SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Kan je daar in dit geval niet om lachen dan, was bij jullie in de winterstop een klein stukje ergerquote:
Heb je Feyenoord zien voetballen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Wees allemaal eens realistisch. Volgende week afstraffing in Rotterdam.
Zonder gekheid, dat wordt gewoon 3-0 voor Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk ik ook jaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Als feyenoord net zoals Ado en Utrecht druk zet en stressvoetbal gaat spelen, gaat feyenoord er wel overheen.. gezien 't feit dat ajax echt totaal niet daar mee overweg kan..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord speelde nóg slechter dan Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Vink heeft nog nooit in voordeel van Ajax gefloten.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef franske19 het volgende:
Ajax had vandaag nog kunnen winnen ook haha. Helft van de basis geblesseerd, thuisfluiter Vink tegen en dan gelijk spelen. Prima resulltaat.
Dat is een feitquote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vink heeft nog nooit in voordeel van Ajax gefloten.
Alleen Janssen op scherp, die heeft geen kaart gepakt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog spelers geschorst voor volgende week door al die gele kaarten?
Jammerquote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen Janssen op scherp, die heeft geen kaart gepakt.
- 1-0 voorsprong eerst ongedaan gemaaktquote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat eerste goal van Ajax vind ik nog steeds onterecht afgekeurd, Eriksen raakte de bal niet eens.
Ik heb het nog niet terug gezien maar zou kunnen maar bij twijfel is Vink altijd tegen Ajaxquote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat eerste goal van Ajax vind ik nog steeds onterecht afgekeurd, Eriksen raakte de bal niet eens.
Je mag geen kakkerlakken zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef bjanaan het volgende:
Een havenslaaf haha die heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben tevreden met het gelijke spel volgende week Kakkerlakken ben benieuwd hoe we het er vanaf brengen.
Dat Elm geen geel kreeg inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
- 1-0 voorsprong eerst ongedaan gemaakt
- Onterechte penaly AZ
- Terechte goal afgekeurd
- Partijdigheid qua kaarten.
Niet te geloven
Beter zo?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je mag geen kakkerlakken zeggen![]()
Wel kutjoden.
Goed wegkomen is echt een handelsmerk van Ajax geworden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Jullie
Het is maar 1 gastje hier. De rest roept alleen maar dan we goed zijn weggekomen...
Volgende week zullen we niet zo goed wegkomen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef eight het volgende:
[..]
Goed wegkomen is echt een handelsmerk voor Ajax geworden.
v. Rhijn is prima vervanger, maar wanneer houd het blesseren een keer op?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spierblessure.. daar leek het op.
v. Rhijn
houdt.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
v. Rhijn is prima vervanger, maar wanneer houd het blesseren een keer op?
Typo hoer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
houdt.
Niet. Het zit allemaal tegen, dus dit hoort er nou eenmaal bij.
We hebben net een nieuw bestuur hoor, op Schoenaker en Bruins Slot mag de rest wel dood ja, dat klopt.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind dit maar een kutseizoen, wanneer maken we het bestuur dood? Die nichten maken alles kapot.
Vink zag dat natuurlijk niet, overal waar hij Ajax een gele kaart voor gaf, liet hij bij AZ doorspelen of gaf hij niets.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef bjanaan het volgende:
Die Altidore is echt een lul de behanger gaat hij even lekker op Kenneth zijn voet staan.
Wat een mongool, moet hij niet lekker een champagnefles openen om het gelijkspel tegen AZ te vieren?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Kan die haakneus niet naar z'n eigen ploegje kijken ofzotwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 17:11:50Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig." reageer retweet
Bij Ajax vieren ze geen gelijkspel als een overwinning.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een mongool, moet hij niet lekker een champagnefles openen om het gelijkspel tegen AZ te vieren?
Dit een sneer noemen en er boos om wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een mongool, moet hij niet lekker een champagnefles openen om het gelijkspel tegen AZ te vieren?
Het calimero syndroom speelt weer op hoor. Rotterdammers, allemaal tuig ;')quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calimero? Ik vind het eerder calimero van de Boer om na zo'n kansloze wedstrijd van Ajax maar even snel over de Rotterdammers te gaan lullen om zijn eigen falen te verbergenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het calimero syndroom speelt weer op hoor. Rotterdammers, allemaal tuig ;')
Onzin, hem word gevraagd "Feyenoord verloren, enig idee hoe dat komt?" en dan antwoord hij met een grapje. Azijnzeikers.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calimero? Ik vind het eerder calimero van de Boer om na zo'n kansloze wedstrijd van Ajax maar even snel over de Rotterdammers te gaan lullen om zijn eigen falen te verbergen.
Heb je het interview gezien dan? Ik niet, die van Huilenborg is sowieso een eikelquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calimero? Ik vind het eerder calimero van de Boer om na zo'n kansloze wedstrijd van Ajax maar even snel over de Rotterdammers te gaan lullen om zijn eigen falen te verbergen.
Zoals ik al zeiquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben gewoon heel zuur na vanmiddagquote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei![]()
Je neemt dingen te serieus
Jep. door KNSB.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben gewoon heel zuur na vanmiddag. Ook wel te begrijpen voor je denk ik... Jullie speelden gelijk bij VVV uit toch?
Venlo uit altijd lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben gewoon heel zuur na vanmiddag. Ook wel te begrijpen voor je denk ik... Jullie speelden gelijk bij VVV uit toch?
Tsja, wij hebben daar altijd moeitequote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Venlo uit altijd lastig![]()
Maar verliezen
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, wij hebben daar altijd moeite. Pas 2 keer gewonnen in onze clubgeschiedenis bij VVV.
.
Komt elke week een speler extra bijquote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Fucking egocilio erin ipv Lodeiro.
Enoh
Theo
Vermeer![]()
![]()
Blackcard speelde niet mee anders kon die ook wel op die lijst.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt elke week een speler extra bij
Greg deed het de laatste wedstrijden weer eens goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blackcard speelde niet mee anders kon die ook wel op die lijst.
Ik vergeet anitaquote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt elke week een speler extra bij
v. Rhijn is wel baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook die ja. Al viel hij relatief mee.
Die vind ik helemaal niet zo slecht, valt gewoon niet mee als het middenveld zoveel steken laat vallenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blackcard speelde niet mee anders kon die ook wel op die lijst.
Ricardoquote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2/3 weken.
Maar heb wel vertrouwen in Rhijn
Ik ben 10x beter dan Ebequote:
TTquote:
Zo bijzonder vind ik het anders niet. PSV bakt er ook niet veel van, Twente ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is een wonder dat het verschil met de nr.1 maar 5 punten is met al die blessures...
Nu PSV ook punten heeft verspild zie ik het nog wel gebeuren hoor. Volgende week Feyenoord proberen te verschalken. Twente kan zomaar verliezen van Groningen en PSV moet thuis tegen Vitesse. AZ moet uit bij Roda,quote:
Inderdaad wat dat betreft is er niet veel veranderd met vorig seizoen, alleen AZ is erbij gekomen en ik heb ook niet het idee dat die snel gaan afhakenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TT
[..]
Zo bijzonder vind ik het anders niet. PSV bakt er ook niet veel van, Twente ook niet.
Dat klopt uiteindelijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Nou.. het was weer 3x niks, klopt bij PSV.. maar ook bij Ajax.
Denk dat jullie blij zijn met 1 punt, zou ik wel zijn..
Jullie mogen ook blij met 1 punt zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Nou.. het was weer 3x niks, klopt bij PSV.. maar ook bij Ajax.
Denk dat jullie blij zijn met 1 punt, zou ik wel zijn..
Beter dan niks inderdaad ..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie mogen ook blij met 1 punt zijn.
Ajax is slecht met de anita's, enoh's, blindjes...egocilo's..vermeertjes.quote:
En een arrogante Vertonghen en een lamme Janssen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is slecht met de anita's, enoh's, blindjes...egocilo's..vermeertjes.
En een achterlijk bestuur dat enkel hun eigen belangen behartigenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een arrogante Vertonghen en een lamme Janssen.
En een ** slechte medische staf.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een arrogante Vertonghen en een lamme Janssen.
Wees blij dat jullie steun van de gemeente hebben gekregen en daardoor spelers kon kopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wees blij dat jullie kampioen zijn geworden.. anders had je nu toch echt de hele boel afgebroken
Ik weet niet of we daar wel zo blij mee moeten zijn.. tja nu wel, maar zie ze maar eens te verkopen voor (veel) meerquote:Op zondag 22 januari 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie steun van de gemeente hebben gekregen en daardoor spelers kon kopen.
wel deze:quote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef J2T het volgende:
Heeft er iemand een gifje van de panna van Martens?
Was gewoon lekker bezig tot zijn blessure. Helaas zal de reden zijn persoonlijk akkoord met Valencia wel zijn waardoor hij zich ineens weer kan motiverenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal niet zo slecht, valt gewoon niet mee als het middenveld zoveel steken laat vallen
Ik zal vast wel happenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat speelt janssen slecht zegen die vrije trappen van hem lukken ook niet
Hij neemt zo ook vaak niet. Eriksen of Vertonghen staan er altijd bij met hun snotter.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat speelt janssen slecht zegen die vrije trappen van hem lukken ook niet
vandaag en donderdag nam hij ze vrijwel allemaal, maar vaak komt de bal niet eens tussen de palen...quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij neemt zo ook vaak niet. Eriksen of Vertonghen staan er altijd bij met hun snotter.
met lodeiro en siem kan je dan net zo goed 4-4-2 gaan spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Frank is echt fing dom dat hij ebe opstelde ipv Lodeiro
Lodeiro is geen spits.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
met lodeiro en siem kan je dan net zo goed 4-4-2 gaan spelen
Nee,quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Poulsen niet wat voor ons voor de LB?
Volgens seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Vertonghen zijn contract loopt af toch, eind van het seizoen? Bang dat hij gratis de deur uit loopt?
Denk je ja? Hopelijk wel, dan kunnen we flink wat meer geld vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens seizoen.
+
Hij gaat verlengen.
valt wel mee denk ik, in de wedstrijd tegen az werden ze even flink onder druk gezet maar met een paar combinaties waren ze aan de andere kant van het veld aan het aanvallen. hopelijk heeft FdB betere instructies gegeven hoe er mee om te gaan, etcquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef Roland. het volgende:
[..]
Als feyenoord net zoals Ado en Utrecht druk zet en stressvoetbal gaat spelen, gaat feyenoord er wel overheen.. gezien 't feit dat ajax echt totaal niet daar mee overweg kan..
Dus hoop 't beste, maar vrees 't ergste
Fred Rutten syndroom bij Ajaxquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
Gelijk tegen twente, 2 keer gelijk en een verlies tegen AZ en gelijk tegen PSV. Ik wil weer een topper winnen
Dat zei ik vanmiddag al/nog inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het maar eredivisie syndroom noemen, echte topploegen zijn er niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wat dacht jij dan dat het echt was? Met zo'n kont valt veel meer te verdienden zonder tattooquote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat kan een 12-jarige er nog op photoshoppen
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
This one is real:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker boeiendquote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat kan een 12-jarige er nog op photoshoppen
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
This one is real:Dat is toch Jojoortje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Die was wel gruwelijk hard jaquote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef J2T het volgende:
Heeft er iemand een gifje van de panna van Martens?
Het feit dat wij blij moesten zijn met een gelijkspel vind ik nog wat harder, maar hij was mooi ja.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat wij blij moesten zijn met een gelijkspel vind ik nog wat harder, maar hij was mooi ja.
Tsja, maar zouden Van Rhijn en Denswil zoveel onder doen voor Ooijer en Blind? Ik ben ervan overtuigd dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef J2T het volgende:
Alderweireld en VD Wiel er niet bij. De gifbeker is nog lang niet op. Er moeten gewoon spelers bijgehaald worden deze window. Ik ben ook voor het beleid van Cruijff en voor het laten doorstromen van de jeugd naar het eerste, maar op dit moment hebben we niks rondlopen voor in de verdediging. Je kan niet met Ooier en Blind aankomen in de Kuip. En pleur Vermeer er nou eens een keer uit!
bron Ajax Lifequote:AZ is koploper van de eredivisie en de titelkansen van Ajax hangen aan een zijden draadje. Het spel houdt in tegenstelling tot blessures niet over, maar wat zijn daar de redenen van? De Pers heeft een interessant verhaal en claimt dat Frank de Boer erkent dat onder meer Lorenzo Ebecilio niet bepaald fit oogt (recente foto). "Zijn hoofd. Dun," reageert de trainer geconfronteerd met een foto van een jaar geleden. Ook Theo Janssen en Miralem Sulejmani ogen niet topfit. Het contrast met het fitte AZ is groot, legt De Pers in het artikel uit. Het ontbreken van een inspanningsfysioloog in de technische staf wordt als reden aangevoerd.
Tekst: De Persquote:Ajax heeft moeite zijn selectie fysiek voor te bereiden op het bedrijven van topsport. Op bezoek bij AZ (1-1) zag Frank de Boer opnieuw een speler geblesseerd wegvallen. Frank de Boer tuurde nog één keer naar de foto voor hem. Het beeld vertelde het verhaal van zijn eerste nederlaag als hoofdtrainer van de Amsterdammers. FC Utrecht-uit (3-0), januari 2011.
Op de afbeelding wandelt Ajacied Lorenzo Ebecilio geslagen richting kleedkamer, direct na afloop van de wedstrijd. Aandachtig en enigszins verbaasd nam De Boer zijn jonge buitenspeler in zich op. Waar hij precies naar keek? Het antwoord van De Boer was kort. ‘Zijn hoofd.’ Wat hem opviel? Opnieuw was het antwoord zakelijk, maar duidelijk. ‘Dun.’ Of hij daarmee wilde zeggen dat zijn pupil nu – elf maanden later – eigenlijk iets te zwaar was? De glimlach van De Boer was veelzeggend.
Even later stapte De Boer op. Maar niet voordat hij de afbeelding van Ebecilio van de tafel had gegrist en opgevouwen in zijn handpalm had gedrukt. Veelzeggend was dit keer de knipoog van De Boer.
Diezelfde Ebecilio startte gisteren tegen AZ voor de derde keer dit seizoen in de basiself van Ajax. De buitenspeler verving de geblesseerde Derk Boerrigter. Maar na iets meer dan 70 minuten zat zijn optreden er op. Zoals De Boer hem de voorgaande twee keer ook voortijdig naar de kant haalde. Ebecilio tobt met zijn vorm én fysieke gesteldheid.
De Boer had gelijk. Ebecilio beschikt op dit moment niet over het afgetrainde lichaam dat past bij een voetballer op het hoogste niveau. En hij is niet de enige binnen de Ajax-selectie. Ook Theo Janssen en Miralem Sulejmani torsen zichtbaar overtollige kilo’s met zich mee. Nog steeds. Die constatering roept vragen op over de mentaliteit van de betreffende voetballers. Maar de rol van Ajax is minstens zo twijfelachtig.
Andere methodes
De regerend landskampioen worstelt met de fysieke staat van zijn selectie. Geen eredivisieclub morste de laatste vijf seizoenen na een midweekse speelronde in Europa in competitieverband zo veel punten als Ajax. Sterker nog: FC Twente en AZ presteren gemiddeld zelfs beter na een Europees onderonsje. Het zegt alles over de mentale én fysieke zorgen van de Amsterdammers.
De Boer ziet dit seizoen bovendien de ene na de andere speler geblesseerd wegvallen. In Alkmaar zijn Gregory van der Wiel, Kolbeinn Sigthórsson, Nicolai Boilesen en Boerrigter de afwezigen. Daar kwam Toby Alderweireld bij. Hij verrekte in de tweede helft een hamstring. De Boer: ‘En dat zal waarschijnlijk wel weer even duren.’
Opnieuw een spierblessure dus. De zoveelste. Niet voor niets stelden De Boer en zijn technische staf – waarin een inspanningsfysioloog nog altijd ontbreekt – al voor de winterstop een klein onderzoek in naar de opbouw van de trainingen. ‘Daarop hebben we besloten andere methodes te hanteren’, legt De Boer uit. ‘Dan doel ik op de duur, intensiteit en variatie van de trainingen. Voor Toby heeft dat in ieder geval niet gewerkt.’
Het contrast met AZ is groot. Gertjan Verbeek beschikt tegen Ajax over een volledig fitte selectie. Sinds hij het krachthonk van Feyenoord onder handen nam, heeft de trainer de reputatie van een fysieke beul. Onterecht. Wekelijks bewijst hij vrijwel álle facetten van het trainersvak te beheersen.
Met zijn fitte selectie schept Verbeek de voorwaarden voor het verzorgde positiespel van zijn AZ. Dat resulteerde gisteren niet in een overwinning op Ajax, omdat het elftal slordig met de gecreëerde kansen omsprong en in de opbouw enkele verkeerde keuzes maakte. Rasmus Elm zette de thuisploeg nog wel op voorsprong, maar Ajax kwam na rust via een eigen doelpunt van Simon Poulsen op gelijke hoogte.
Verbeek beseft dat meten gelijk staat aan weten. Middels de meest uiteenlopende cijfers en statistieken is hij op de hoogte van de speltechnische én fysieke staat van zijn spelers. Donderdag – na de gewonnen bekerwedstrijd tegen Ajax – verhaalde hij over Maarten Martens, die net zijn eerste officiële wedstrijd na een lange blessure had afgewerkt. Verbeek: ‘Morgen krijg ik alle cijfers van vandaag onder ogen en dan weet ik precies hoe hij er voor staat.’
Dan Ajax: De Boer kende donderdag met Siem de Jong een vergelijkbaar geval. Ook de Ajacied keerde na een vervelende blessure terug in de basiself. Maar in tegenstelling tot zijn collega-trainer had De Boer vooral vraagtekens. In Amsterdam geen statistieken van die aard. Morgen zou hij in samenspraak met De Jong wel kijken hoe ver zijn pupil is.
Meten is weten. Maar dat lijken ze in Amsterdam nog niet helemaal te beseffen.
Cillessen gaat dit seizoen sowieso niet Vermeer vervangen in Eredivisie wedstrijden dat moeten we gewoon gaan accepteren, daar wijkt Frank niet van af.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, maar zouden Van Rhijn en Denswil zoveel onder doen voor Ooijer en Blind? Ik ben ervan overtuigd dat het tegendeel waar is.
En Vermeer blijft denk ik staan, al begin ik ook steeds meer twijfels te krijgen.
Wellicht idd Cillessen de kans.
Idd, altijd dat gezever van De Boer dat hij een aardig Ajax heeft gezien. De beste man weet totaal niet waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap er aan alle kanten niets meer van, we hangen met plakband aan elkaar qua selectie, degene die goed zijn spelen kut en we hebben teveel spelers rondlopen die het helemaal niet kunnen (blind, ebicilio etc).
Kopen doen we niet, want we hebben jeugd, maar een backs als Koppers die het goed deed zie je nergens meer terug.
Eriksen en Janssen falen op het middenveld, Enoh is niet goed genoeg en moet zich de tering lopen. Vermeer is een onzekere springkikker die echt debiele dingen doet. Die vrije trap was goed, maar je mag op zijn MINST je poten uitsteken hoor.
En Frank de Boer lult elke week hetzelfde: "als we ons eigen spelletje spelen komt het goed"
Wat IS dat spelletje dan FdB want er zit 0,0 lijn in het spel....
Dus dat! Sowieso snap ik niet waarom Ajax in de zomer al geen versterkingen heeft gehaald. Op dit moment hebben we geen waardige vervangers voor Jantje en Alderweireld. Kom op, je bent Ajax, geen fucking Ijselmeervogels.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cillessen gaat dit seizoen sowieso niet Vermeer vervangen in Eredivisie wedstrijden dat moeten we gewoon gaan accepteren, daar wijkt Frank niet van af.
Denwil en van Rhijn zijn talenten maar om je verdediging te laten afhangen van 1 ervaren speler (Vertonghen) en verder Ligeon/Anita van Rhijn en Blind te laten spelen is echt een heel slecht idee.
Met de blessure van Alderweireld erbij wordt het tijd dat De Boer voor 1 februari versterkingen gaat halen!
Ik val echt van m'n stoel...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
hier het artikel
Bij Ajax beseffen ze nog niet dat meten weten is
23-01-12
[..]
Tekst: De Pers
Ach, Denswil en Van Rhijn zou ik laten debuteren tegen Feyenoord. Blind en Ooijer kunnen zowiezo al niet mee. Dan maar anderen proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cillessen gaat dit seizoen sowieso niet Vermeer vervangen in Eredivisie wedstrijden dat moeten we gewoon gaan accepteren, daar wijkt Frank niet van af.
Denwil en van Rhijn zijn talenten maar om je verdediging te laten afhangen van 1 ervaren speler (Vertonghen) en verder Ligeon/Anita van Rhijn en Blind te laten spelen is echt een heel slecht idee.
Met de blessure van Alderweireld erbij wordt het tijd dat De Boer voor 1 februari versterkingen gaat halen!
juist ja...? 3 onervaren spelers in je verdediging in een Kuip waar menig speler nog de kriebels van krijgt? Ik vind het prima maar dan moeten we accepteren dat dit seizoen totaal verloren is door het gekut van het bestuur, Blind (onze briljante technische 'ik verkoop spelers via de sms' directeur) en de beginnersfouten van de Boer.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, Denswil en Van Rhijn zou ik laten debuteren tegen Feyenoord. Blind en Ooijer kunnen zowiezo al niet mee. Dan maar anderen proberen.
Maar we kunnen er wel Blind en Ooijer inzetten in een kolkende Kuip, want dat zal het waarschijnlijk wel gaan zijn, maar dan is de kans denk ik groter dat het niet goed gaat komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
juist ja...? 3 onervaren spelers in je verdediging in een Kuip waar menig speler nog de kriebels van krijgt? Ik vind het prima maar dan moeten we accepteren dat dit seizoen totaal verloren is door het gekut van het bestuur, Blind (onze briljante technische 'ik verkoop spelers via de sms' directeur) en de beginnersfouten van de Boer.
Wij zijn Ajax wij zijn de beste en het wordt tijd dat we dat weer gaan laten zien.
Eens. Maar het lef om EN Denswil EN Van Rhijn EN Koppers op te stellen heeft Frank de Boer volgens mij niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef TJV het volgende:
Aissati-De Jong-Sulejmani
Lodeiro-Anita-Eriksen
Koppers-Vertonghen-Denswil-Van Rhijn
Cillesen
Ik zou het liefst zien dat we zo gaan spelen. Ja, veel jonge gozers. Ja, dat is lastig. Maar met een Janssen, Blind of Ooijer ga je ook niet winnen. Dan liever jonkies die er wél zin in hebben.
Aissati?! are you fucking kidding me?! Goeie gast hoor, veel respect voor die jongen maar absoluut geen linksbuiten.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef TJV het volgende:
Aissati-De Jong-Sulejmani
Lodeiro-Anita-Eriksen
Koppers-Vertonghen-Denswil-Van Rhijn
Cillesen
Ik zou het liefst zien dat we zo gaan spelen. Ja, veel jonge gozers. Ja, dat is lastig. Maar met een Janssen, Blind of Ooijer ga je ook niet winnen. Dan liever jonkies die er wél zin in hebben.
Ja want 3 onervaren verdedigers in de kuip is een uitstekend planquote:Op maandag 23 januari 2012 12:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Maar het lef om EN Denswil EN Van Rhijn EN Koppers op te stellen heeft Frank de Boer volgens mij niet.
Ik hoop dat het tegendeel waar is. Met deze opstelling wordt het peace of cake.![]()
![]()
Volgens mij nog niet nee, was ik eigenlijk even vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef TJV het volgende:
Is Serero weer fit? Dan zou ik hem ipv Aissati opstellen ja.
Anita, Blind en Ooijer doen het achterin zo goed zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja want 3 onervaren verdedigers in de kuip is een uitstekend plan
Danku!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja want 3 onervaren verdedigers in de kuip is een uitstekend plan
Haha, wilde net zeggen. Daarbij is Anita een middenvelder en hoort daar dan ook te spelen als hij speelt.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Anita, Blind en Ooijer doen het achterin zo goed zeker?
De Sa en De Kamps zijn grote talenten maar komt nog wat te vroeg denk ik.. al zou ik de Sa graag op de bank erbij zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aissati?! are you fucking kidding me?! Goeie gast hoor, veel respect voor die jongen maar absoluut geen linksbuiten.
Als je dan toch bezig bent:
De Sa - de Jong - Sulejmani
Lodeiro - De Kamps - Eriksen
Koppers - Vertonghen - Denswil - van Rhijn/Ligeon
Cillessen
Zelfde verhaal voor Koppers, Denswil (die nog moet debuteren!) en van Rhijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:17 schreef TJV het volgende:
[..]
De Sa en De Kamps zijn grote talenten maar komt nog wat te vroeg denk ik.. al zou ik de Sa graag op de bank erbij zien.
Koppers is snel en doet verdedigend zeker niet onder voor Blind en Anita, dus die hoort dan gewoon te spelen. Denswil en van Rhijn zijn al een stuk verder in hun ontwikkeling, die kunnen het echt wel aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor Koppers, Denswil (die nog moet debuteren!) en van Rhijn.
Frank moet gewoon ingrijpen en ervaring gaan inkopen de komende dagen...geld genoeg op de bank.
Ik denk dat Ooijer makkelijker overeind blijft in een kolkende Kuip met 45.000 schuimende Rotterdammers dan willekeurige jeugdspeler die net komt kijken..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Anita, Blind en Ooijer doen het achterin zo goed zeker?
Oke geen ervaring kopen (iemand van 22 kan ook al ervaring hebben hoor...Ik bedoel geen 2e Mido/Bulykin/Ooijer) maar dan niet gaan zeiken zondag als we met 3-0 eraf gaan tegen Feyenoord.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Koppers is snel en doet verdedigend zeker niet onder voor Blind en Anita, dus die hoort dan gewoon te spelen. Denswil en van Rhijn zijn al een stuk verder in hun ontwikkeling, die kunnen het echt wel aan.
Ervaring kopen? God nee...
weetje wie mij eigenlijk het meest tegenvalt?! Sulejmani! Hij heeft een leuke dribbel en actie hoor maar verder straalt die jongen geen fuck uit, weigert met z'n back mee te verdedigen en ziet er vaak zo lamlendig uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoord kan zo maar verliezen van VVV zie je, maar zondag gaan die er in eigen huis vol op en ik denk niet dat dit Ajax tegen vechtvoetbal opgewassen is. Alleen al janssen valt me zo tegen, die loopt nog te "vechten" met Eriksen over wie de vrije trappen moet nemen, rot toch op met me Theo, beuk dat stokventje eens op zijn plek en neem ze zoals bij Twente, ben jij nou een stoere kerel met je tattoo's?.
Ook ja, die roept al de hele tijd dat het zijn beste seizoen is bij Ajax, en vertikt het vervolgens om iets uit te voeren. Die gast is er overduidelijk klaar mee en straalt dat uit. Je zag het de vorige keer in de ArenA, meneer doet niets, wordt uitgefloten, wordt boos, en scoort...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
weetje wie mij eigenlijk het meest tegenvalt?! Sulejmani hij heeft een leuke dribbel en actie hoor maar verder straalt die jongen geen fuck uit, weigert met z'n back mee te verdedigen en ziet er vaak zo lamlendig uit.
Tegen Feijenoord is altijd een wedstrijd op zich en alsof ze het daar zo goed voor elkaar hebben, AZ schat ik in ieder geval een stuk hoger in dan Feijenoord.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef J2T het volgende:
We mogen blij zijn met een gelijkspel zondag. Ik ben er ook helemaal klaar mee dit seizoen. Nog nooit zoveel Ajax onwaardige spelers in de basis zien spelen.
Mogen ze wel eens gaan tonen dan. Als je al niet tegen die kneuzenketel van Utrecht kanquote:Op maandag 23 januari 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Feijenoord is altijd een wedstrijd op zich en alsof ze het daar zo goed voor elkaar hebben, AZ schat ik in ieder geval een stuk hoger in dan Feijenoord.
We kunnen daar gewoon winnen, maar zo zullen ze er in Rotterdam ook over denken
En angst voor de kuip, dat heeft geen enkele Ajacied
Dat had toch niets met angst te maken?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens gaan tonen dan. Als je al niet tegen die kneuzenketel van Utrecht kan
Nee voornamelijk met die faalhaas vermeer, 3 goals zijn schuldquote:Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had toch niets met angst te maken?
Ik geloof er nog wel in. Vorig jaar rond deze tijd stonden we er slechter voor. Alleen moet er wel heel snel wat aan de mentaliteit veranderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik weleens het gevoel dat mensen in dit topic niet meer in het kampioenschap geloven
Joh, gek hèquote:Op maandag 23 januari 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik weleens het gevoel dat mensen in dit topic niet meer in het kampioenschap geloven
Ook bij de trainer, ik hoor het hem nog zeggen "bij mij is anita NOOIT back"quote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik geloof er nog wel in. Vorig jaar rond deze tijd stonden we er slechter voor. Alleen moet er wel heel snel wat aan de mentaliteit veranderen.
Is een retourtje dan niet beter?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef ze eens een enkeltje Siberie voor 3/4 dagen
quote:André Ooijer is afgelopen vrijdag tijdens de training geblesseerd geraakt aan zijn kuitspier. Een MRI-scan heeft vandaag uitgewezen dat hij een verrekking heeft aan zijn rechter kuitspier. Naar verwachting is hij 2 tot 4 weken uitgeschakeld.
Dus:quote:
Ik denk ook dat dit hem gaat worden ja. Misschien dat Frankie nog Anita op links zet en Ligeon op rechts.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus:
Lodeiro - Jong - Sulejmani
Janssen - Enoh - Eriksen
Blind - Vertonghen - Van Rhijn - Anita
Vermeer.
Nu hebben wij zonder El Ahmadi (en eventueel Guidetti) ook geen echte zwaargewichten(quote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus:
Lodeiro - Jong - Sulejmani
Janssen - Enoh - Eriksen
Blind - Vertonghen - Van Rhijn - Anita
Vermeer.
Sowieso heeft Schaken vrij baan. Nu hoeft er alleen iemand vrij te lopen en het is bingo daarquote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu hebben wij zonder El Ahmadi (en eventueel Guidetti) ook geen echte zwaargewichten() in het team, maar van dit Ajax raak ik ook niet echt onder de indruk eerlijk gezegd...
Nee ik ook niet, maar misschien dat we tegen die tijd weer beschikken over Derk en Boiley.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC uit en Excelsior uit zie ik niet 1/2/3 gewonnen worden hoor.
Derk moet sowieso weer terugkomen. Maar ik hoop sowieso dat ze een vleugelspeler aantrekken. Zitten we erg krap in. Want als je Ebecilio moet opstellen, dan is er toch iets flink mis.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar misschien dat we tegen die tijd weer beschikken over Derk en Boiley.
Het negativisme hier is ongekend... Uiteindelijk staan jullie nog steeds 4e en wij 6e. Jullie spelen gelijk tegen de nummer 1, wij verliezen van de nummer 18. Maar goed, tot nu toe heeft Feyenoord altijd gewonnen als ik een wedstrijd in de Kuip bekeek, and guess where I'll be next Sundayquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Schaken vrij baan. Nu hoeft er alleen iemand vrij te lopen en het is bingo daar
Dan ben je niet zo vaak geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het negativisme hier is ongekend... Uiteindelijk staan jullie nog steeds 4e en wij 6e. Jullie spelen gelijk tegen de nummer 1, wij verliezen van de nummer 18. Maar goed, tot nu toe heeft Feyenoord altijd gewonnen als ik de wedstrijd in de Kuip bekeek, and guess where I'll be next Sunday
Jij bent wel oud dan, zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Maar goed, tot nu toe heeft Feyenoord altijd gewonnen als ik de wedstrijd in de Kuip bekeek, and guess where I'll be next Sunday
Ajax of Feyenoord kan mooi profiteren.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Dr.Horrible het volgende:
Ik gok op een gelijkspel waarbij geen van beiden ploegen er een bal mee opschiet.
Nou ja damage controlquote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Dr.Horrible het volgende:
Ik gok op een gelijkspel waarbij geen van beiden ploegen er een bal mee opschiet.
Zie editquote:
kijken wie er dan gaat afhakenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:
Ajax traint in ArenA met publiek
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Op weg naar de Klassieker tegen Feyenoord gaat Ajax in de ArenA trainen. Een dag voor de kraker in De Kuip oefent het team van trainer Frank de Boer in het Amsterdamse stadion dat die dag geopend is voor het publiek. De training begint om 10:30 uur.
De vorige keer werd dat door de rotterdammers gevierd als een CL overwinning.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Dr.Horrible het volgende:
Times change, op voorhand zou ik nu niet blij zijn met een gelijkspel.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef muzas het volgende:
[..]
De vorige keer werd dat door de rotterdammers gevierd als een CL overwinning.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Olep het volgende:
http://sport.marktplaats.(...)its-el-hamdaoui.html
Eerst zien dan geloven.....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
Espanyol komt weer langs voor Mounir. Hopen dat het wat oplevert.
En dat er dan niet een middenvelder voor teruggekocht wordt.
Idd. Hopen dat het goed komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
Espanyol komt weer langs voor Mounir. Hopen dat het wat oplevert.
En dat er dan niet een middenvelder voor teruggekocht wordt.
Als hij zelf wil zal het geen probleem zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
chivu halen![]()
gaat ajax nooit lukken jammer genoeg
Het komt nu toch wel heel dichtbij....quote:Espanyol wil El Hamdaoui zaterdag al zijn debuut laten maken.
Espanyol hoopt de winterse komst van Mounir El Hamdaoui een dezer dagen af te ronden. De club uit Barcelona is al enige tijd met Ajax in gesprek over de huur van de aanvaller, mét optie tot koop. Zaakwaarnemer Sigi Lens onderhandelde maandag in Cornellà/El Prat twee uur lang met het bestuur van los Periquitos, maar bereikte geen overeenstemming. Dinsdag worden de gesprekken voortgezet en hoopt men 'enkele uren' nodig te hebben om tot een vergelijk te komen. Espanyol wil niet veel langer wachten. Trainer Mauricio Pochettino wil zaterdag tegen Real Mallorca reeds over El Hamdaoui beschikken, en anders overschakelen op plan B.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Huur, met optie tot koop, die zit dus na een half seizoen gewoon weer bij ons.
In ieder geval 750.000 euro loonkosten besparing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is hoogstwaarschijnlijk wel weer waar ja
Dat wel en je weet niet of er dan weer interesse van een andere club komt, alles beter dan voor zoveel geld bij jong Ajax te laten spelenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In ieder geval 750.000 euro loonkosten besparing.
quote:Blessureleed in defensie dwingt De Boer tot terugkeer
24/01/2012 11:57
Ajax kampt in aanloop naar het uitduel met Feyenoord van komende zondag met een blessuregolf onder zijn verdedigers. Trainer Frank de Boer maakte daarom noodgedwongen zijn rentree.
Toby Alderweireld, Nicolai Boilesen (beiden hamstring), André Ooijer (kuit), Bruno Silva (schouder) en Gregory van der Wiel (lies) kampen met blessures, waardoor De Boer besloot om Stefano Denswil (Ajax A1) bij de selectie te halen. Maar om dinsdag tijdens de training voldoende verdedigers te hebben tijdens het partijspel, besloot de Ajax-trainer zelf maar mee te doen.
In totaal stonden er maar dertien spelers op het veld. Naast de vijf geblesseerde verdedigers bevinden ook Derk Boerrigter (rug) en Kolbeinn Sigthórsson (enkel) zich in de lappenmand.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef xSoDx het volgende:
wat eigenlijk best triest is is dat de trainers beter zijn dan de spelers op hun plek.. (nu nog ja..)
FdB linksback ipv anita, Bergkamp ipv de jong, jonk ipv jansen..
En voila, we winnen met 0-5 in rotjeknor!
ik zeg doen!
quote:
Damn ik kan me dit nog herinneren, was 8 of zoquote:
Blijft een geniale reclamequote:
Is inderdaad wel een beetje de lamme tegen de blindequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit wordt echt de meest dramatische klassieker in tijden, beide Ajax en Feyenoord missen hun belangrijkste spelers en bakken er niks van.
met als voordeel voor feyenoord een vol stadion zonder Ajax-supporters. En het feit dat Ajax totaal niet opgewassen is tegen vechtvoetbal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een beetje de lamme tegen de blinde
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd dan?.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef Saekerhett het volgende:
Zoals de laatste tijd wel vaker in De Kuip. Eerste helft redelijk voetbal en dan kom je 0-1 of 0-2 voor. En in de tweede helft zakt het weer gigantisch in en maakt Feyenoord de gelijkmaker of aansluitingstreffer en wordt het billenknijpen tot en met de laatste minuut.
Ik heb toch de indruk dat het Feijenoord publiek er tegen Ajax altijd zoveel druk op zet dat dit eerder verlammend werkt voor hun eigen spelers dan verlichtend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met als voordeel voor feyenoord een vol stadion zonder Ajax-supporters. En het feit dat Ajax totaal niet opgewassen is tegen vechtvoetbal.
niet dat Ajax nou kansloos is hoor, dat zeker niet, maar dit wordt een van de eerste klassiekers in tijden waarbij ik niet 100% overtuigd ben van winst van Ajax.
Heb hier niks aan toe te voegen, dit is precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met als voordeel voor feyenoord een vol stadion zonder Ajax-supporters. En het feit dat Ajax totaal niet opgewassen is tegen vechtvoetbal.
niet dat Ajax nou kansloos is hoor, dat zeker niet, maar dit wordt een van de eerste klassiekers in tijden waarbij ik niet 100% overtuigd ben van winst van Ajax.
Feyenoord kan het spel niet maken waardoor ze tegen kleinere ploegen veel punten verspelen. Gelukkig is Ajax in deze vorm niet in staat een fatsoenlijke aanval op te zetten en winnen dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb hier niks aan toe te voegen, dit is precies mijn gedachte
Vermeer heeft er wel een handje van de bal proberen het doel uit te kijkentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:47:22Frank de Boer scoorde vanochtend een fraaie goal tijdens de training. Bekijk de stiftbal op Ajax TV: http://t.co/4X0L1u9b #ajax reageer retweet
Wisten we alquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)erste-elftal-mee.htm
denswil gaat spelen !!
Wat moeten die spelers wel niet denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
Vermeer heeft er wel een handje van de bal proberen het doel uit te kijkentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:47:22Frank de Boer scoorde vanochtend een fraaie goal tijdens de training. Bekijk de stiftbal op Ajax TV: http://t.co/4X0L1u9b #ajax reageer retweet
tis geen vd Sar of Stekelenburg neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Haten op Vermeer
Vorig seizoen gewoon heel belangrijk in het kampioenschap geweest en hem nu alweer afbranden
Wat een onzin, als iemand niet goed bezig is mag het echt wel vermeld wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Haten op Vermeer
Vorig seizoen gewoon heel belangrijk in het kampioenschap geweest en hem nu alweer afbranden
Klopt, maar tis ook geen Frank Grandel of Bruce Grobbelaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis geen vd Sar of Stekelenburg nee
kritiek mag, maar doen alsof het een waardeloze keeper is gaat mij gewoon wat te verquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, als iemand niet goed bezig is mag het echt wel vermeld worden
Laatste tijd keept hij gewoon waardeloos.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar tis ook geen Frank Grandel of Bruce Grobbelaar
[..]
kritiek mag, maar doen alsof het een waardeloze keeper is gaat mij gewoon wat te ver
dus hij is niet geschikt voor Ajax. (of je moet er genoegen mee nemen dat de standaard ervoor gedaald is )quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar tis ook geen Frank Grandel of Bruce Grobbelaar
[..]
kritiek mag, maar doen alsof het een waardeloze keeper is gaat mij gewoon wat te ver
Mwah, hij is minder dan vorig seizoen ja, maar waardeloos gaat mij ook te verquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laatste tijd keept hij gewoon waardeloos.
beslissende fouten komen nu vaker voor bij hem. Vind het ook maar een paniekzaaier met dooie spelsituaties .quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, hij is minder dan vorig seizoen ja, maar waardeloos gaat mij ook te ver
Komt ook deels door dat Jan en Toby niet al te best zijn dit seizoen denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
beslissende fouten komen nu vaker voor bij hem. Vind het ook maar een paniekzaaier met dooie spelsituaties .
sommige ballen zoals tegen NAC en AZ had die van mij mogen hebben hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt ook deels door dat Jan en Toby niet al te best zijn dit seizoen denk ik
Vorig jaar waren het redelijke killers maar dit seizoen zijn ze ook vaak onzeker
Die tegen nac was redelijk onhoudbaar hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sommige ballen zoals tegen NAC en AZ had die van mij mogen hebben hoor.
Hij komt er ook soms als een dwaas uit zijn doelgebied en soms hou ik mijn hart vast als hij een bal in zijn voeten krijgt gespeeld
ik zie het andersom , zijn verdediging kan niet op hem vertrouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die tegen nac was redelijk onhoudbaar hoor
Tegen Az had ik ook zoiets van hmm maar toch heeft het te maken met hoe de verdediging voor hem staat
Frank de Boer sowieso als linksbackquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Dr.Horrible het volgende:
Kan iemand nog een 'doenbare' opstelling verzinnen voor zondag?
Ik heb met de Boer te doen.
Oke dus volgens jou zijn jan en toby echt absolute top dit seizoen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zie het andersom , zijn verdediging kan niet op hem vertrouwen
Boerrigter vind ik in de wedstrijden die hij gespeeld heeft tot zo ver ook redelijk tot goed eigelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iedereen speelt zo'n beetje onder zijn niveau, behalve Siem de Jong. Laat dat nou net degene zijn die volgens vele "kenners" toch vooral op de bank thuishoort...
nee maar die grabbelaar wel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dus volgens jou zijn jan en toby echt absolute top dit seizoen?
O nee dat zeker nietquote:
Vermeerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Dr.Horrible het volgende:
Kan iemand nog een 'doenbare' opstelling verzinnen voor zondag?
Ik heb met de Boer te doen.
Greg is nog niet zeker toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vermeer
Greg - Denswil -Jan - Anita
Enoh
Eriksen - Janssen
Miki - Siem - Lodeiro
Of hij gaat weer Janssen als CVM opstellen, dan zakt Siem terug en heb je Lodeiro in de spits en Ebe/Ismael
Nope. Is niet zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Greg is nog niet zeker toch?
Tevens zie ik liever Lodeiro op het middenveld en gewoon Buleykin in de spits
Huntelaar bewoog ook nooit echt veel, het is gewoon echt een typische spitsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope. Is niet zeker.
En Bulykin beweegt te weinig vind ik. Voor de laatste 20 minuten is hij wel handig. Maar tegen Feyenoord moet je bewegende spelers hebben denk ik.
Lodeiro kan best voetballen, maar zijn actie na de 1-1 geeft aan dat het "probleem" bij hem waarschijnlijk "tussen de oren" zit. Ik denk dat hij gewoon niet zo goed luistert en de opdrachten van Frank weleens "vergeet".quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boerrigter vind ik in de wedstrijden die hij gespeeld heeft tot zo ver ook redelijk tot goed eigelijk
En ik was eerst totaal geen fan van Lodeiro maar die valt mij ook telkens meer positief op
Het is vrij simpel: als je met Bulykin speelt moet je zorgen dat je 8-10 voorzetten per wedstrokd op zijn hoofd legt; dan is hij effectief. Sulejmani zie ik dat niet zo snel doen. Derk B. zou dat prima kunnen, maar die is nog lang niet honderd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope. Is niet zeker.
En Bulykin beweegt te weinig vind ik. Voor de laatste 20 minuten is hij wel handig. Maar tegen Feyenoord moet je bewegende spelers hebben denk ik.
En waar staat Anita?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Denswil traint voor de eerste keer mee, tuurlijk speelt hij niet. Ik denk Blind in het centrum en dan Koppers links en Anita rechts.
Tegen AZ liet hij al zien dat hij beter is dan Blind. Hoop dat Frank dat ook heeft gezien, en hem opstelt. Want Blind is te ergquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Denswil traint voor de eerste keer mee, tuurlijk speelt hij niet. Ik denk Blind in het centrum en dan Koppers links en Anita rechts.
Klopt. Maar Huntelaar had wel een betere aanname en kon redelijk goed bewegen. Dat mist Buly. Bulykin moet het alleen hebben van hoge ballen die hij kan terug koppen of voorzetten van Miki of Ebecilio. En die zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huntelaar bewoog ook nooit echt veel, het is gewoon echt een typische spits
Blind zal wel nodig zijn in het centrum.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen AZ liet hij al zien dat hij beter is dan Blind. Hoop dat Frank dat ook heeft gezien, en hem opstelt. Want Blind is te erg
We zullen zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Blind zal wel nodig zijn in het centrum.
Oja vergeet ik ome van Rhijn helemaal, tuurlijk hoort hij centrum, niet Blind. Foutje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen AZ liet hij al zien dat hij beter is dan Blind. Hoop dat Frank dat ook heeft gezien, en hem opstelt. Want Blind is te erg
Vond 'm anders niet zo slecht spelen, had het een stuk erger verwacht. Die kans in de 1e minuut was eerder een miscommunicatie in de verdediging (Blind stapte wel om er buitenspel van te maken maar een ander bleef hangen) dan een echte fout van Blind.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef roepdeman het volgende:
Daley Blind....eerste minuut van de wedstrijd je mannetje laten lopen en een vrij schot op goal toelaten. Ik heb het met Vermeer te doen als hij Daley van het weekend weer voor hem heeft staan. Ik vind het niet erg als Ajax verliest door een foutje van een Denswil of Koppers, maar geef ze dan op z'n minst de kans om te leren in plaats van op Blind vertrouwen.
Anita - Vertonghen - Van Rhijn - Ligeon ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja vergeet ik ome van Rhijn helemaal, tuurlijk hoort hij centrum, niet Blind. Foutje.
Liever koppers links.. Anita evt rechts, vond ligeon niet echt overtuigend eigenlijk..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Anita - Vertonghen - Van Rhijn - Ligeon ?
quote:Van der Wiel hoopt Klassieker te halen; Boerrigter niet op tijd fit
Volgens Ajax heeft Gregory van der Wiel nog steeds hoop op tijd speelklaar te zijn voor de Klassieker aanstaande zondag in De Kuip. Hij is herstellende van liesklachten. Dinsdag liet hij de training nog lopen.
Voor Derk Boerrigter komt het duel tegen Feyenoord zeker te vroeg, zo is nu al duidelijk. Hij moet nog rust houden om een vermoeidheidsbreukje in een botuitsteeksel van één van de wervels in de onderrug te laten herstellen.
Werken gewoon hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:12 schreef TheDutchguy het volgende:
Ligt het aan mij of doen die filmpjes op ajax.nl het niet? Krijg groen beeld, maar wel geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |