Of een Lush bruisbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon een zeepje op je hoofd leggen en naar buiten gaan
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Medicatie en hele sterke drank gaan dacht ik juist heel goed samen, vraag Qwea maar
Sowieso, windowsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Om iets draagbaars te hebben om m'n camera in leeg te schudden als ik een paar dagen niet thuis ben, en als viewer. Ik had alleen nog geen idee hoe infantiel Win7 is
Het heeft ook enkele goede kanten (Gamesquote:
de oplossing:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Om iets draagbaars te hebben om m'n camera in leeg te schudden als ik een paar dagen niet thuis ben, en als viewer. Ik had alleen nog geen idee hoe infantiel Win7 is
En dat is...?quote:
Een Asus eee Pad Transformer, de oude versie tenminste, die ik heb, android tablet met nvidia tegra processor, 1280x800 resolutie, touchscreen natuurlijk, ips scherm en 2 usb poorten, geheugenkaartlezer, en twee accu's (ook eentje in het tobo) waardoor 16 uur werktijdquote:
Gewoon keiveel geheugenkaartjes kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ja weet ik, toch maar een keer kopen en op een zondagmiddag drinken. Ik mag echt wel gewoon drinken, maar ik merk wel sneller dat mijn concentratie en reactievermogen sneller afnemen dan voorheen. 2 flesjes bier (ook trappist van ca 7 procent) mag ik best op een dag hebben, maar ik moet wel voorzichtig zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Pagan het volgende:
Vervelend dat je voor jouw medicatie moet oppassen met alcohol. Chouffe is er ook in kleine flesjes.
Maar dan heb je weer geen viewerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon keiveel geheugenkaartjes kopen![]()
Is je date al geweest eigenlijk?
das waar, maar netbookjes wekken bij mij altijd frustratie op, ik had wel de eerste netbook ooit van asus, de 9"versiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:01 schreef Barbaaf het volgende:
Maar met een HD van (wat ik zo snel vindt) max. 64 GB (waar OS nog af moet) is 't minder geslaagd om fotokaarten op te legen, twee extra 32 gb kaartjes heeft dan meer nut. Ik heb nu ruim 200 GB bruikbare ruimte en het kostte de helft
Oooooh aha, nou, op een mooie dag, ik wens je succes met wachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer geen viewer
Date nog niet, de bedoeling is dat we op een mooie dag ergens gaan fotograferen, dan leg ik haar scherptediepte enzo uit. Vandaar ook dat netbookje, stond al langer op m'n wishlist maar moest er nu toch eens van komen.
Ze zien er tegenwoordig zo mooi uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:07 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Asus Eee PC 1015PX-BLU049S , blauw dus
Je vergeet nog een walrus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Medicatie en hele sterke drank gaan dacht ik juist heel goed samen, vraag Qwea maar
Geen idee, verlang je naar een Loukaniko?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
En waarom las ik Pagan is klaar en Strega is nu gaar?
![]()
yes, de 7 inch was me toch iets te kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de asus ee 7 inch nogmaar die doet niet echt meer veel
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
en maandag komt deze (icm met een telefoonabo en het ace toestel)
[ afbeelding ]
Opschepper!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, de 7 inch was me toch iets te klein![]()
waren wel hele leuke knutselbakken
Wist ik maar wat het wasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je vergeet nog een walrus.
[..]
Geen idee, verlang je naar een Loukaniko?
Zonder jou zijn die rellen lang niet zo leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist ik maar wat het was![]()
Ik ga zo Ik vertrek kijken![]()
Ik zat net vol verbijstering even die andere SC te lezen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist ik maar wat het was![]()
Ik ga zo Ik vertrek kijken![]()
Ik zat net vol verbijstering even die andere SC te lezen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zonder jou zijn die rellen lang niet zo leuk
Mag ik Jankzak zeggen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh gerel in de andere sc? ff lezen!
overigens ben ik de laatste dagen daar in het luchtledige aan het mee-sc'en (bietje jammer..)
Godverdehoerende nee, dan moeten we vandaag nog es doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef Ynske het volgende:
mag ik de tijd een dag of 2 terug zetten
nee gewoon donderdag avond beginnen en snachts stopzetten ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdehoerende nee, dan moeten we vandaag nog es doen
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikquote:
moet er dan echt op iedereen gereageerd worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikmaar er wordt geen sjoege opgegeven
en dan maar jankzak
overigens kan ik 1-2 meemeet/lunchen met jou en bos
Je hebt maar gewoon nieuwe dampende sex hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee gewoon donderdag avond beginnen en snachts stopzetten ofzo
4 op een rij, what a score!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mocht ie niet bevallen die nieuwe, issie zo weer weg natuurlijk
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet er dan echt op iedereen gereageerd worden?
HOPLAquote:
das natuurlijk ook een optiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt maar gewoon nieuwe dampende sex hoor
aaaaaah dat is tquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ik
welke reactiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Ynske het volgende:
ow, en ga nu niet mijn reactie over genegeerd worden erbij halen, want die was bewust gemaakt, maar mevroy durft niet te reageren
Als het leuk weer is halen we broodjes en laten we de hondjes rennen op de griend, als het slecht weer is denk ik Python of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikmaar er wordt geen sjoege op gegeven
en dan maar jankzak
overigens kan ik 1-2 meemeet/lunchen met jou en bos
maar ik heb niet zoveel ellende, kan natuurlijk wel iets verzinnenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ik
Doe wat katten weg of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb niet zoveel ellende, kan natuurlijk wel iets verzinnenmaar zo ben ik niet
en ik zie t 1-2 wel
Graag zelfsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag zeker geen poll maken daar hoe lang t duurt voordat de kat weer mag moven?
Ja leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ik er niet 1 tussen je honden loslaten?
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakeequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
das natuurlijk ook een optie
[me=Ynske]gaat bellen[/me]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakee
Ik hoop voor m dat ie goed stil kan liggen en netjes op de bak gaatquote:
Ik hoop het niet voor hemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop voor m dat ie goed stil kan liggen en netjes op de bak gaat
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat gloeispul modde nie hebben, als je dan van binnen krijgt en het gaat gloeien met wrijving dan ben je echt niet blij , just trust me on this one
DAT WAS ALLES BEHALVE OM TE LACHEN JAquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakee
das idd erg KUTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT WAS ALLES BEHALVE OM TE LACHEN JA
Zet oewe buijk er mar vur!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat gloeispul modde nie hebben, als je dan van binnen krijgt en het gaat gloeien met wrijving dan ben je echt niet blij , just trust me on this one
maar die van de durex laat frutseltjes achterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
En ik las over massagemiddel dus dat smeert vanzelf weer als het niet meer gaat
Net als spermaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die van de durex laat frutseltjes achter
Ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die van de durex laat frutseltjes achter
Ja, daarom moet je dat ook ergens laten neerkomen waar je het zo weg kan vegen, ik vind het echt smerig, zo een druipende grotquote:
Wtfquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je dat ook ergens laten neerkomen waar je het zo weg kan vegen, ik vind het echt smerig, zo een druipende grot
StofzuigerTquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Just don't have sex in nature!
mits bovenstaande natuurlijk
Een jasje om! Ken ie het lekker bij zich houwuh!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je dat ook ergens laten neerkomen waar je het zo weg kan vegen, ik vind het echt smerig, zo een druipende grot
ja ok, maar echt he, als ik zo'n gevuld ding dan ziequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jasje om! Ken ie het lekker bij zich houwuh!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jasje om! Ken ie het lekker bij zich houwuh!
Nu je het erover hebt, gister met Marco bij VOH en zijn piempie die elke week steigert, hij zat zowat te janken bij birdie. Ik moest ineens denken aan mannen die huilen op hun hoogtepuntquote:
WAAR ZIE JE ME VOOR AAN ZEG??????????????????????quote:
Ik zou echt genadeloos gaan lachen geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, gister met Marco bij VOH en zijn piempie die elke week steigert, hij zat zowat te janken bij birdie. Ik moest ineens denken aan mannen die huilen op hun hoogtepunt
Onpraktisch eerder!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind het altijd maar vieze dingen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, gister met Marco bij VOH en zijn piempie die elke week steigert, hij zat zowat te janken bij birdie. Ik moest ineens denken aan mannen die huilen op hun hoogtepunt
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou echt genadeloos gaan lachen geloof ik
Die rubberlucht ook. er schijnen zelfs mensen te zijn die pijpen met condoomquote:
Dat was mijn enige heaugtepunt qua belevenissen, wat een belevenisquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die rubberlucht ook. er schijnen zelfs mensen te zijn die pijpen met condoom![]()
![]()
Dus je bent gewaarschuwd knulquote:
maar goed, kinnekes enzoquote:
Aardbeiensmaakie eraan, het blijft nog steeds ene plastieke boppequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die rubberlucht ook. er schijnen zelfs mensen te zijn die pijpen met condoom![]()
![]()
En nog erger ,met een smaakje, en dan met rubbersmaak dr bijquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aardbeiensmaakie eraan, het blijft nog steeds ene plastieke boppe
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nog erger ,met een smaakje, en dan met rubbersmaak dr bij
daarvoor zou ik nooit op condooms vertrouwen, maar die verrekte soa´s hequote:
Ja nee echt he, dat smaakt gewoon naar rubber met een smaakjequote:
Waar ik ook om moet lachen, vrouwen met een fobie voor ook maar 1 drupjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nog erger ,met een smaakje, en dan met rubbersmaak dr bij
Yeah!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt he, dat smaakt gewoon naar rubber met een smaakje
Gewoon slikken, is het zo wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ik ook om moet lachen, vrouwen met een fobie voor ook maar 1 drupje
Heb dan geen sex
Just don´t, geloof je ouwe tante oh-oh maarquote:
Ik neem aan dat dat een OTSje isquote:
Ik heb echt zoveel verhalen gehoord, vrouwen die panisch reageren bij 1 spermadrup op het laken, panisch als de kwak in de bakkes komt, lapjes bij het nachtkastjes.quote:
Ik dacht vroegah nog dat het misschien zou smaken als een écht aardbeiensnoepjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Just don´t, geloof je ouwe tante oh-oh maar
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die geur echt goor, met een beetje pech ruikt je slip nog naar rubber
die zeker ook ja, kinnekes nuvaring erbijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
daarvoor zou ik nooit op condooms vertrouwen, maar die verrekte soa´s he
En die ruikt ook naar rubber en dat was je ook niet een twee drie weg die luchtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je doos voelt daarna ook gewoon zo niet tof aan
Ja dat! En dan vooral de wijven die voor de hele stad plat gaan, maar een druppie vinden ze wél vies heurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat ze een handdoekie naast het bed houden en gelijk met een handdoekie tussen de benen de badkamer oprennen op de douchekop dr op te zetten, echt, jezus fuck
Ja psiesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook die sfeervolle vodkafles![]()
Zo'n ring, huuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zeker ook ja, kinnekes nuvaring erbij
gewoon wat donker bier latenn drinkenquote:
Ik vind rubber en zo viezerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat! En dan vooral de wijven die voor de hele stad plat gaan, maar een druppie vinden ze wél vies heur
Colaaaaaaaaa en veel chocoladequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon wat donker bier latenn drinken
was daar mis mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n ring, huuuuuuuuuuOf een bakje
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind rubber en zo viezer![]()
Oh, en als ze denken dat je nog wel wil pijpen na het neuken, dat snap ik ook nooit
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die ruikt ook naar rubber en dat was je ook niet een twee drie weg die lucht
EN TONGEN NA HET SLIKKEN WILLEN ZE DAN WEER NIET HEquote:
"Maar schatje, ik lik jou toch ook nog na het neuken"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en als ze denken dat je nog wel wil pijpen na het neuken, dat snap ik ook nooit
kun je laten zitten. als t een lange is wil ie nog wel eens ringstekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Moet je zo een ding elke keer dr in en dr uit frotten?
quote:
Dat ja ongeveer, ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Moet je zo een ding elke keer dr in en dr uit frotten?
nou dat dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN TONGEN NA HET SLIKKEN WILLEN ZE DAN WEER NIET HE
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je laten zitten. als t een lange is wil ie nog wel eens ringsteken![]()
ik moet er niet aan denken iedere dag te moeten slikkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dat ja ongeveer, ik moet er niet aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Echt, wat dat betreft zijn ze allemaal hetzelfde die mannenquote:
Of wel, om te laten zien dat ze er écht geen moeite mee hebben, heurrrrrquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN TONGEN NA HET SLIKKEN WILLEN ZE DAN WEER NIET HE
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken iedere dag te moeten slikkenIk slik echt allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
eigenlijk moet je ze laten komen, niet slikken en dan tongen, bitte schönquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of wel, om te laten zien dat ze er écht geen moeite mee hebben, heurrrrr
quote:
ligt eraan of ie lekker isquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk moet je ze laten komen, niet slikken en dan tongen, bitte schön
Van die pil proef je niks hoorquote:
ik heb zo'n moeite met pillen wegwerken, zo ook met paracetamol etcquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen moeite met de pil. Ideaal. Moet echt geen ring gaan frotten hoor
die blijft in mn keel hangen, althans zo voelt datquote:
Hopla, dat was van jou geloof ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk moet je ze laten komen, niet slikken en dan tongen, bitte schön
De pil is een kwart van een molletjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb zo'n moeite met pillen wegwerken, zo ook met paracetamol etc
maar met uithalen, dan ga je toch lekken?quote:
quote:
Oh nee, ik slik nog kauwgums door als het moetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb zo'n moeite met pillen wegwerken, zo ook met paracetamol etc
nee, echt t slikken/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De pil is een kwart van een molletjeOh ik dacht dat je bijwerkingen bedoelde, qua 'vervelend'.
hier dus echt niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik slik nog kauwgums door als het moet
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik slik nog kauwgums door als het moet
ja die heb je ook voor als je ongesteld bentquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar met uithalen, dan ga je toch lekken?
Oh jaaaaa, die had ik al verdrongenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja die heb je ook voor als je ongesteld bent![]()
Zie je je al kloten op je werk en zo, met zo een cupje vol klonters
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja die heb je ook voor als je ongesteld bent![]()
Zie je je al kloten op je werk en zo, met zo een cupje vol klonters
Nou, als ie lekker genoeg is om aan zn pik te zuigen, dan is ie ook slikbaar hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ie lekker genoeg is om aan zn pik te zuigen, dan is ie ook slikbaar hoor
Of wasbaar maandverband, lekker verantwoordquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaa, die had ik al verdrongen
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of wasbaar maandverband, lekker verantwoord
WAT!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of wasbaar maandverband, lekker verantwoord
Maar dan kan het nog best wel eens tegenvallenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ie lekker genoeg is om aan zn pik te zuigen, dan is ie ook slikbaar hoor
ja maar serieus, heb jij echt een categorie die is wel goed genoeg om te pijpen maar net niet goed genoeg om te slikken?quote:
dan herhaal je t toch niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog best wel eens tegenvallen
Ja, na de shoermequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog best wel eens tegenvallen
neequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar serieus, heb jij echt een categorie die is wel goed genoeg om te pijpen maar net niet goed genoeg om te slikken?
Je hebt vrouwen die gewoon pertinent niet slikken, 'dat is viessssssss', maar ze laten zich wel naaien door de hele provincie, knap welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar serieus, heb jij echt een categorie die is wel goed genoeg om te pijpen maar net niet goed genoeg om te slikken?
Ja maar die wil ik heul nie batsen ook hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
maar je hebt ook mensen die je echt niet wil pijpen
Die dagen pas k bij voorbaatquote:
en leeglikkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen die gewoon pertinent niet slikken, 'dat is viessssssss', maar ze laten zich wel naaien door de hele provincie, knap wel
das waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die wil ik heul nie batsen ook hoor
Ja dan begin je dr niet aan natuurlijkquote:
Ja of geen neukbeurt, maar alleen oraal, dat is minder intiem...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja of geen neukbeurt, maar alleen oraal, dat is minder intiem...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja of geen neukbeurt, maar alleen oraal, dat is minder intiem...
Yns frot graag van alles daaroquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel van dat soort sponsje, lijkt me heel naar om dat eruit te frotten
k mot geen sponsjes of bakjesquote:
Alleen ringen en smurrie met bonken en slierten?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen ringen en smurrie met bonken en slierten?
quote:
Standje hondjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan begin je dr niet aan natuurlijk
Niet huilen Zwabquote:
niet quoten, haal t zo wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar ff serieus he.
Neuken mensen eerder wel en dan niet pijpen=
Of komt pijpen soms echt wel voor het echte neuken?
Ja dagquote:
Ik vind gewoon neuken minder intiem hoor, dan een vreemde die je tussen je benen hebt likkenquote:
Welnessquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar wilde je niet omdat je geen zin had of wilde je niet omdat ie daar niet lekker genoeg voor was en mocht ie wel ringsteken?
zo weer wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar wilde je niet omdat je geen zin had of wilde je niet omdat ie daar niet lekker genoeg voor was en mocht ie wel ringsteken?
Just look where his nose isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon neuken minder intiem hoor, dan een vreemde die je tussen je benen hebt likken
OK, ik heb het over pijpen, niet over beffen, daar vind ik sowieso niet zo veel aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon neuken minder intiem hoor, dan een vreemde die je tussen je benen hebt likken
nou....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OK, ik heb het over pijpen, niet over beffen, daar vind ik sowieso niet zo veel aan
Ah oke, ja dan wel denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OK, ik heb het over pijpen, niet over beffen, daar vind ik sowieso niet zo veel aan
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ligt dan altijd te wachten op de rest
Ik ben geen sauna liefhebber, Mientje met haar cupje, ik bedankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja is oa om mee naar de sauna te gaan want je hebt geen touwtje
Ik bedoelde dus dat ik echt iemand pijpen minder intiem vind dan echt neukenquote:
en dan doordruipenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja is oa om mee naar de sauna te gaan want je hebt geen touwtje
mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik echt iemand pijpen minder intiem vind dan echt neuken
Ja dan agree ik met je meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik echt iemand pijpen minder intiem vind dan echt neuken
Of je begint gewoon te zingen, daaaaaaaaar moet een piemel innnn daaaaaaaaaaarmoet een piemel innnnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
of zo van, hmmm hij heeft wel een kut uitzicht zo,
kan t licht uit
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je begint gewoon te zingen, daaaaaaaaar moet een piemel innnn daaaaaaaaaaarmoet een piemel innnn
Dan zijn ze frusty, want je waardeert hun werk en inzet nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je begint gewoon te zingen, daaaaaaaaar moet een piemel innnn daaaaaaaaaaarmoet een piemel innnn
En dan uitknijpen, spoelen en weer erin, ahhhhhhh geldbesparend wel!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan het vol geabsorbeerde ding eruit frotten ja![]()
Ik denk dat dr zat van die breezer sletjes zijn die hele volkstammen pijpen maar niet iedereen laten ringsteken.quote:
lekker persenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan het vol geabsorbeerde ding eruit frotten ja![]()
Mwahhhhhh die sletjes doen alles wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat dr zat van die breezer sletjes zijn die hele volkstammen pijpen maar niet iedereen laten ringsteken.
gewoon aan een wasknijpertje boven de wasbak hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan uitknijpen, spoelen en weer erin, ahhhhhhh geldbesparend wel!
Blablabla,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn ze frusty, want je waardeert hun werk en inzet niet
Zal je net zien dat je de aannemer aan de deur krijgt voor je lekkende kraanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
gewoon aan een wasknijpertje boven de wasbak hangen
Eigenlijk zijn mannen net zulke zeikerds als vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je de aannemer aan de deur krijgt voor je lekkende kraanHangt je sponsje nog!
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mannen net zulke zeikerds als vrouwen
quote:
Knie vol in zn bakkes ook, dan snappen ze het welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja tuurlijk
en dan niet begrijpen dat met je tanden werken daarow GODVERDOMME VERDOMD VEEL PIJN KAN DOEN
Andersom sufkutquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
stamp je die sluft je BMM naar binnen
of andersom en zit er dan een stop op?
aaah ik merk t al, ben te soft gewordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Knie vol in zn bakkes ook, dan snappen ze het wel
quote:
Andersom tis n opvangbakjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
stamp je die sluft je BMM naar binnen
of andersom en zit er dan een stop op?
ik denk, issie sneller leeg gedropenquote:
met stop dusquote:
lijkt me best kut zittenquote:
Jij dacht lekker als door een trechter zo je slip in met die meuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk, issie sneller leeg gedropen
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
aan dat uitsteeksel trek je m eruiten dan spoelen
op t lushforum is t n hit
Nee man, ding erinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij dacht lekker als door een trechter zo je slip in met die meuk?
Ik snap niet waaromquote:
ieeeeuwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
aan dat uitsteeksel trek je m eruiten dan spoelen
op t lushforum is t n hit
Waartegenaan???quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee man, ding erin
boven plee hangen
leeglopen, en weer eruit halen
om er een paar uur tegenaan te gaan
ligt eraan wat je wilt doenquote:
ja al die bio, goed voor t milieu hippies hequote:
Ik ben al eco genoegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja al die bio, goed voor t milieu hippies het lijkt mij ook niks, bovendien zie ik t al gebeuren dat ik t er te snel uit wil rukken, kiepert t bakje om
![]()
kan, dan doe je m 3/4 weken in 1 week uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Met zo'n nuvaring, word je dan nog ongesteld Ynske?
dan recycle ik liever wat andersquote:
en lik jij?quote:
VAN MIJ HOEFT HET NIET ZOquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan, dan doe je m 3/4 weken in 1 week uit
maar ik ring t liefst door, met een paar keer per jaar de rotzooi
en moeten ze slikken?quote:
dan moet je ook gewoon slikken, smeert de keelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Tijd voor wat drinken, krijg er dorst van!
dat is toch geen kwestie van kiezen voor de vent?quote:
Jij bent de zeurkous op slikgebiedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon slikken, smeert de keel
t lijkt me zo kut, als je net gekomen bent en zo;n grietje over dr nek aan t gaan is op jouw spulquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat is toch geen kwestie van kiezen voor de vent?
Sowieso lijkt me dat altijd wel leuker van wel
Oefening baart kunstquote:
ik ben overal een zeurkous op vanavondquote:
Tijd voor een beurt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben overal een zeurkous op vanavond
ja ik weet t, maar dan he...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ze reageren in FF (hoe zou dat komen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |