mooie stad iddquote:
Gast echt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
De Feijenoorders zijn snel over hun verlies heen zo te zien.
Avond.
moeten we dan doen? Weer een gebouw bestormen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
De Feijenoorders zijn snel over hun verlies heen zo te zien.
Avond.
Argh. Die stem.quote:
Proof! Vrouwen poepen niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ff kakken en daarna Band of Brothers kijken.
Later
kafe. Met die downie pet van der.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Argh. Die stem.
Alsof je naar een kleuter aan het luisteren bent.
De tv in kwestie is eigenlijk van mijn ouders dus ik ga geen nieuwe kopen. Daarnaast kijk ik misschien 2 uur per week tv dus niet echt de moeite om een nieuwe te kopen.quote:
Wat is er?quote:
Idd. Ik zit me er ook aan rot te ergeren. Al die baantjes worden elkaar in dat wereldje ook toegeschoven heb ik 't idee. Het is net of je naar het jeugdjournaal aan het kijken bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Argh. Die stem.
Alsof je naar een kleuter aan het luisteren bent.
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moeten we dan doen? Weer een gebouw bestormen?
Helaas morgen tentamen anders was dat wel het plan jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.
Wel weer typisch dat de commentator bij Ajax bleef volhouden dat Ajax benadeeld was, want 'nee, Eriksen raakte die bal echt niet'. Terwijl hij hem in de herhaling duidelijk raakte.
quote:
ik zei dat toscane een stad wasquote:
Is het toch ook?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat toscane een stad was
gastquote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat toscane een stad was
Beelden zijn aangepast. In de eerste herhaling stond Eriksen zeker een meter naar achter.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.
Wel weer typisch dat de commentator bij Ajax bleef volhouden dat Ajax benadeeld was, want 'nee, Eriksen raakte die bal echt niet'. Terwijl hij hem in de herhaling duidelijk raakte.
A la real.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beelden zijn aangepast. In de eerste herhaling stond Eriksen zeker een meter naar achter.
Ze zouden jou op Elba moeten gooien.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Wat is een 'gay-friendly' hotel?
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
Zou ik wel willenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zouden jou op Elba moeten gooien.
Ik heb het al afgezet, door nicol wil ik mijn polsen doorsnijden.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
He Smoof, is dat niks voor jouw? Zo'n hotel.
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
het is ook een manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |