abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107240337
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zijn de kinderen tenminste echt zielig; geen gescheiden ouders maar gewoon geen ouders meer.
Ik haat het gewoon dat kinderen de dupe worden. Ik wens ze dan liever pleegouders toe met een goed verstand.
pi_107240361
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ga weg zeg, no way -O- Eerst zien, dan geloven :D
dit kan toch haast niet waar zijn -O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_107240467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef roos85 het volgende:

[..]

dit kan toch haast niet waar zijn -O-
Correct, zeker gezien dit:

quote:
vertelt een bron aan Star Magazine.
Maar Johnny en Vanessa zie ik wel scheiden, diverse celebs ontkennen en daarna komt de bevestiging, dus ik wacht nog ff :Y)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107250138
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef kvd het volgende:
Johnny en Vanessa schijnen niet uit elkaar te zijn....
-link weg voor de zekerheid-
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wil ik je link bekijken, word ik tot 2 maal toe ineens doorgestuurd naar een sekssite. :? Dus eerst laad ie goed en daarna word er plaats gemaakt voor wat anders. :(
vreemd, was gewoon een daily mail link...(Alleen die knipt en plakt niet lekker). MAar goed, hier het artikel

quote:
'Of course it's false!' Vanessa Paradis finally denies she has split from Johnny Depp
By Sarah Bull

Last updated at 12:57 PM on 25th January 2012

She has remained vague over reports she has split from Johnny Depp in recent weeks, giving a cryptic response when asked about the rumours yesterday.
But now Vanessa Paradis has finally come forward to confirm that the reports are false.
The French actress hit out against the claims in TV chat show Le Grand Journal as she promoted her new movie Cafe de Flore.

Asked about the split rumours, Vanessa replied: 'People say we are buying houses in the middle of nowhere, or that we have fifty two houses in France.
'And that is along with saying we split up every winter and get married every summer, and that I'm on my twelfth pregnancy.
'All that is not too serious, but this latest one is a rumour which could cause a lot of harm to my family and my children.'

It had been alleged that Vanessa and Depp, who have two children together, Lily-Rose, 12, and Jack, nine, had been 'living separate lives' and their relationship has been rocky for quite some time.
But after Vanessa's rambled response to the questions about the split, presenter Marc Denisot asked her, 'Why don't you respond to the rumour and put an end to it? Is the rumour false?'
To which Vanessa responded: 'Yes it's false - of course it's false.'

Vanessa's interview on the show came after she attended the 2012 Chanel Haute-Couture Spring / Summer Show in Paris yesterday.
The mother-of-two looked great in a black leather jacket and white silk dress as she shined at the Paris Fashion Week show at Grand Palais in France.
But there was no sign of Depp or the couple's children, who are all believed to be in Los Angeles.

Vanessa had furthered rumours of trouble with her relationship as she promoted her latest film, in which she plays a single mother.
The actress, who did not refer to Depp by name, claimed she didn’t believe in marriage or soulmates because ‘if you lose your soulmate everything is done for’.
She had said: 'Cafe De Flore speaks of love, its joys, its pains and its dramas – to love and to lose. This story upset me, I was upside-down, in the depths of myself.'
pi_107251709
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

bron
Geloof ik geen letter van. :N
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:50:07 #81
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_107260897
Maar aan de andere kant, van degenen van wie je het minst verwacht:

quote:
Brad en Angelina willen trouwen
Laatste update: 26 januari 2012 09:46 info.

LOS ANGELES - Is het dan eindelijk zover? Brad Pitt heeft tegen The Hollywood Reporter toegegeven graag te willen trouwen met Angelina Jolie.

Bekijk video

Foto: Wenn.com

Op de grote vraag of de twee nog gaan trouwen, antwoordde de acteur: "We willen het wel heel graag en het betekent ook steeds meer voor de kinderen. We hebben ooit gezegd dat we niet gaan trouwen totdat iedereen dit recht heeft, maar ik denk niet dat we het zo lang kunnen uithouden."

Ook wil het stel misschien nog wel meer kinderen. "We hebben nu een goede balans in ons huishouden, maar als we het gevoel krijgen iemand te kunnen helpen, dan doen we dat zeker."

Het gezin Jolie-Pitt bestaat momenteel uit zes kinderen. Maddox, Pax en Zahara zijn geadopteerd. Shiloh en tweeling Knox en Vivienne zijn de biologische kinderen van het acteurskoppel.
Bron: nu.nl

Ik vond die Jolie nooit zo'n brave meid, maar misschien heb ik mij vergist :D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_107261341
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef SemperSenseo het volgende:
Maar aan de andere kant, van degenen van wie je het minst verwacht:

[..]

Bron: nu.nl

Ik vond die Jolie nooit zo'n brave meid, maar misschien heb ik mij vergist :D
Misschien geen braaf verleden maar ik heb het idee dat ze wel goed is voor haar kinderen. :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:23:33 #83
327807 Mariposas
יה&#14
pi_107262231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Correct, zeker gezien dit:

[..]

Maar Johnny en Vanessa zie ik wel scheiden, diverse celebs ontkennen en daarna komt de bevestiging, dus ik wacht nog ff :Y)
Ik weet 100% zeker dat ze niet zullen gaan scheiden. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_107262393
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat ze niet zullen gaan scheiden. :P
Ah, heb je Johnny gebeld?
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2012 @ 16:29:10 #85
43556 miss_dynastie
pi_107262418
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, heb je Johnny gebeld?
Ze zijn niet getrouwd :P _O-
pi_107269821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zijn niet getrouwd :P _O-
Oh _O- Ik ben duidelijk geen Johnny-liefhebber, zoals sommige vrouwen :D
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:00:23 #87
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_107437598
The soap goes on and on and on and on...

quote:
Sinéad O'Connor en man weer bij elkaar
Laatste update: 30 januari 2012 14:27 info
LONDEN - Sinéad O'Connor (45) en haar vierde echtgenoot kunnen toch niet zonder elkaar. Volgens Heatworld twittert de zangeres dat ze het weer gaat proberen met Barry Herridge (38).

Foto: AFP
"Yay! Ziekmakend gelukkig. Hou heel erg veel van mijn mooie echtgenoot... Hij kwam naar huis om zijn pyjama te halen en hij komt terug: )))))))))", twitterde ze. Ze vervolgt: "Yaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knuffelen iedere avond, voor altijd...yaaay!!! Gelukkig meisje."
Het koppel ging al twee keer uit elkaar sinds hun huwelijk in december. Zo maakten ze 17 dagen na de bruiloft bekend te gaan scheiden. Uiteindelijk besloten ze het nog een keer te proberen, maar tevergeefs.
De Nothing Compares 2 U-zangeres gaf Ierse media de schuld van de breuk. Die hebben haar man hard aangepakt "alleen maar omdat hij met mij was. Dus werd het samenzijn met mij iets slechts in zijn leven."
Door alles wat haar echtgenoot werd aangedaan, werd ze depressief. Uiteindelijk zocht ze hulp. "Maar ik kom terug. Maak je geen zorgen", twitterde de Ierse artiest bijna twee weken geleden.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_107437770
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef Turbomuis het volgende:
The soap goes on and on and on and on...

[..]

Waarom lees ik afgelopen 1,5 maand zoveel over Sinead? Jarenlang was ze uit het nieuws gebleven zo zachtjes aan en ineens is ze terug.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:13:54 #89
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_107438126
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom lees ik afgelopen 1,5 maand zoveel over Sinead? Jarenlang was ze uit het nieuws gebleven zo zachtjes aan en ineens is ze terug.
En dar is volgens mij de belangrijkste reden van dat trouwen wel-niet-wel-niet-gedoe :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:14:46 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107438156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Omdat ze (alweer) getrouwd is, vervolgens gaat scheiden, toch weer niet gaat scheiden, toch weer wel, ondertussen een oproep voor een psychiater twittert omdat ze zelfmoordneigingen heeft, toch weer niet gaat scheiden, toch wel en dat het de schuld is van zijn familie, en dan toch weer niet gaat scheiden.

Over een maand of 6 zal er wel een nieuw album aankomen, waarop ze alle ellende van de afgelopen 3 maanden verwerkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107438400
Ik denk dat Sinead wel geniet van ál die aandacht _O-
pi_107438461
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Sinead wel geniet van ál die aandacht _O-
Dan voelt ze zich misschien minder depressief.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:35:11 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107438803
Nou snap ik het nut van twitteren sowieso al niet, maar als je als bekend figuur gaat zitten twitteren dan weet je toch dat iedere scheet breed uitgemeten wordt in de roddelpers?

Ga dan lekker undercover, en laat alleen je vrienden en familie weten dat de twitter van daenis stiekem jouw twitter is, als je gewoon met je eigen (artiesten)naam twittert dan is alles wat je op je twitter gooit pure aandachtsgeilheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107569890
Rob Geus :D

Die slet werd al regelmatig in het Rotterdamse uitgaansleven gesignaleerd in een liplock met andere deernes dan zijn vrouw :') Je snapt het niet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107570674
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rob Geus :D

Die slet werd al regelmatig in het Rotterdamse uitgaansleven gesignaleerd in een liplock met andere deernes dan zijn vrouw :') Je snapt het niet...
:o
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:20:12 #96
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_107576223
Wat zijn vrouwen toch rare wezens. Rob Geus, iiiieeeew! Sekslozer zijn ze er bijna niet. Zijn echtgenote loopt al dagen met een smile van oor tot oor. Yes, het is gelukt, die dweil is de deur uit, daar wordt zij heel vrolijk van!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 februari 2012 @ 15:12:01 #97
22592 crew  Ole
pi_107595877
Mis ik nu het copy paste bericht over Rob :?
quote:
vr 03 feb 2012, 20:18
Rob Geus gaat scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM - Rob Geus, bekend van De Smaakpolitie, gaat na zeven jaar scheiden van zijn vrouw Miranda.

Dat onthult Shownieuws vrijdag. "We hebben mooie jaren gekend samen, maar de koek is helaas op.”

Rob en Miranda hebben samen een dochter genaamd Esmee. De Smaakpolitieagent heeft voor zijn vrouw een huis vier kilometer verderop gekocht. Rob wil wil zijn dochter behalve bij hem thuis, ook bij zijn ex een goed huis bieden.

De twee stapten op 28 mei 2004 in het huwelijksbootje en gaan in goed overleg uit elkaar. “We vragen verder respect voor onze privacy in deze moeilijke tijd.”

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 21:03:37 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_107607481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Ole het volgende:
Mis ik nu het copy paste bericht over Rob :?

[..]

kort samengevat: hij heeft een ander.
pi_107636438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef doeka het volgende:
Wat zijn vrouwen toch rare wezens. Rob Geus, iiiieeeew! Sekslozer zijn ze er bijna niet. Zijn echtgenote loopt al dagen met een smile van oor tot oor. Yes, het is gelukt, die dweil is de deur uit, daar wordt zij heel vrolijk van!
_O- _O- _O- X100
pi_107636639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef doeka het volgende:
Nou ja, als je een Eva Jinek kapsel hebt, dan ben je misschien zelf ook ietwat seksloos :+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')