Klopt, was achteraf gezien geen slechte pick van jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn picks zijn niet altijd even logisch, zo ook mijn keuze voor Jared Papazian maar toch moet ik zeggen dat hij het voor een nieuweling binnen de UFC heel behoorlijk heeft gedaan
Badr Hari heeft Overeem geTKO'd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een BS van Bas
- in K1 heeft niemand hem ooit KO gemept
- Alistair heeft knieen in de clinch en lowkicks waarmee hij JDS z'n benen/snelheid kan uitschakelen
- een bokser wint het praktisch nooit van een thaibokser (van hetzelfde niveau en gewicht en ervaring en etc...)
- Werdum raakte Overeem meer in de standup omdat Overeem niet wilde overcommitten in de striking exchange en zodoende een takedown tegen krijgen. Daar hoeft hij bij JDS niet bang voor te zijn.
Maar misschien doet Bas dit expres zodat iedereen op JDS wedt en hij flink kan cashen door op Overeem te wedden ofzo.
Hij zit met zijn hoofd al een tijdje in de kont van GGquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef stoeltafel het volgende:
Bas Rutten Picks Dos Santos to Beat Overeem
Former UFC heavyweight champion Bas Rutten believes current champ Junior dos Santos will beat Alistair Overeem if they fight this year.
In an interview with the Sherdog Radio Network’s “It’s Time!” show with Bruce Buffer, the colorful MMA personality gave his thoughts on the matchup and a variety of other topics, including his Fuel TV show “Punk Payback” and Cristiane “Cyborg” Santos’ positive test for an anabolic steroid.
Rutten on telling Overeem’s camp which opponents could make for difficult matchups: “I always told them … make sure to avoid Junior dos Santos. I think him and Cain Velasquez, although with Cain, he cannot take a punch too great. But still, Cain is a monster and he should have simply shot in on Junior dos Santos, I think. I actually thought he was going to win that fight, but he didn’t. He got tagged, and that can happen to anybody. Anyway, I always said try to stay away as long as you can from Junior dos Santos. That right now could be a very big threat together, believe it or not, with Cheick Kongo. I think that would also be a great opponent for him.”
On how Overeem matches up with dos Santos: “I think Alistair, everything he does is one single shot because he knows he’s got that glass jaw as well. He’s been knocked out quite a few times in the past, even by Chuck Liddell as well. Every time when he punches, one hand is up. He throws single shots; he doesn’t throw combinations. You saw that when he fought [Fabricio] Werdum. Werdum was actually tagging him more than he did to Werdum. I think that Junior dos Santos, with his combinations, his reach, I think he’s going to tag him and he’s going to throw combos and I think that yeah, he’s going to take this fight.”
Bron Sherdog.com
voor het hele interview:
http://www.sherdog.com/news/news/Bas...-Overeem-39211
Bas is al sinds lange tijd vriendjes met Ron N.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:57 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Feitosa ook.
Neemt niet weg dat de reactie van Bas nergens op slaat.
Met combo's alleen win je geen gevecht, er komt meer bij kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:13 schreef stoeltafel het volgende:
Heb zelf weinig verstand van mam maar las van kenners die denken dat Jds gaat winnen. Dit komt omdat Jds altijd veel combos gebruikt en overeem niet. Verder is Jds een stuk sneller. Zal zo wat filmpjes posten.
Beiden hebben een goede kans om te winnen, voorspellingen hebben we nog niet gedaan dus weet niet echt hoe de rest er over denkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
Dit viel me ook gelijk op. Net alsof het een schande is om door Lidell geKO't te worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste van dat hele interview vond ik nog wel 'even by Chuck Lidell as well' .. Wat een respectloze opmerking over een legende in de sport die zoveel mensen KO sloeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |