SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Rood?! Wtf?
Ik download het wel ff. Maar goed, Fringe en Hawaii 5-O vind ik op dit moment echt bruut
Alcatraz kan ook nog eens tof gaan worden. En heb HIMYM en TBBT en Modern Family ook nog
Beste ooit blijft tot nu toe : Lost. Al was het einde zo bagger
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Rood nigga. "Overwinnende mensen"quote:Op zondag 22 januari 2012 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rood?! Wtf?
Ik download het wel ff. Maar goed, Fringe en Hawaii 5-O vind ik op dit moment echt bruut
Alcatraz kan ook nog eens tof gaan worden. En heb HIMYM en TBBT en Modern Family ook nog
Beste ooit blijft tot nu toe : Lost. Al was het einde zo bagger
na regen, ben ik er.
Oh op die fietsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rood nigga. "Overwinnende mensen"
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oke, Merlin seizoen 2 is echt fucking chill.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik weetquote:
Maar snapte rood niet echt in het vorige topic
Sherlock blijft beter dan al die series :p
fringe is ook wel tof!
merlin zuigt
ohja Feyenoord gaat lekker XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Maar zonnestraal wel?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet
Maar snapte rood niet echt in het vorige topic
na regen, ben ik er.
Ja ik zei toch zonnestraal knuppelquote:. En dat heeft te maken met jou naam
Ja, rood dus ook sjonnie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik zei toch zonnestraal knuppel. En dat heeft te maken met jou naam
na regen, ben ik er.
Uhm okéquote:![]()
Zeker zekerquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
*frut Spartacus ook in de autodownload*
Dikke serie, genoten van 1e 2 seizoenen.
De shit die wij volgen hier (sommige bagger volgt de mrs alleen uiteraard):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat Charlies Angels eruit kan, die is al ff ge'axed.![]()
Spartacus is weer vet. Begon wat zwak, door alle random mensen die er ineens inzitten, maar het einde was dan weer erg sterk.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Jij zit de hele dag te BF3'en en te Skyrimmen, waar haal je die tijd vandaan?quote:
Verders kijken wij samen veel van deze shit, wij kijken hier weer geen Boer zoekt vrouw, RTL Boulevard, Dans en schaatsshows, Ik hou van holland en andere crap![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:
*frut Spartacus ook in de autodownload*
Dikke serie, genoten van 1e 2 seizoenen.
De shit die wij volgen hier (sommige bagger volgt de mrs alleen uiteraard):Person of Interest nog aan beginnen hier. Boardwalk Empire ook nog. South Park heb ik 1 tot s11 op dvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat Charlies Angels eruit kan, die is al ff ge'axed..
Verder wil ik ook nog eens alle MacGyvers overnieuw kijken, ook allemaal op dvdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gisteren ep 4 & 5 gezien van POI, door de verhuizing niet bij kunnen houden. Boardwalk Empire begin ik daarna aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Person of Interest nog aan beginnen hier. Boardwalk Empire ook nog. South Park heb ik 1 tot s11 op dvd.
Verder wil ik ook nog eens alle MacGyvers overnieuw kijken, ook allemaal op dvd
Samen kijken we nu eerst Hells Kitchen af, daarna ff Fringe paar eps inhalen, daarna S3 van Damages en dan gaan we beginnen aan The Firm & Alcatraz.![]()
Dan is het goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag te BF3'en en te Skyrimmen, waar haal je die tijd vandaan?
Verders kijken wij samen veel van deze shit, wij kijken hier weer geen Boer zoekt vrouw, RTL Boulevard, Dans en schaatsshows, Ik hou van holland en andere crapYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Boys, Homeland is de shit. Tieten en spannend.
Daarnaast kijk en volg ik:
Family Guy
South Park
Jersey Shore
Boardwalk Empire
How I Met Your Mother
The Walking Dead
Game Of Thrones
House
Gossip Girl
Chuck
Lost vond ik in begin leuk maar op een gegeven moment ging het van kwaad naar erger. Serie alleen afgemaakt omdat ik het einde moest wetenHad wel het geluk dat ik ze allemaal achter elkaar kon kijken, lijkt me zwaar kut als je elke keer weer week moest wachten voor de volgende ep.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
S1 tot S3 achter elkaar gezienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef dreamzk het volgende:
Boys, Homeland is de shit. Tieten en spannend.
Daarnaast kijk en volg ik:
Family Guy
South Park
Jersey Shore
Boardwalk Empire
How I Met Your Mother
The Walking Dead
Game Of Thrones
House
Gossip Girl
Chuck
Lost vond ik in begin leuk maar op een gegeven moment ging het van kwaad naar erger. Serie alleen afgemaakt omdat ik het einde moest wetenHad wel het geluk dat ik ze allemaal achter elkaar kon kijken, lijkt me zwaar kut als je elke keer weer week moest wachten voor de volgende ep.
daarna gewoon elke week
. Oh en volg OTH nog
Lost begon goed, maar al snel ging het helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef dreamzk het volgende:
![]()
Ah man, lekker pizza shoarma op
PSV gaat ook lekker!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Fixed.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Series die ik volg:
Brokeback Mountain: The Series
na regen, ben ik er.
zo homosueel die blikquote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIjk hem nommen dan
[ afbeelding ]![]()
Bahquote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
ah sabhi moet je pakkie krijgen met fifa¿?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahhhahhahahahahhahahahhahahahaa bezemna regen, ben ik er.
heb je fifa dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
ah sabhi moet je pakkie krijgen met fifa¿?![]()
Tuurlijk a zemmel, heb fifa en pes maar speel fifa want ben daar beter inquote:na regen, ben ik er.
Je hebt 11 toch?! En toch ook pes11?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk a zemmel, heb fifa en pes maar speel fifa want ben daar beter inTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIjk hem nommen dan
[ afbeelding ]Die pizza ziet er wel echt fucking smerig uitquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Die pizza ziet er wel echt fucking smerig uit
kijk dan hoe lekkorr![]()
Ja, ik zie het nu....quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan hoe lekkorr
Echt... lekker...![]()
Dat is geen pizza, shoarma komt niet uit Italië.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan hoe lekkorr![]()
Gewoon lekker hoor, ik weet dat sommige richting het oosten het niet boeien wat er op hun bord ligtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....
Echt... lekker...
Ben je die met je neefje aan het opetenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Snackworteltjes zijn de shit.?
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je die met je neefje aan het opeten?
na regen, ben ik er.
Que?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor, ik weet dat sommige richting het oosten het niet boeien wat er op hun bord ligt![]()
Deze man weet wat goed eten is.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Snackworteltjes zijn de shit.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Boeren en Duitsersquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geintje broddahquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Doe eensquote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope...
Zal ik het maar gewoon zeggen dan?
Is dit weer zo'n rare trollpoging van je?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze MIJN naaktpics krijgen? Juist nergens.![]()
Als ze van jou zijn, dan pm ik meteen de naam. sorry pringlesquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ze van jou zijn, dan pm ik meteen de naam. sorry pringles![]()
![]()
Y u mad cinderella?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach donder toch op. Kinderachtig gedoe weer.na regen, ben ik er.
Niet lullig bedoeld, maar je moet nooit een grap of trollpoging gaan toelichten, want dan is het eigenlijk al gefaald.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach donder toch op. Kinderachtig gedoe weer.
Worry, you should not, learn you will in time young padawan![]()
![]()
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je moet nooit een grap of trollpoging gaan toelichten, want dan is het eigenlijk al gefaald.
Worry, you should not, learn you will in time young padawanAll good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..![]()
![]()
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.quote:
na regen, ben ik er.
Ik net een plasjequote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ook geen andere reactie van je verwacht.
[ Bericht 6% gewijzigd door Michhas op 22-01-2012 20:04:40 ]![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die 'volwassenen' in dit topic.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Kom fifaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die 'volwassenen' in dit topic.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Schele joekel, doe eens normaal mongool! Waarom ga je zo reageren man, fuck off idioot! Hoerige nel!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?
Inderdaad, en ik reageer gewoon normaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?![]()
![]()
Reageer eens normaal schele joekel!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik reageer gewoon normaal.
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Doe ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Reageer eens normaal schele joekel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe ik ook.GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e![]()
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.Laat staan een treinkaartje kopen
Hier, een e-biertjequote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigLaat staan een treinkaartje kopen
![]()
![]()
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ikquote:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.All good things are wild and free.![]()
Wat is dezequote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.![]()
![]()
Weggaan van mijquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.![]()
![]()
Dan moet je niet zoveel kopen met je ccquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ik![]()
![]()
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel kopen met je cc
Oh was jij dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebben
Dan had je geld moeten sparen.
Slotje opgelost.![]()
Had ik ook gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh was jij dat.
Dan had je geld moeten sparen.
Slotje opgelost.En mijn gespaarde geld is precies opgegaan
![]()
![]()
Maar mijn bestedingen per maand zijn om te huilen![]()
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIjk hem nommen dan
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-fotoquote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.
Ik had nog niet eens door dat het alweer zo ver is. De hemel zij geprezen.quote:
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-fotomet die starbucks minicup?
![]()
Die inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Michas heeft zijn period.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik dacht al, mijn Freekiepeekie gewoon plotsklaps de snor gedrukt!?!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor als je dat dachtHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Dat is zijn signature.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op je
Trouwens nog nooit van 'de snor drukken' gehoord![]()
![]()
Beetje de hipster aan het uithangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Oh, dan zat ik verkeerd te kijken dusquote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is zijn signature.
Trouwens nog nooit van 'de snor drukken' gehoord
De snor drukken ken je niet? Bekende uitdrukking toch... net zoals de plaat poetsen, betekent hetzelfde!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
In Newcastle, like a bossquote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje de hipster aan het uithangen.![]()
![]()
De plaat poetsen.
Ervandoor gaan.
(Historisch: als iemand er zo snel vandoor ging dat hij zijn geweer niet meer kon opbergen en achter zich aan sleepte. De metalen plaat op de kolf werd zo 'gepoetst'.)
Zijn snor drukken.
Zijn werk niet doen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:
De snor drukken.
Inderdaad, het is geen snor, maar als vrouw geef je dit zo aan. Als man druk je gewoon je vingers op je bovenlip, bijvoorbeeld als een faalhaas eerder uit de kroeg naar huis gaat.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
huh? dat kun je toch niet zien?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Leuk trouwens, die Wikipedia-pagina met uitdrukkingen.
Die haring braadt niet.
Dat (meestal geniepige) plannetje schijnt niet te lukken.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
die tornmachina is ook een gay, snel leaven als ie niet kan winnen
Hedendaagse Nostradamus enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die is vaak toepasbaar op dit topic![]()
Vooral die eerste, ik zat echt een minuut te kijken wat the fuck het nou eigenlijk wasquote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Die zag ik vanmiddag ook. Mindfuck![]()
![]()
een duim? zo moeilijk was het nietTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hier (Kastelenplein) dus stroomstoring..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier (ook in Gestel) niks aan de hand.![]()
![]()
Grappig, is hier 500 meter vandaanquote:Op zondag 22 januari 2012 22:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hier (Kastelenplein) dus stroomstoring..![]()
![]()
Heb je nog een verlengsnoertje liggen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig, is hier 500 meter vandaan![]()
![]()
Waarom? Je hebt toch geen stroom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je nog een verlengsnoertje liggen?na regen, ben ik er.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch geen stroom.![]()
![]()
KutKabouter is de grootste kamper van BF3, vieze Frans BauerTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ik hoorde hele andere verhalen in onze partyquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
KutKabouter is de grootste kamper van BF3, vieze Frans Bauer![]()
Q_Qquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
KutKabouter is de grootste kamper van BF3, vieze Frans Bauer![]()
Ook als je ze gewonnen hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen met van die hoofdtelefoons van Beats by Dr. Dre; ik lach ze keihard uit [ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Dre lacht harder met zijn volle zakkenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen met van die hoofdtelefoons van Beats by Dr. Dre; ik lach ze keihard uit [ afbeelding ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ja, waarom verkoop je ze dan niet?quote:
Overigens besef ik me dan ik hiermee met vuur speel als Apple-fanboy![]()
![]()
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, waarom verkoop je ze dan niet?
Overigens besef ik me dan ik hiermee met vuur speel als Apple-fanboy
Waarom lach je ze eigenlijk uit?na regen, ben ik er.
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?
Je kunt meer voor minder krijgen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeikenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)
Je kunt meer voor minder krijgen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?![]()
Nee hoor. Niet over alles.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeiken
Maar ik durf te wedden dat mijn AKG en sony net zo fijn en beter geluid geven. En die zijn lang niet zo duur. (sony komt in de buurt)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dan loop ik liever op straat met me Sennheiser headset, zelfs met microfoon eraanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".![]()
![]()
Net zoals die skull candy's. Dat is ook echt kwaliteit van lik me vestje, dan beter haal je dre's. Maar geef dan wel toe dat je het doet voor je status en niet het geluid.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
AKGquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet over alles.
Maar ik durf te wedden dat mijn AKG en sony net zo fijn en beter geluid geven. En die zijn lang niet zo duur. (sony komt in de buurt)![]()
![]()
X41 hierquote:, maar kan ze alleen op de xbox gebruiken
quote:Alleen zie ik mezelf met die 80 meter kabel door de stad sjokken
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
KampKabouter
FransKabouter
KabouterBauer
KabouterWielTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
hihiquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
KampKabouter
FransKabouter
KabouterBauer
KabouterWiel![]()
![]()
![]()
![]()
Ja man, ben DWDD aan het kijkenquote:quote:!
Net Immortals gekeken, stond alleen een crappy audio onder![]()
Maar redelijk film als je een beetje van dat genre houdt, een hack/slash kan ik af en toe wel waarderen![]()
![]()
Laatste tentamen zo meteen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
als je van hack and slash houd kan je beter na de pauze instromen XD eerste helft is veel gelul.quote:Op maandag 23 januari 2012 06:09 schreef Pixell het volgende:
Net Immortals gekeken, stond alleen een crappy audio onder![]()
Maar redelijk film als je een beetje van dat genre houdt, een hack/slash kan ik af en toe wel waarderen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je wou gewoon weten hoe ik eruit zag in de 1e klas zei je![]()
![]()
Toen had je nog geen wilde manenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je wou gewoon weten hoe ik eruit zag in de 1e klas zei je
Wat voor wannabe-drama heb ik nou weer gemist? Het is ook altijd wat met dat gezeik hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:46 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is deze, iedereen dood? Of is iedereen verdrietig over het vertrek van titty?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAWAKA DAN MIJN TROUWE MEDE(NEP)NEGERS![]()
![]()
ja ik weet het ook niet rossi, op een geven moment was het "nou dan ga ik toch weg" oid, en kheb d'r niet meer gezien hiero.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor wannabe-drama heb ik nou weer gemist? Het is ook altijd wat met dat gezeik hier.![]()
Michhas was weer aan het trollen, meer niet. Daarom is ze weg
Geen tieten meer in deze SC
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen tieten meer in deze SC![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
we hebben het over mooie borsten...
Jeweetwel van gelijk formaat enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat ik me behoorlijk netjes heb gedragen. Als men al niet eens tegen een trolletje kan, is dat niet mijn schuld.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen tieten meer in deze SC![]()
wel of geen soul calibur?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind dat ik me behoorlijk netjes heb gedragen. Als men al niet eens tegen een trolletje kan, is dat niet mijn schuld.![]()
![]()
Jammer van de NL versies, al is die van Tom Haver wel leukTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Tom Haverquote:Op maandag 23 januari 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer van de NL versies, al is die van Tom Haver wel leuk
Wie de fuck is Tom Haver?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Die derde van linksquote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tom Haver
[ afbeelding ]
Wie de fuck is Tom Haver?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Mijn bierbroederquote:
Binnenkort moeten we eens afspreken voor die carnavalsshit enzo he. Geen zin om weer alles de avond van te voren in mekaar te flansen
de 2de van rechtsquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Klopt ja, krijgen we dat weer. Ik moet sowieso nog een keer in het weekend gaan beunen, want in Tilburg wil ik die Youtube-outfit makenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn bierbroeder
Binnenkort moeten we eens afspreken voor die carnavalsshit enzo he. Geen zin om weer alles de avond van te voren in mekaar te flansen![]()
dat zei je vorig jaar ook alquote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn bierbroeder
Binnenkort moeten we eens afspreken voor die carnavalsshit enzo he. Geen zin om weer alles de avond van te voren in mekaar te flansen![]()
![]()
Ja, toen was het uiteindelijk dus niet doorgegaan omdat ik naar Lissabon ging en in carnaval terugkwam! Dit jaar moet het lukken!quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
I know, heb samen met die vriend van me alle benodigde materialen al in de stad gespot. Alleen nog niet gehaald, maar dat moeten we binnenkort maar even op een zaterdag ofzo fixenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:37 schreef PierreTT het volgende:
Niels:
http://www.instructables.com/id/Yip-Yip-Costume/
Het begin:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als andere mensen dit kunnen maken dan kunnen wij dat ook lijkt meNeem wel even wat industrieel gereedschap van je werk mee
Alleen hot glue nodig volgens mij en dan lukt dat wel. Heb wel al 3 mutsen voor aan de binnenkant gekocht. Wel drie hele euro voor 3 mutsen bij de euroland!![]()
![]()
Heb je ook meteen de hele Euroland gekocht? Je weet maar nooit wanneer dat handig is...quote:Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Alleen hot glue nodig volgens mij en dan lukt dat wel. Heb wel al 3 mutsen voor aan de binnenkant gekocht. Wel drie hele euro voor 3 mutsen bij de euroland!![]()
Heb al genoeg troep in huisquote:Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je ook meteen de hele Euroland gekocht? Je weet maar nooit wanneer dat handig is...
Wauw, die outfits zijn echt heel erg awesome.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:37 schreef PierreTT het volgende:
Niels:
http://www.instructables.com/id/Yip-Yip-Costume/
Het begin:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien ook maar eens maken.
Ik zal eens kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken. Maar hoeveel bommen kan je eigenlijk maximaal meenemen in een bepaalde class? Oftewel: wat is de ultieme bommenklasse?
Is het mogelijk om met een AT-4, Grenade launcher en C4 tegelijk te lopen?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nee, maar je kan als je het goed doet wel een stuk of 6 C4's of raketten meenemen + 2 granaten.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
Ik zal eens kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken. Maar hoeveel bommen kan je eigenlijk maximaal meenemen in een bepaalde class? Oftewel: wat is de ultieme bommenklasse?
Is het mogelijk om met een AT-4, Grenade launcher en C4 tegelijk te lopen?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Als engineer kun je 9 of 10 raketten meenemen als je de goeie spec. hebt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
Is het mogelijk om met een AT-4, Grenade launcher en C4 tegelijk te lopen?
En bij medic 5 noobtubes en bij support heb zoveel c4 als je wil![]()
9 of 10 AT-4's?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als engineer kun je 9 of 10 raketten meenemen als je de goeie spec. hebt.
En bij medic 5 noobtubes en bij support heb zoveel c4 als je wil![]()
![]()
Vliegen die rechtuit? Want dan ga ik game meteen bestellen
10 SMAW/RPGs of 6 Javelinsquote:Op maandag 23 januari 2012 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
9 of 10 AT-4's?![]()
![]()
Vliegen die rechtuit? Want dan ga ik game meteen bestellen
![]()
![]()
![]()
Volgens mij max 5 c4 ook met die ene SQD zooiquote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als engineer kun je 9 of 10 raketten meenemen als je de goeie spec. hebt.
En bij medic 5 noobtubes en bij support heb zoveel c4 als je wil, zonder ammo kratjes
Als support heb je zelf ammokratjes bij. Je kunt dan ongelimiteerd met C4 spelen
Als Engineer kun je 5 RPG's of Javelins meenemen, met de juiste specialisatie verdubbelen die aantallen.
Als je dan ook nog iemand met ammokratjes in de buurt hebt: INFINITE ROCKETS!!!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
O mijn god, oneindig javelin's schietenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Als support heb je zelf ammokratjes bij. Je kunt dan ongelimiteerd met C4 spelen
Als Engineer kun je 5 RPG's of Javelins meenemen, met de juiste specialisatie verdubbelen die aantallen.
Als je dan ook nog iemand met ammokratjes in de buurt hebt: INFINITE ROCKETS!!!![]()
Of of of of of... Oneindig mortieren schieten van spawn tot spawnquote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O mijn god, oneindig javelin's schieten![]()
oja en oneindig mortieren!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O mijn god, oneindig javelin's schieten![]()
![]()
Javelin's kun je niet op een random plek locken. Sorry voor de deceptie.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O mijn god, oneindig javelin's schieten
Alleen op vehicles? Dan wordt het mortierenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Javelin's kun je niet op een random plek locken. Sorry voor de deceptie.Heb je er daar ook zoveel van?
Oneindigquote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen op vehicles? Dan wordt het mortierenHeb je er daar ook zoveel van?
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen op vehicles? Dan wordt het mortierenHeb je er daar ook zoveel van?
Deze game is gewoon speciaal voor jou gemaakt kerelPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze game is gewoon speciaal voor jou gemaakt kerel
Je bent wel makkelijk te spotten met een mortier
Ja dat weet die gast gisteren ook die zat te motieren en toen ik er met me F18 Hornet aan kwam.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je bent wel makkelijk te spotten met een mortier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAMN!!!
Dit blijft zo tof
oke ik denk er ff over naquote:Op maandag 23 januari 2012 15:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als het goed is ligt hij 3 februari in de winkel.![]()
jaquote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Waren deze bazenfilmpjes hier al gepost?
![]()
Dubbel zoveel pret danTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wel tof ! Straks maar eens gaan zoeken naar een component converter dan kan ik ook weer cappenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze BF3 ook voor de originele xbox hadden
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: