Jaaaa ik heb dat zo genoemd, maar toen ge-edit naar mooiboy kapsel want dat is het al jaren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef donroyco het volgende:
Je vergeet het Justin Bieber-kapsel.
Wat hebben die hiermee te maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:54 schreef AhmedJaret het volgende:
niks mis mee, ze hebben duidelijk flair achtergelaten in de nederlandse hip hop symphonie, wie kent watskebeurt nou niet dan? of slaap, sterrenstof. echte trenders zijn het, ga nu ff sterrenstof draaien, goede hit
80 procent wel, bang voor de kapper denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet alle jongens zien er zo uit, gelukkig
Oh, bij mij in de buurt valt het nog wel mee...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
80 procent wel, bang voor de kapper denk ik.
Beter hijsen ze hun broek omhoog en gebruiken ze de riem waar die voor bedoelt is: de broek omhoog houden.
idd beetje ribben tellen ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat een ecto's. Als ik zo'n wandelend lijk was geweest had ik dat echt niet gedaan.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:12 schreef Biogarde het volgende:
En dan je bek schminken als een Feyenoorder.
Mijn gedachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat een ecto's. Als ik zo'n wandelend lijk was geweest had ik dat echt niet gedaan.
Oh kijk mij, ik ben Mirel en ik bespot graag verstandelijk beperkte jongetjes die te dom zijn om een riem naar behoren te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:48 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Laaghangende broek? Check.
Domme riem showen? Check.
Flashy boxer showen? Check.
Petjes? Check.
Mooiboy haar? Check.
En dat op 12 jaar al
Het is dan ook schapengedrag. Een kenmerk van de jonge generatie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, bij mij in de buurt valt het nog wel mee...
Maar met dat broek wel
En zo'n vuilniszak met schimmelrandquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef donroyco het volgende:
Je vergeet het Justin Bieber-kapsel.
De broek hangt veels te laag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:11 schreef Loverrrr het volgende:
De vraag is hangt de broek te laag of is de boxer te ver omhoog getrokken.
klagen over djvtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef penny-wise het volgende:
Ik dacht dat dit topic over deze klaplopers ging..![]()
Want die zijn ook tamelijk klachtwaardig namelijk![]()
[ afbeelding ]
DJVTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef penny-wise het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef penny-wise het volgende:
[ afbeelding ]
kneusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef penny-wise het volgende:
[ afbeelding ]
je bent een sjembek dat zeurt en je weet niet watskebeurtquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je bent een sjembek dat zeurt en je weet niet watskebeurt
En Patty Brard heeft een nieuwe vriend lees ik ook..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Klojo120 het volgende:
Gelukkig is er wel een homovriendelijke werkomgeving.
En dat zal ook altijd wel zo blijven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:31 schreef damirovic het volgende:
Jeugdcultuurwas ten alle tijden al klachtwaardig.
Dat schepsel is een klacht op zichquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Crocodi1e het volgende:
Dat stukje met: ''Brard neemt dakloze in huis'' is ook klachtwaardig.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh kijk mij, ik ben Mirel en ik bespot graag verstandelijk beperkte jongetjes die te dom zijn om een riem naar behoren te kunnen gebruiken.Ga je schamen TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |