abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2012 @ 19:34:52 #51
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_107761795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef QBay het volgende:

[..]

Hele code wordt niet herkend inderdaad, dat na 3 dagen...normaal gesproken werkt de code 24 uur later wel.

* QBay Note to self: nooit meer iets met TNT versturen
Als het gewoon op het postkantoor verstuurd is moet die code meteen werken volgens mij...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_107764674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef madsaus het volgende:
Iemand heeft mij een paar weken geleden een kaartje gestuurd, vanuit het buitenland. Nooit ontvangen, zelfs binnenlandse post ontvang ik vaak niet. Een klacht indienen heb ik al zo vaak gedaan. Het is nu zo erg dat het echt mijn leven op een hele negatieve manier beïnvloed omdat ik post dus gewoon niet of niet op tijd krijg ( Denk aan post van de belastingdienst en post van mijn studie/opleiding, waardoor dingen uit de hand lopen omdat ik niet tijdig reageer, wat niet kan als ik de hele brief niet ontvang, zie dat maar te bewijzen ) . Ik denk erover om een rechtswinkel op te zoeken oid want er verandert dus echt niets. Wat kan ik het beste doen? Of moet ik een topic in WGR openen?
Er bestaan postbodes die post verzamelen in hun garage in plaats van 'm te bezorgen... Als 't vaak voorkomt op jouw adres zou ik actie ondernemen, dit is niet normaal. Bel eens met TNT zou ik zeggen...
pi_107816960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef QBay het volgende:

[..]

Hele code wordt niet herkend inderdaad, dat na 3 dagen...normaal gesproken werkt de code 24 uur later wel.

* QBay Note to self: nooit meer iets met TNT versturen
Tsja, wie zegt dat de verkoper daadwerkelijk iets verzonden heeft?

ik kan voor je kijken wat ik terugvind op de 3s code, maar dat wordt volgende week woensdag pas(ik zit nu in italie)
je mag me een pm sturen met de 3s...
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_107924022
als ik vandaag een pakketje afgeef bij zon verstuurpunt bij de appie, is het er dan morgen :?

( er ineens achterkomen dat het morgen valentijnsdag is is niet cool :X )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Redactie Sport maandag 13 februari 2012 @ 11:34:59 #55
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_107924199
Normaal gesproken wel ja, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Wel voor 17u ofzo afgeven, als je later komt heb je kans dat de pakketten vandaag al opgehaald zijn daar.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_107924323
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef dennistd het volgende:
Normaal gesproken wel ja, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Wel voor 17u ofzo afgeven, als je later komt heb je kans dat de pakketten vandaag al opgehaald zijn daar.
good *O* dan ga ik zo maar eens wat liefs uit mn mouw schudden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_107936141
ik was om vijf over vijf de pakketjes ophaaldude van de primera tegen op zn weg naar buiten, dus ik heb m even gesmeekt om mee terug te gaan naar de winkel zodat ie mijn pakje ook mee kon nemen O+

en het is gelukt *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_107938839
Dat is wel megalief zeg :D
pi_107938986
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Sosha het volgende:
Dat is wel megalief zeg :D
heb m ook minimaal zes keer bedankt _O-

en de mensen in de winkel waren ook helemaal zo van O+ ahw. Het leek wel een kleffe romcom haha
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_107972634
Ik ben zo boos..! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik verwachtte vandaag een pakket uit Amerika, zie ik ineens in de tracking info dit:

quote:
14.02.2012:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
Meteen gebeld natuurlijk... Blijkt dat mijn pakket waarschijnlijk te erg beschadigd is om bezorgd te worden en dat 't daarom retour wordt gestuurd naar de VS. Ik baal als een stekker!!! Het is ook gewoon RAAR, want het heeft een week bij de douane gelegen, ik wist al precies wat ik vandaag zou moeten betalen, en dan is 't ineens te erg beschadigd?! Ik ben zo pissig :( :( ;( Ik mag ;t ook niet eerst bekijken ofzo, 't ligt al helemaal klaar om terug te gaan. Godverdegodver
pi_107974012
Heb het bericht ook gekregen van "Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender". Best vervelend, want bij dezelfde bestelling zaten twee andere artikelen die op twee aparte dagen voordien aangekomen waren. De twee overige zaten in een andere doos en zaten op de verzendingsroute sinds vorige week.Valt blijkbaar vaak voor, dit. Irritant.
Is het waarschijnlijk dat het alsnog aankomt? Ik heb besteld via bol.com. Bol geeft gewoonlijk aan dat een zending geannuleerd is, niet?

Volgens PostNL ligt het nog in in het bezorgcentrum. Het is wel jammer dat je blijkbaar in Nederland moet wonen om een account aan te maken op die website.

Update: Hoera, Nieuws! ^O^
quote:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Ik heb veel geduld, en van mij mogen ze gerust een week of langer te laat zijn, zolang ik mijn artikelen maar krijg. Ze brengen nieuws over mijn bestelling, dus dat klinkt al positief. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Danielion op 14-02-2012 18:40:44 ]
pi_107976875
Mijn pakket wordt echt linea recta retour gestuurd naar Amerika, ik heb er niets over te zeggen en krijg 't niet eens eerst te zien. Ben heel boos. Het moet wel echt erg zijn... Het schijnt door PostNL beschadigd te zijn nadat 't door de douane is vrijgegeven.

De afzender op de hoogte gesteld, ik ben heel benieuwd...
pi_107977292
Veel succes, Sosha. Je zeker niet laten doen.
pi_107978645
Me zeker niet laten doen? :?

Door mijn vriend, mag dat wel? :')
pi_107979844
Hallo,

Op 3 januari was een pakketje van een Chinese webshop vertrokken vanuit China. Normaal gesproken ontvang ik het altijd binnen 2 weken (en ik bestel er heel vaak). Maar tot nu toe heb ik het pakketje nog niet binnen. Nu lees ik op internet dat het wel eens voorkomt dat de bezorger vergeet een briefje in de bus te doen dat hij langs is geweest en dat ik het pakketje op kan halen op het postkantoor.

Kan ik gewoon naar het postkantoor gaan om te vragen of het daar ligt? Ik heb dan namelijk geen code die normaal op dat briefje staat...

Overigens heb ik ook geen enkel tracking number.
wat is dit
pi_107980364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Sosha het volgende:
Me zeker niet laten doen? :?

Door mijn vriend, mag dat wel? :')
Door hem moet dat. }) Bij voorkeur kinky aangelegenheden waarin je je totaal aan hem overgeeft, verplicht zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danielion op 14-02-2012 20:09:28 ]
pi_107983434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef Dhaha het volgende:
Hallo,

Op 3 januari was een pakketje van een Chinese webshop vertrokken vanuit China. Normaal gesproken ontvang ik het altijd binnen 2 weken (en ik bestel er heel vaak). Maar tot nu toe heb ik het pakketje nog niet binnen. Nu lees ik op internet dat het wel eens voorkomt dat de bezorger vergeet een briefje in de bus te doen dat hij langs is geweest en dat ik het pakketje op kan halen op het postkantoor.

Kan ik gewoon naar het postkantoor gaan om te vragen of het daar ligt? Ik heb dan namelijk geen code die normaal op dat briefje staat...

Overigens heb ik ook geen enkel tracking number.
Ik heb één keer meegemaakt dat iemand iets had ontvangen dat voor mij bestemd was - op het verkeerde adres bezorgd dus - en het naar mij weigerde te brengen om de een of andere achterlijke reden, maar het dus wel op het postkantoor om de hoek gedumpt had. Dat vertelde de postbeambte daar aan mij, enkele weken later, toen het al lang retour gezonden was naar China :'). Ze mogen het niet opnieuw naar je toe brengen, stom gedoe, je moet het daar zelf komen halen terwijl je dus helemaal niet weet dat 't daar ligt...

Overigens, ik heb vaak genoeg pakjes uit China pas na een week of vier ontvangen. Het wisselt sterk, soms is 't inderdaad al binnen anderhalve week tot twee weken, maar het kan langer duren. Eén keer duurde het 40-45 dagen, maar toen wist ik dat van tevoren, omdat het ging om een artikel dat niet per vliegtuig verzonden mocht worden. Dat ging toen per boot en dat duurde wat langer.
pi_107984120
Ik krijg soms post voor mijn goede buur aan dat de koerier mij toevetrouwd. Nu ja, ik ben een betrouwbaar mens. Misschien heeft die goede buur mij aangegeven als alternatief adres? Wie weet.
pi_107991364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Sosha het volgende:
Mijn pakket wordt echt linea recta retour gestuurd naar Amerika, ik heb er niets over te zeggen en krijg 't niet eens eerst te zien. Ben heel boos. Het moet wel echt erg zijn... Het schijnt door PostNL beschadigd te zijn nadat 't door de douane is vrijgegeven.

De afzender op de hoogte gesteld, ik ben heel benieuwd...
hoho. lijkt me sterk. wij(dat wil zeggen in het distributiecentrum) hebben een optie "zending beschadigd;retour afzender" én "Onbestelbaar;retour afzender"

nou weet ik niet welke optie welke melding track en trace geeft, maar lijkt me sterk dat als wij aangeven dat een zending beschadigd is, T&T aangeeft dat de ontvanger onbekend is... volgens mij is klantenservice niet helemaal eerlijk tegen je? lastig te beoordelen zo van afstand }:|

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef Dhaha het volgende:
Hallo,

Op 3 januari was een pakketje van een Chinese webshop vertrokken vanuit China. Normaal gesproken ontvang ik het altijd binnen 2 weken (en ik bestel er heel vaak). Maar tot nu toe heb ik het pakketje nog niet binnen. Nu lees ik op internet dat het wel eens voorkomt dat de bezorger vergeet een briefje in de bus te doen dat hij langs is geweest en dat ik het pakketje op kan halen op het postkantoor.

Kan ik gewoon naar het postkantoor gaan om te vragen of het daar ligt? Ik heb dan namelijk geen code die normaal op dat briefje staat...

Overigens heb ik ook geen enkel tracking number.
ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor; meestal zijn ze niet zo moeilijk met het afgeven van pakketjes(id kaart mee zodat ze iets hebben om te verifieren) maar officieel mogen ze het niet geven
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
  Redactie Sport dinsdag 14 februari 2012 @ 23:18:06 #70
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_107991549
China is er soms inderdaad binnen twee weken, soms duurt het ook wel eens twee maanden... kun je echt helemaal niets van op aan..
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_107993467
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef Spro het volgende:

[..]

ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor; meestal zijn ze niet zo moeilijk met het afgeven van pakketjes(id kaart mee zodat ze iets hebben om te verifieren) maar officieel mogen ze het niet geven
Lol dus een postbode kan het flink voor je verneuken door dat briefje te vergeten. Officieel kan ik dus nu niks, omdat ik geen pakket nummer heb dat op het briefje had moeten staan :')
wat is dit
pi_107994400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef Spro het volgende:

[..]

hoho. lijkt me sterk. wij(dat wil zeggen in het distributiecentrum) hebben een optie "zending beschadigd;retour afzender" én "Onbestelbaar;retour afzender"

nou weet ik niet welke optie welke melding track en trace geeft, maar lijkt me sterk dat als wij aangeven dat een zending beschadigd is, T&T aangeeft dat de ontvanger onbekend is... volgens mij is klantenservice niet helemaal eerlijk tegen je? lastig te beoordelen zo van afstand }:|
Ik vond het ook raar, dus ik heb een tweede keer gebeld en beide telefonistes kwamen met exact hetzelfde verhaal. Ze zeggen dat zij in hun systeem kunnen zien dat de zending beschadigd is geraakt nadat deze is vrijgegeven door de douane, maar dat de klant hier nooit bericht van krijgt en de standaardmelding "Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender" te zien krijgt.

Waarom zouden ze niet eerlijk tegen me zijn? Daar heb ik echt over na zitten denken. Ik zou 't niet weten. Ik heb geen illegaal namaakproduct gekocht of iets dergelijks.

Ik heb overigens direct contact opgenomen met de afzender en gevraagd of ze daar foto's van het pakket willen maken zodra het terugkomt. Ik ben ontzettend benieuwd.
pi_108006594
quote:
15.02.2012:
Zending afgeleverd in postbus
Wat wil dit precies zeggen? In mijn postbus is niets. Kon ook niet voor een pakketje van 2 kg. Betekent dit dat het bij bol.com ligt in Waalwijk? (gezien retour afzender)
pi_108007588
Bol even mailen/bellen..?

-edit- wtf, partnerprogrammalinkje..?
  Redactie Sport woensdag 15 februari 2012 @ 15:48:36 #75
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_108009096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Sosha het volgende:
-edit- wtf, partnerprogrammalinkje..?
Dat gebeurt vanzelf
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')