Omdat het ook boeren zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik zo vreemd vind he, ik meen altijd Twente te horen als de PSV-aanhang aan het zingen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Nee, totaal niet. Maar toentertijd waren ze allemaal roomser dan de paus.quote:
Jouw Engels is niet al te best begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi trouwens. Dat die boertjes hetgeen ik toen al aangaf gewoon bevestigen met het 'Jonathas breek je been'
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat het ook boeren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Als jij de mening hebt gevraagd van die 30000 supporters.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar toentertijd waren ze allemaal roomser dan de paus.
Que?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jouw Engels is niet al te best begrijp ik?
Faal jij ffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi trouwens. Dat die boertjes hetgeen ik toen al aangaf gewoon bevestigen met het 'Jonathas breek je been'
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal jij ff
"Break a leg" betekent zoiets als "veel succes!"
Counter eruit halen, geel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Lol hij raakt hem amper. Maar goed wel lompe sliding.
Heb het over spreekkoren net, ei. Of hebbie geen geluid in je televisie zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal jij ff
"Break a leg" betekent zoiets als "veel succes!"
Dat was niet mijn punt, die vent lag al toen Labyad zijn sliding inzettequote:
Omdat die de tackle ontweek. Als die doorrende en deed alsof die Labyad niet zag, lag die nu nog te kermen van de pijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt, die vent lag al toen Labyad zijn sliding inzette
Nee hoor, gewoon geel uitlokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die de tackle ontweek. Als die doorrende en deed alsof die Labyad niet zag, lag die nu nog te kermen van de pijn
Oh, dacht dat spandoekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het over spreekkoren net, ei. Of hebbie geen geluid in je televisie zitten.
quote:
Neeeeeee. Gewoon eroverheen stappen en verder rennen had ook gekund. Hij koos ervoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef gniffie het volgende:
[..], ja hij had zich gewoon moeten laten tackelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |