Elke keer als ik zap hoor ik lichtjes gefluit. Vanaf minuut 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Dat PSV-publiek, echt wat een jankerds
Ik vond dat die aangeraakt werd in zijn sprong. Dan zien we dat dus andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Neeeeeee. Gewoon eroverheen stappen en verder rennen had ook gekund. Hij koos ervoor.
Dat is ook geen verkeerde observatie, maar hij had er ook overheen kunnen springen ipv er tegenaan. Prima, we zien het anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vond dat die aangeraakt werd in zijn sprong. Dan zien we dat dus anders![]()
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keer als ik zap hoor ik lichtjes gefluit. Vanaf minuut 1.
Club ondersteunen? Wat is dat
Anders blijft het een welles nietes verhaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook geen verkeerde observatie, maar hij had er ook overheen kunnen springen ipv er tegenaan. Prima, we zien het anders.
Sad, but true.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.
En 2x tussendoor EINDHOVUUHHH EINDHOVUUHHH
En blijven zitten, vergeet dat niet. Blijven zitten. Dat is bij andere clubs wel eens moeilijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is fluiten dat Manolev weer eens een kutvoorzet geeft, dat Toyboy de bal verliest en haten op Reis.
En 2x tussendoor EINDHOVUUHHH EINDHOVUUHHH
Speelt nu in Afrika Cupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |