Keane al gezien op Beatstad, waren wel goed maar om te zeggen 'WOW!'.. tja... moet daar wel bij zeggen dat ik niet in de buurt van Landgraaf woon. Als je daar op 15 minuten vandaan woont, ga je er gewoon naartoe. Voor mij zijn het best behoorlijke afstanden.quote:
Ik heb Keane nu al drie keer live gezien en drie keer konden ze me geen moment boeien... Wat een slaapverwekkende artiesten zijn dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Keane al gezien op Beatstad, waren wel goed maar om te zeggen 'WOW!'.. tja... moet daar wel bij zeggen dat ik niet in de buurt van Landgraaf woon. Als je daar op 15 minuten vandaan woont, ga je er gewoon naartoe. Voor mij zijn het best behoorlijke afstanden.
Soundgarden zou ik eigenlijk alleen voor willen gaan, en dan meteen Linkin Park meepakken.. maar van Linkin Park ben ik niet echt fan. De rest tot nu toe nog niet boeiend.
Hoezo dat eigenlijk wat staat daar dan voor bijzonders, ik zie alleen springsteen dat hoef ik niet speciaal te zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:08 schreef CoJackso het volgende:
Ik verwacht dat de maandag snel uitverkoopt. Dat zie ik met de overige dagkaarten niet gebeuren.
Ik denk het niet, Springsteen is nog te kort geleden om mensen nogmaals massaal kaarten te laten kopen... Ik zie het niet zo snel uitverkopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:08 schreef CoJackso het volgende:
Ik verwacht dat de maandag snel uitverkoopt. Dat zie ik met de overige dagkaarten niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |