quote:Hoi, lekker moppie! Wat is er? Waarom ben je zo verdrietig? Je vent heeft je zeker pijn gedaan, hè. Mannen, je hebt er niks aan! Ze zijn niet eens goed genoeg om de vuilniszak buiten te zetten. Wij vrouwen hebben mannen helemaal niet nodig. Als mannen er niet waren, zou er nooit oorlog zijn. Vrouwen zijn veel gevoeliger en intenser. Heb je het weleens met een vrouw gedaan? Zal ik je eens voorzichtig strelen? Dat vind je wel lekker hè, lekker moppie! Wil je ook iets bij mij doen? Stop je hand maar lekker onder mijn tuinbroek. Streel met je andere hand mijn korte stekeltjeshaar...
Feministische crap waarschijnlijk.quote:
Zij wel op jou...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:27 schreef Franknfurter het volgende:
Ja gadver. Ik val op vrouwen maar daar kan ik geen trucje op hoor.
Ah dan vallen ze dus ook op mij... ieuw!quote:
Lekker he, die lesbi's!?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Ah dan vallen ze dus ook op mij... ieuw!
Vind ik echt geen moer aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar, lekkere wijven die met elkaar bezig zijn
Nou als het alleen maar een beetje zoenen en likken is met irritant overdreven gekreun heb ik het ook al snel gezien hoor.quote:
Mss als het vlak voor m'n neus is een beetje.quote:
Dominante lesbiennes zijn inderdaad echt hemel.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:07 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nou als het alleen maar een beetje zoenen en likken is met irritant overdreven gekreun heb ik het ook al snel gezien hoor.
Echter, als ze elkaar woest bestoken met allerlei geile toys en elkaar hardhandig domineren dan...
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Puntenjager het volgende:
Zwaar terechte klacht.
Irl zijn lesbiennes vaak om te kotsen zo lelijk. Er zit meestal zo weinig vrouwelijks aan dat ik niet snap waarom je niet gewoon een kerel neemt ipv zoiets...
Ze zijn gewoon lesbisch geworden omdat ze jou zo aantrekkelijk vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit een lesbienne ontmoet waar ik het niet goed mee kon vinden. Van m'n beste vriendinnen is ook de meerderheid pot.
Neehoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lesbisch geworden omdat ze jou zo aantrekkelijk vinden.
Snap de hint, ze willen dat je lesbisch wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |