Een ekte kenner hier hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ze heeft ook echt van die coke-neusgaten.
Dat gebit..quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ze heeft ook echt van die coke-neusgaten.
quote:
wat is deze verandering man, wij praten over 3 op reisquote:
Oh sorry ik zag niet dat ik in het verkeerde topic postte.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is deze verandering man, wij praten over 3 op reis
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet ik verplicht kijken naar 3 op reis?
Half.quote:
Is dat nog steeds op TV?quote:
Natuurlijk gast. Één van de eerste reisprogramma's die Noord-Korea in mag.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet ik verplicht kijken naar 3 op reis?
dank uquote:
Schijnt wel dat Noord-Koreaanse vrouwen schoonmaken en koken zonder protest. Misschien is dit wel een land voor Stokstaartje.quote:
Gewoon uitzendinggemist.nl over een aantal uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan je 3 op reis ook ergens fatsoenlijk terugkijken?
ik niet verstaquote:
Zondag 21:00 BBC 2 here I come.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week zondag is Top Gear weer, dat is pas een programma!Heel soms als je wat geluk hebt overlapt het ook Studio Voetbal een beetje, dus dan hoef ik minder te kijken.
Alleen maar ratten in die politiekorpsen en presentatie.quote:
Weet het, al viel die kerstspecial wel iets tegen. Natuurlijk nog steeds goed vermaak, maar het moet wel iets beter nogquote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week he Littlerabbit, volgende week!
ja gaat nu al 4(?) afleveringen over nk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef tochweerhenk het volgende:
WTF deze serie loopt al vanaf 04 September.
Wel veel afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |