quote:
Haha dat mochten ze willenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef Disana het volgende:
Dit zijn jullie in één keer:
[ afbeelding ]
Bahquote:
Zo kennen we hem ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kijkt zo stom, alsof hij geen flauw benul heeft naar wie hij zwaait.
Zal er aan denken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef du_ke het volgende:
Wil je bij citaten een bron vermelden aub?
Als hij niet zo paranoïde en doortrapt was geweest met zijn Axis of Evil, had je kunnen denken dat het een uit de kluiten gewassen baby was.quote:
Cohen is ook een ambtenaar en geen politicus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:18 schreef 3-voud het volgende:
Job Cohen staat met zijn lul in zijn ene hand een middelvinger op te steken met zijn andere naar kabinet Rutte. "No more deals", blert hij vandaag in de Volkskrant. Want Job denkt dat de historisch lage peilingen onder andere te danken zijn aan het feit dat de PvdA wat betreft de eurocrisis en het pensioenakkoord de gedoogpartij van Rutte speelde. Waardoor wij nu wel durven stellen dat Job Cohen officieel de dorpsgek van de Tweede Kamer is geworden. Dit interview in de Volkskrant is net zo'n facepalm fiasco als de stekkerdoos van Sap. Job Cohen die stoer praat, dat is een collectieve gefronsde wenkbrauw in heel Nederland.
http://www.volkskrant.nl/(...)skabinet-Rutte.dhtml
Droplul eerste klasse.
Hij is vooral een bestuurder, oppositie moeten leiden is heel wat anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Cohen is ook een ambtenaar en geen politicus.
Waardeloze bestuurder dan. Hij heeft nog steeds niet door the wrong man for the Job te zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is vooral een bestuurder, oppositie moeten leiden is heel wat anders.
Als burgemeester vond ik het hem anders niet slecht doen, ware het niet dat je als burgemeester sowieso weinig melk te brokkelen hebt op politiek gebied afgezien van zo nu en dan een festiviteit of voetbalwedstrijd te verbieden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waardeloze bestuurder dan. Hij heeft nog steeds niet door the wrong man for the Job te zijn...
Daar ging de PVDA ook gruwelijk de mist in. Ze schoven Jobke ook naar voren als de verlosser (iemand die politiek de zaak kan besturen).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is vooral een bestuurder, oppositie moeten leiden is heel wat anders.
Je zou er zelfs nog een BNWtje over kunnen verzinnen waarbij Bos de partijtop van de SP overtuigt om roemer te nemen, om het CDA en PvdA met een worstelachtige kontdraai move buiten de politieke ring te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar ging de PVDA ook gruwelijk de mist in. Ze schoven Jobke ook naar voren als de verlosser (iemand die politiek de zaak kan besturen).
Nou Job komt imo 6 jr te laat in de politiek om nog potten te kunnen breken. En bovendien is Job ook nog iemand van de oude politieke stempel (++ achterkamertjes politiek en koninklijk slijmen).
Op het moment dat Job aantrad in de politiek waren in A'dam al de eerste scheurtjes goed zichtbaar van zijn economische stadsbeleid. En om hedendaagse politiek te kunnen bedrijven moet je out of the box kunnen reageren en daarnaar handelen (dat ontbreekt hem politiek te correct gezien volkomen).
Qua tijdsgeest was W.Bos beter. Maar die viel liever zelf in het zwaard van Damocles met in het kielzog de totale CDA erachter hem aan.
Beetje thee drinken met Marokkanen en beleid verder voeren wat al uitgezet was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als burgemeester vond ik het hem anders niet slecht doen, ware het niet dat je als burgemeester sowieso weinig melk te brokkelen hebt op politiek gebied afgezien van zo nu en dan een festiviteit of voetbalwedstrijd te verbieden.
Hij was al door de uiterste houdbaarheidsdatum heen. Te weinig financieel inzicht wat niet past bij de problemen van anno nu. Wouterke was op die plek stukken beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als burgemeester vond ik het hem anders niet slecht doen.
Dat is hindsight 80-20quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou er zelfs nog een BNWtje over kunnen verzinnen waarbij Bos de partijtop van de SP overtuigt om roemer te nemen, om het CDA en PvdA met een worstelachtige kontdraai move buiten de politieke ring te zetten.
Blijkt Job toch nog meer skills als jou te bezitten. Jaloers?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:37 schreef drievoud het volgende:
[..]
Beetje thee drinken met Marokkanen en beleid verder voeren wat al uitgezet was.
Skills daarvoor beginnen al als je 6 bent.
maar het CDA is ook opzoek naar het 'radicale' midden, van die mensen die pas gaan zeiken als er iets veranderd word. In dat opzicht hoef hoef je ook geen partijprogramma te maken of principieel te zijn, je hoeft alleen maar reactief verontwaardigd te doen als beleid anders uitpakt dan dat je achterban wilt, zoals de CDA aanhang al jaren blijkt te slikken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Picchia het volgende:
Ik vind middenpartijen een beetje triest eigenlijk. Geen eigen visie, maar een beetje meevaren op de ideeën van anderen. En dan nog niet tot een uitgesproken mening kunnen komen.
Klinkt als geestelijke luiheid.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar het CDA is ook opzoek naar het 'radicale' midden, van die mensen die pas gaan zeiken als er iets veranderd word.
Ik denk dat meer dan 80% van de achterban CDA stemt omdat ze dat (al 20-50 jaar) als 'stabiele' partij ervaren, en dat hun standpunten op x of y daar niks mee te maken hebben.quote:
Dat zeker. Ik vraag me overigens ook af wat partijen in de politiek doen, als zij zichzelf en de punten waar zij voor staan nog moeten vinden. Ik dacht dat politieke partijen per definitie ergens voor stonden. Als je blanco stemt dan heb je nog meer inzicht in wat je zult krijgen dan als je op het CDA stemt, die jarenlang inhoudelijk blanco is, de kleur van haar coalitiepartners aanneemt, op wat standpunten vanwege Amerikaanse / JSF-steekpenningen en het voorzien van baantjes aan haar achterban daargelaten, en niets inhoudelijks verkondigen in de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat meer dan 80% van de achterban CDA stemt omdat ze dat (al 20-50 jaar) als 'stabiele' partij ervaren, en dat hun standpunten op x of y daar niks mee te maken hebben.
Het partijbestuur van het CDA is nog verdeelt in KVP/CHU/ARP waarschijnlijk en het enige wat ze verbind is het in stand houden van het vrijheid van geloof en onderwijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik vraag me overigens ook af wat partijen in de politiek doen, als zij zichzelf en de punten waar zij voor staan nog moeten vinden. Ik dacht dat politieke partijen per definitie ergens voor stonden. Als je blanco stemt dan heb je nog meer inzicht in wat je zult krijgen dan als je op het CDA stemt, die jarenlang inhoudelijk blanco is, de kleur van haar coalitiepartners aanneemt, op wat standpunten vanwege Amerikaanse / JSF-steekpenningen en het voorzien van baantjes aan haar achterban daargelaten, en niets inhoudelijks verkondigen in de Tweede Kamer.
of naar twente verhuizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:55 schreef Drugshond het volgende:
Boerenpartij ... moet ik dan bij de Boerenbond zijn ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Never en nooit.
Mijn kloppend hart ligt hier (in Brabant).
7.1 imdb..... grijs gebied van wat iemand aan een film goed vindt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
Devil's Double is goede film trouwens.
Not by far mijn muziek.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:24 schreef Picchia het volgende:
Dit is een heel diep liedje over een onbegrepen meisje. De luisteraar verzinkt in de emoties die de zangeres ervaart. Wow.
Een beetje ordinair.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef Drugshond het volgende:
Brit... who ?
Wat is er mis met dit.
Niet begrepen worden is dan ook een privilege van 'top' artiesten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef Picchia het volgende:
O yeah, Shai Girl. Niemand begrijpt haar. Ik ook niet. Gelukkig kunnen we haar dankzij dit liedje iets beter begrijpen.
Ik vond 'm nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
Devil's Double is goede film trouwens.
Deze scoort veel hoger.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:30 schreef Picchia het volgende:
Akon ging ook enige tijd door het leven als onbegrepen meisje. Dit heeft hij verwerkt in een geweldig emotioneel nummer dat minstens 100 weken op nummer 1 heeft gestaan. Terecht.
Kate bush idem.....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tori Amos vind ik alleen tof als ik te stoned/dronken ben om er naar te luisteren, als ik enigzins nuchter ben vind ik het een zweefteef.
In de tijd van Johan Stekelenburg was het ook vrij moeilijk om aantrekkelijke politici te ontdekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Over Johan Stekelenburg gaat het verhaal dat hij foto's van zijn wethouders bestudeerde, zodat hij wist waarmee hij ze kon complimenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |