yeah right!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze was een paar weken geleden bij Paul de Leeuw, volgens haar is alles nog steeds goed, nog steeds gezellig en passie, geen sprake van een scheiding. Gevalletje beide druk geloof ik, was noooooooooooooooooit de bedoeling dat het naar buiten zou zijn gekomen.
Dan zit je bij een typisch moeder-tijdschrift en dan vertel je er 1,5 uur over, dat was natuurlijk nooit de bedoeling neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:02 schreef kvd het volgende:
was noooooooooooooooooit de bedoeling dat het naar buiten zou zijn gekomen.
Ah dus tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-toch-scheiden.html
goh, dat hadden we nou NOOOOOOOOOOOOOIT verwacht
Grappig dat Kaja's ex (Birgit) wel nog in de relatie zit, had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef vencodark het volgende:
Ik zou het wel zonde vinden voor Elle als het huwelijk strand. Vindt het een leuk mens en vond haar columns altijd heel vermakelijk. Daarbij, zou toch ook weer zonde zijn voor die kinders. Dit is haar 2e huwelijk toch ook al?
Ik denk dat het servies door de kamer vloogquote:Elle van Rijn gaat toch scheiden
Laatste update: 15 februari 2012 13:06 info .AMSTERDAM - Elle van Rijn en Kaja Wolffers gaan scheiden.
Foto: ANP Dat heeft Van Rijn woensdag laten weten aan Story. Eerder bekende de actrice al dat ze relatieproblemen had.
Wolffers is vier weken geleden weggegaan bij Van Rijn. "Ik vind het vooral jammer", zegt de 44-jarige schrijfster. Ze benadrukt dat er geen sprake is van ruzie.
.
Time-out
Het stel maakte in september bekend een time-out te nemen. "Te hard gewerkt, druk, heftig nieuw boek, stress", zei Van Rijn over de reden van de breuk. Toch bleef ze toen hoop houden op een hereniging.
Van Rijn en Wolffers trouwden in 2004 en hebben twee dochters. De actrice heeft ook twee kinderen uit een eerdere relatie. De 38-jarige Wolffers was eerder getrouwd met Birgit Schuurman.
Oef, dit was dus 4,5 week geleden en in het stukje op nu.nl staat dat Kaja 4 weken geleden is weggegaan. Dus hij stond zowat z'n koffers te pakken op het moment dat zij op de bank bij Paul zatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef kvd het volgende:
http://paul.vara.nl/media/84903
vanaf 1 minuut ongeveer, ze had de auw vraag bij paul
Neeeee! We willen dirt! Moddergooien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net in de supermarkt dat de Party en Story het verhaal op de voorpagina hebben staan.
Gelukkig zijn we bijna van het verhaal af...... toch?
Dat dacht ik ook al toen ik het hoorde...nusnap ik haar boer met kiespijngezicht tijdens het vertellen ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef piglet het volgende:
[..]
Oef, dit was dus 4,5 week geleden en in het stukje op nu.nl staat dat Kaja 4 weken geleden is weggegaan. Dus hij stond zowat z'n koffers te pakken op het moment dat zij op de bank bij Paul zat
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef piglet het volgende:
[..]
Oef, dit was dus 4,5 week geleden en in het stukje op nu.nl staat dat Kaja 4 weken geleden is weggegaan. Dus hij stond zowat z'n koffers te pakken op het moment dat zij op de bank bij Paul zat
Het was inderdaad om haar boek te promotenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]Best gek, inderdaad.
Waarom zat Elle daar eigenlijk op die bank? Ik had geen zin om het hele programma te bekijken maar ik neem aan dat ze haar boek wilde promoten. Het boek dat zoveel stress opleverde dat er een time-out van kwam, en toen een scheiding. Ongelooflijk dat zo iemand een uitnodiging van Paul de Leeuw dan niet afzegt, want waarom zou je daar glashard gaan zitten liegen? Hoe belangrijk vind je jezelf (en je stressboek) dan?
Waarschijnlijk contractueel vastgelegd dat zij haar boek in een aantal programma's moest promoten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]Best gek, inderdaad.
Waarom zat Elle daar eigenlijk op die bank? Ik had geen zin om het hele programma te bekijken maar ik neem aan dat ze haar boek wilde promoten. Het boek dat zoveel stress opleverde dat er een time-out van kwam, en toen een scheiding. Ongelooflijk dat zo iemand een uitnodiging van Paul de Leeuw dan niet afzegt, want waarom zou je daar glashard gaan zitten liegen? Hoe belangrijk vind je jezelf (en je stressboek) dan?
die vraag was behoorlijk auw..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef kvd het volgende:
http://paul.vara.nl/media/84903
vanaf 1 minuut ongeveer, ze had de auw vraag bij paul
Nu heeft ze dat geld natuurlijk juist nodig!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
Vind het niet raar dat ze daar ondanks de persoonlijke crisis toch zat.
The show must go on, boek in de kijkerskast, brood op de plank.
Ik vermoed hijquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu heeft ze dat geld natuurlijk juist nodig!
Zou één van de twee een ander hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |