Mannen en potten hebben niets gemeen. Daar waar homos en vrouwen wel iets met elkaar gemeen hebben, nml dat getut.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap de haat ook niet zo. Voelen ze zich bedreigd? Of kunnen ze er niet tegen dat ze ze niet kunnen krijgen omdat ze niet op mannen vallen? Of...?
Ja want iedere homo heeft dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen en potten hebben niets gemeen. Daar waar homos en vrouwen wel iets met elkaar gemeen hebben, nml dat getut.
Maar mannen en potten gaan niet opeens samen kratten bier wegtanken, partijtje knokken, voetballen of autoracen of zo.
Hoe kom je daarop als ik het vragen mag?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja de meeste echte potten hebben wel gewoon een hekel aan mannen.
Terwijl nichten juist gek zijn op vrouwen.
Eerder gevalletje toekomstige travestiet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overduidelijk een gevalletje toekomstige lesbi.
Ja dat is mij echt een raadsel, want ondertussen staan ze wel te juichen als 2 meisjes elkaar zoenen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap de haat ook niet zo. Voelen ze zich bedreigd? Of kunnen ze er niet tegen dat ze ze niet kunnen krijgen omdat ze niet op mannen vallen? Of...?
Nou ik ken ze niet dan. Ze hebben juist wel veel mannelijke vrienden.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
No way dude!
Die eckte potten zitten altijd zo enorm af te geven op mannen dat het niet normaal meer is.
Vrouwen hebben ze gemeen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mannen en potten hebben niets gemeen. Daar waar homos en vrouwen wel iets met elkaar gemeen hebben, nml dat getut.
Maar mannen en potten gaan niet opeens samen kratten bier wegtanken, partijtje knokken, voetballen of autoracen of zo.
Ik ken een lesbi die op taekwando zat, moet je dus geen praatjes tegen maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik DM je in 2024 nog wel... wacht maar!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo onwetend
Nu maar hopen dat jij nooit aan kinderen begint
Ja leuke lesbi meisjes. Daar heb ik lekker veel aanquote:Op maandag 23 januari 2012 19:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ze gemeen.
Als jij bevriend bent met een lesbie of bi kan ze je helpen leuke meisjes te ontmoeten.
Ja, want lesbische vrouwen gaan alleen maar met andere lesbische vrouwen om?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja leuke lesbi meisjes. Daar heb ik lekker veel aan
Ik heb juist niks met de meeste lesbiennes.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef Sinosappel het volgende:
Met homo's heb ik dan weer helemaal niks.
Wilde je net uitnodigen, heb een nieuwe tas.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb juist niks met de meeste lesbiennes.
Geef mij maar een homo(maar dan niet zo'n valse nicht zoals een Bastiaan van Schaik
).
Die scheen er juist een punt van te willen maken dat ze het ook met mannen deedquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Pulzzar het volgende:
Ireen Wust is ook lesbisch. Dat kan je wel merken bij haar, maar ze lijkt me wel een relaxed persoon.
Je moet dit allemaal niet te serieus nemenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef miep63 het volgende:
Nou nou al die verhalen over lesbiënnes. De één schijnt het allemaal nog beter te weten dan de ander. Ze schijnen allemaal een hekel te hebben aan mannen, dragen tuinbroeken en hebben allemaal een dildo op hun nachtkastje staan. Volgens mij hebben deze vrouwen ook gewoon een leven, hoor.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:56 schreef Mylene het volgende:
In de Tweede Kamer zit ook zo'n lesbo, linkse partij, weet de naam zo snel niet, echt vreselijk. Net zoals die politie lesbo die wekelijks te zien is in Opsporing Verzocht, van dat korte geblondeerde stekelige haar.
Alleen omdat ze kort haar heeft, denk je dat ze lesbisch is?quote:
Ook gewoon een leven? Je zit hier op FOK!.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef miep63 het volgende:
Nou nou al die verhalen over lesbiënnes. De één schijnt het allemaal nog beter te weten dan de ander. Ze schijnen allemaal een hekel te hebben aan mannen, dragen tuinbroeken en hebben allemaal een dildo op hun nachtkastje staan. Volgens mij hebben deze vrouwen ook gewoon een leven, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |