Waarom niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 02:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk idd. dat je je als nieuwsorganisatie af moet vragen of je op dit moment alle speeches integraal moet uitzenden.
Drie.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:36 schreef Refragmental het volgende:
En we hebben het hier over slechts 4 kandidaten.
Persoonlijke aanval is niet nodig. Zoals ik zei: ik denk dat er interessantere dingen te melden zijn, dan een speech waarin we niets nieuws horen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zijn verkiezingen. Dat jij je aandacht er niet bij kunt houden betekent niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Dan kun je net zo goed die debatten negeren. Zelfde geblaat, ik hoor leugen na leugen, keer op keer.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval is niet nodig. Zoals ik zei: ik denk dat er interessantere dingen te melden zijn, dan een speech waarin we niets nieuws horen.
En nogmaals: ik heb eigenlijk niet zo'n voorkeur voor een bepaalde kandidaat.
Ik vond die van NBC wel aardig. Fox en ABC vond ik saai. CNN heb ik gemist. Maar daar heb je natuurlijk min of meer gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed die debatten negeren. Zelfde geblaat, ik hoor leugen na leugen, keer op keer.
Wat "bier en tieten" betreft. Leukste meisje staat bij Santorum zie ik. Ik hoop dat ze niet wegschakelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zijn verkiezingen. Dat jij je aandacht er niet bij kunt houden betekent niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Jij denkt!quote:Op zondag 22 januari 2012 02:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval is niet nodig. Zoals ik zei: ik denk dat er interessantere dingen te melden zijn, dan een speech waarin we niets nieuws horen.
En nogmaals: ik heb eigenlijk niet zo'n voorkeur voor een bepaalde kandidaat.
Alles aan die klapclown is fake. Romney is een flipflopper, Santorum is een engerd, Paul is een ouderwetse droogkloot die decennia lang hetzelfde predikt en Newt is, tja, Newt. De grootste huichelaar die je je maar kunt bedenken.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat ook nog dat hij belastingfraude heeft gepleegd.
En dat hij een affaire had met zijn derde vrouw terwijl hij nog getrouwd was met zijn tweede vrouw en dat deze tweede vrouw toen kanker had en hij toen scheidde van zijn tweede vrouw. En terwijl hij een affaire had leverde hij kritiek op Clinton vanwege het feit dat hij.... jawel... een affaire had.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat ook nog dat hij belastingfraude heeft gepleegd.
Dat wordt dus Obama stemmen?quote:Op zondag 22 januari 2012 02:49 schreef popolon het volgende:
Alles aan die klapclown is fake. Romney is een flipflopper, Santorum is een engerd, Paul is een ouderwetse droogkloot die decennia lang hetzelfde predikt en Newt is, tja, Newt. De grootste huichelaar die je je maar kunt bedenken.
Hij denkt van wel. Dat de steunbetuigingen van verschillende christenen nog later effect zullen hebben. Ik betwijfel het.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:52 schreef rubbereend het volgende:
Santorum noemt het een wide open race...... maar toch niet meer voor hem lijkt me?
Ik mag niet stemmen, ik ben een Nederlander die nooit z'n paspoort op zal geven of een ander paspoort wil hebben.quote:
Ja, binnen een paar dagen is het helemaal omgeslagen. Echt bizar.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:52 schreef rubbereend het volgende:
ik kom net binnen maar de marge waarmee Gingrich wint is toch wel enormtijdje terug stond Romney er toch zo voor?
Hype politiek. Dat krijg je als mensen niet echt weten waar iemand voor staat maar men stemt op een imago.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar dagen is het helemaal omgeslagen. Echt bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |