Sinds een paar maanden heeft Utrecht ook een (goede) onbeperkt sushi keten, de Sushi Qube op de Oudegracht bij bioscoop Rembrandt in de buurt. doordeweeks 22,50, in het weekend 24,50 voor onbeperkt sushi.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Utrechters![]()
Waar in Utrecht Centrum kun je leuk, en enigzins betaalbaar, Sushi eten?
Sodeknetter. Het duurde even voor ik dat kon plaatsen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Q. het volgende:
Het aangezicht van het Vredenburg verandert nu ook best snel:
[ afbeelding ]
Die aannemer doet er ook een tijdje over om dat te plaatsen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sodeknetter. Het duurde even voor ik dat kon plaatsen.
Ah ik dacht vanmiddag al achter het doek wat meer contouren te zien. Vind het er best ok uit zienquote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Q. het volgende:
Het aangezicht van het Vredenburg verandert nu ook best snel:
[ afbeelding ]
Ik ben er te lang niet geweest, ik kan het NIET plaatsen. Help?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sodeknetter. Het duurde even voor ik dat kon plaatsen.
genomen vanaf het vredenburg plein, bij peek en kloppenburg.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik ben er te lang niet geweest, ik kan het NIET plaatsen. Help?
lekker op de trein springen dan maarquote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef n8n het volgende:
Utrecht ik mis jeVoorheen niet eerder gepost in deze reeks maar ik moet dit even kwijt vanuit de haaglanden
Ik herkende het Coolcat-logoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:42 schreef okiokinl het volgende:
[..]
genomen vanaf het vredenburg plein, bij peek en kloppenburg.
leuk, de doeken zijn een stukje wegziet er goed uit
lol wut? 't Vreeburg was echt de meest desolate plek van het centrum. Door deze verkleining kan het er alleen maar beter op worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve dat het hele plein nu verneukt is wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |