Ik één keer in Polenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens heb ik nog nooit gekotst waar m'n vrienden bij waren..
Da's ranzig inderdaad, of je boeren die er de volgende dag nog naar ruiken om daar vervolgens weer misselijk van te wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had donderdagavond shots gedronken, toen ik de volgende ochtend een beker melk dronk, smaakte de melk naar die shots.
Nee, zou ik die moeten kennen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik één keer in Polen![]()
Over Polen gesproken, CB ken jij ene Alan uit Amstelveen?
Als ik de hele avond bacardi ofzo heb gedronken proef ik het de volgende dag sowieso nog, hoe hard je je tanden ook poetstquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's ranzig inderdaad, of je boeren die er de volgende dag nog naar ruiken om daar vervolgens weer misselijk van te worden.
Oh, nee geen flauw idee. Ik vroeg het me al een tijdje af maar ik vergat het telkens te vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, zou ik die moeten kennen dan?
Ik heb dat alleen met ranzige shotsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de hele avond bacardi ofzo heb gedronken proef ik het de volgende dag sowieso nog, hoe hard je je tanden ook poetstHoef ik niet eens voor te boeren
Shotjes zijn sowieso kut. Het duurt best lang voordat die dingen inslaan, dus ik drink er altijd fucking veel en opeens voel ik 'm zwaaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met ranzige shots
Precies dit, dodelijke shit datquote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shotjes zijn sowieso kut. Het duurt best lang voordat die dingen inslaan, dus ik drink er altijd fucking veel en opeens voel ik 'm zwaaar.
Dit doe ik altijd als ik dronken benquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies dit, dodelijke shit datOoit 5 tequila gedronken terwijl ik al best aangeschoten was. En jahoor, stond ik te zwalken en te lallen en mensen lastig te vallen
Whehe ja dat dusquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies dit, dodelijke shit datOoit 5 tequila gedronken terwijl ik al best aangeschoten was. En jahoor, stond ik te zwalken en te lallen en mensen lastig te vallen
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit doe ik altijd als ik dronken ben
Ook in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe ja dat dusAls ik heel dronken ben ga ik nonstop lachen en blij doen tegen iedereen. Iedereen omhelzen enzo
Mmh, ik ben laatst gefilmd dat ik bij een meisje met echt een gigantische kont er in kneep.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ook in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?
En dat meisje deed niks?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh, ik ben laatst gefilmd dat ik bij een meisje met echt een gigantische kont er in kneep.En dan niet 1 keer ook
Ja ik verwachtte er al reacties op haha.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat meisje deed niks?
Oh je edit![]()
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ook in de trant van mensen hun bril afpakken en opzetten enzo?
Ik heb nog zo een grote kartonnen poster van Loveland 2010 die langs de weg stondenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Alcohol is bad mmkay.En idd, spullen vinden/stelen (meer dat laatste)
Ja vet origineel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, die 'je bent geen Molukker maar een Mislukker' punchline van gister was wel hard man.
Ron.Jeremy gisteren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, die 'je bent geen Molukker maar een Mislukker' punchline van gister was wel hard man.
Dit ja, stomme Oerbeerquote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb dat gedelete gedeelte gemist man, samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |