quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Michhas was weer aan het trollen, meer niet. Daarom is ze weg
Geen tieten meer in deze SC
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
we hebben het over mooie borsten...
Jeweetwel van gelijk formaat enzo
Ik vind dat ik me behoorlijk netjes heb gedragen. Als men al niet eens tegen een trolletje kan, is dat niet mijn schuld.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Michhas was weer aan het trollen, meer niet. Daarom is ze weg
Geen tieten meer in deze SC
wel of geen soul calibur?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind dat ik me behoorlijk netjes heb gedragen. Als men al niet eens tegen een trolletje kan, is dat niet mijn schuld.
Tom Haverquote:Op maandag 23 januari 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer van de NL versies, al is die van Tom Haver wel leuk
Die derde van linksquote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tom Haver
[ afbeelding ]
Wie de fuck is Tom Haver?
Mijn bierbroederquote:
de 2de van rechtsquote:
Klopt ja, krijgen we dat weer. Ik moet sowieso nog een keer in het weekend gaan beunen, want in Tilburg wil ik die Youtube-outfit makenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn bierbroeder
Binnenkort moeten we eens afspreken voor die carnavalsshit enzo he. Geen zin om weer alles de avond van te voren in mekaar te flansen
dat zei je vorig jaar ook alquote:Op maandag 23 januari 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn bierbroeder
Binnenkort moeten we eens afspreken voor die carnavalsshit enzo he. Geen zin om weer alles de avond van te voren in mekaar te flansen
Ja, toen was het uiteindelijk dus niet doorgegaan omdat ik naar Lissabon ging en in carnaval terugkwam! Dit jaar moet het lukken!quote:
I know, heb samen met die vriend van me alle benodigde materialen al in de stad gespot. Alleen nog niet gehaald, maar dat moeten we binnenkort maar even op een zaterdag ofzo fixenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:37 schreef PierreTT het volgende:
Niels:
http://www.instructables.com/id/Yip-Yip-Costume/
Het begin:
[ afbeelding ]
![]()
Heb je ook meteen de hele Euroland gekocht? Je weet maar nooit wanneer dat handig is...quote:Op maandag 23 januari 2012 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Alleen hot glue nodig volgens mij en dan lukt dat wel. Heb wel al 3 mutsen voor aan de binnenkant gekocht. Wel drie hele euro voor 3 mutsen bij de euroland!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |