Smeltquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Of je komt tijdens het foto's bladeren nog wat oudjes tegen, toen ze hier net een paar weken waren.
Sjors
[ afbeelding ]
Sjimmie
[ afbeelding ]
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga Sjors binnenkort ook maar eens op de weegschaal gooien, want als ik hem zo zie liggen
[ afbeelding ]
Hoe hij ligtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga Sjors binnenkort ook maar eens op de weegschaal gooien, want als ik hem zo zie liggen
[ afbeelding ]
Is dat een Ektorp bank?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
De Ikea zou ons wel eens mogen sponsoren iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Is dat een Ektorp bank?
We kunnen bijna een nieuw topic openen: Britten op Ektorps
Wat een heerlijke luiwammessenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Wel foto's maken he?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Volgende week al kennismaken bij de cattery hier in de buurt
Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je een kitten? Want je kan ook voor een herplaatser gaan die zijn goedkoper.quote:
Jup, hier in de buurt zit een cattery voor britjes maar die kosten per stuk 600 euro.. en herplaatser?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je een kitten? Want je kan ook voor een herplaatser gaan die zijn goedkoper.
Tja dat is een beetje de normale richtprijs helaas.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jup, hier in de buurt zit een cattery voor britjes maar die kosten per stuk 600 euro.. en herplaatser?
Ah zo! Nouja ik ga liever voor een kitten. Dan maar eventjes sparen. Maar het is het waardquote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje de normale richtprijs helaas.
Ja dat zijn vaak katten van jaar of 3 die een nieuw huisje zoeken. Ik heb er ook eentje, die was niet meer nodig als dekkater.
Knap mensquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Kittens zijn ook wel heel schattig ja![]()
Ik wilde eigenlijk wel perse een herplaatser, als ik een kitten had genomen had ik er van mezelf toch twee moeten nemen (en daar was vriendlief het echt niet mee eens). Was dus echt op zoek naar een herplaatser die liever het rijk voor zich alleen heeft
. En ik vond het ook wel een fijn idee dat je al een goed beeld hebt van hoe het beestje is, qua karakter.
Saai is nog geen twee maanden bij ons, en in deze korte tijd is ze dus al ingeent, gechipt, op een speciaal maagdarm-dieet gezet en sinds vorige week 'geholpen'. Het arme ding! Maar volgens mij vond ik de castratie erger dan zijzelf![]()
Hier is ze aan het bijkomen (inmiddels stuitert ze alweer door het huis):
[ afbeelding ]
En met haar favo nieuwe speeltje:
[ afbeelding ]
Saai!quote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Kittens zijn ook wel heel schattig ja![]()
Ik wilde eigenlijk wel perse een herplaatser, als ik een kitten had genomen had ik er van mezelf toch twee moeten nemen (en daar was vriendlief het echt niet mee eens). Was dus echt op zoek naar een herplaatser die liever het rijk voor zich alleen heeft
. En ik vond het ook wel een fijn idee dat je al een goed beeld hebt van hoe het beestje is, qua karakter.
Saai is nog geen twee maanden bij ons, en in deze korte tijd is ze dus al ingeent, gechipt, op een speciaal maagdarm-dieet gezet en sinds vorige week 'geholpen'. Het arme ding! Maar volgens mij vond ik de castratie erger dan zijzelf![]()
Hier is ze aan het bijkomen (inmiddels stuitert ze alweer door het huis):
[ afbeelding ]
En met haar favo nieuwe speeltje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |