Gewoon lekker hoor, ik weet dat sommige richting het oosten het niet boeien wat er op hun bord ligtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....
Echt... lekker...
Ben je die met je neefje aan het opetenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Snackworteltjes zijn de shit.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je die met je neefje aan het opeten?
Que?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor, ik weet dat sommige richting het oosten het niet boeien wat er op hun bord ligt
Deze man weet wat goed eten is.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Snackworteltjes zijn de shit.
Boeren en Duitsersquote:
Geintje broddahquote:
Doe eensquote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope...
Zal ik het maar gewoon zeggen dan?
Is dit weer zo'n rare trollpoging van je?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze MIJN naaktpics krijgen? Juist nergens.
Als ze van jou zijn, dan pm ik meteen de naam. sorry pringlesquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ze van jou zijn, dan pm ik meteen de naam. sorry pringles
Y u mad cinderella?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach donder toch op. Kinderachtig gedoe weer.
Niet lullig bedoeld, maar je moet nooit een grap of trollpoging gaan toelichten, want dan is het eigenlijk al gefaald.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach donder toch op. Kinderachtig gedoe weer.
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je moet nooit een grap of trollpoging gaan toelichten, want dan is het eigenlijk al gefaald.
Worry, you should not, learn you will in time young padawan
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.quote:
Ik net een plasjequote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zit ik net lekker op de wc, draai ik een riddler trophy.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ook geen andere reactie van je verwacht.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die 'volwassenen' in dit topic.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kom fifaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die 'volwassenen' in dit topic.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, jullie kunnen de laatste tijd alleen maar kankeren tegen alles en iedereen, de gezelligheid is ver te zoeken ..
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schele joekel, doe eens normaal mongool! Waarom ga je zo reageren man, fuck off idioot! Hoerige nel!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?
Inderdaad, en ik reageer gewoon normaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jullie? ik zie alleen Michhas op jou reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |