Dat zijn van die wijven waarbij in eerste instantie denkt:"Wat doen die kerels bij de vrouwen wc's."quote:Op zondag 22 januari 2012 22:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu de dagelijkse realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik ook wel een toffe pot:
[ afbeelding ]
Naam? Ik ken haar zo niet maar gezicht komt me wel bekend voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen Page.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Naam? Ik ken haar zo niet maar gezicht komt me wel bekend voor.
Zij lijkt op een jongetje van 12quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ellen Page.
Juno, Inception, Hard Candy etc.
Is zij gay?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Gelukkig vindt ze jouw lichaam ook 3 x niksquote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij lijkt op een jongetje van 12qua lichaam.
Oh dat was juist het pluspunt waarom ik haar wel zou doen, jammer.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig vindt ze jouw lichaam ook 3 x niks
Je hebt toch een piemeltje?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat was juist het pluspunt waarom ik haar wel zou doen, jammer.
Waar heeft ze mijn lichaam gezien overigens?
Ja klopt. Niet alle piemeltjes zijn hetzelfde tho.quote:
Die van jou lijkt op een kutje?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet alle piemeltjes zijn hetzelfde tho.
Als ik hem iets naar achteren doe en mijn benen stijf op elkaar druk wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die van jou lijkt op een kutje?
Mensen die het woord "pot" gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen denken weleens dat ik een pot ben.
Sorry als ik je beledigd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.
Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht maar ik weet niet waarom.. Je bent namelijk echt niet mannelijk ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen denken weleens dat ik een pot ben.
Niet zo serieus, ik maakte een grapjequote:
Ja waar ligt dat dan aan? Tenzij je die 2e zin sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht maar ik weet niet waarom.. Je bent namelijk echt niet mannelijk ofzo.
Nee dat bedoelde ik niet sarcastisch. Ik weet niet waarom, ik heb dat wel vaker bij vrouwen en dan hoeft dat niet perse waar te zijn. Ik ga er even over nadenken en je eventueel nog een keertje bekijken (quote:Op maandag 23 januari 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waar ligt dat dan aan? Tenzij je die 2e zin sarcastisch bedoelde.
Dit.quote:
Ze bedoelt vast deze Ellen:quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Fascination het volgende:
Maar Sinosappel, waar heb je vandaan dat Ellen Page gay is dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |