Klok bij mij toch echt ruim over de 94 minuten.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna 1 minuut wisselen en dan niet meer extra tijd
PSV dan ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente echte winnaar. AZ en Ajax ook wel redelijk
Twente echte winnaar. Ajax en AZ geen verliezer.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef leonpsv het volgende:
nog even en psv de aanstaande landskampioen komt in actie !!!
WIJNALDUM , MERTENS , MATAVZ ALLEMAAL PSV HELDEN.
Door dat opstootje ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klok bij mij toch echt ruim over de 94 minuten.
Ajax had moeten winnen (dat is wat anders dan kunnen winnen)quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
En waar is de grote favoriet?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekeinde mooi genieten van de klassieker, en natuurlijk de 2 doelpunten van Reis waardoor ze winnen in Eindhoven
Neequote:
Ajax is zo zwak dat vitesse boven ajax komt te staan, 5de ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee
AZ - AJAX zouden punten verspelen. PSV moest uitlopen. Doen ze niet. Dus zal Ajax (misschien) inlopen door PSV - AZ
Shjalalalal! oh oh oh! shjalalala!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax is zo zwak dat vitesse boven akax komt te staan, 5de ofzo
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutniveau weer zeg vandaag.. heel de competitie![]()
Er speelt geen top club in de Eredivisie, het is allemaal bras
Ajax is toch geen titelkandidaat meerquote:
Ajax is middenmootquote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax is toch geen titelkandidaat meer
niksquote:
Stonden vorig jaar ook zoveel punten achter deze speelronde.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn maar 5 punten hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Wat heb ik net toch genoten van de gedoodverfde kampioen PSV, die al koploper was voor de wedstrijd was begonnenquote:
Ik heb je ook maar één keer boos gezien.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jack van Gelder-award
Voor de allemansvriend.
1. MarkoAlmelo (13)
2. Morpheus2002 (6)
3. Ajacied422 (5)
Bedankt voor het stemmen![]()
Baasquote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jack van Gelder-award
Voor de allemansvriend.
1. MarkoAlmelo (13)
2. Morpheus2002 (6)
3. Ajacied422 (5)
Bedankt voor het stemmen![]()
Ik heb het niet gezien alleen hier een beetje gevolgd, was het echt slecht of veel kansen zonder doelpunten?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een drama. Hopelijk gaan ze vrijdag Vitesse klappen geven en laten zien hoe het wel moet.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je ook maar één keer boos gezien.
Beide. Laf 11 man achter de bal van Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien alleen hier een beetje gevolgd, was het echt slecht of veel kansen zonder doelpunten?
Ja maar die kunnen natuurlijk niet andersquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide. Laf 11 man achter de bal van Utrecht.
Ik ben nog nooit boos geweest, dus had ik eerste moeten staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je ook maar één keer boos gezien.
Boehoequote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit boos geweest, dus had ik eerste moeten staan.
Maar Markooo is lieverquote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit boos geweest, dus had ik eerste moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedstrijden komende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot volgende week
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax gaat weer punten verliezen volgende week
Hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax gaat weer punten verliezen volgende week
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank zal toch wel slim zijn om Lodeiro op te stellen hé.
Ik hoop het. Toen Lodeiro erin kwam was er gelijk meer beweging.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank zal toch wel slim zijn om Lodeiro op te stellen hé.
Is het niet meer hoop ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg:
Vitesse
Utrecht
Heracles
NAC
Roda
Ajax
Groningen
VVV
NEC
Dan is het ik hoop deze: in plaats van ik zeg deze:. Ik denk dat PSV, Heerenveen en Heracles gaan strijden om de grootste zege dit weekend, 4-0.quote:
Hoop t. Eindelijk weer voetbalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat alleen heracles grote cijfers gaat neerzetten
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg:
Vitesse
Utrecht
Roda
Ajax
Groningen
Mertens presteert toch niet in het 2de seizoenshelft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man,
1-2
0-1 Reis
1-1 Mertens
1-2 Reis in de 92e minuut
Gelukstreffertje. Pietje doet een Greentjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens presteert toch niet in het 2de seizoenshelft?
Nigga please. Verliezen van NEC maar wel winnen in Eindjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukstreffertje. Pietje doet een Greentje
Jij en je huis verlaten? The Fuckquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga please. Verliezen van NEC maar wel winnen in EindjeReis vorige week onzichtbaar.
Ga nu naar een vriend. Waarschijnlijk daar kieken
Wat, wat is dit?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga nu naar een vriend. Waarschijnlijk daar kieken
Dat ie naar een maat gaat en hier niet meer reageert?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ie naar een maat gaat en hier niet meer reageert?
OH!quote:
Mini snacks liggen al in de frietpan hier !quote:
wat neemt hij beroerd aan zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb vertrouwen in John.
Vorig jaar ook al gestunt in Eindhoven
PSV - Vitesse als 2equote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Mini snacks liggen al in de frietpan hier !![]()
PSV - Vitesse.. en tussendoor zappen naar VI![]()
Heerlijk toch.
Klopt.. maar 'gelukkig' begint PSV om 20:00 .. en VI 20:30 .. dus staat PSV na 30 min 'al' met 2/3 - 0 voorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse als 2e
Hoofdrang = VI
Zijn gedrag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
John heeft emotie, hoe kun je hem haten.
LAAT EM DAN EESRT FF DR KLAKLEIN OPSNUIVEquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste zwakke zieltjes op twitter al:
hoop dat tyton reis erweer een paar jaartjes uithaalt
Brommert zet reis in 90e minuut in en scoort dan gelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Elvislives het volgende:
Opstelling Vitesse: Velthuizen, VdStruijk, Kalas, Kashia, Buttner, VdHeijden, VGinkel, Aborah, Chanturia, Pedersen, Ibarra
Dus om Reis kapot te schoppen moeten ze nog even wachten...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brommert zet reis in 90e minuut in en scoort dan gelijk
Dat zie ik iedereen doen, behalve Frankie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik schat dat je hem vanavond weer een keer of 5 ziet discussiëren met de 4e man.
beter dan disssssssjjjjjjcusssjjjjjjierenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik schat dat je hem vanavond weer een keer of 5 ziet discussiëren met de 4e man.
Dan zal iedereen het veld opstormenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]Minimaal risico op blessureleed dan ook
Die weet van zichzelf dat hij onverstaanbaar is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zie ik iedereen doen, behalve Frankie.
Jammer dat Theo niet meer bij Vitesse zit dan, of Gerets bij PSVquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal iedereen het veld opstormen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Weer lekker een potje Strootman die door de mand valt gaan kijken
fixedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Weer lekker een potje Strootman Mertens die door de mand valt gaan kijken
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die weet van zichzelf dat hij onverstaanbaar is.
Stijn Vreven dat was pas een baasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Jammer dat Theo niet meer bij Vitesse zit dan, of Gerets bij PSV
Die vind ik nog wel goed, dus wel tof dat die het ook best goed deedquote:
Sansoni.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stijn Vreven dat was pas een baas
Theo j of theo b?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Jammer dat Theo niet meer bij Vitesse zit dan, of Gerets bij PSV
Meerdinkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef debeterebob het volgende:
Kom er nu achter dat Martijn Meerdink al is gestopt
Vol op de voet/enkel. Vond het wel geelquote:
Eens, maar ik stream... Dus was het ff afwachten of je Toivonen of Abora bedoeldequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Vol op de voet/enkel. Vond het wel geel
Je moet maar zo denken, als je het niet op kwaliteit kan winnen....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed geprobeerd met die schwalbe Dries
Maar Dries is ook kleinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, als je het niet op kwaliteit kan winnen....
nee wachten op 92e minuutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft Vitesse nou nog niet gescoord.
Aanvallen die je helemaal zelf opzet mag je ook helemaal zelf verklotenquote:
Moet altijd spelen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Ibarra speelt best goed trouwens, zo zag je hem eerder niet spelen.
Leuk hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV had geeneens de beste kansen man
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV had geeneens de beste kansen man
quote:
Jij zou aanvallender spelen tegen PSV?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Gaat het m.i. niet echt om, Vitesse speelt redelijk laf.
NEIN!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij zou aanvallender spelen tegen PSV?
We leven in Nederland en niet in Iran. Dus...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef Type-R het volgende:
Dat sommige PSV supporters na alles nog een handtekening willen van Reis..
Doen alsof ze de ideale schoonzonen zijn. Ook op Fokquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Oud-spelers een gebroken been toewensen, dat deden ze in Eindhoven toch helemaal niet
Hypocriet teringvolk.
We kregen ook 5 miljoen voor Reis toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Oud-spelers een gebroken been toewensen, dat deden ze in Eindhoven toch helemaal niet
Hypocriet teringvolk.
wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
Oei... kniebandje? Hij voelt in zijn knieholte...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kregen ook 5 miljoen voor Reis toch?
Ga aub weer terug naar je hol!
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kregen ook 5 miljoen voor Reis toch?
Ga aub weer terug naar je hol!
Gek hè.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi trouwens. Dat die boertjes hetgeen ik toen al aangaf gewoon bevestigen met het 'Jonathas breek je been'
Omdat het ook boeren zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik zo vreemd vind he, ik meen altijd Twente te horen als de PSV-aanhang aan het zingen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Nee, totaal niet. Maar toentertijd waren ze allemaal roomser dan de paus.quote:
Jouw Engels is niet al te best begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi trouwens. Dat die boertjes hetgeen ik toen al aangaf gewoon bevestigen met het 'Jonathas breek je been'
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat het ook boeren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Als jij de mening hebt gevraagd van die 30000 supporters.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar toentertijd waren ze allemaal roomser dan de paus.
Que?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jouw Engels is niet al te best begrijp ik?
Faal jij ffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal jij ff
"Break a leg" betekent zoiets als "veel succes!"
Counter eruit halen, geel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Lol hij raakt hem amper. Maar goed wel lompe sliding.
Heb het over spreekkoren net, ei. Of hebbie geen geluid in je televisie zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal jij ff
"Break a leg" betekent zoiets als "veel succes!"
Dat was niet mijn punt, die vent lag al toen Labyad zijn sliding inzettequote:
Omdat die de tackle ontweek. Als die doorrende en deed alsof die Labyad niet zag, lag die nu nog te kermen van de pijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt, die vent lag al toen Labyad zijn sliding inzette
Nee hoor, gewoon geel uitlokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die de tackle ontweek. Als die doorrende en deed alsof die Labyad niet zag, lag die nu nog te kermen van de pijn
Oh, dacht dat spandoekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het over spreekkoren net, ei. Of hebbie geen geluid in je televisie zitten.
quote:
Neeeeeee. Gewoon eroverheen stappen en verder rennen had ook gekund. Hij koos ervoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef gniffie het volgende:
[..], ja hij had zich gewoon moeten laten tackelen
Elke keer als ik zap hoor ik lichtjes gefluit. Vanaf minuut 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Dat PSV-publiek, echt wat een jankerds
Ik vond dat die aangeraakt werd in zijn sprong. Dan zien we dat dus andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Neeeeeee. Gewoon eroverheen stappen en verder rennen had ook gekund. Hij koos ervoor.
Dat is ook geen verkeerde observatie, maar hij had er ook overheen kunnen springen ipv er tegenaan. Prima, we zien het anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vond dat die aangeraakt werd in zijn sprong. Dan zien we dat dus anders![]()
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keer als ik zap hoor ik lichtjes gefluit. Vanaf minuut 1.
Club ondersteunen? Wat is dat
Anders blijft het een welles nietes verhaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook geen verkeerde observatie, maar hij had er ook overheen kunnen springen ipv er tegenaan. Prima, we zien het anders.
Sad, but true.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.
En 2x tussendoor EINDHOVUUHHH EINDHOVUUHHH
En blijven zitten, vergeet dat niet. Blijven zitten. Dat is bij andere clubs wel eens moeilijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.
En 2x tussendoor EINDHOVUUHHH EINDHOVUUHHH
Speelt nu in Afrika Cupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |