Of een Lush bruisbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon een zeepje op je hoofd leggen en naar buiten gaan
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Medicatie en hele sterke drank gaan dacht ik juist heel goed samen, vraag Qwea maar
Sowieso, windowsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Om iets draagbaars te hebben om m'n camera in leeg te schudden als ik een paar dagen niet thuis ben, en als viewer. Ik had alleen nog geen idee hoe infantiel Win7 is
Het heeft ook enkele goede kanten (Gamesquote:
de oplossing:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Om iets draagbaars te hebben om m'n camera in leeg te schudden als ik een paar dagen niet thuis ben, en als viewer. Ik had alleen nog geen idee hoe infantiel Win7 is
En dat is...?quote:
Een Asus eee Pad Transformer, de oude versie tenminste, die ik heb, android tablet met nvidia tegra processor, 1280x800 resolutie, touchscreen natuurlijk, ips scherm en 2 usb poorten, geheugenkaartlezer, en twee accu's (ook eentje in het tobo) waardoor 16 uur werktijdquote:
Gewoon keiveel geheugenkaartjes kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ja weet ik, toch maar een keer kopen en op een zondagmiddag drinken. Ik mag echt wel gewoon drinken, maar ik merk wel sneller dat mijn concentratie en reactievermogen sneller afnemen dan voorheen. 2 flesjes bier (ook trappist van ca 7 procent) mag ik best op een dag hebben, maar ik moet wel voorzichtig zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Pagan het volgende:
Vervelend dat je voor jouw medicatie moet oppassen met alcohol. Chouffe is er ook in kleine flesjes.
Maar dan heb je weer geen viewerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon keiveel geheugenkaartjes kopen![]()
Is je date al geweest eigenlijk?
das waar, maar netbookjes wekken bij mij altijd frustratie op, ik had wel de eerste netbook ooit van asus, de 9"versiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:01 schreef Barbaaf het volgende:
Maar met een HD van (wat ik zo snel vindt) max. 64 GB (waar OS nog af moet) is 't minder geslaagd om fotokaarten op te legen, twee extra 32 gb kaartjes heeft dan meer nut. Ik heb nu ruim 200 GB bruikbare ruimte en het kostte de helft
Oooooh aha, nou, op een mooie dag, ik wens je succes met wachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer geen viewer
Date nog niet, de bedoeling is dat we op een mooie dag ergens gaan fotograferen, dan leg ik haar scherptediepte enzo uit. Vandaar ook dat netbookje, stond al langer op m'n wishlist maar moest er nu toch eens van komen.
Ze zien er tegenwoordig zo mooi uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:07 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Asus Eee PC 1015PX-BLU049S , blauw dus
Je vergeet nog een walrus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Medicatie en hele sterke drank gaan dacht ik juist heel goed samen, vraag Qwea maar
Geen idee, verlang je naar een Loukaniko?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
En waarom las ik Pagan is klaar en Strega is nu gaar?
![]()
yes, de 7 inch was me toch iets te kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de asus ee 7 inch nogmaar die doet niet echt meer veel
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
en maandag komt deze (icm met een telefoonabo en het ace toestel)
[ afbeelding ]
Opschepper!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, de 7 inch was me toch iets te klein![]()
waren wel hele leuke knutselbakken
Wist ik maar wat het wasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je vergeet nog een walrus.
[..]
Geen idee, verlang je naar een Loukaniko?
Zonder jou zijn die rellen lang niet zo leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist ik maar wat het was![]()
Ik ga zo Ik vertrek kijken![]()
Ik zat net vol verbijstering even die andere SC te lezen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist ik maar wat het was![]()
Ik ga zo Ik vertrek kijken![]()
Ik zat net vol verbijstering even die andere SC te lezen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zonder jou zijn die rellen lang niet zo leuk
Mag ik Jankzak zeggen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh gerel in de andere sc? ff lezen!
overigens ben ik de laatste dagen daar in het luchtledige aan het mee-sc'en (bietje jammer..)
Godverdehoerende nee, dan moeten we vandaag nog es doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef Ynske het volgende:
mag ik de tijd een dag of 2 terug zetten
nee gewoon donderdag avond beginnen en snachts stopzetten ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdehoerende nee, dan moeten we vandaag nog es doen
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikquote:
moet er dan echt op iedereen gereageerd worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikmaar er wordt geen sjoege opgegeven
en dan maar jankzak
overigens kan ik 1-2 meemeet/lunchen met jou en bos
Je hebt maar gewoon nieuwe dampende sex hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee gewoon donderdag avond beginnen en snachts stopzetten ofzo
4 op een rij, what a score!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mocht ie niet bevallen die nieuwe, issie zo weer weg natuurlijk
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet er dan echt op iedereen gereageerd worden?
HOPLAquote:
das natuurlijk ook een optiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt maar gewoon nieuwe dampende sex hoor
aaaaaah dat is tquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ik
welke reactiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Ynske het volgende:
ow, en ga nu niet mijn reactie over genegeerd worden erbij halen, want die was bewust gemaakt, maar mevroy durft niet te reageren
Als het leuk weer is halen we broodjes en laten we de hondjes rennen op de griend, als het slecht weer is denk ik Python of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe heel lief kusjekroel geven voor alle ellende daar, want zo ben ikmaar er wordt geen sjoege op gegeven
en dan maar jankzak
overigens kan ik 1-2 meemeet/lunchen met jou en bos
maar ik heb niet zoveel ellende, kan natuurlijk wel iets verzinnenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is het allemaal niet ellendig genoeg, MM je moet meer drama brengen denk ik
Doe wat katten weg of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb niet zoveel ellende, kan natuurlijk wel iets verzinnenmaar zo ben ik niet
en ik zie t 1-2 wel
Graag zelfsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag zeker geen poll maken daar hoe lang t duurt voordat de kat weer mag moven?
Ja leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ik er niet 1 tussen je honden loslaten?
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakeequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
das natuurlijk ook een optie
[me=Ynske]gaat bellen[/me]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakee
Ik hoop voor m dat ie goed stil kan liggen en netjes op de bak gaatquote:
Ik hoop het niet voor hemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop voor m dat ie goed stil kan liggen en netjes op de bak gaat
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat gloeispul modde nie hebben, als je dan van binnen krijgt en het gaat gloeien met wrijving dan ben je echt niet blij , just trust me on this one
DAT WAS ALLES BEHALVE OM TE LACHEN JAquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 3 dagen in het weekend tot je niet meer kunt lopen, hopsakee
das idd erg KUTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT WAS ALLES BEHALVE OM TE LACHEN JA
Zet oewe buijk er mar vur!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat gloeispul modde nie hebben, als je dan van binnen krijgt en het gaat gloeien met wrijving dan ben je echt niet blij , just trust me on this one
maar die van de durex laat frutseltjes achterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
En ik las over massagemiddel dus dat smeert vanzelf weer als het niet meer gaat
Net als spermaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die van de durex laat frutseltjes achter
Ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die van de durex laat frutseltjes achter
Ja, daarom moet je dat ook ergens laten neerkomen waar je het zo weg kan vegen, ik vind het echt smerig, zo een druipende grotquote:
Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |