1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | http://rojadirecta.es/ http://atdhenet.tv/ rojadirecta.com www.voetbalopjecomputer.tk atdhe.net myp2p.eu mightyfootball.com livefutboll.net fifa-onlinestarts.be www.ustream.tv/channel/hemaworst nl.justin.tv/rowanf2 nl.justin.tv/digitek06 www.justin.tv/angr3 voetbalkijken.awardspace.com nl.justin.tv/cami002 r2007soccer.net46.net/?p=102 www.ustream.tv/channel/planeta-futbol www.ustream.tv/channel/futboltvlive www.ustream.tv/channel/timboektaantje www.ustream.tv/flash/live/1/587145 nl.justin.tv/angr19 nl.justin.tv footv2.webs.com/4.htm www.scorlives.com/index.php?page=holland sop://sop.rojadirecta.com:3912/70590 sop://sop.rojadirecta.com:3912/69669 |
quote:-Vraag jezelf altijd eerst af waarom er niet gelinkt meer mag worden naar de bovenstaande sites...
-Vraag niet direct om streams - lees eerst het topic door. Door te klikken op het huisje bij de posts van StreamZonderNaam kom je altijd al een heel eind.
-Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
quote:Hoe werkt Sopcast
Sopcast werkt heel simpel.
-Je download het
-Je installeert het
-Je opent het programma
-Je ziet nu een inlogscherm, standaard staat er "Login as Anonymous"
-Laat dit zo staan en druk op de login knop
-Vervolgens kan je in de adresbalk links bovenin (zoals in deze afbeelding) het sopcast nummertje invullen die je in dit topic voorbij ziet komen. Na het intoetsen van het nummertje druk je op de enter toets.
-Even laten bufferen, eerste minuten kan hij nog even haperen, daarna werkt het perfect.
Hij doet het niet:
1. Of je firewall zit te huilen.
2. Of de stream is simpelweg offline
Nu gewoonquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thnx,
had er al op gekeken maar deed het niet tijdens vitesse, nu opeens wel. Apart, maar wel beter.
2 hierquote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef Ladylicious het volgende:
Irritant dat Sopcast altijd zowat een minuut vertraging heeft..
Werkt niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:38 schreef sjeppert het volgende:
http://www8.livetv.ru/webplayer2.php?t=ilive&c=23864&lang=de&eid=89251&lid=28241&ci=22&si=1
voor feijenoord.
123967quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Neraice het volgende:
Zijn er ook EL streams? Kijk nu een Duitse
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
iemand streampje voor arsenal?
Overalquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is El Clasico vanavond te zien?
Sport1 dus waarschijnlijk DSC 1 of 4quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is El Clasico vanavond te zien?
liverpool - man city.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Logisch, wedstrijd begint pas over een uur.
quote:Sport1 is in februari voor iedereen gratis
Woensdag 25 januari 2012, 16:00
Vanaf woensdag 1 februari zijn alle sportwedstrijden, die Sport1 op het eerste kanaal Sport1 Live uitzendt, voor iedere Nederlander die digitale televisie kijkt via de kabel, Canal Digitaal, Tele2 of KPN i-TV een maand lang gratis te zien.
Dit houdt dus in dat de live voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League, de Spaanse Primera División, de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A beschikbaar zijn voor een breed publiek. Daarnaast zijn ook de achtste finales uit de UEFA Champions League weer voor iedereen rechtstreeks te volgen.
Op 22 en 23 februari is Sport1 de enige Nederlandse zender die de wedstrijden in de Champions League live uitzendt en ook op 14 en 15 februari kan de voetballiefhebber genieten van de strijd om een plek in de kwartfinale van het kampioenenbal.
Uiteraard zullen de Sport1-analisten Marco van Basten, Willem van Hanegem, Ronald de Boer, Wim Kieft en Marc van Hintum tijdens deze avonden de analyses voor hun rekening nemen.
Uit de verschillende Europese voetbalcompetities zijn in de maand februari onder andere ook nog de wedstrijden Chelsea-Manchester United, AS Roma-Internazionale, Manchester United-Liverpool, Barcelona-Valencia, Liverpool-Everton, Bayern München-Schalke 04 en AC Milan-Juventus op Sport1 te zien.
Naast het vele topvoetbal is er in februari op Sport1 ook veel aandacht voor tennis, golf en NBA basketball. Zo is de Davis Cup ontmoeting tussen Nederland en Finland in het weekend van 10 tot 12 februari en het ABN World Tennis Tournament van 13 t/m 19 februari dagelijks rechtstreeks te volgen.
Uiteraard zal Sport1 ook de verrichtingen van de Nederlandse golfers op de toernooien in Qatar (2-5/2), Dubai (9-12/2) en India (16-19/2) scherp in de gaten houden. In het weekend van 24 t/m 26 februari kan de kijker ook nog gratis genieten van het NBA All Star weekend.
Volgens Will Moerer, general manager van Sport1, is de actie een mogelijkheid om nog meer mensen te bereiken. ‘Inmiddels heeft twee derde van de Nederlandse televisiekijkers de beschikking over digitale televisie. Al deze huishoudens krijgen in februari de kans kennis te maken met ons gevarieerde sportaanbod.'
'Na een maand vol topsport met wereldtoppers als Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Rafael Nadal, Roger Federer, Rory McIlroy en LeBron James kan het toch niet anders dan dat veel mensen besluiten dat Sport1 onmisbaar is', aldus Moerer.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand nog een stream voor Barca - Real? 13th is dood bij mij
Mja, maar via roja kom ik te vaak bij de verkeerde wedstrijd uitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef De_kromme het volgende:
13th, M&M.. Dat dit topic nog bestaat; er zijn altijd streams te vinden op rojadirecta.
dsc7quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef Rewimo het volgende:
Iemand toevallig een sopje voor Keulen-Schalke?
Tnxquote:
Ik wissel juist continue tussen 5 sopcast streampjes, omdat ik bij allen geen beeld krijg.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef anoukane het volgende:
Say what?
Er zal vast nog wel een Sopcast streampje komen.
13th deed het gedurende de voorbeschouwing, maar nu ligt alles er uitquote:Op zondag 29 januari 2012 12:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Via Sopcast nog nergens beeld.. Online streams op Firstrow en Roja staan iig klaar, maar toch hopen op een goeie sopcast stream
is eropquote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef muzas het volgende:
DSC 5 is up, maar is reclame nu.. Dus weet niet of daar #feyaja komt...
Daarvan krijg ik een melding dat hij offline isquote:
das de reclame, gewoon wachtenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik een melding dat hij offline is
moet je even een andere selecteren en dan weer terug proberen bij 123967quote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik een melding dat hij offline is
is idd nu ff op zwart, anders kun je 123967 proberen maar die is hier rete traag..quote:
Omdat het p2p is?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:27 schreef Quisho het volgende:
Sopcast streams lopen altijd achter, soms wel 2 minuten of meer, en niet alleen van NL wedstrijden, geen idee hoe dat komt. Maar ze zijn wel betere kwaliteit, dus als je niet in live topics post is het inderdaad beter.
quote:
Ah okay. Maar ik heb wel redelijk snel internet 40mb/s maar dan nog lopen ze meestal 2 minuten achter.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jup, verschilt ook per persoon hoeveel de stream achterloopt.
De stream die jij ziet word weer doorgestuurd naar jou door iemand anders die ook zit te kijken. Jij stuurt de stream ook weer door naar anderen. Met sopcast ben je niet alleen kijker maar eigenlijk ook streamer. Hangt dus ook van anderen af hoe ver je stream achter loopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
Ah okay. Maar ik heb wel redelijk snel internet 40mb/s maar dan nog lopen ze meestal 2 minuten achter.
Eerste resultaat @ http://www.google.nl/#scl(...)94c&biw=1366&bih=634quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef Grifte het volgende:
Iemand toevallig idee op welk channel West Ham - Millwall komt?
Ja die. Heb je een sop#?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Norwich City - Bolton Wanderers stream? Ben ik nou zo goed met google of andere zo slecht
13thquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand een stream voor Vitesse - NAC?
http://www.firstrowsports(...)x-vs-fc-utrecht.htmlquote:
Iemand? M'n buddy wil graag kijken, maar de gebaande paden (sopcast en firstrowsports) werken niet...quote:
Zo wat ? Het gaat toch om het beeld .. Commentaar is in elke altijd bijzaak. Het gaat toch om wat je zietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Hmm wel goede stream met Engels commentaar, ook mooi
Edit: Nu weer Spaans![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo wat ? Het gaat toch om het beeld .. Commentaar is in elke taal altijd bijzaak. Het gaat toch om wat je ziet
Wat ben jij nou weer voor een dwaas.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Sport 1 deze maand gratis te kijken kuleke
Heb je geen upc kuleke daar is deze maand sport 1 gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:05 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een dwaas.
Dank je sommige kuleke 's hebben het niet door beetje domquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Bij iedere digitale televisie-aanbieder is het gratis deze maandGa zelf zometeen ook kijken
AZ was gewoon op de Belg te zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:18 schreef Neraice het volgende:
Iemand een andere SopCast AZ stream?
heldquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plak 124893 in je sop adresbalk, behoorlijk overbelicht maar wel NL-commentaar
Mjaquote:
linkje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef June. het volgende:
Ik heb er eentje met engels commentaar, via web.
Hun .TV domein inderdaad ingepikt door de FBIHomeland Security.quote:
meestal zendt 13th het wel uit, die isquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, waarom heeft Twente NOOIT een goede/goed lopende stream?
Hmm, 9 van de 10x dat ik FC Twente vs. X > 13th Stream klik op roja krijg ik óf psv/ajax als die op het moment ook spelen, óf spaans voetbal te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:00 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
meestal zendt 13th het wel uit, die is
Wat kan dat trouwens betekenen? Rojadirecta wordt aangevallen door de overheid?quote:
Nou wat een feest.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef Silverdigger2 het volgende:
bij 13th heb ik geluid
nos aan de lijn werkt ook nog
sopcast 106491 nog 10 minutenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand stream voor CL? Heb geen Sport1.
13thquote:Op zondag 26 februari 2012 12:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Iemand een sopcast stream voor Ajax? Op rojadirecta staat nog geen goede
Zie je DMquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
stream van PSV - Feyenoord iemand? geen sopcast .. dus gewoon flash..
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Apple.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik draai gewoon sopcast op mijn macje hoor.quote:
Kan dat? zonder XP op je apple?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ik draai gewoon sopcast op mijn macje hoor.
Sopcast in WineBottler draaien en je kan je stream gewoon met VLC kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan dat? zonder XP op je apple?
Tis op RTL7quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef -AnneX- het volgende:
hmm.. Nederland wordt niet gestreamed ofwel?
Wat is dat kanaalnummer?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:44 schreef Grifte het volgende:
Liverpool - Arsenal iemand?
Edit: Heb het, DSC 2
Jij hebt tenminste nog beeld, kom niet verder dan 11%quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moeten meer mensen kijken!! zit op de 65%
Nee, Noscript addon in firefoxquote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben jullie ook elke 30 seconden last van kutads bij firstthrowsports?
kapte er net meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke stream? Heb je daar een nummer van?
Ik heb geen Sopcast. Op welke steams wordt het uitgezonden? Nummer bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:35 schreef De_kromme het volgende:
Nogmaals, waarom bestaat dit topic nog?
http://www.rojadirecta.me/
Er staan ook andere streams daar? Ik zou maar eens Sopcast downloaden, dat is echt veruit de beste kwaliteit streams.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen Sopcast. Op welke steams wordt het uitgezonden? Nummer bedoel ik.
100801quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke frequentie, in de zin van '75876'.
Lukt niet op mijn Apple.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Er staan ook andere streams daar? Ik zou maar eens Sopcast downloaden, dat is echt veruit de beste kwaliteit streams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |