Cool story broquote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Nezhi het volgende:
De enige lesbo's die ik ken zijn echt complete freaks. De een rent door de gangen van de middelbare school en doet Charizard na (ze was toen 19). Zodra je haar ziet wil je gewoon je ogen eruit rukken. Ze houd er namelijk van (als walvis van 120 kilo) om strakke latex leggings aan te doen. De ander loopt rond met kattenoortjes, mini-skirt, alles van kant, nep-lenzen in die ervoor zorgen dat ze net kattenogen hebt.
En allebei zijn ze natuurlijk ook ultra-feminist, mannen zijn vies, en ze scheren zich niet want "mannen doen dat ook niet".
Ik ben wel benieuwd naar die laatste, dat soort meisjes kunnen er heel schattig uitzien.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Nezhi het volgende:
De enige lesbo's die ik ken zijn echt complete freaks. De een rent door de gangen van de middelbare school en doet Charizard na (ze was toen 19). Zodra je haar ziet wil je gewoon je ogen eruit rukken. Ze houd er namelijk van (als walvis van 120 kilo) om strakke latex leggings aan te doen. De ander loopt rond met kattenoortjes, mini-skirt, alles van kant, nep-lenzen in die ervoor zorgen dat ze net kattenogen hebt.
En allebei zijn ze natuurlijk ook ultra-feminist, mannen zijn vies, en ze scheren zich niet want "mannen doen dat ook niet".
Geef nou maar gewoon toe dat 95% van de liksters ultra-feministische mannenhatende shagrooksters zijn.quote:
Nou, deze is verre van schattig. Dit is haar idool oidquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die laatste, dat soort meisjes kunnen er heel schattig uitzien.![]()
Lekkere chimeid. Lijkt een beetje op die van Tokio Hotel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nou, deze is verre van schattig. Dit is haar idool oidvolgens mij is dit een man
[ afbeelding ]
Omg Piye heeft een UIquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekkere chimeid. Lijkt een beetje op die van Tokio Hotel.
Ja omdat:quote:
Ik dacht dan shine ik wat meer.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen zonder UI vallen sowieso niet op
Ik vind jou altijd al wel shinen hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja omdat:
[..]
Ik dacht dan shine ik wat meer.
Dit gaat te ver ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nou, deze is verre van schattig. Dit is haar idool oidvolgens mij is dit een man
[ afbeelding ]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We hebben gewoon een zwak voor jou sinds die ene foto.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:08 schreef ecktegangster het volgende:
Piye was jij diegene waarvan mensen haatten op jouw kapsel?
Hm. Ik zou de poes toch eerst uit de boom moeten kijken want of dit nu een man of vrouw is zou ik niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekkere chimeid. Lijkt een beetje op die van Tokio Hotel.
Nee dat zijn die eckte lieve en gevoelige boys jwzquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn vrouwelijke mannen die hetero zijn eigenlijk ook niet lesbisch?
Dat is gewoon een vrouw toch? Misschien dat iemand haar naam weet zodat we het op kunnen zoeken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm. Ik zou de poes toch eerst uit de boom moeten kijken want of dit nu een man of vrouw is zou ik niet weten.
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vrouw toch? Misschien dat iemand haar naam weet zodat we het op kunnen zoeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |