Zo, die ligt nu vast bij te komen van deze inspanningquote:
O wauw, en dat in het weekend!quote:
Ook die vacht niet? Het kan allemaal anders vererven dan je verwacht. Of zou het iets anders zijn met zo'n ruwe blauwe vacht? Hij is in ieder geval geen "gewone" europese korthaar/htk kat. Er zit iets in, en ik wil weten watquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij heeft niet die typische bolle Britvorm. Maar wel een leuk beest!
zeker,mooie kat hoor! En alle andere poezels ook weerquote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef pasopikbijt het volgende:
Hmm dat zou ook nog kunnen. Ik dacht gelijk aan een Brit omdat hij zo stevig is, maar kan natuurlijk vanalles zijn. Maar anyway, het is een leuk ventje.
brittenquote:
That bellyquote:
De haartjes zijn nog niet helemaal aangegroeid na de sterilisatie, je ziet nog precies dat vierkantje dat ze hebben weggeschoren.quote:
Like!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Eventjes dit topic kicken voor iets heel belangrijks. Onderstaande foto van Sjors maakt op de Facebook pagina van BN de Stem kans op een prijs als deze de meeste likes heeft. Op dit moment staan we op de 2e plaats, maar Sjors verdient het om 1e te worden, dus ik heb nog veel meer likes nodig. Dus degene die Facebook hebben, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze foto van Sjors te willen liken, wie weet wat voor moois ie er mee kan winnen.
[ afbeelding ]
Dank je wel alvast van baasje en Sjors (en ook van Sjimmie want die zal ook wel van de prijs mee mogen snoepen)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef Cwen het volgende:
Ook hier gestemd op Sjors - het is zo'n toffe foto!
Een het is weer tijd voor een update van Garfunkel en Amy! Ze zijn nu een jaar bij ons en dat verdient een paar fototjes!
Garfunkel in luie modus
[ afbeelding ]
Amy lekker slapen![]()
[ afbeelding ]
Garfunkel in z'n mandje
[ afbeelding ]
Amy op de krabpaal
[ afbeelding ]
Samen spelen![]()
[ afbeelding ]
En tot slot Garfunkel in een ietwat ongemakkelijke positie...
[ afbeelding ]
Gelikedquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Eventjes dit topic kicken voor iets heel belangrijks. Onderstaande foto van Sjors maakt op de Facebook pagina van BN de Stem kans op een prijs als deze de meeste likes heeft. Op dit moment staan we op de 2e plaats, maar Sjors verdient het om 1e te worden, dus ik heb nog veel meer likes nodig. Dus degene die Facebook hebben, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze foto van Sjors te willen liken, wie weet wat voor moois ie er mee kan winnen.
[ afbeelding ]
Dank je wel alvast van baasje en Sjors (en ook van Sjimmie want die zal ook wel van de prijs mee mogen snoepen)
Dus Baileys weegt meer dan anderhalve Enyquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Eny weegt 5 kilo en Zoë 4,5... ze zijn vrij compact maar ogen wel dikker dan Baileys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |