Als Niels het goedkeurt toch maar even lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Hard verhaal vriend, helemaal gelezen.
Ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Heb je ook gehad dat ze je piemol moesten wassen terwijl je nog aan de monitor lag en dat die dan ging piepen omdat je hartslag te hoog werd?
Dat was mij overkomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Heb je ook gehad dat ze je piemol moesten wassen terwijl je nog aan de monitor lag en dat die dan ging piepen omdat je hartslag te hoog werd?
Dat was mij overkomen
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Dat was mij overkomen
Dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.
Valt mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:32 schreef Bonkers. het volgende:
Mooi verhaal![]()
Hoe gaat het nu met je borst?
Dat wil ik zeker niet.quote:
Ervaringsdeskundige ?quote:
quote:En hier komt de clou: toen het moment daar was om te ontlasten, kwam Linda aanzetten. NEEEEEEEE, dacht ik. Ze wilde niet dat ik naar de wc ging omdat ze me niet kon tillen als ik zou vallen (ik kon immers nog niet (goed) lopen), daarom besloot ze de poo-stoel __!! naast m’n bed te zetten. Ik heb echt nog nooit zo’n grote dikke gore bolus gedraait, ik heb ‘m nog even 2 minuten staan bewonderen want ik had zoiets nog nooit gezien. Dat is dus het resultaat van een aantal dagen niet scheiten. Prachtig! Toen drong de realiteit weer tot me door. Het stonk een uur in de wind en na mijn behaarde kattenoog te hebben afgeveegd drukte ik op het knopje van zo’n melding-apparaat zodat Linda weer zou komen. Ik schaamde me kapot, echt niet te zuinig. M’n moeder en Linda kwamen binnen en ik zag ze vol afschuw hun neus dichthouden en ik verontschuldigde me aan de bloedmooie Linda. Professioneel en beleefd als ze antwoorde zei ze: och maakt niet uit toch, iedereen ontlast.
Goedeng vraag, was ook verrast. Had gewoon een lijst ingevuld en opeens stond het op de rekening hahaha.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom nou 900€ terugkrijgen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Ja hoor, eerst haalde die arts tergend langzaam die katheter uit de verpakking. Vervolgens zei ie: "dit is zo gepiept", maar ik wist natuurlijk dat dat onzin was. NOuja het was wel snel gepiept maar het leek een eeuwigheid. Toen heb ik hem uitgescholden omdat het onzin was naar mijn mening, echter werden er hulptroepen bijgehaald die mijn armen vast hielden. Ik sloeg met m'n hoofd van links naar rechts om de pijn hopeloos proberen te verzachten, ik heb gegild en gejankt en het voelde alsof ie een gekookte vork erin propte in combinatie met zoals al in de OP staat een gasbrander eronder, dit gevoel ebte weg en na ca. 4 uur voelde het weer 'normaal'.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:34 schreef Hello_Quickie het volgende:
God wat zou IK genieten als ik zo'n katheter in mocht brengen bij zo'n hulpeloze man, die daar op zo'n bed ligt, volledig overgeleverd aan de grillen van een arts en verpleger
Geweldig. Kun je nog wat beter omschrijven hoe het precies voelde? En hoe lang het duurde? Etc?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Klinkt leukquote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst haalde die arts tergend langzaam die katheter uit de verpakking. Vervolgens zei ie: "dit is zo gepiept", maar ik wist natuurlijk dat dat onzin was. NOuja het was wel snel gepiept maar het leek een eeuwigheid. Toen heb ik hem uitgescholden omdat het onzin was naar mijn mening, echter werden er hulptroepen bijgehaald die mijn armen vast hielden. Ik sloeg met m'n hoofd van links naar rechts om de pijn hopeloos proberen te verzachten, ik heb gegild en gejankt en het voelde alsof ie een gekookte vork erin propte in combinatie met zoals al in de OP staat een gasbrander eronder, dit gevoel ebte weg en na ca. 4 uur voelde het weer 'normaal'.
Hopelijk maak ik hiermee mensen bang hehe.
Ik weet dat sommige het expres doen bij lastige patiënten.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:34 schreef Hello_Quickie het volgende:
God wat zou IK genieten als ik zo'n katheter in mocht brengen bij zo'n hulpeloze man, die daar op zo'n bed ligt, volledig overgeleverd aan de grillen van een arts en verpleger
Geweldig. Kun je nog wat beter omschrijven hoe het precies voelde? En hoe lang het duurde? Etc?
Woordkeus, ja... grammatica is een heel ander verhaal...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Compliment het volgende:
Goed verhaal, heb me vermaakt![]()
Tevens complimenten voor je woordkeus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |