Ik herinner mij dit topic maar kan niet geloven dat ik er geen post in heb staan

Bij deze dan:
Ik ben jouw: ... (vriendje/vriendinnetje) vriendje.
Mijn FOK!bijnaam is: … Badtripbob en eerder pc-fr34k
Ik ben jarig op: … 25 Januari
Mijn hobby’s zijn: …Drugs, feesten, chillen, internet, discussie en filosofie.
Dit vind ik helemaal niet leuk: … Geweld, hebzucht, onderdrukking, pijn, verdriet en ellende van mens en dier, onrecht, politie, politiek. Kortom: Het systeem!
Later word ik: …Ouder dan ik nu ben.
Hier droom ik van: …Een wereld waar al het leven 1 is en in harmonie samen leeft. Dat iedereen daar komt aan zijn of haar behoeftes en nooit meer hoeft dood te gaan. Eigenlijk zeg maar de plek die wordt beloofd wanneer je dood gaat... De hemel... Maar ik geloof dat we die hier naar de aarde kunnen halen en dat het oneindige gelukkige leven helemaal niet pas na de dood hoeft te zijn.
Ik ben stiekem verliefd op: …Jou dus Klinker...
Mijn lievelingskleur is: … Alle kleuren zijn mooi!
Mijn lievelingsbloem is: … De toppen van de cannabisplant.
Mijn lievelingsdier is: … Alle dieren!
Mijn lievelingseten is: …Van alles zo lang het maar vegan is!
Mijn lievelingsprogramma is: … Een webbrowser. Want daar kan ik mee FOK!en en verder internetten. Ik kijk zelden tv.
Mijn lievelingsforum op FOK! is: UVT en ONZ.
Mijn beste topic dat ik gemaakt heb op FOK! is: Zijn er zo veel.... Sinds 2003 zit ik hier op dit forum en heb inmiddels een hoop posts en topics hier geplaatst.
Mijn idool is: …Ik vind een hele hoop mensen heel tof en neem ik (deels) een voorbeeld aan. Maar eigenlijk heb ik geen idool en wil ik worden zoals ik zelf echt wil zijn en dus niet alleen maar gebaseerd op de eigenschappen van 1 persoon.
Wat ik wil uitvinden: …Een manier om chemicaliën die van niet levende bronnen afkomen te kunnen synthetiseren naar voedingsstoffen die heel goed werken. Zodat je zelden wat in hoeft te nemen, heel weinig en het komt sowieso niet van een levend wezen af. Een ander idee dat eigenlijk hetzelfde effect heeft maar nog toffere effecten erbij heeft is robots zo klein dat ze het kleinste deeltje van het lichaam kunnen aanpassen naar wat nodig is. Zo kan je ouder worden en afbraak van je lichaam compleet tegen gaan en dus nooit dood hoeven. Ook kan je zo elk deel aanpassen en vervormen op een manier dat je eigenlijk dus gewoon kunt morphen tot welke vorm je ook wilt aannemen.

.
Deze afbeelding/paint is voor jou!: Ik doe nu even geen afbeelding maken die krijg jij nog van mij te goed. Als ik dit lang vergeten ben vergeet dan niet om mij hieraan te herinneren.

Tot slot wil ik even nog zeggen dat ik sinds ik jou ken je al een hele toffe, slimme, lieve, ontzettend mooie pracht van een meid vind.