Feijenoordtopic-grapjequote:
Anony heeft het weer goedgemaakt met mijquote:Op zondag 22 januari 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals stokstaart zei, elke vrouw op FOK! moet bewijzen dat het een vrouw is door een pic.
Stuur pic/video door dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anony heeft het weer goedgemaakt met mij
Via een hele leuk DM
Een Dollo Majore?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anony heeft het weer goedgemaakt met mij
Via een hele leuk DM
Wat kan er leuker zijn dan een pic/video? DM me met antwoord dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, geen pic of video.Wel iets anders, nog leuker.
Nope. It's only for me.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat kan er leuker zijn dan een pic/video? DM me met antwoord dan.![]()
sorryquote:
Ik wil je wel een leuke DM sturen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verander het wel voor je, als ik ook zo'n leuke DM krijg.
'een ballon voor iedereen, van Anonymousz'quote:Op zondag 22 januari 2012 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
weet iemand een leuke TT
ik kan niks verzinnen
ditquote:
Schitterend programma. Vooral die jeepreis is tof.quote:
Njah. Vind die Nicolette zo verschrikkelijk irritant. Met dr junklook.quote:
Is dit niet Floortje Dressing?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Vind die Nicolette zo verschrikkelijk irritant. Met dr junklook.
Kijk vooral voor het Noord-Korea gedeelte.
10 jaar te laat.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ff kakken en daarna Band of Brothers kijken.
Later
laters jojoquote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Later
Nicolette vind ik niet leuk nee, verder Floortje wel en Dennis is ook altijd baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel Toscane echt schitterend is. Vorige zomer geweest en echt genoten.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Die is wel erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit niet Floortje Dressing?
Die doet het ook al jaren. Die heeft heel de wereld bezocht volgens mij.quote:
ik wil ook op wereldreisquote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Die doet het ook al jaren. Die heeft heel de wereld bezocht volgens mij.
quote:
Klopt. Maar gelukkig wel omdat ze dit soort programma's gewoon erg goed presenteert. Beter dan zo'n Chris Zegers die er alleen voor de soppende huismoeders rondloopt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Die doet het ook al jaren. Die heeft heel de wereld bezocht volgens mij.
quote:
nieuwe kopen morgenquote:
mooie stad iddquote:
Gast echt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
De Feijenoorders zijn snel over hun verlies heen zo te zien.
Avond.
moeten we dan doen? Weer een gebouw bestormen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
De Feijenoorders zijn snel over hun verlies heen zo te zien.
Avond.
Argh. Die stem.quote:
Proof! Vrouwen poepen niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Later
kafe. Met die downie pet van der.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Argh. Die stem.
Alsof je naar een kleuter aan het luisteren bent.
De tv in kwestie is eigenlijk van mijn ouders dus ik ga geen nieuwe kopen. Daarnaast kijk ik misschien 2 uur per week tv dus niet echt de moeite om een nieuwe te kopen.quote:
Wat is er?quote:
Idd. Ik zit me er ook aan rot te ergeren. Al die baantjes worden elkaar in dat wereldje ook toegeschoven heb ik 't idee. Het is net of je naar het jeugdjournaal aan het kijken bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Argh. Die stem.
Alsof je naar een kleuter aan het luisteren bent.
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moeten we dan doen? Weer een gebouw bestormen?
Helaas morgen tentamen anders was dat wel het plan jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.
Wel weer typisch dat de commentator bij Ajax bleef volhouden dat Ajax benadeeld was, want 'nee, Eriksen raakte die bal echt niet'. Terwijl hij hem in de herhaling duidelijk raakte.
quote:
ik zei dat toscane een stad wasquote:
Is het toch ook?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat toscane een stad was
gastquote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat toscane een stad was
Beelden zijn aangepast. In de eerste herhaling stond Eriksen zeker een meter naar achter.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jezelf kapotdrinken zou een begin zijn.
Wel weer typisch dat de commentator bij Ajax bleef volhouden dat Ajax benadeeld was, want 'nee, Eriksen raakte die bal echt niet'. Terwijl hij hem in de herhaling duidelijk raakte.
A la real.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beelden zijn aangepast. In de eerste herhaling stond Eriksen zeker een meter naar achter.
Ze zouden jou op Elba moeten gooien.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Wat is een 'gay-friendly' hotel?
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
Zou ik wel willenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zouden jou op Elba moeten gooien.
Ik heb het al afgezet, door nicol wil ik mijn polsen doorsnijden.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
He Smoof, is dat niks voor jouw? Zo'n hotel.
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
WAT DENK JE NOU ZELF KUT
het is ook een manquote:
Een ekte kenner hier hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ze heeft ook echt van die coke-neusgaten.
Dat gebit..quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ze heeft ook echt van die coke-neusgaten.
quote:
wat is deze verandering man, wij praten over 3 op reisquote:
Oh sorry ik zag niet dat ik in het verkeerde topic postte.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is deze verandering man, wij praten over 3 op reis
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet ik verplicht kijken naar 3 op reis?
Half.quote:
Is dat nog steeds op TV?quote:
Natuurlijk gast. Één van de eerste reisprogramma's die Noord-Korea in mag.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet ik verplicht kijken naar 3 op reis?
dank uquote:
Schijnt wel dat Noord-Koreaanse vrouwen schoonmaken en koken zonder protest. Misschien is dit wel een land voor Stokstaartje.quote:
Gewoon uitzendinggemist.nl over een aantal uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan je 3 op reis ook ergens fatsoenlijk terugkijken?
ik niet verstaquote:
Zondag 21:00 BBC 2 here I come.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week zondag is Top Gear weer, dat is pas een programma!Heel soms als je wat geluk hebt overlapt het ook Studio Voetbal een beetje, dus dan hoef ik minder te kijken.
Alleen maar ratten in die politiekorpsen en presentatie.quote:
Weet het, al viel die kerstspecial wel iets tegen. Natuurlijk nog steeds goed vermaak, maar het moet wel iets beter nogquote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week he Littlerabbit, volgende week!
ja gaat nu al 4(?) afleveringen over nk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef tochweerhenk het volgende:
WTF deze serie loopt al vanaf 04 September.
Wel veel afleveringen.
Lijkt me raar om mee te maken.quote:
Berlijn was nog erger.quote:
de nieuwe chersonissosquote:
Toch zou het me serieus een erg mooie ervaring lijken, ondanks de beperkingen.quote:
Mij ook. Je komt alleen niet uitgerust terug denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zou het me serieus een erg mooie ervaring lijken, ondanks de beperkingen.
Daarna ook meteen Iran..quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef mij maar Japanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat arabische chicks heel mooi zijn, alleen je kunt ze niet zien.quote:
quote:
ze zijn te mooi daarom.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schijnt dat arabische chicks heel mooi zijn, alleen je kunt ze niet zien.
ook NLquote:
Echte humor voor vrouwen van 45.quote:
Nee jonge. Niet vanwege de humor. Maar Fransiequote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Echte humor voor vrouwen van 45.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort zijn stropdas bij het complot?
Eens.quote:
Ik snapte het ook nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf is dit? Wie wordt er nou beetgenomen? Dit programma is te intelligent voor mij.
Ik let niet op mannen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gebit van die man. En Ajacied trok Nicolette al niet.
echt hequote:
heb je even voor mijquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen stiekem tweeling zijn![]()
Ik heb net besloten.dat het in dit topic niet over voetbal gaat vandaag.quote:
watsekeburt?quote:
Sowieso volgende week weer schaatsen, voetbalquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net besloten.dat het in dit topic niet over voetbal gaat vandaag.
Terechtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net besloten.dat het in dit topic niet over voetbal gaat vandaag.
Wat voor een?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god je bent er toch niet zo een he?
Schaatsenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso volgende week weer schaatsen, voetbal
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaatsen
Je bent toch geen buitenlander?
quote:
Iemand moet je melk makenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaatsen
Je bent toch geen buitenlander?
Ik had het begin van de grap niet gehoord dus nee.quote:
Ohquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tevens het enige mooie voetbalmoment van de middag. En die actie voor Bos bij Vitesse natuurlijk
die klappertjesquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tevens het enige mooie voetbalmoment van de middag. En die actie voor Bos bij Vitesse natuurlijk
Daar gaat het nu toch fucking niet om debielquote:
dat moet wel gevierd wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Nog 181 posts voor 10000. Ik voel me net tong.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch fucking niet om debiel
Topic in ONZ. Gewoon omdat de mensen dan gaan haten.quote:
quote:
Wie niet?quote:
Denk dat je accu dood isquote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom valt mijn laptop gelijk uit als ik de stroom er vanaf haal?
check je accu.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
accu naar de klote?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Boven op de straatorgelquote:
quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
check je accu.
groetjes
de Pc boer.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze haar smoel houdt misschien wel.
Jij ook wel toch?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze haar smoel houdt misschien wel, hoge standaarden
Grapje.quote:
Moetje gewoon vragen: hou je van natte kutjes? Als die ja zegt dan zeg jij: Mooizo, dan ga ik wel eerstquote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Ga niet in zijn kwakkie roeren.
Ze heeft een dik tokkie hoofd.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom staan er geen fatsoenlijke tettenpics van Sieneke online. Leuk smoeltje en zo, maar de full package is veel belangrijker
hij heet mariquote:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden die tetten echt zijn?
inderdaad, die motor trekt die politie auto er zo uit.quote:
ik zou schijten in mij broek _o-quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou echt een paniekaanval krijgen.
Remy Bonjasky swa jetweet die man toch.quote:
"ik ga mijn leven beteren"quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Remy Bonjasky swa jetweet die man toch.
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan hij zich wel een beetje beheersen?
Badr is een mongoolquote:
Je hebt toch ook zo'n Jap van 2m 08quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |