dat ligt ook aan de ingredientenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt gelijkmijn gerechten zijn vrij wisselend.... zelfs al heb ik er een recept van
Nee,dat ligt aan de tante toos actiesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat ligt ook aan de ingredienten
Vertelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee,dat ligt aan de tante toos acties
die vlieger zat er al inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
kewle vlieger....
en voor kerstmis mag je zeker wel 10 uur een taart bakken
beeeeeetje van dit, beeeeeeeeeeeeetje van datttum.... je kent de fam. knots toch nog wel? of is dat voor jouw tijd?quote:
mja... fondant gooien is natuurlijk ook heel erg zonde.... beter op etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vlieger zat er al in
Ja, behalve dan dat mn ma t niet zo tof vond dat ik toen t ff niet lukte, zo een bal fondant door de woonkamer smeet
Nee dat ken ik niet echt maar ik denk wel dat ik snap wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beeeeeetje van dit, beeeeeeeeeeeeetje van datttum.... je kent de fam. knots toch nog wel? of is dat voor jouw tijd?
ik kon er niet zo goed tegen dat t niet lukte, en dat ik mn knie weer eens had verdraaid zodat ik er niet op kon staan of een beetje gewicht op kon zetten om te kunnen lopen, dus toen t fondant begon te scheuren had ik t ff gehad, en door de kamer gesmeten.. waarop mn pa begon over dat ik dan niet genoeg meer had om de taart af te maken, maar ik had nog 6 pakjes hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... fondant gooien is natuurlijk ook heel erg zonde.... beter op etenSuikerbom
vaders....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kon er niet zo goed tegen dat t niet lukte, en dat ik mn knie weer eens had verdraaid zodat ik er niet op kon staan of een beetje gewicht op kon zetten om te kunnen lopen, dus toen t fondant begon te scheuren had ik t ff gehad, en door de kamer gesmeten.. waarop mn pa begon over dat ik dan niet genoeg meer had om de taart af te maken, maar ik had nog 6 pakjes haha
ik had 10 pakjes (2,5 kilo dus) fondant, als t daarmee niet gelukt zou zijn... zou ik mezelf toch eens vragen gaan stellenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vaders....natuurlijk heb je extra fondant gehaald.... logisch toch
yepz.... dan gewoon niet met fondant werkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had 10 pakjes (2,5 kilo dus) fondant, als t daarmee niet gelukt zou zijn... zou ik mezelf toch eens vragen gaan stellen
kloonmeneer!quote:
ik heb maar 1 pakje fondant weg gemikt hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yepz.... dan gewoon niet met fondant werken
Dat is zeker een mooi effect.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb maar 1 pakje fondant weg gemikt hooren iedereen vond mn taart ubertof! Vooral dat de fondant spierwit was en je dus pas. zag dat de cake knalrood was nadat ie aangesneden was
Haha, ik ben jarenlang getraind in zachtjes wegsluipen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kloonmeneer!![]()
Was je weggetoverd?heb echt niks gehoord haha
geniaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik ben jarenlang getraind in zachtjes wegsluipen.
Huis is opgelost, en heb al een nachtje in mijn nieuwe huis geslapen (wakker worden met de zon die opkomt boven de bergen en op je hangmat schijnt).
Was mooi, ik wilde om 23:30 gaan slapen, maar dat lukte niet omdat er een feestje gaande was. Lenzen weer ingedaan, gedoucht en op zoek naar het feestje. Niet op het dakterras, dus ik naar beneden naar het mannetje van de beveiliging. "is er een feestje?" Ja, in 206 (ik woon in 502). Belde ik aan; "Leuk dat jullie een feestje hebben, maar ik kan niet slapen. Wil niet jullie feestje ontnemen, dus kan ik meefeesten?"
Helemaal verbaasd: "Jaaaa, kom binnen, hier heb je wijn en pastasalade". Geinig huisfeestje bij de buurvrouw (45, met dochter van 21), met allemaal andere 40ers (costeños - van de kust van Colombia). Lekker dansen en veul wijn drinken. Uiteindelijk ging ik als laatste om 4:30 weg.
Nieuwe vrienden maken gaat zo makkelijk daar. En goeie adresjes voor het carnaval in Barranquilla.
Vanavond naar een huwelijksfeest hier in Mex, ook gisteren nieuwe mensen leren kennen en gelijk uitgenodigd.
Mooi volk, die latinos.
In 3 jaar Aachen heb ik mijn directe buurvrouw een stuk of 10 keer gedag gezegd, da's alles. Wat een verschil.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geniaalwel tof dat je zo binnen mocht komen om mee te feesten, iig gastvrije mensen!
de Lack staat al in elkaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 3 jaar Aachen heb ik mijn directe buurvrouw een stuk of 10 keer gedag gezegd, da's alles. Wat een verschil.
Hoest met jou? De meubels al opgebouwd?
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de Lack staat al in elkaarhelemaal zelf gedaan, ik was trots op mij
magnetron staat er op, wat een wereld van verschil!quote:
Je krijgt nog eens een net burgerlijk huiske!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
magnetron staat er op, wat een wereld van verschil!
7 miljoen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je krijgt nog eens een net burgerlijk huiske!
Ik heb alleen mijn hangmat. Verder nog niks. Volgend weekend is mijn verjaardagsweekend, dan ga ik es wat mooie dingen kopen (en goed vieren dat ik 33 word in Colombia). Heb toffe banken gezien, maar 7 miljoen is me echt te gek.
Da's zo'n 3500 dollar.quote:
ja, dat zijn geen ikea prijzen neequote:
Nee, ga samen met een collega. Ik wil niet dat me hetzelfde overkomt als een horrorverhaal van een collega hier. Die ging naar de bank, nam een flink geldbedrag op, bank schakelde wat mannetjes in die hem beroofden. Hij weigerde het geld af te geven en werd op straat doodgeschoten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat zijn geen ikea prijzen nee
Maar je gaat alleen shoppen op je bday?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ga samen met een collega. Ik wil niet dat me hetzelfde overkomt als een horrorverhaal van een collega hier. Die ging naar de bank, nam een flink geldbedrag op, bank schakelde wat mannetjes in die hem beroofden. Hij weigerde het geld af te geven en werd op straat doodgeschoten.
Haha, nee, zo werkt het hier niet. En hoe betaal ik? Mijn creditcard heeft geen limiet van 7000 euro...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dude... Kan je niet gaan internetshoppen?
www.ikea.colombiaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee, zo werkt het hier niet. En hoe betaal ik? Mijn creditcard heeft geen limiet van 7000 euro...
Cocaïne die jezelf in elkaar moet zettenquote:
Genoeg andere landen overquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
ik hoor het al.... Columbia is niet mijn soort land
Nederland bijvoorbeeldquote:
Je kent me toch... zo zie ik er toch niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland bijvoorbeeldzelfportret je nieuwe UI?
Ja, dat is waar. Dat ben jij nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent me toch... zo zie ik er toch niet uit
Niet eens een beetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Dat ben jij niet
Wel een mooie tekening overigensquote:
dank jequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een mooie tekening overigens
Goeiemorgen Barbusse! Jij post opvallend afwijkend van je standaard morgengroet. En goedemorgen. Werk ze en nog een fijne dagquote:
Ik kreeg klachten over mijn groetquote:Op zondag 22 januari 2012 09:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Barbusse! Jij post opvallend afwijkend van je standaard morgengroet. En goedemorgen. Werk ze en nog een fijne dag
quote:
quote:
Alles prima hier, alleen ben ik nu druk bezig niet ziek te wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Late goedemorgen terug!
Alles goed daar?
Gevonden!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef cafpow het volgende:
goedenmiddag allen..
was dit topic een tijdje kwijt![]()
Nou, ik zou zeggen: breng de zondagmiddag gezelligheid!quote:
Ach..het is hier toch altijd wel gezelligquote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: breng de zondagmiddag gezelligheid!
Nou, de laatste tijd is het hier zo dood als discoquote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach..het is hier toch altijd wel gezellig
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd is het hier zo dood als disco
Rip aan de nabestaandenquote:
Rip aan CL´s chocoladehamstersquote:
Ik lig nog in bedquote:
Opstaan jij!quote:
Waarom?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet morgen met hamster naar de dierenarts
+1quote:
aaa...arme beestjes.. wat is er met ze aan de hand?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet morgen met hamster naar de dierenarts
Inderdaad..niet eerlijk..quote:
Ja zo lekker douchenquote:
Ik ben aan het werkquote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa...arme beestjes.. wat is er met ze aan de hand?
[..]
Inderdaad..niet eerlijk..Ik zit al vanaf 10 uur in de boeken..en heb nu een uurtje pauze
Terwijl anderen gewoon in bed liggen te luieren
Niks luieren! Ik ben de hele nacht hard aan het werk geweest en ben pas laat gaan slapen!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa...arme beestjes.. wat is er met ze aan de hand?
[..]
Inderdaad..niet eerlijk..Ik zit al vanaf 10 uur in de boeken..en heb nu een uurtje pauze
Terwijl anderen gewoon in bed liggen te luieren
Douchenquote:
Werken op zondag is ook niet de leukste bezigheidquote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Maar hamster eet de laatste tijd heel weinig en is veel afgevallen. Hij wil wel eten maar krijgt het niet weg, lijkt het. Dus even z'n tandjes laten nakijken anders hongert ie dood
aaa...wat zieligquote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DouchenAls ik thuis ben ga ik weer een lekker warm bad nemen. Boekje erbij, biertje, muziekje
![]()
Maar nu moeten jullie mij eerst zielig vinden omdat ik om 6.30 al wakker was
Vraag em eens wat het weer is daar? Dan vind je em niet meer zo zielig...quote:
Dank jequote:
Het waait en daarnet regende het. Stomme rots.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag em eens wat het weer is daar? Dan vind je em niet meer zo zielig...
Hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het waait en daarnet regende het. Stomme rots.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag em eens wat het weer is daar? Dan vind je em niet meer zo zielig...
ik was om 6 uur wakkerquote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DouchenAls ik thuis ben ga ik weer een lekker warm bad nemen. Boekje erbij, biertje, muziekje
![]()
Maar nu moeten jullie mij eerst zielig vinden omdat ik om 6.30 al wakker was
Oh. Dan zal ik maar niet zeggen dat het hier over een maand weer boven de 20 graden is.quote:
quote:
Gisteren Vodka Penne gemaakt, was verdomd lekker!quote:
Bij MissB natuurlijk!quote:
en waar is dat???quote:
wij doen soms hier thuis wat wijn door de pasta saus? Maar vodka penne..nooit geproefd..binnenkort maar proberenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren Vodka Penne gemaakt, was verdomd lekker!
Das heul ver weg in het koude Hollandistanquote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en waar is dat???
[..]
wij doen soms hier thuis wat wijn door de pasta saus? Maar vodka penne..nooit geproefd..binnenkort maar proberen
Het is echt in minder dan 10min klaar. Pasta opzetten, ham snijden, paar minuten aanbakken in boter, scheut vodka toevoegen (eetlepel pp, maar ik giet altijd gewoon wat), minuutje later tomaten pure, peterselie (grof gesneden), peper en zout toevoegen. Zelf gebruik ik ook een klein beetje chili peper om wat pittigheid toe te voegen, anders is het wat flauw).quote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en waar is dat???
[..]
wij doen soms hier thuis wat wijn door de pasta saus? Maar vodka penne..nooit geproefd..binnenkort maar proberen
Lekkerquote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt in minder dan 10min klaar. Pasta opzetten, ham snijden, paar minuten aanbakken in boter, scheut vodka toevoegen (eetlepel pp, maar ik giet altijd gewoon wat), minuutje later tomaten pure, peterselie (grof gesneden), peper en zout toevoegen. Zelf gebruik ik ook een klein beetje chili peper om wat pittigheid toe te voegen, anders is het wat flauw).
ga ik binnenkort eens proberen te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt in minder dan 10min klaar. Pasta opzetten, ham snijden, paar minuten aanbakken in boter, scheut vodka toevoegen (eetlepel pp, maar ik giet altijd gewoon wat), minuutje later tomaten pure, peterselie (grof gesneden), peper en zout toevoegen. Zelf gebruik ik ook een klein beetje chili peper om wat pittigheid toe te voegen, anders is het wat flauw).
Ja, het nadeel van Single zijn, is dat je het allemaal zelf moet doenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das heul ver weg in het koude Hollandistan![]()
Maar omdat MissB schijnbaar zo lekker gekookt had (en als ze zich niet aangesproken voelt, voor Peu):
Incl alles snijden was ik in 10min klaar!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
ga ik binnenkort eens proberen te makenAls pasta gek moet ik dit echt proeven
erg oudquote:
Ocharme jijquote:Op zondag 22 januari 2012 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het nadeel van Single zijn, is dat je het allemaal zelf moet doenGelukkig had ik wel iemand om voor te koken gisteren.
Toch moest ik superhip en kek 2012 lachenquote:
Nah, ben bang dat ik dan nog meer aan komquote:Op zondag 22 januari 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ocharme jijMoet je een kok zien te daten kerel!
Een kok gaan daten die in zo´n gezonde biotoko werkt misschien?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ben bang dat ik dan nog meer aan kom
Succes!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:43 schreef cafpow het volgende:
ik ga er weer vandoor..even lunchenen verder leren
MissB is nu één grote MDMA-pilquote:
pics! Or it didn't happenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Euhm...watte? Een collega van me komt net binnen, in een super sexy galajurk (met onfatsoenlijk laag decolleté) en een behoorlijke grafkop. Die is geloof ik de hele nacht doorgegaan of heeft hem doorgebracht in het verkeerde gezelschap
doe ff normaal ofsoquote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een kok gaan daten die in zo´n gezonde biotoko werkt misschien?
Nah, bij nader inzien is het niet zo bijzonderquote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pics! Or it didn't happenEn zulke dagen ken ik, daarom ga ik dichterbij het werk wonen, kan ik iig me omkleden
Overigens gisteren met gruwelijk lopen ergeren aan een of andere sport dude, die liep te pronken met twee meiden, die overduidelijk call-girls of hoeren waren
heb je je gevoel voor humor in de pub laten liggen ofso?quote:
quote:
Ik ben geen fan van grote tattoos, maar deze is wel erg mooiquote:
jij maakt een doodverwensingquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
heb je je gevoel voor humor in de pub laten liggen ofso?
Ja echt sneu en toen koos die blijkbaar voor de ene, ging die andere de dansvloer rond tegen alle mannen aanrijden. En dan heel verbaast kijken als je d'r wegduwt en negeertquote:Op zondag 22 januari 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, bij nader inzien is het niet zo bijzonder![]()
Pronken met callgirls? Hoe triest ben je dan?
Is hij nou helemaal af? Mogen we je nu likken zodat we lekker trippen?quote:
Oh jee, nu krijg ik een banquote:
Whehehehehequote:[..]
Ja echt sneu en toen koos die blijkbaar voor de ene, ging die andere de dansvloer rond tegen alle mannen aanrijden. En dan heel verbaast kijken als je d'r wegduwt en negeert
Thanksquote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van grote tattoos, maar deze is wel erg mooi
Je denkt toch zeker niet dat ik met een hoer gezien wil worden, plus dat ik al met twee leuke meiden aan het dansen was, welke wel potentie hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, nu krijg ik een ban
[..]
Whehehehehe
Bijna, hij wordt nog bijgewerkt en het 'lege' stuk in het midden wordt nog opgevuld met kleur.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is hij nou helemaal af? Mogen we je nu likken zodat we lekker trippen?
Gelijk heb jequote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik met een hoer gezien wil worden, plus dat ik al met twee leuke meiden aan het dansen was, welke wel potentie hebben(zowel qua leven als de rest).
Het lege stuk? Bedoel je het gedeelte onder de olifant?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna, hij wordt nog bijgewerkt en het 'lege' stuk in het midden wordt nog opgevuld met kleur.
Uhuh, dat stukje tot de bloemquote:Op zondag 22 januari 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lege stuk? Bedoel je het gedeelte onder de olifant?
Ah, zoquote:
Hey, das lang gelee!quote:
Ja, ik was even ont-Fok!t.. maar nu grijp ik alles aan om mn huis niet op te ruimen, en de kat zit animal planet te kijkenquote:
Je....je hebt...een...een...sociaal leven?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik was even ont-Fok!t.. maar nu grijp ik alles aan om mn huis niet op te ruimen, en de kat zit animal planet te kijken
Ja, soms welquote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je....je hebt...een...een...sociaal leven?![]()
Rip aan de nabestaandenquote:
Maar het scheelt natuurlijk ook dat ik rond de 42 uur in de week werkquote:
Dat klinkt misschien gek, maar voor de meeste mensen is dat normaalquote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het scheelt natuurlijk ook dat ik rond de 42 uur in de week werk
dat weet ik, maar heb altijd banen van 28 uur gehad, en bij t radboud had ik de laatste maanden 8-16 uur in de weekquote:Op zondag 22 januari 2012 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien gek, maar voor de meeste mensen is dat normaal
Euhm...watte?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien gek, maar voor de meeste mensen is dat normaal
Just checkingquote:Op zondag 22 januari 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat weet ik, maar heb altijd banen van 28 uur gehad, en bij t radboud had ik de laatste maanden 8-16 uur in de week
Ssst, nooit opgevallen hoe actief ik ben op FB gedurende de dag?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...watte?Ik ben zoveel, zo niet meer, uren aanwezig. Maar werken?
Dat bedrijf waar jij werkt, heb even de site gechecked. Lijkt me wel een tof bedrijf om voor te werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Just checking![]()
Komende week gaan lange dagen worden voor mij, einde van t financiele kwartaal op t werk.
tot nu toe ben ik volgende week vrij, maar moet morgen even langs om mn briefje te laten ondertekenen en gelijk even de bestellijst door te faxen aan de leverancier want ben ik vrijdag niet aan toe gekomenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Just checking![]()
Komende week gaan lange dagen worden voor mij, einde van t financiele kwartaal op t werk.
daar heb ik niet eens tijd voor, ik ren de hele dag om koffie te zetten, friet en tosti's te bakken en frisdranken te schenken, en na 3 uur vooral bier te tappen en wijn te schenkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ssst, nooit opgevallen hoe actief ik ben op FB gedurende de dag?
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ssst, nooit opgevallen hoe actief ik ben op FB gedurende de dag?
Is het ook, de sfeer is heel relaxed, er wordt zeer goed voor het personeel gezorgd en ze betalen ook nog eens erg goed. Overigens wordt er wel van je verwacht hard en zelfstandig te werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar jij werkt, heb even de site gechecked. Lijkt me wel een tof bedrijf om voor te werken.
Dat is voor als, mn manager (grote push-over btw) gaat klagenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik dacht dat dat allemaal werkgerelateerd was, aangezien je zoveel de link van je werkgever post
Ik zit het grootste deel van de tijd achter de computer, met mn telefoon er naast, dus genoeg mogelijkheid om dingen te postenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb ik niet eens tijd voor, ik ren de hele dag om koffie te zetten, friet en tosti's te bakken en frisdranken te schenken, en na 3 uur vooral bier te tappen en wijn te schenken
Daarom neem ik m'n laptop zo min mogelijk mee naar huis, anders ga ik thuis dingen zitten doen, dat wil ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot nu toe ben ik volgende week vrij, maar moet morgen even langs om mn briefje te laten ondertekenen en gelijk even de bestellijst door te faxen aan de leverancier want ben ik vrijdag niet aan toe gekomen
ik schenk soms thuis ook wel eens wat te drinken inquote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit het grootste deel van de tijd achter de computer, met mn telefoon er naast, dus genoeg mogelijkheid om dingen te posten
[..]
Daarom neem ik m'n laptop zo min mogelijk mee naar huis, anders ga ik thuis dingen zitten doen, dat wil ik niet.
Mwoah, tot nu toe bevalt mijn werk zeer goed. Waar anders kun je betaald pokeren?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het ook, de sfeer is heel relaxed, er wordt zeer goed voor het personeel gezorgd en ze betalen ook nog eens erg goed. Overigens wordt er wel van je verwacht hard en zelfstandig te werken.
Op zoek naar ander werk?
[..]
Dat is voor als, mn manager (grote push-over btw) gaat klagen
Laat maar horen, Nederlandse taal is een grote plus, andere talen erbij nog meer. En ze zoeken altijd mensen in de verkoop. Het gehele bedrijf moet weer 30% groeien dit jaar. (36% vorig jaar).quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, tot nu toe bevalt mijn werk zeer goed. Waar anders kun je betaald pokeren?Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik mijn ogen niet open hou. Daarnaast ben ik aan het kijken hoe ik mijn kansen op een baan overzees kan vergroten.
Ik ben Sales Representative voor een CRM-Cloud aanbieder, ik DM je het bedrijf wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Watertornado het volgende:
Wat doe je dan eigenlijk PeuRac? Zelfde soort werk maar dan bij een ander bedrijf of echt iets totaal anders?
Ik zal eens kijken of ze iets hebben wat geschikt is voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat maar horen, Nederlandse taal is een grote plus, andere talen erbij nog meer. En ze zoeken altijd mensen in de verkoop. Het gehele bedrijf moet weer 30% groeien dit jaar. (36% vorig jaar).
Nuttig maken? WAT!?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga me maar eens nuttig maken, misschien tot later!
huishoudenquote:
Doe eens niet zo engquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga me maar eens nuttig maken, misschien tot later!
Ga je gang, als je wat leuks ziet, kan je me een mail sturen, dan vertel ik je het hoe en wat.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ze iets hebben wat geschikt is voor mij.
Komt goed kerel!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef PeuRac het volgende:
Ga je gang, als je wat leuks ziet, kan je me een mail sturen, dan vertel ik je het hoe en wat.
Nee ik heb de gaskraan dicht gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij gaat 't dak er zo afen het is opeens stukken kouder hier
Wat doe jij hier? Jij was niet uitgenodigdquote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb de gaskraan dicht gedraaid
De gaskraan dichtdraaien dat zei ik toch alquote:Op zondag 22 januari 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Jij was niet uitgenodigd
Ik heb nieuws voor je.... die weekenden....dat duurt nog tot aan je pensioen.....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Het weekend weer bijna voorbij, stom.
Gelukkig welquote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.... die weekenden....dat duurt nog tot aan je pensioen.....
Dan mag je wel eerder met pensioenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig welStel je voor, geen weekends meer..
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan mag je wel eerder met pensioen
News flash: Pension is leeftijds gebonden, niet hoe lang je gewerkt hebt... Anders zouden artsen bijv veel langer door moeten werken omdat die veel langer studeren en stratenmakers veel vroeger stoppen omdat die al eerder beginnen met werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan mag je wel eerder met pensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het antwoord:had ik dat maar eerder gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ssst! dat weet jij, dat weet ik, maar dat kunnen we toch niet tegen Cue_ zeggen!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze grap gaat al sinds 1995 rond op het internet hoor.
Duurde het maar 17 jaar voordat ik hem kreegquote:Op maandag 23 januari 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze grap gaat al sinds 1995 rond op het internet hoor.
Ik heb het kouder op kantoor dan buiten momenteelquote:Op maandag 23 januari 2012 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Kolere wat heb ik het koud en het is nog steeds herfst. Moet er niet aan denken dat het echt winter wordt...
nou inderdaad. Wel eerst even lente.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het kouder op kantoor dan buiten momenteel![]()
Maar van mij mag de zomer wel beginnen. De winter blijft hopelijk gewoon helemaal weg.
Vind ik best. Al mag er wel sneeuw vallen en ijzig koud zijn tijdens mijn vakantie, maar dan moet t wel weer weg zijn als ik terug komquote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef stbabylon het volgende:
nou inderdaad. Wel eerst even lente.
Bij mij is het standaard rond de 12 gradenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Het was gister 15 graden in huisVannacht waarschijnlijk ook
ik was de verwarming vergeten lager te zetten en werd wakker in 23 gradenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Het was gister 15 graden in huisVannacht waarschijnlijk ook
omgquote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij is het standaard rond de 12 graden
Met 12 graden?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk zet ik de verwarming alleen in het weekend aan. Soms een uitzondering natuurlijk. Maar over het algemeen zit ik anders net zo lief onder een dekentje op de bank.
Dat moet ik echt niet doen, als ik onder een dekentje ga zitten sta ik de rest van de dag niet meer op.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk zet ik de verwarming alleen in het weekend aan. Soms een uitzondering natuurlijk. Maar over het algemeen zit ik anders net zo lief onder een dekentje op de bank.
maar dan val je toch spontaan dood neer als je uit de warme douche stapt?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik leef nog steedsquote:Op maandag 23 januari 2012 09:42 schreef rival het volgende:
maar dan val je toch spontaan dood neer als je uit de warme douche stapt?
Nou, dat is wat overdreven. Regelmatig uit een 40 graden bubbelbad naakt en nat de -5 ingestapt (en dan snel naar de handdoek/badjas rennenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan val je toch spontaan dood neer als je uit de warme douche stapt?
ik zou spontaan een kuthumeur hebben als ik uit de douche kom en in huis is het 12 gradenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is wat overdreven. Regelmatig uit een 40 graden bubbelbad naakt en nat de -5 ingestapt (en dan snel naar de handdoek/badjas rennen)
Ik zou niet uit de douche komen...quote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou spontaan een kuthumeur hebben als ik uit de douche kom en in huis is het 12 graden
Idd.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou niet uit de douche komen...
Ja maar 12 graden, kolere. Met zo'n temperatuur ga ik niet eens kamperen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het gewoon zonde van m'n geld om voor een paar uurtjes thuis te gaan stoken voor enkel mezelf
ik wil genieten van het leven..... genieten begint bij een juiste temperatuur!!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het gewoon zonde van m'n geld om voor een paar uurtjes thuis te gaan stoken voor enkel mezelf
Overal op bezuinigen is natuurlijk gelijk weer zo'n uiterste hequote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef rival het volgende:
ik wil genieten van het leven..... genieten begint bij een juiste temperatuur!!
en zo meer dingen, ik kan wel overal op besparen maar ik wil graag een prettige dag hebben
Bezuinig overigens niet op wc papierquote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef rival het volgende:
ik wil genieten van het leven..... genieten begint bij een juiste temperatuur!!
en zo meer dingen, ik kan wel overal op besparen maar ik wil graag een prettige dag hebben
Sowieso niet, wil geen schrale aarsquote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bezuinig overigens niet op wc papierLekker drie/vier laags
Ik denk dat de verwarming hoger zetten meer warmte oplevert dan jezelf in plee-papier wikkelen. Ook al is het drie/vier laags..quote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bezuinig overigens niet op wc papierLekker drie/vier laags
Het breekt wel minder snelquote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat de verwarming hoger zetten meer warmte oplevert dan jezelf in plee-papier wikkelen. Ook al is het drie/vier laags..
Moet je de weekendploeg vragenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef heloef het volgende:
Arme Tijn. Hebben jullie hem weggepest?
Volgens mij haal je nu de werkende dag-posters door de war met de levenloze weekendpostersquote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef heloef het volgende:
Arme Tijn. Hebben jullie hem weggepest?
quote:
Oh ik kom hier nooit, ik wist niet dat jullie twee groepen posters hadden.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de werkende dag-posters door de war met de levenloze weekendposters
Vergeet de avondploeg ook nietquote:Op maandag 23 januari 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
Oh ik kom hier nooit, ik wist niet dat jullie twee groepen posters hadden.
Ik ben er gewoon altijdquote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet de avondploeg ook niet(al is dat soms een mengelmoesje van de twee
)
Zozo 3 zelfs. Hoe gezellig.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet de avondploeg ook niet(al is dat soms een mengelmoesje van de twee
)
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwarming hoger zetten meer warmte oplevert dan jezelf in plee-papier wikkelen. Ook al is het drie/vier laags..
Jaaaaaaaa. Thuisquote:Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Warmte in huis is toch wel iets waar ik niet op zou besparen. Maar thuis is ook de plaats waar ik me echt op mijn gemak wil voelen, alles moet daar eigenlijk perfect zijn.
Bij mij staat de thermostaat regelmatig over de 23 graden. Meer kleren aantrekken is iets voor buiten. Thuis wil ik juist minder kleren aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Warmte in huis is toch wel iets waar ik niet op zou besparen. Maar thuis is ook de plaats waar ik me echt op mijn gemak wil voelen, alles moet daar eigenlijk perfect zijn.
Ik ook, het liefste loop ik in hooguit een joggingsbroek door het huis, dan moet het dus wel goed warm zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij staat de thermostaat regelmatig over de 23 graden. Meer kleren aantrekken is iets voor buiten. Thuis wil ik juist minder kleren aan.
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij staat de thermostaat regelmatig over de 23 graden. Meer kleren aantrekken is iets voor buiten. Thuis wil ik juist minder kleren aan.
Oe la laaaa!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, het liefste loop ik in hooguit een joggingsbroek door het huis, dan moet het dus wel goed warm zijn.
Van een Zwolse nieuwssite, naar aanleiding van een schietpartij. Hoeveel fouten zijn er hier gemaaktquote:Halloo wat praten jullie..
Die jonge heet manuel hy zit te vechten voor z"n'leven..
Hy moet nog 2 operatie"s'
Hy kan overleiden, ma als hy kans heeft om te leven kan hij helaas niet lopen..
Dus in plaats voor dat jullie zitten te beordelen wie wat heeft gedaan ga duimen voor hem dat heeft hy op dit moment nodig.
En kheb wel gehoord dat familie zaken zijn en die het heeft ggedaan. Zyn gwn kampie"s ..
Als we weer gordijnen hebben, ga ik weer zoveel mogelijk naaktlopenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten
Ik heb het zelden koud
Zodra de zon weg is, gaat hier de verwarming aan. IJskoud huis dit. Als het buiten 35 graden is, zit ik binnen met een vestje en huissokken aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten
Ik heb het zelden koud
Oh my.....quote:Op maandag 23 januari 2012 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van een Zwolse nieuwssite, naar aanleiding van een schietpartij. Hoeveel fouten zijn er hier gemaakt
Whehehequote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we weer gordijnen hebben, ga ik weer zoveel mogelijk naaktlopen
Bizar. Lijkt me wel lekker in de zomer hoor, zo'n koel huis!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra de zon weg is, gaat hier de verwarming aan. IJskoud huis dit. Als het buiten 35 graden is, zit ik binnen met een vestje en huissokken aan.
ik zet hem op 23 graden en pak er dan gerust alsnog een dekentje bijquote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet minimaal een broek en shirt aan hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor wie anders? Ik haat het om het koud te hebben, en vergeet dat klere ding ook regelmatig uit te zettenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Shirt al helemaal niet, mits het warm genoeg is. Kleren, dat is zo 1900.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet minimaal een broek en shirt aan hebben
Als het aan mij lag droeg ik nooit een shirt. En het leven is ook een stuk aangenamer zonder broek.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet minimaal een broek en shirt aan hebben
Als je 's zomers naar buiten gaat, is het wel een klap in het gezicht ineensquote:Op maandag 23 januari 2012 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Bizar. Lijkt me wel lekker in de zomer hoor, zo'n koel huis!
Dit huis is in de winter koud, in de zomer goed warm met een lekker balcony up front
Dat doe ik gewoon met gordijnen open hoor. Woont toch niemand tegenover me.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik bezoek heb voel ik me schuldig als hij niet aanstaat. Dus dan probeer ik het wel aangenaam warm te krijgen in m'n huisje.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor wie anders? Ik haat het om het koud te hebben, en vergeet dat klere ding ook regelmatig uit te zetten
Mensen die bij mij op bezoek komen klagen altijd dat het zo warm is. Mietjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik bezoek heb voel ik me schuldig als hij niet aanstaat. Dus dan probeer ik het wel aangenaam warm te krijgen in m'n huisje.
begane grond aan een drukke fiets/wandelstraat...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met gordijnen open hoor. Woont toch niemand tegenover me.
Dus?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
begane grond aan een drukke fiets/wandelstraat...
Jij doet je gordijnen dicht als het donker wordtquote:Op maandag 23 januari 2012 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met gordijnen open hoor. Woont toch niemand tegenover me.
Was ze lekker? Waarom was ik niet op dat feest?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
De woonkamer is heel goed zichtbaar door de rest van de straat, vooral als de lampen aan zijn, dus zaterdag was een vriendin van me hier en die begon zich midden in de woonkamer om te kleden voor het sporten. Overburen hadden feest. Kon d'r ook helemaal niks schelen.
Omdat jij al genoeg feestjes hebtquote:Op maandag 23 januari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ze lekker? Waarom was ik niet op dat feest?
Fotorapportage?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
De woonkamer is heel goed zichtbaar door de rest van de straat, vooral als de lampen aan zijn, dus zaterdag was een vriendin van me hier en die begon zich midden in de woonkamer om te kleden voor het sporten. Overburen hadden feest. Kon d'r ook helemaal niks schelen.
Ik woon aan een vrij druk fietspad en aan de overkant weer een nieuwe rij woningen, met de woonkamers allemaal richting dat fietspad. Zonder tuintjes ofzo. Alles is dus gewoon zichtbaar. Als ik languit op de bank lig, doe ik één gordijn wel even dicht.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb niet eens gordijnen(alleen in de slaapkamer)
Moet af en toe wel 'uitkijken' want er zijn hoeken dat men mij wel kan zien. Maar ach.. dat boeit me niet altijd
Misschien de overburenquote:
Verstandigquote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon aan een vrij druk fietspad en aan de overkant weer een nieuwe rij woningen, met de woonkamers allemaal richting dat fietspad. Zonder tuintjes ofzo. Alles is dus gewoon zichtbaar. Als ik languit op de bank lig, doe ik één gordijn wel even dicht.
Welke beurs? Kama? Ben ik niet geweest. Vrijdagavond langs bouwmarkten, rest van de avond gechilled. Zaterdag geklust en 3x naar de stort geweest. 's Avonds verjaardagfeestje gevolgd door stappen. Zondagochtend gesekst een paar uur, daarna geklust en 's avonds pizza gegeten met TBBT erbij en toen in bed filmpje gekeken. Druk druk druk.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat jij al genoeg feestjes hebt
Hoe was de beurs eigenlijk?
ik heb lamellen ik bepaal zelf of ik wel of niet zichtbaar ben............quote:Op maandag 23 januari 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
niet? dacht dat je nog ging. Maar had al verhalen gehoord dat het allemaal wat tegenviel dit jaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Welke beurs? Kama? Ben ik niet geweest. Vrijdagavond langs bouwmarkten, rest van de avond gechilled. Zaterdag geklust en 3x naar de stort geweest. 's Avonds verjaardagfeestje gevolgd door stappen. Zondagochtend gesekst een paar uur, daarna geklust en 's avonds pizza gegeten met TBBT erbij en toen in bed filmpje gekeken. Druk druk druk.
Dat doen mensen met gordijnen ook...quote:Op maandag 23 januari 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb lamellen ik bepaal zelf of ik wel of niet zichtbaar ben............
Vind ik ook niet zo'n ramp hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel gordijnen maar dat vind ik ook zo ongezellig, dan wordt het echt zo'n hol.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb lamellen ik bepaal zelf of ik wel of niet zichtbaar ben............
Neh, te druk met verbouwen. September weerquote:Op maandag 23 januari 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet? dacht dat je nog ging. Maar had al verhalen gehoord dat het allemaal wat tegenviel dit jaar.
Lekker druk dus geweest
Whehe, zou je denken. Wij hebben ooit een stelletje voor het raam gezien in het complex waar ik woonde.. Ze gingen goed tekeer. Zo lullig voor hen dat het licht verkeerd stond en je alles via de gordijnen (schaduw) kon volgen. Hebben ze nog jaaaaaren aan mogen horenquote:
Och, regelmatig seks gehad voor het raam met de gordijnen open. Maar dan wel in een donker huis en met een slok opquote:Op maandag 23 januari 2012 11:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, zou je denken. Wij hebben ooit een stelletje voor het raam gezien in het complex waar ik woonde.. Ze gingen goed tekeer. Zo lullig voor hen dat het licht verkeerd stond en je alles via de gordijnen (schaduw) kon volgen. Hebben ze nog jaaaaaren aan mogen horen
Was vorig jaar een keer bij een vriend, zaten we een film te kijken, maar de bewegingen bij de overburen leidden ons een beetje af. Die hadden de gordijnen gewoon niet dicht gedaan. En die vriend van me: 'Wat? Dat is haar vriend niet?'quote:Op maandag 23 januari 2012 11:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, zou je denken. Wij hebben ooit een stelletje voor het raam gezien in het complex waar ik woonde.. Ze gingen goed tekeer. Zo lullig voor hen dat het licht verkeerd stond en je alles via de gordijnen (schaduw) kon volgen. Hebben ze nog jaaaaaren aan mogen horen
Dat verbaast me bij jou dan ook nietquote:Op maandag 23 januari 2012 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, regelmatig seks gehad voor het raam met de gordijnen open. Maar dan wel in een donker huis en met een slok op
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was vorig jaar een keer bij een vriend, zaten we een film te kijken, maar de bewegingen bij de overburen leidden ons een beetje af. Die hadden de gordijnen gewoon niet dicht gedaan. En die vriend van me: 'Wat? Dat is haar vriend niet?'
Hi you! Ja doordeweeks goed, in de weekends iets lastiger, omdatquote:Op maandag 23 januari 2012 11:02 schreef MNR het volgende:
Morning missb. Ik ga het weer vragen: hoest met stoppen met roken?
Wij hadden ooit een bovenbuurvrouw die behoorlijk tekeer ging. Ook toen haar vriend een maand in Turkije was...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was vorig jaar een keer bij een vriend, zaten we een film te kijken, maar de bewegingen bij de overburen leidden ons een beetje af. Die hadden de gordijnen gewoon niet dicht gedaan. En die vriend van me: 'Wat? Dat is haar vriend niet?'
Dat vind ik nou zo fijn aan de lamellen.... zorgen dat je niet gezien wordt maar toch genoeg lichtinvalquote:Op maandag 23 januari 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel gordijnen maar dat vind ik ook zo ongezellig, dan wordt het echt zo'n hol.
Extra proef op de som!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi you! Ja doordeweeks goed, in de weekends iets lastiger, omdatweer is gaan roken
Maar komt goed
Die is dat stomme Alan Carr boek aan het lezen, dan stop je als het boek uit is. Dan hou ik ook weer op met meeroken
nou vooruitquote:Op maandag 23 januari 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren. Daarbij.. ik heb geen gordijnen
Ik vind lamellen lelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo fijn aan de lamellen.... zorgen dat je niet gezien wordt maar toch genoeg lichtinval
Ow..... dat is iets minder.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een bovenbuurvrouw die behoorlijk tekeer ging. Ook toen haar vriend een maand in Turkije was...
O wee als hij straks stopt en ik door rookquote:Op maandag 23 januari 2012 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Extra proef op de som!
Knap van je hoor
Vreselijk lelijk jaquote:
Tja.... dan stel je je zoontje diep teleur......quote:Op maandag 23 januari 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als hij straks stopt en ik door rook
Niet alleen hem...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... dan stel je je zoontje diep teleur......
quote:
Dat je kat erin pastquote:Op maandag 23 januari 2012 11:14 schreef MNR het volgende:
Zeg, waar moet je allemaal op letten als je een kattenbak aan gaat schaffen? Iemand goeie tips?
Grootte, deurtje, ventilatie?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:14 schreef MNR het volgende:
Zeg, waar moet je allemaal op letten als je een kattenbak aan gaat schaffen? Iemand goeie tips?
Volgens mij vooral op het grind dat je er in doet.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:14 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |