Als het gewoon op het postkantoor verstuurd is moet die code meteen werken volgens mij...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef QBay het volgende:
[..]
Hele code wordt niet herkend inderdaad, dat na 3 dagen...normaal gesproken werkt de code 24 uur later wel.
* QBay Note to self: nooit meer iets met TNT versturen
Er bestaan postbodes die post verzamelen in hun garage in plaats van 'm te bezorgen... Als 't vaak voorkomt op jouw adres zou ik actie ondernemen, dit is niet normaal. Bel eens met TNT zou ik zeggen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef madsaus het volgende:
Iemand heeft mij een paar weken geleden een kaartje gestuurd, vanuit het buitenland. Nooit ontvangen, zelfs binnenlandse post ontvang ik vaak niet. Een klacht indienen heb ik al zo vaak gedaan. Het is nu zo erg dat het echt mijn leven op een hele negatieve manier beïnvloed omdat ik post dus gewoon niet of niet op tijd krijg ( Denk aan post van de belastingdienst en post van mijn studie/opleiding, waardoor dingen uit de hand lopen omdat ik niet tijdig reageer, wat niet kan als ik de hele brief niet ontvang, zie dat maar te bewijzen ) . Ik denk erover om een rechtswinkel op te zoeken oid want er verandert dus echt niets. Wat kan ik het beste doen? Of moet ik een topic in WGR openen?
Tsja, wie zegt dat de verkoper daadwerkelijk iets verzonden heeft?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef QBay het volgende:
[..]
Hele code wordt niet herkend inderdaad, dat na 3 dagen...normaal gesproken werkt de code 24 uur later wel.
* QBay Note to self: nooit meer iets met TNT versturen
good dan ga ik zo maar eens wat liefs uit mn mouw schuddenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef dennistd het volgende:
Normaal gesproken wel ja, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Wel voor 17u ofzo afgeven, als je later komt heb je kans dat de pakketten vandaag al opgehaald zijn daar.
heb m ook minimaal zes keer bedanktquote:
Meteen gebeld natuurlijk... Blijkt dat mijn pakket waarschijnlijk te erg beschadigd is om bezorgd te worden en dat 't daarom retour wordt gestuurd naar de VS. Ik baal als een stekker!!! Het is ook gewoon RAAR, want het heeft een week bij de douane gelegen, ik wist al precies wat ik vandaag zou moeten betalen, en dan is 't ineens te erg beschadigd?! Ik ben zo pissig Ik mag ;t ook niet eerst bekijken ofzo, 't ligt al helemaal klaar om terug te gaan. Godverdegodverquote:14.02.2012:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
Ik heb veel geduld, en van mij mogen ze gerust een week of langer te laat zijn, zolang ik mijn artikelen maar krijg. Ze brengen nieuws over mijn bestelling, dus dat klinkt al positief.quote:Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Door hem moet dat. Bij voorkeur kinky aangelegenheden waarin je je totaal aan hem overgeeft, verplicht zelfs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Sosha het volgende:
Me zeker niet laten doen?
Door mijn vriend, mag dat wel?
Ik heb één keer meegemaakt dat iemand iets had ontvangen dat voor mij bestemd was - op het verkeerde adres bezorgd dus - en het naar mij weigerde te brengen om de een of andere achterlijke reden, maar het dus wel op het postkantoor om de hoek gedumpt had. Dat vertelde de postbeambte daar aan mij, enkele weken later, toen het al lang retour gezonden was naar China . Ze mogen het niet opnieuw naar je toe brengen, stom gedoe, je moet het daar zelf komen halen terwijl je dus helemaal niet weet dat 't daar ligt...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef Dhaha het volgende:
Hallo,
Op 3 januari was een pakketje van een Chinese webshop vertrokken vanuit China. Normaal gesproken ontvang ik het altijd binnen 2 weken (en ik bestel er heel vaak). Maar tot nu toe heb ik het pakketje nog niet binnen. Nu lees ik op internet dat het wel eens voorkomt dat de bezorger vergeet een briefje in de bus te doen dat hij langs is geweest en dat ik het pakketje op kan halen op het postkantoor.
Kan ik gewoon naar het postkantoor gaan om te vragen of het daar ligt? Ik heb dan namelijk geen code die normaal op dat briefje staat...
Overigens heb ik ook geen enkel tracking number.
hoho. lijkt me sterk. wij(dat wil zeggen in het distributiecentrum) hebben een optie "zending beschadigd;retour afzender" én "Onbestelbaar;retour afzender"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Sosha het volgende:
Mijn pakket wordt echt linea recta retour gestuurd naar Amerika, ik heb er niets over te zeggen en krijg 't niet eens eerst te zien. Ben heel boos. Het moet wel echt erg zijn... Het schijnt door PostNL beschadigd te zijn nadat 't door de douane is vrijgegeven.
De afzender op de hoogte gesteld, ik ben heel benieuwd...
ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor; meestal zijn ze niet zo moeilijk met het afgeven van pakketjes(id kaart mee zodat ze iets hebben om te verifieren) maar officieel mogen ze het niet gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef Dhaha het volgende:
Hallo,
Op 3 januari was een pakketje van een Chinese webshop vertrokken vanuit China. Normaal gesproken ontvang ik het altijd binnen 2 weken (en ik bestel er heel vaak). Maar tot nu toe heb ik het pakketje nog niet binnen. Nu lees ik op internet dat het wel eens voorkomt dat de bezorger vergeet een briefje in de bus te doen dat hij langs is geweest en dat ik het pakketje op kan halen op het postkantoor.
Kan ik gewoon naar het postkantoor gaan om te vragen of het daar ligt? Ik heb dan namelijk geen code die normaal op dat briefje staat...
Overigens heb ik ook geen enkel tracking number.
Lol dus een postbode kan het flink voor je verneuken door dat briefje te vergeten. Officieel kan ik dus nu niks, omdat ik geen pakket nummer heb dat op het briefje had moeten staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef Spro het volgende:
[..]
ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor; meestal zijn ze niet zo moeilijk met het afgeven van pakketjes(id kaart mee zodat ze iets hebben om te verifieren) maar officieel mogen ze het niet geven
Ik vond het ook raar, dus ik heb een tweede keer gebeld en beide telefonistes kwamen met exact hetzelfde verhaal. Ze zeggen dat zij in hun systeem kunnen zien dat de zending beschadigd is geraakt nadat deze is vrijgegeven door de douane, maar dat de klant hier nooit bericht van krijgt en de standaardmelding "Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender" te zien krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef Spro het volgende:
[..]
hoho. lijkt me sterk. wij(dat wil zeggen in het distributiecentrum) hebben een optie "zending beschadigd;retour afzender" én "Onbestelbaar;retour afzender"
nou weet ik niet welke optie welke melding track en trace geeft, maar lijkt me sterk dat als wij aangeven dat een zending beschadigd is, T&T aangeeft dat de ontvanger onbekend is... volgens mij is klantenservice niet helemaal eerlijk tegen je? lastig te beoordelen zo van afstand
Wat wil dit precies zeggen? In mijn postbus is niets. Kon ook niet voor een pakketje van 2 kg. Betekent dit dat het bij bol.com ligt in Waalwijk? (gezien retour afzender)quote:15.02.2012:
Zending afgeleverd in postbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |