dit soort zwakzinnige ideeen te hebben.
Poe's Lawquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingrid
25-01-2012
Heej Laura, helemaal eens met Willem om de Verzetsstrijderslaan te hernoemen tot Laura Dekkerlaan! Hier in Utrecht hebben we het Anne Frankplein, die verzette zich ook tegen de misdadigers in de regering. Ik vind dat jij ook zo'n plein verdiend - of een nieuw plein, of we hernoemen het Anne Frankplein naar Laura Dekkerplein.
HIER word ik dus ECHT woest van.
Hoe DURFT zo'n zwakzinnige het ook maar voor te stellen om Anne Frank weg te halen en Laura Dekker ervoor in de plaats te zetten?!?!
Anne Frank staat symbool voor een oorlog waarin miljoenen mensen, inclusief zijzelf, zijn omgekomen.
Laura Dekker heeft een zeiltocht gemaakt.
WHAT THE FUCK?!?!?!?!
Vandaar dat ik lees wat er letterlijk staat.quote:
Was toch een berichtje in haar gastenboek? Mss. is het een troll..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Waar kan ik dat verhaal vinden over het geld dat uiteindelijk toch niet naar sea shepherd gaat? Heb even niet goed opgelet
Welk verhaal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Waar kan ik dat verhaal vinden over het geld dat uiteindelijk toch niet naar sea shepherd gaat? Heb even niet goed opgelet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |