Nou ik vind dat wel een drama. Naast dat ik het onsmakelijk vind is het ook nog eens erg irritant om 's nachts wakker geroepen te worden door je kat die denkt dat ze een prachtig cadeautje mee heeft genomen. 3 tot 4 dagen in de week is mij teveel.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou af en toe een dooie muis in je slaapkamer, zo'n drama is dat nou ook weer niet.
3 tot 4 keer in de week is dan ook wel erg veelquote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel een drama. Naast dat ik het onsmakelijk vind is het ook nog eens erg irritant om 's nachts wakker geroepen te worden door je kat die denkt dat ze een prachtig cadeautje mee heeft genomen. 3 tot 4 dagen in de week is mij teveel.
Het beperkte zich ook niet tot muizen, ze kwam ook met mollen aanzetten.
Maar je weet toch echt van te voren dat je als je een kat hebt die je via je slaapkamer in en uit laat 's nachts zulke zaken kan verwachten, dat is dan toch ook echt niet slim als je er zo van gruweltquote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Huisdieren nemen en ze vervolgens wegdoen
Dan moet je niet zo zeuren!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Huisdieren nemen en ze vervolgens wegdoen
Dit is volgens mij een hele goeie optie.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef MaGNeT het volgende:
Als je binnen last hebt van muizen kan ik overigens een fret aanraden.
Zoiets heb ik inderdaad gezien, mooie kast. Kijken of ik hem hier in de boom kan krijgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:06 schreef SeLang het volgende:
En voor een bosuil:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hij wil toch geen oplossingen? Een kattenluikje vindt hij kennelijk ook niks.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Zorg dat je hem ergens hangt waar het niet wordt verstoord. Niet alleen voor die uil maar ook uit veiligheid voor jezelf! Broedende bosuilen staan er om bekend dat ze mensen aanvallen als die te dicht in de buurt komen. Een bekende wildlife cameraman heeft zo een oog verloren.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zoiets heb ik inderdaad gezien, mooie kast. Kijken of ik hem hier in de boom kan krijgen.
Kloptquote:Op maandag 23 januari 2012 10:14 schreef VakantieNancy het volgende:
Gewoon een of twee verschillende broedkasten ophangen. Uil komt vanzelf meestal. Meer heeft geen zin, uilen zijn territoriaal, ze willen geen ander uilenpaar in hun terratorium.
Dat zal een kerkuil zijn (zo'n witte)quote:Mijn broertje heeft een boerderij, daar hangt in de schuur ook een uilenkast en er woont een uil. Wat voor eentje weet ik niet.
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel ijdele hoop om muizen uit een weiland weg te krijgen...
Alle muizen krijg je ook niet weg, hoeft ook niet, populatie moet je gewoon in de hand houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel ijdele hoop om muizen uit een weiland weg te krijgen...
Dat is tof, maar wel stressvol voor die beesten (die denken dat hun territorium wordt verstoord enzo)quote:Op maandag 23 januari 2012 10:20 schreef VakantieNancy het volgende:
Ben eens meegeweest met iemand met een uil op een MP3 speler met speaker het bos in snachts, Uilgeluid afspelen, krijg je van alle kanten antwoord.
Beetje typtyfus gegeten vanochtend, jochie?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:26 schreef dribbel79 het volgende:
strakcs eet die ül ineens je kadt op, deaud...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |