Als Niels het goedkeurt toch maar even lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Hard verhaal vriend, helemaal gelezen.
Ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Hard verhaal vriend, helemaal gelezen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Heb je ook gehad dat ze je piemol moesten wassen terwijl je nog aan de monitor lag en dat die dan ging piepen omdat je hartslag te hoog werd?
Dat was mij overkomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Heb je ook gehad dat ze je piemol moesten wassen terwijl je nog aan de monitor lag en dat die dan ging piepen omdat je hartslag te hoog werd?
Dat was mij overkomen
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Dat was mij overkomen
Dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.
Valt mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:32 schreef Bonkers. het volgende:
Mooi verhaal![]()
Hoe gaat het nu met je borst?
Dat wil ik zeker niet.quote:
Ervaringsdeskundige ?quote:
quote:En hier komt de clou: toen het moment daar was om te ontlasten, kwam Linda aanzetten. NEEEEEEEE, dacht ik. Ze wilde niet dat ik naar de wc ging omdat ze me niet kon tillen als ik zou vallen (ik kon immers nog niet (goed) lopen), daarom besloot ze de poo-stoel __!! naast m’n bed te zetten. Ik heb echt nog nooit zo’n grote dikke gore bolus gedraait, ik heb ‘m nog even 2 minuten staan bewonderen want ik had zoiets nog nooit gezien. Dat is dus het resultaat van een aantal dagen niet scheiten. Prachtig! Toen drong de realiteit weer tot me door. Het stonk een uur in de wind en na mijn behaarde kattenoog te hebben afgeveegd drukte ik op het knopje van zo’n melding-apparaat zodat Linda weer zou komen. Ik schaamde me kapot, echt niet te zuinig. M’n moeder en Linda kwamen binnen en ik zag ze vol afschuw hun neus dichthouden en ik verontschuldigde me aan de bloedmooie Linda. Professioneel en beleefd als ze antwoorde zei ze: och maakt niet uit toch, iedereen ontlast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |