quote:Hoi, lekker moppie! Wat is er? Waarom ben je zo verdrietig? Je vent heeft je zeker pijn gedaan, hè. Mannen, je hebt er niks aan! Ze zijn niet eens goed genoeg om de vuilniszak buiten te zetten. Wij vrouwen hebben mannen helemaal niet nodig. Als mannen er niet waren, zou er nooit oorlog zijn. Vrouwen zijn veel gevoeliger en intenser. Heb je het weleens met een vrouw gedaan? Zal ik je eens voorzichtig strelen? Dat vind je wel lekker hè, lekker moppie! Wil je ook iets bij mij doen? Stop je hand maar lekker onder mijn tuinbroek. Streel met je andere hand mijn korte stekeltjeshaar...
Feministische crap waarschijnlijk.quote:
Zij wel op jou...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:27 schreef Franknfurter het volgende:
Ja gadver. Ik val op vrouwen maar daar kan ik geen trucje op hoor.
Ah dan vallen ze dus ook op mij... ieuw!quote:
Lekker he, die lesbi's!?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Ah dan vallen ze dus ook op mij... ieuw!
Vind ik echt geen moer aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar, lekkere wijven die met elkaar bezig zijn
Nou als het alleen maar een beetje zoenen en likken is met irritant overdreven gekreun heb ik het ook al snel gezien hoor.quote:
Mss als het vlak voor m'n neus is een beetje.quote:
Dominante lesbiennes zijn inderdaad echt hemel.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:07 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nou als het alleen maar een beetje zoenen en likken is met irritant overdreven gekreun heb ik het ook al snel gezien hoor.
Echter, als ze elkaar woest bestoken met allerlei geile toys en elkaar hardhandig domineren dan...
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Puntenjager het volgende:
Zwaar terechte klacht.
Irl zijn lesbiennes vaak om te kotsen zo lelijk. Er zit meestal zo weinig vrouwelijks aan dat ik niet snap waarom je niet gewoon een kerel neemt ipv zoiets...
Ze zijn gewoon lesbisch geworden omdat ze jou zo aantrekkelijk vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit een lesbienne ontmoet waar ik het niet goed mee kon vinden. Van m'n beste vriendinnen is ook de meerderheid pot.
Neehoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lesbisch geworden omdat ze jou zo aantrekkelijk vinden.
Snap de hint, ze willen dat je lesbisch wordt.
Dat zijn van die wijven waarbij in eerste instantie denkt:"Wat doen die kerels bij de vrouwen wc's."quote:Op zondag 22 januari 2012 22:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu de dagelijkse realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik ook wel een toffe pot:
[ afbeelding ]
Naam? Ik ken haar zo niet maar gezicht komt me wel bekend voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen Page.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Naam? Ik ken haar zo niet maar gezicht komt me wel bekend voor.
Zij lijkt op een jongetje van 12quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ellen Page.
Juno, Inception, Hard Candy etc.
Is zij gay?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Gelukkig vindt ze jouw lichaam ook 3 x niksquote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij lijkt op een jongetje van 12qua lichaam.
Oh dat was juist het pluspunt waarom ik haar wel zou doen, jammer.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig vindt ze jouw lichaam ook 3 x niks
Je hebt toch een piemeltje?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat was juist het pluspunt waarom ik haar wel zou doen, jammer.
Waar heeft ze mijn lichaam gezien overigens?
Ja klopt. Niet alle piemeltjes zijn hetzelfde tho.quote:
Die van jou lijkt op een kutje?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet alle piemeltjes zijn hetzelfde tho.
Als ik hem iets naar achteren doe en mijn benen stijf op elkaar druk wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die van jou lijkt op een kutje?
Mensen die het woord "pot" gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen denken weleens dat ik een pot ben.
Sorry als ik je beledigd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.
Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht maar ik weet niet waarom.. Je bent namelijk echt niet mannelijk ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen denken weleens dat ik een pot ben.
Niet zo serieus, ik maakte een grapjequote:
Ja waar ligt dat dan aan? Tenzij je die 2e zin sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht maar ik weet niet waarom.. Je bent namelijk echt niet mannelijk ofzo.
Nee dat bedoelde ik niet sarcastisch. Ik weet niet waarom, ik heb dat wel vaker bij vrouwen en dan hoeft dat niet perse waar te zijn. Ik ga er even over nadenken en je eventueel nog een keertje bekijken (quote:Op maandag 23 januari 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waar ligt dat dan aan? Tenzij je die 2e zin sarcastisch bedoelde.
Dit.quote:
Ze bedoelt vast deze Ellen:quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Fascination het volgende:
Maar Sinosappel, waar heb je vandaan dat Ellen Page gay is dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |