Super! 10 euro is niet duur voor 3 spellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens gog.com draait ie ook op windows 7, lijkt me dat ie dus wel werkt.
Op bol.com hebben ze hem ook trouwens.
Bij RCT2 is dat niet zo. Je moet dus beide uitbreidingen hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zag dat voor RCT2. Twee uitbreidingen zijn. Is in die tweede ook de uitbreiding van de 1e meegenomen?
Bij RCT1 is in uitbreiding 2, ook uitbreiding 1 verwerkt.
Entertainers inhuren voor de rijen, dat was iig in RCT1 en 3 zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:51 schreef bobbernaut het volgende:
RCT 2 met WW en TT geinstalleerdheb nu echt een bazenpark!
geen leningen, veel geld (32000), goede entree (40), en drukke wachtrijen!
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat ze kotsen? En dat ze rijen/het park te druk vinden?
Ah oke! Dan zal het bij 2 ook wel zo zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Entertainers inhuren voor de rijen, dat was iig in RCT1 en 3 zo
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"GVD wat duurt dat wachten lang, ik ga weg! Oh wacht, wat leuk, een dansende pandabeer!"
Alle gasten in een soort concentratie kamp stoppen en in t water gooienquote:
Je kunt ook televisieschermen in je wachtrijen plaatsen, dat zorgt er ook voor dat gasten minder gauw klagen over te lange wachttijden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:51 schreef bobbernaut het volgende:
RCT 2 met WW en TT geinstalleerdheb nu echt een bazenpark!
geen leningen, veel geld (32000), goede entree (40), en drukke wachtrijen!
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat ze kotsen? En dat ze rijen/het park te druk vinden?
Echt?! Met RCT2? HOE?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:20 schreef Spies het volgende:
[..]
Je kunt ook televisieschermen in je wachtrijen plaatsen, dat zorgt er ook voor dat gasten minder gauw klagen over te lange wachttijden.
Hmm heb ik niet, moet ik het vrijspelen ofzo? Heb RCT 2 met WW en TTquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit venster en dan tabblad met bankjes/lantarenpalen e.d. als ik mij niet vergis
Even RCT2 opgestart voor hopelijk een beter plaatje:quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm heb ik niet, moet ik het vrijspelen ofzo? Heb RCT 2 met WW en TT
Owh is dat mquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat ik weet. even RCT2 opgestart voor beter plaatje:
[ afbeelding ]
die wachtrij van mij is op screenshot wel errug leeg..quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh is dat mJa ik heb m, niet goed gekeken dus! Thanks!
tegenelkaar opspelen met objectiven? ja klinkt wel grappig, maar dan moet het 1 grote vlakte zijn waar beide spelers op zitten, waar grond (en/of bouwrechten) te koop zijn en dat je ook personeel in kan huren om een ongeluk te veroorzaken in het andere park..quote:
Nah ik dacht meer een een park samen runnen, mijn broer en ik maken nu allebei een park.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenelkaar opspelen met objectiven? ja klinkt wel grappig, maar dan moet het 1 grote vlakte zijn waar beide spelers op zitten, waar grond (en/of bouwrechten) te koop zijn en dat je ook personeel in kan huren om een ongeluk te veroorzaken in het andere park..
(maar das vast te duister voor RCT)
dacht dat op de CD in aparte mappen voor de verschillende talen een .exe staat.. het is goed mogelijk dat je die gewoon moet kopiieren naar de installatie directoryquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga bijna nooit naar pretparken eigenlijkLaatste keer is een jaar of 3 geleden
Vraagje trouwens: is het nog mogelijk om de taal te veranderen nadat je het spel geinstalleerd hebt?
*stopt met pharaoh spelen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Er staat op de cd inderdaad voor een aantal talen een mapje, maar er zit geen .exe in, maar een kladblokdocumentje en 2 andere bestandjes met als extensie .1
In de installatiedirectory staan helemaal geen bestandnen of mappen die iets met taal te maken hebben.
probeer het volgende: maak een backup van rct.exe (hernoem em naar .bak ofzo..)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gaat over RCT 1 met AA en LL. Je kon natuurlijk een taal selecteren bij het installeren, ik heb toen Nederlands gekozen (tijd geleden alweer), maar inmiddels begin ik me best aan ergeren aan zinnen als "Ik wil eruit Reuzenrad 1" of "Ik heb gekocht een ijsje"
Hoe?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:53 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Jeeej, mijnheeft ervoor gezorgd dat ik RTC 2 nu op de mac kan spelen! Helemaal gelukkig nu.
Heb hem hier draaien op OSX via Wineskin. Als je Shopaholic wellicht lief aankijkt, kan ze je de gehele app sturen (wineskin en rct in één), inplaats dat je zelf moet prutsenquote:
Ook geprobeerd, maar ze lopen weer terug naar het begin, heel vaag.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En anders een monorail/trein die vrachtladingen mensen naar de achterkant van het park brengt.
3 is wel redelijk duur, en twijfel of ik 1 en 2 maar zal kopen voor het gemak in de toekomst.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef mschol het volgende:
voor mensen die 1 van de spellen nog niet hebben:
http://www.gog.com/en/promo/atari_weekend_promo
1,2 en 3 + (volgens mij) alle uitbreidingen in de aanbieding dit weekend.
Je kan het topic ook verwijderen uit je MyAtquote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef Jump het volgende:
Stop met dit topic omhoog te schoppen!! Ik krijg telkens terug zin om dit spel te spelen, maar het is veel te verslavend, en mag er niet aan beginnenIk ben er direct veel te veel uren door kwijt
quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef Jump het volgende:
Stop met dit topic omhoog te schoppen!! Ik krijg telkens terug zin om dit spel te spelen, maar het is veel te verslavend, en mag er niet aan beginnenIk ben er direct veel te veel uren door kwijt
Haha, ik doe nu sporadisch wedstrijden met vrienden, wie het eerste het doel heeft behaald.. xdquote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen in de zomervakantieEn dan wel meteen erg fanatiek, tot aan wedstrijden met vrienden aan toe om zo hoog mogelijke excitement te behalen
Heb hier nog hele Excel-sheets met de stats van al mijn gebouwde achtbanen
De echte RCT op iPad/tablet zou zo baas zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Ooku het volgende:
Iemand al het spel werkend gekregen op een iPad oid
precies, het moet toch best te doen zijn met touchscreen zo moeilijk is dat niet lijkt mequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De echte RCT op iPad/tablet zou zo baas zijn
Geen neppe shit ofc, gewoon eckte RTC
Gelikedquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)Ipad/129986520385872
Alsof zo'n spel fijn werkt met touchscreen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)Ipad/129986520385872
pffft, ik voel mij oud als ik bedenk dat ik mij de release van deel 1 nog kan herinnerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Salamando het volgende:
10 jaar geleden kwam Rollercoaster Tycoon 2 uit, jaaaa
Niet kopen! Lees reviews. Het is crap en heeft bij lange na niet alle features van RCT3.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef Leontje het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/rollercoaster-tycoon-3d/1004004013018145/
Komt 26 oktober uit
* Pheno gaat het deze week spelen en volgende weer reviewen, maar heeft weinig hoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef Freezor het volgende:
[..]
Niet kopen! Lees reviews. Het is crap en heeft bij lange na niet alle features van RCT3.
Het schijnt vrij karig te zijn allemaal.
Leuk, maar volgens mij werkt dat voor geen meter, tenzij het weer zo'n aangepast kleuterspel wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
ROLLERCOASTER TYCOON KOMT NAAR iOS EN ANDROID!!!!
Eindelijk is het zover, Rollercoaster Tycoon op je mobiel
Het komt (helaas) pas uit in 2013
Ach het komt iig!
http://www.iphoneclub.nl/(...)mt-in-2013-naar-ios/
QFTquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het blijft een geweldige spel om te spelen
Baas!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een kickje. Heb periodes waarin ik flink speel en de laatste tijd is weer zo'n periode
Samen met een paar vrienden wedstrijdjes doen wie de hoogste excitement kan behalen enzoHeb hier hele Excel-sheets liggen met alle stats van alle achtbanen die ik de laatste tijd gebouwd heb
Zijn er wel een paar honderd
![]()
We spreken hier dan over RCT1 met Loopy Landscapes.
eigenlijk gisteravond alquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook echt op 1e Kerstdag, een typische dag inderdaad dat je puur uit verveling dit weer gaat opstarten
Jammerquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
http://androidcommunity.c(...)early-2013-20121024/
nog niet...
Alsof dat goed gaat werken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
http://androidcommunity.c(...)early-2013-20121024/
nog niet...
waarom zou dat niet goed werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alsof dat goed gaat werken.
Als ze de remake baseren op de code van de 3DS (qua portability) dan gaat het niet werken. Ik heb geweend toen ik die aan het reviewen was. Geweend zeg ik je. En daarna RCT voor de Mac gekocht en geïnstalleerd. En toen was alles weer goed. True story.quote:
OpenTTD op de Android toestellen 'werkt' wel, maar ook weer niet. Nu is het bij RCT toch iets anders omdat je de bochten, etc. gewoon aan zal kunnen tikken, maar bijv. het drag en drop systeem werkt toch niet heel precies bij (in dit geval) OpenTTD. We zullen zien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |