Reageer eens normaal schele joekel!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik reageer gewoon normaal.
[ afbeelding ]
Doe ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Reageer eens normaal schele joekel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe ik ook.GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e
Half bezopen is weggegooid geld.
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.
Hier, een e-biertjequote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigLaat staan een treinkaartje kopen
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ikquote:
Wat is dezequote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.
Weggaan van mijquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.
Dan moet je niet zoveel kopen met je ccquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ik
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel kopen met je cc
Oh was jij dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebben
Had ik ook gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh was jij dat.
Dan had je geld moeten sparen.
Slotje opgelost.
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIjk hem nommen dan
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-fotoquote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.
Ik had nog niet eens door dat het alweer zo ver is. De hemel zij geprezen.quote:
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-foto
Die inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Michas heeft zijn period.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik dacht al, mijn Freekiepeekie gewoon plotsklaps de snor gedrukt!?!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor als je dat dacht
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Dat is zijn signature.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op je
Beetje de hipster aan het uithangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Oh, dan zat ik verkeerd te kijken dusquote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is zijn signature.
Trouwens nog nooit van 'de snor drukken' gehoord
In Newcastle, like a bossquote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje de hipster aan het uithangen.
quote:
huh? dat kun je toch niet zien?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.
Hedendaagse Nostradamus enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die is vaak toepasbaar op dit topic
Vooral die eerste, ik zat echt een minuut te kijken wat the fuck het nou eigenlijk wasquote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Die zag ik vanmiddag ook. Mindfuck
Hier (Kastelenplein) dus stroomstoring..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier (ook in Gestel) niks aan de hand.
Grappig, is hier 500 meter vandaanquote:Op zondag 22 januari 2012 22:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hier (Kastelenplein) dus stroomstoring..
Heb je nog een verlengsnoertje liggen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig, is hier 500 meter vandaan
Waarom? Je hebt toch geen stroom.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je nog een verlengsnoertje liggen?
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch geen stroom.
ik hoorde hele andere verhalen in onze partyquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
KutKabouter is de grootste kamper van BF3, vieze Frans Bauer
Q_Qquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
KutKabouter is de grootste kamper van BF3, vieze Frans Bauer
Ook als je ze gewonnen hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen met van die hoofdtelefoons van Beats by Dr. Dre; ik lach ze keihard uit [ afbeelding ]
Dre lacht harder met zijn volle zakkenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen met van die hoofdtelefoons van Beats by Dr. Dre; ik lach ze keihard uit [ afbeelding ]
Ja, waarom verkoop je ze dan niet?quote:
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, waarom verkoop je ze dan niet?
Overigens besef ik me dan ik hiermee met vuur speel als Apple-fanboy
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeikenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)
Je kunt meer voor minder krijgen.
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?
Nee hoor. Niet over alles.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeiken
Dan loop ik liever op straat met me Sennheiser headset, zelfs met microfoon eraanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".
AKGquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet over alles.
Maar ik durf te wedden dat mijn AKG en sony net zo fijn en beter geluid geven. En die zijn lang niet zo duur. (sony komt in de buurt)
X41 hierquote:
quote:
hihiquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
KampKabouter
FransKabouter
KabouterBauer
KabouterWiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |