Eerst de drones....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meteen een Tomahawk lanceren.
En natuurlijk een VN veiligheidsraad boycot op alle producten van Jan Sterk.quote:
Ik niet, ik had gewacgt totdat hij de spullen wegmikt en dan aangifte wegens diefstal gedaan, en dat vervolgens naar Geenstijl doorgestuurd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had meteen ontslag genomen.
Jan Sterk bekijkt het maar, en hij mag z'n Plus stroopwafels in z'n reet douwen, kwam er nooit meer.
Laten we ons inspireren door Benjamin Franklin en Winston Churchill om tot een resolutie te komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En 5 minuten van the walk of fame bij Oboema met M.Rutte ingeroosterd om de misstanden bij de Plus te bespreken.
... nadat ik een blik verf over zijn auto had gegooid.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had meteen ontslag genomen.
Och ik heb nooit gebruik gemaakt van pauze's in mijn jeugdige vakkenvul jaren, dus enkel zo'n dreigement zou al genoeg zijn geweest voor mij om op te stappen. Sterker nog, ben toen opgestapt omdat een of andere puisterige puber die zich "manager" noemt z'n vingers knipte en zei dat ik een propje moest oprapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik niet, ik had gewacgt totdat hij de spullen wegmikt en dan aangifte wegens diefstal gedaan, en dat vervolgens naar Geenstijl doorgestuurd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... nadat ik een blik verf over zijn auto had gegooid.
- Komt van de GAMMA. Gooide het alvast weg voor je.
- Maar we verkopen helemaal geen verf!
- Wees dan ook maar wat duidelijker.
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan 5 minuten later wegens vandalisme bij de politie zit.
Was 't leven maar zo simpel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wedden van niet?
- Ik heb niets gegooid.
- Je bedrijfsleider zegt van wel.
- Hij zegt wel meer. Vraag mijn collega's maar.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wedden van niet?
- Ik heb niets gegooid.
- Je bedrijfsleider zegt van wel.
- Hij zegt wel meer. Vraag mijn collega's maar.
Yup. Vraag de rel-Marokkanen maar. Die komen ook telkens met die bullshit weg.quote:
Die zijn dan ook allochtoon, wij niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Vraag de rel-Marokkanen maar. Die komen ook telkens met die bullshit weg.
7 mnd geleden had ik een discussie met mijn meerdere.....dat was heel kort Jij mij verneuken dan ik jouw verneuken (Ben geen digibeet : dus heb alle emails) dus ik ben all-in (maar dan ga je er ook voor).... Hij durfde me nog niet eens aan te kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb nooit gebruik gemaakt van pauze's in mijn jeugdige vakkenvul jaren, dus enkel zo'n dreigement zou al genoeg zijn geweest voor mij om op te stappen. Sterker nog, ben toen opgestapt omdat een of andere puisterige puber die zich "manager" noemt z'n vingers knipte en zei dat ik een propje moest oprapen.
Dergelijk gedrag pik ik niet.
Zo racistisch is de politie niet naar blanke rasechte Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn dan ook allochtoon, wij niet.
Nou ja, tegenwoordig bekeuren ze zelf mensen van adel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo racistisch is de politie niet naar blanke rasechte Nederlanders.
Als bron heb je je onderbuikgevoelens geraadpleegd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Vraag de rel-Marokkanen maar. Die komen ook telkens met die bullshit weg.
Schandalig. Wij moeten buiten schot blijven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig bekeuren ze zelf mensen van adel.
En Holleeder laten ze vrij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig bekeuren ze zelf mensen van adel.
Ik heb nooit vakken gevuld, thuis betaalde men toch alles voor mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb nooit gebruik gemaakt van pauze's in mijn jeugdige vakkenvul jaren, dus enkel zo'n dreigement zou al genoeg zijn geweest voor mij om op te stappen. Sterker nog, ben toen opgestapt omdat een of andere puisterige puber die zich "manager" noemt z'n vingers knipte en zei dat ik een propje moest oprapen.
Dergelijk gedrag pik ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |