Die stem!quote:
Zo raar is dat toch niet? Ze wil waarschijnlijk geen man, omdat bepaalde mannelijke karaktereigenschappen haar niet aantrekken. En omdat een vrouw mannelijke dingen doet, wil dat niet zeggen dat ze qua karakter ook meteen mannelijk is.quote:
quote:
Oke lag dus niet aan mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja is ook onzinjezus, wat mensen zoal denken over lesbische vrouwen.
Haha ja, kan reuze gezellig zijn. Bovendien kan ze je ook helpen andere vrouwen te versierenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke lag dus niet aan mij.
Raar eigenlijk die negativiteit over lesbo's. Eigenlijk moeten wij juist lesbovrienden zoeken zoals jullie homovrienden hebben.
Hoezo plaats je dit in dit topic?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef Nober het volgende:
Shiloh Jolie-Pitt (5) wil jongensnaam
Toegegeven, Shiloh zegt mij niet meteen of het een jongen of meisje is maar toch.
Gelukkig is Shax wel duidelijk een jongensnaam.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef Nober het volgende:
Shiloh Jolie-Pitt (5) wil jongensnaam
Toegegeven, Shiloh zegt mij niet meteen of het een jongen of meisje is maar toch.
Nu ja de meeste echte potten hebben wel gewoon een hekel aan mannen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo is lesbo gelijk aan mannen haten?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo plaats je dit in dit topic?
Echt bullshit.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja de meeste echte potten hebben wel gewoon een hekel aan mannen.
Terwijl nichten juist gek zijn op vrouwen.
Onzin.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja de meeste echte potten hebben wel gewoon een hekel aan mannen.
Terwijl nichten juist gek zijn op vrouwen.
Snap de haat ook niet zo. Voelen ze zich bedreigd? Of kunnen ze er niet tegen dat ze ze niet kunnen krijgen omdat ze niet op mannen vallen? Of...?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke lag dus niet aan mij.
Raar eigenlijk die negativiteit over lesbo's. Eigenlijk moeten wij juist lesbovrienden zoeken zoals jullie homovrienden hebben.
Overduidelijk een gevalletje toekomstige lesbi.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo plaats je dit in dit topic?
Dijksma heeft een vent hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lutz Jacobi
[ afbeelding ]
Jette Klijnsma
[ afbeelding ]
Sharon Dijksma
Wat een manwijven daar bij de PvdA.
Zo onwetendquote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overduidelijk een gevalletje toekomstige lesbi.
Die heeft ook echt dikke tieten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dijksma heeft een vent hoor.
No way dude!quote:
Kan heel goed gewoon een fase zijn, want ze is nog maar 5.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overduidelijk een gevalletje toekomstige lesbi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |