Ooooohquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Suusje79 het volgende:
Hoog tijd om mijn britten eens te showen hier!
Tom
[ afbeelding ]
Jerry
[ afbeelding ]
Samen, Jerry links en Tom rechts
[ afbeelding ]

Ik ga hem er ook niet voor straffen, hij bedoelt het goed (toont daarmee zijn waardering)quote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Loki, wat ben je mooiMaar laat die beestjes nou maar gaan joh.

Ja, doe eens meequote:

Ik denk het niet. Hij heeft niet die typische bolle Britvorm. Maar wel een leuk beest!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:37 schreef pasopikbijt het volgende:
Dit is Micky.
[ afbeelding ]
Hij is niet van mij maar ik denk dat hij een brits kruisinkje is. Hij is best groot en lekker breed en stevig (en best wel onnozel). Ik denk dat hij deels Brit is omdat hij zo'n typische vacht heeft, niet echt glanzend maar wat ruwer zegmaar.
Hij heeft ook zo'n lekkere brede kop![]()
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?

quote:

Las net dit berichtje op internet, moest meteen aan Rewimo en Onslow denken!quote:

Ja, jammer...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:02 schreef Miriampje het volgende:
Las net dit berichtje op internet, moest meteen aan Rewimo en Onslow denken!
Geoffrey 'Onslow' Hughes overleden

Da's echt een hoop actie voor een Britquote:

Zo, die ligt nu vast bij te komen van deze inspanningquote:

O wauw, en dat in het weekend!quote:

Ook die vacht niet? Het kan allemaal anders vererven dan je verwacht. Of zou het iets anders zijn met zo'n ruwe blauwe vacht? Hij is in ieder geval geen "gewone" europese korthaar/htk kat. Er zit iets in, en ik wil weten watquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij heeft niet die typische bolle Britvorm. Maar wel een leuk beest!

zeker,mooie kat hoor! En alle andere poezels ook weerquote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef pasopikbijt het volgende:
Hmm dat zou ook nog kunnen. Ik dacht gelijk aan een Brit omdat hij zo stevig is, maar kan natuurlijk vanalles zijn. Maar anyway, het is een leuk ventje.

brittenquote:

That bellyquote:

De haartjes zijn nog niet helemaal aangegroeid na de sterilisatie, je ziet nog precies dat vierkantje dat ze hebben weggeschoren.quote:

Like!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Eventjes dit topic kicken voor iets heel belangrijks. Onderstaande foto van Sjors maakt op de Facebook pagina van BN de Stem kans op een prijs als deze de meeste likes heeft. Op dit moment staan we op de 2e plaats, maar Sjors verdient het om 1e te worden, dus ik heb nog veel meer likes nodig. Dus degene die Facebook hebben, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze foto van Sjors te willen liken, wie weet wat voor moois ie er mee kan winnen.
[ afbeelding ]
Dank je wel alvast van baasje en Sjors (en ook van Sjimmie want die zal ook wel van de prijs mee mogen snoepen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |