Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 21-01-2012 00:20:23 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik heb de mijne voor rond de 50K verkocht deze weekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staan een paar al een rijje voor 51k, maar die worden niet gekocht
Hier heb ik toch niks aan.quote:
Je kan toch zien waar die gast ze op heeft staan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hier heb ik toch niks aan.
Dit is om de instellingen naar Fifa 11 verdedigen te zetten.
Ik wil de standaard van fifa 12 hebben.
McAfeequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat tering-McAfee zorgt er ook voor dat je laptop compleet kut loopt tijdens een scan.
kut McAfee, kut FIFA, kut laptop, kutscriptie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat tering-McAfee zorgt er ook voor dat je laptop compleet kut loopt tijdens een scan.
Stress, hè.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kut McAfee, kut FIFA, kut laptop, kutscriptie.
Jazeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Fuszy het volgende:
die op chick is wel geil. Is dit de nieuwe?
Alles zit tegen hè, vriend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu weer tegen een zak die alleen maar LB+Y kan en voor de rest geen ene zak.Ik kap er na dit potje mee, wat een kutcommunity met teringnerds en flikkers.
Je kan ook wel normaal reageren als iemand je probeert te helpen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hier heb ik toch niks aan.
Dit is om de instellingen naar Fifa 11 verdedigen te zetten.
Ik wil de standaard van fifa 12 hebben.
Tegen mij was ie ook al agressiefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan ook wel normaal reageren als iemand je probeert te helpen hoor
http://www.google.nl/#scl(...)09c&biw=1366&bih=676quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef zerokil het volgende:
Ik word hier helemaal gek, 2 weken geleden kon ik gewoon goed verdedigen maar nu kan ik het gewoon niet meer en dat omdat alle instellingen naar de kanker zijn hoe kan dit man.
Iemand potje?
Sigworthyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
6-0 gewonnen, maar goed, ik had net zo goed met m'n lul over een kaasrasp kunnen gaan. Evenveel plezier. Halve RSI van steeds die LB+Y ballen onderscheppen.
Wel leuk dat die geüpdatete Alberto nu gold is en dus geen brasilver meer isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA is weer lekker bezig.. ze brengen UPs uit van Carlos Alberto (nu 75) Daniel Carvalho (77 of 78) en Bermudez (74) maar ze hebben allemaal dezelfde stats. Dus technisch gezien zijn het geen UPs
Wie wel echt een UP heeft weet ik nog niet.
Hoe weet je dat die UP's hebben?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA is weer lekker bezig.. ze brengen UPs uit van Carlos Alberto (nu 75) Daniel Carvalho (77 of 78) en Bermudez (74) maar ze hebben allemaal dezelfde stats. Dus technisch gezien zijn het geen UPs
Wie wel echt een UP heeft weet ik nog niet.
Ninja edit of ben ik scheel? Dacht dat er eerst alleen Carlos stond? Dan denk ik aan Roberto...quote:
Scheelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ninja edit of ben ik scheel? Dacht dat er eerst alleen Carlos stond? Dan denk ik aan Roberto...
Dat gaat dus niet,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat dacht je van de optie "instellingen terugzetten"?
Wat zijn de stats van Bermudez nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben een hogere rating. Bij Bermudez maakt dat niet uit want hij is nog steeds silver, maar Alberto en Daniel Carvalho zijn dus gold geworden.
klopt, maar dan moet die ander dus wel leaven en dat is vaak lastigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:16 schreef zerokil het volgende:
Jippie Freeze bug!!!
Klopt het dat als de ander leaft ik gewoon door kan gaan met spelen zonder je console opnieuw te hoeven opstarten?
Nice, zometeen nog een potje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb al weer een toernooitje gepakt
Ja, hier doet hij het gewoon normaal.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, hier doet hij het gewoon normaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, hier doet hij het gewoon normaal.
Eerste Pro League Team ooit dat geen pace abuse ploegje isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef el-blanchito het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cPThWLfibcB79
Vlemickx 13 uit 7
Suarez 13 uit 7
zelden met zo'n lekker team gespeeld
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste Pro League Team ooit dat geen pace abuse ploegje is
Die pace abusers hebben allemaal die Portugees met 90 pace..maar die kan echt alleen rennen. En die Ivoriaan op LW en op het middenveld Odjidja en een snelle Afrikaan, terwijl Gillet de echte baas is daar. Die Odjidja is wel goed overigens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
al voelt de versnelling van Suarez wel aan als 90, maar het is echt een heerlijk ploegje!
Dat jij zo lang met één ploeg kan spelen joh, na een wedstrijdje of 50 ben ik toch wel klaar met een teamquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:56 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij blijft de battle tussen El Kabir en Castaignos doorgaan..El Kabir 129 goals in 103 wedstrijden en Castaignos 132 uit 104
UP Van aanholt is fijn trouwens![]()
ik vind een beetje skill belangrijker dan goede pace. Mensen als Suarez die glippen overal zo makkelijk langs, zeker als je L2 gebruiktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pace abusers hebben allemaal die Portugees met 90 pace..maar die kan echt alleen rennen. En die Ivoriaan op LW en op het middenveld Odjidja en een snelle Afrikaan, terwijl Gillet de echte baas is daar. Die Odjidja is wel goed overigens.
Ik wissel ook wel af..heb er meer dan 10 en speel met 4/5 wel regelmatig. Dit was een van mijn eerste teams in FUTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat jij zo lang met één ploeg kan spelen joh, na een wedstrijdje of 50 ben ik toch wel klaar met een team
Belgiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wissel ook wel af..heb er meer dan 10 en speel met 4/5 wel regelmatig. Dit was een van mijn eerste teams in FUT
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Hier nog mensen die FIFA op ps3 spelen en het wel hebben gefixd met de servers?
Heb je het ook op ps3? Ik heb het gewoon na elk potje. sta nu 0-0-15 omdat na elk potje die disconnect...quote:
Nu klopt de lijst, je hebt wel goed opgeletquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Belgie
Frankrijk
Eredivisie
Seria A
Netherlands Silvers
Eredivisie Silvers
Sweden/norway Silvers
Eredivisie Bronze
Serbia
Switzerland
Napoli/fiorentina mix
Wat vergeet ik nog?
Ik heb het ook. Mijn record is iets van 22-4-100, dus af en toe heb ik het niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb je het ook op ps3? Ik heb het gewoon na elk potje. sta nu 0-0-15 omdat na elk potje die disconnect...
Heb alles al geprobeerd, kabel,geen kabel, dmz host, portforwarding. Niks helptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Mijn record is iets van 22-4-100, dus af en toe heb ik het niet.
Ik begon met spelen op draadloos en hoorde dat als je bedraad zou spelen je er minder last van zou hebben. Dus heb ik een switch gebruikt om bedraad te kunnen spelen, maar het helpt niet.
Poorten open gezet werkte ook niet. Vast IP voor mijn ps3 helpt dus ook al niet. Het kan goed dat het bij jou wel helpt hoor. Hoor van sommige mensen, dat het wel kan helpen.
Doe je mee met clubben vandaag?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, kabel,geen kabel, dmz host, portforwarding. Niks helpt
Wat er op de forums van EA wel eens gezegd wordt is, dat het mogelijk ligt aan het modem van je ISP. Ik heb dan Ziggo en blijkbaar is dat modem brak, maar ik ga niet voor Fifa een nieuw modem aanvragen. Dat is iets wat anderen wel hebben gedaan en dat zou werken. Alleen dan moet je niet hetzelfde type modem terugkrijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, kabel,geen kabel, dmz host, portforwarding. Niks helpt
Je kan zowat een heel braziliaans elftal uit de russische competitie halenquote:Ronaldinho leeft ook in onmin met zijn club Flamengo, dat wordt verweten niet aan haar verplichtingen te hebben voldaan. En dus duikt de naam van de Braziliaanse aanvaller op in de transfercaroussel. Anzhi Makhachkala zou via Roberto Carlos al toenadering hebben gezocht. De Russische club is naar verluidt bereid niet alleen een transfersom te betalen maar ook de schuld van Flamengo aan Ronaldinho over te nemen. En de aanvaller zelf? Die mag in Dagestan per jaar een slordige acht miljoen euro incasseren.
Ik zit ook bij ziggo inderdaad... Ga idd ook niet een nieuw modem aanvragenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat er op de forums van EA wel eens gezegd wordt is, dat het mogelijk ligt aan het modem van je ISP. Ik heb dan Ziggo en blijkbaar is dat modem brak, maar ik ga niet voor Fifa een nieuw modem aanvragen. Dat is iets wat anderen wel hebben gedaan en dat zou werken. Alleen dan moet je niet hetzelfde type modem terugkrijgen natuurlijk.
Heb ook wel eens een verhaal gehoord over een user die twee ps3's had. Een van hem en een van zijn zoontje. Hij had last van dc's en dat zoontje niet.
Ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe je mee met clubben vandaag?
Even geen fifa meer vandaag, hoesje is al paar x door de kamer gevlogenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe je mee met clubben vandaag?
Dan zou ik PES gaan spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Mijn record is iets van 22-4-100, dus af en toe heb ik het niet.
Ik begon met spelen op draadloos en hoorde dat als je bedraad zou spelen je er minder last van zou hebben. Dus heb ik een switch gebruikt om bedraad te kunnen spelen, maar het helpt niet.
Poorten open gezet werkte ook niet. Vast IP voor mijn ps3 helpt dus ook al niet. Het kan goed dat het bij jou wel helpt hoor. Hoor van sommige mensen, dat het wel kan helpen.
Nice, we moeten weer even een groepje maken. Kan jij dat even doen? Maak ik mn FUT wedstrijd afquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heeft niets met fifa skills te maken, maar met disconnects.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die weet welke poorten je nou moet open?
Zo'n EA gozer zei op de forums
PS3 ports:
UDP: 3074, 3659, 6000
TCP: 80, 443, 10000-10099, 42127
en zette daar een link bij naar een website en die zei:
https://help.ea.com/article/losing-connection-to-ea-servers
UDP 3659
UDP 6000
TCP 9946
TCP 42100
TCP 13000 -> 13100
Heb nog nooit PES gespeeld, maar ik vind Fifa over het algemeen wel chill. Alleen dat FUT disconnects heeft vind ik wat minder.quote:
Heb ze allebei geprobeerd, werkte niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Fuszy het volgende:
Overigens dit had ik in het vorige topic gezet, maar niemand had gereageerd. Misschien dat iemand het nu weet.
[..]
[..]
Heb nog nooit PES gespeeld, maar ik vind Fifa over het algemeen wel chill. Alleen dat FUT disconnects heeft vind ik wat minder.
Heb het spel juist gekocht voor online, offline boeit niet zoveel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef laucas het volgende:
Die fixes heb ik ook allemaal al gehad, niks werkt. Probleem ligt duidelijk bij EA.
Echt hèquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is ook wel ongelooflijk debiel. Ik heb dezelfde modem/router als duuc-nl, en detennismaster heeft hem ook, maar alleen duuc heeft last van disconnects
Ik lees ook verhalen van een gast met een PS3 die DC's heeft en zijn kinderen in hetzelfde huis met een 360 kunnen gewoon lekker spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is ook wel ongelooflijk debiel. Ik heb dezelfde modem/router als duuc-nl, en detennismaster heeft hem ook, maar alleen duuc heeft last van disconnects
Ziggo ubee modem?quote:
Jij bent boos.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef wieisboos het volgende:
ik kan echt niet tegen die kankergoals als ik uittrap/gooi en die gast kopt hem in 1 keer naar z'n spits die recht voor m'n keeper staat
Lees je username.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef wieisboos het volgende:
ik kan echt niet tegen die kankergoals als ik uittrap/gooi en die gast kopt hem in 1 keer naar z'n spits die recht voor m'n keeper staat
Gewoon routerfunctie uitzetten en er zelf een beast router aan hangenquote:
Jep, heb er zelf de duurste linksys aan hangen, 300mb/squote:
Nou goed, ik heb een Asus router tussenhangen die niet meer dan een switch fungeert. Ben er niet echt happig op om upnp uit te zetten en daarna die router te configurerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, heb er zelf de duurste linksys aan hangen, 300mb/s
Tja, volgens mij ligt het probleem ook grotendeels bij EA hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nou goed, ik heb een Asus router tussenhangen die niet meer dan een switch fungeert. Ben er niet echt happig op om upnp uit te zetten en daarna die router te configureren.
Doe maar na het clubben, kan geen sterspeler missenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal het vanavond eens proberen, wanneer iedereen weg is. Dadelijk hebben we geen internet meer de hele dag
Heb er een Router aan zitten, maar heb de routerfunctie op het modem nog gewoon aanstaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon routerfunctie uitzetten en er zelf een beast router aan hangen
Indien je een eigen router heb, die eraan hangen in de eerste poort, dat werkt veul beterquote:
Bellen en uit laten zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb er een Router aan zitten, maar heb de routerfunctie op het modem nog gewoon aanstaan
Zo goed ben ik ook weer niet. Volgens mij was ik op de eerste wedstrijd na vrij waardeloos bezigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar na het clubben, kan geen sterspeler missen
Hij heeft wel een punt. Dat gebeurt echt zo vaak, uittrap --> tegenstander wint kopduel, gelijk 1-op-1 met keeper.quote:
Daarom naar een flank uittrappenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dat gebeurt echt zo vaak, uittrap --> tegenstander wint kopduel, gelijk 1-op-1 met keeper.Lekker realistisch.
Mijn keepgedrag kan ook wel beterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook weer niet. Volgens mij was ik op de eerste wedstrijd na vrij waardeloos bezig
Ik trap weleens de bal met opzet over de zijlijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dat gebeurt echt zo vaak, uittrap --> tegenstander wint kopduel, gelijk 1-op-1 met keeper.Lekker realistisch.
Je eigen aftrap? Want ik speel de bal gewoon naar de flanken, en als ze druk zetten gaat die weer terug. Even rondtikken en je hebt ruimte.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik trap weleens de bal met opzet over de zijlijndan ben ik in ieder geval onder de druk uit. Uit doeltrappen krijg ik zoveel goals tegen, net als met aftrappen.
Dat jij gaat klagen over realisme hahah houd zelf na elke aanname hoog en non stop skill moves, ook realistisch. En h2h te traag vinden terwijl dat juist realistisch is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb de ps3 altijd in de eerst poort, bekabeld dus, maar beter is dus Router eerste poort en dan die Routerfunctie laten uitzetten op modem en dan op ps3 via wireless?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Indien je een eigen router heb, die eraan hangen in de eerste poort, dat werkt veul beter
Nee bij aftrap tegenstander. Lijkt wel alsof mijn spelers dan anders gaan doen dan dat ik wil.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je eigen aftrap? Want ik speel de bal gewoon naar de flanken, en als ze druk zetten gaat die weer terug. Even rondtikken en je hebt ruimte.
Als je er de tijd voor heb en écht schijtziek wordt van disconnects is het het proberen waard imoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb de ps3 altijd in de eerst poort, bekabeld dus, maar beter is dus Router eerste poort en dan die Routerfunctie laten uitzetten op modem en dan op ps3 via wireless?
Nilmar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een liga bbva team maken, nog nooit een gehad.
Villa - ??? - Sanchez
Ozil - Alonso - D. Silva
Marcelo - Perea - Pique - Ramos
???
Ga ik dat proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je er de tijd voor heb en écht schijtziek wordt van disconnects is het het proberen waard imo
Dan lijk ik zo'n pacehoerquote:
Het zit wel diep, hè? Doe nog eens een jankje erbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat jij gaat klagen over realisme hahah houd zelf na elke aanname hoog en non stop skill moves, ook realistisch. En h2h te traag vinden terwijl dat juist realistisch is.
Vela. Een reverse Vandermarretjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een liga bbva team maken, nog nooit een gehad.
Villa - ??? - Sanchez
Ozil - Alonso - D. Silva
Marcelo - Perea - Pique - Ramos
???
Dan verspreidt ie geen wifi meer, als die routerfunctie van ubee op hetzelfde kanaal zit als je eigen router kan dat ook weer signaal verlies worden. En nog een tip, je router zover mogelijk van leidingen en kachels, magnetrons etc. houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga ik dat proberen
Waarom moet eigenlijk de routerfunctie op het modem uit?
Vela IF wordt het danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vela. Een reverse Vandermarretje
Ja zit echt diep, waar gaat het over?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het zit wel diep, hè? Doe nog eens een jankje erbij.
Wie zegt dat ik elke pot hetzelfde speel? Hangt van zoveel dingen af. In tegenstelling tot sommige mensen die alleen maar LB+Y en crosses kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ja zit echt diep, waar gaat het over?Ik zeg alleen dat ik de reden die je opgeeft erg zwak vind als ik naar jou speelstijl kijk.
Waarom perea en die keeper van espanyol?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
Zoiets dan maar
http://www.ultimatedb.nl/(...)03-b328-e06c2536cd1e
perea is baas en Kameni heeft reflexen waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom perea en die keeper van espanyol?
Omdat Pepe een rasmongool is en voor de rest er bijna geen pace is. En Perea is echt goed. Kameni omdat ik reflexes erg belangrijk vind voor een keeper, de keepers die het bij mij het beste doen zijn de keepers met hoge reflex cijfersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zullen we clubsen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Caceres is beter dan Perea imo (heb met beiden veel gespeeld) en Kameni is echt zo'n ongelooflijke kut keeper, niet normaal.. zeker de slechtste 80+ die ik heb gebruikt. Valdes is ook zaad trouwens.
Diego Lopez is na Casillas de beste in BBVA imo.
Ik gebruik diego alves en die bevalt me ook erg goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Caceres is beter dan Perea imo (heb met beiden veel gespeeld) en Kameni is echt zo'n ongelooflijke kut keeper, niet normaal.. zeker de slechtste 80+ die ik heb gebruikt. Valdes is ook zaad trouwens.
Diego Lopez is na Casillas de beste in BBVA imo.
Nu niet. Ga zo even lekker eten en daarna ff mijn VP upgraden. 82 is niet goed genoegquote:
Isgoed, ga ik met mmootjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu niet. Ga zo even lekker eten en daarna ff mijn VP upgraden. 82 is niet goed genoeg
Als je je speler 1.50 maakt, heeft ie meestal al rond de 90 overall.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu niet. Ga zo even lekker eten en daarna ff mijn VP upgraden. 82 is niet goed genoeg
Ik sta al 92 overall als ik 1,80 benquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je je speler 1.50 maakt, heeft ie meestal al rond de 90 overall.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je je speler 1.50 maakt, heeft ie meestal al rond de 90 overall.
Maar met 1.80 hangt het wel van je positie af denk ik. Ik heb de defensive dingen ook niet gedaan, dus alleen op de voorste posities waar defending niet echt meetelt haal ik hoge ratings. En in clubs is snelheid nog belangrijker dan in het gewone spel. Je ziet bijna alleen maar tegenstanders met dwergen voorin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta al 92 overall als ik 1,80 ben
Heb dan ook wel 92% voltooid
CAM of GK sta ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar met 1.80 hangt het wel van je positie af denk ik. Ik heb de defensive dingen ook niet gedaan, dus alleen op de voorste posities waar defending niet echt meetelt haal ik hoge ratings.
Ah, oké, verklaart een hoop. Al zal je wel weer hackers hebben, vorig jaar was er zoiets dat je een reus als pro kon hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
Een spits kan niet hoger dan 89 halen, middenvelders volgens mij 92 en verdedigers 94. Zo uit het hoofd dus kan ergens fout zitten
Ik moet 100k bij elkaar gaan sparen voor IF Neymarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alweer bijna 100k bij elkaar gespaard... Heb echt geen idee meer wat ik met m'n coins kan doen. #firstworldproblems
Je kon toch je eigen VP normaal ook zo groot maken ofwat?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ja harre die kwamen wij vorig jaar ook een paar keer tegen, mensen die in de 100 rating haddenecht ziek mja zoveel merkte je er niet van
quote:I am giving away my ultimate team to the first person who emails me on PS3. I have IF nasri and also IF Pique plus lots if other gold players which include ashley young, vidic, Lahm, Gerrard.
All you have to do is send your password and email To EaAccountSettings@hotmail.com
NeZoTamez 3 weeks ago
IF NASRI ahhahahahahquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit soort mensen trouwens, hoe sneu moet je leven zijn als je dit soort dingen doet:
[..]![]()
![]()
![]()
IF Nasri? DIe moet ik hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit soort mensen trouwens, hoe sneu moet je leven zijn als je dit soort dingen doet:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb SIF Neymar al....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet 100k bij elkaar gaan sparen voor IF NeymarMaar ben heel slecht in sparen
Ja hij is niet verkeerd, maar ik speel de laatste tijd echt zo belabberd. Kan eigenlijk niet een serieus oordeel vellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn he
edit: bevalt hij een beetje?
Ik heb daar ook zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:30 schreef Tauchmeister het volgende:
'End match as a draw', dat kan ook alleen maar een bange Ajacied zijn
what the fuck en die van mij is verkocht voor 22kquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
Ik had een Guidetti IF voor mijn neefje op de tradepile gezet met 38K bin. Ik dacht die koopt niemand. GVD koopt iemand hem voor 38Knu haal ik een op voor 24K bin lol.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
what the fuck en die van mij is verkocht voor 22k
Als daar nog eens een IF van komt... Dat zou echt een baas zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:36 schreef Reemi het volgende:
De RossiAl zijn schoten van afstand gaan erin
Inderdaad, de NIF is al veel te goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als daar nog eens een IF van komt... Dat zou echt een baas zijn!
Daniele is een baasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:36 schreef Reemi het volgende:
De RossiAl zijn schoten van afstand gaan erin
Ik heb nu IF Boateng en SIF Marchisio als CDM in mijn 4222, die zijn wel net wat chiller maar De Rossi is echt niet minder. CDM is de enige positie waar ik geen healing kaarten voor koop.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, de NIF is al veel te goed
Ik speel 4-3-1-2 en heb IF Noncerino - SIF Marchisio en IF Ramires ( Bologna) op cm; denk dat ik alleen nog IF Boateng haal ipv IF Ramires de andere 2 spelen perfect op cm positiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu IF Boateng en SIF Marchisio als CDM in mijn 4222, die zijn wel net wat chiller maar De Rossi is echt niet minder. CDM is de enige positie waar ik geen healing kaarten voor koop.
IF Boateng lijkt me ook heerlijk op die positie, maar daar heb ik geen 120k voor overquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu IF Boateng en SIF Marchisio als CDM in mijn 4222, die zijn wel net wat chiller maar De Rossi is echt niet minder. CDM is de enige positie waar ik geen healing kaarten voor koop.
120k voor Boateng? Volgens mij is dat m'n beste aankoop ooit, heb hem voor 40k gehaald toen hij net uit was, wel op xbox maar toch. Marchisio is inderdaad nog minder verdedigend, misschien moet ik daar ook een andere speler neerzetten maar zijn andere stats zijn wel weer goed. 84 pace, 80 shooting en 85 passing...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Boateng lijkt me ook heerlijk op die positie, maar daar heb ik geen 120k voor overMarchisio heeft ook goede stats inderdaad, maar 73 defending is me net iets te laag.
Maarja, met Vidal en De Rossi heb ik twee prima CDM's voor minder dan 2k
Xbox rond de 90kquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
120k voor Boateng? Volgens mij is dat m'n beste aankoop ooit, heb hem voor 40k gehaald toen hij net uit was, wel op xbox maar toch. Marchisio is inderdaad nog minder verdedigend, misschien moet ik daar ook een andere speler neerzetten maar zijn andere stats zijn wel weer goed. 84 pace, 80 shooting en 85 passing...
Leer Nederlands je verkracht onze mooie taal!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:13 schreef Longcat. het volgende:
2-4 Verloren, Ik vind dat ik gewoon baas heb gespelen.
Vooral omdat ik tegen een spaanse team moest met Puyo Fernando
Kut rijst. Pak iemand anders van je eigen team
Als jij verkracht bent en nu loopt te huilen. Dan kan jij toch ook niet perfect Nederlands?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leer Nederlands je verkracht onze mooie taal!
Goed punt, weet even niks meer te zeggen manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Als jij verkracht bent en nu loopt te huilen. Dan kan jij toch ook niet perfect Nederlands?
Als je wint schijnt het wel leuk te zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is dit voor kankerspel jonge
Pino 2.0?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die kkleijer heeft mn fukking kandji ook nog geblesseerd, ik ben er klaar mee
Wat is pino nu weer danquote:
Daarom ook: meer dan één team.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die kkleijer heeft mn fukking kandji ook nog geblesseerd, ik ben er klaar mee
Ik hoop dat voetbal morgen doorgaatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, wat is het kutweer buiten. Kan ik nog beter gaan falen met Fifa.
Denk je lekker een stuk te gaan lopen met je hond, want hey het was droog. Gaat het ineens fucking hard regenen.
Ik heb geeneens geld om m'n blessure te fixenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Daarom ook: meer dan één team.
Zelf voetballen? Wil ik ook weer gaan doen. Heb er echt spijt van dat ik ben gestopt op mijn 13de/14de. Had wel eens willen zien waar ik dan stondquote:
Dat is al zo sinds 3 januari.quote:
Ik zal eens kijken of ik nog wat voor je hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb geeneens geld om m'n blessure te fixen
Ik stop mooi met FUT vandaag
Potje tegen mij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb geeneens geld om m'n blessure te fixen
Ik stop mooi met FUT vandaag
Weet je zeker dat je wat wil geven?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog wat voor je heb
wat voor blessure is het?
Isgoed , met of zonder mic?quote:
Zonder, het ding om de mic aan m'n oor te hangen is kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Isgoed , met of zonder mic?
Vouw een paperclip uit in de vorm van je oor en plak hem aan je headsetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonder, het ding om de mic aan m'n oor te hangen is kapot
Tapequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonder, het ding om de mic aan m'n oor te hangen is kapot
kk oplichtersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds 3 januari.
Ik wilde een paar dagen geleden nog 50k weggeven, maar destijds wilde niemand en heb ik maar 3 teams gemaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wat wil geven?
Hoeft niet opzich, maar het is een 3 Arm Blessure
Baasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen geleden nog 50k weggeven, maar destijds wilde niemand en heb ik maar 3 teams gemaakt
WAT 50K?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen geleden nog 50k weggeven, maar destijds wilde niemand en heb ik maar 3 teams gemaakt
Zet maar wat op de tradepile. En ff info doorgevenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Baas
Ik geef ook altijd weg als ik genoeg heb, bad habit
Hoezo dan. Wat doe je dom?quote:
Je bent fout begonnen, gewoon steeds met je starter team spelen en elke keer 1 speler aan toevoegen... Haal spelers met veel contracten en die goed zijn voor weinig geld en je bouwt zo een goed team + je maakt aardig wat coins...quote:
Zit net in een potje met Remi, sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet maar wat op de tradepile. En ff info doorgeven
Ja nu zijn we te laatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent fout begonnen, gewoon steeds met je starter team spelen en elke keer 1 speler aan toevoegen... Haal spelers met veel contracten en die goed zijn voor weinig geld en je bouwt zo een goed team + je maakt aardig wat coins...
Naja niet echt... Maak een ander xbox account aan en stuur je huidige spelers daar naartoe. Verwijder je club op je huidige account en stuur alle spelers terug, vervolgens die verkopen en heb je nog een klein startkapitaal.quote:
Xbix live dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Naja niet echt... Maak een ander xbox account aan en stuur je huidige spelers daar naartoe. Verwijder je club op je huidige account en stuur alle spelers terug, vervolgens die verkopen en heb je nog een klein startkapitaal.
Je hebt geen pass of live nodig op een ander account om fut te spelen...quote:
Sorry, bij dat derde doelpunt wilde ik met zo'n trick pass scorenquote:
Wel wedstrijden toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt geen pass of live nodig op een ander account om fut te spelen...
true that!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beter geef je je spel aan iemand die er wel iets mee kan
Ik ben klaar, zal wat op de markt zetten, alvast bedanktquote:
Het is alleen maar een injury kaartje hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben klaar, zal wat op de markt zetten, alvast bedankt
Voor jou wel, ik speelde klote... Jouw tweede goal was wel nice trouwens zegquote:
Was zelf ook wel van wajooquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor jou wel, ik speelde klote... Jouw tweede goal was wel nice trouwens zeg
Caraux , Frans , DM , 3-4-2-1, 50k BINquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is alleen maar een injury kaartje hoor. Had nog maar 1k van die 50k over.
Jazekerquote:
Zwaar bedankt voor Elia en Okugo manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:03 schreef Fuszy het volgende:
Hoop overigens of die Upper body werkt, maar denk het wel.
Ze stellen niets voor, maar die had ik nog in mijn tradepile staan. Kun je toch weer 1,5k voor krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwaar bedankt voor Elia en Okugo man![]()
Upperbody healing kaart werkt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net iets teveel stadions
Elia is 8k geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze stellen niets voor, maar die had ik nog in mijn tradepile staan. Kun je toch weer 1,5k voor krijgen denk ik.
Verkoop hem maar voor 600 coins en koop een andere healing card ervoor terugquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Upperbody healing kaart werkt niet![]()
Zal hem even teruggeven aan je, moet je even iets op trade zetten
Aaight! Bedankt man, als je me nodig heb hoor ik het hèquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verkoop hem maar voor 600 coins en koop een andere healing card ervoor terug
PS3 ja, nice trouwensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef Der_Rudi het volgende:
PS3? Ik heb nog wel 20 all injury +4 kaarten ofzo
Als je hem kan missen heel graagquote:
Zwaaaaar bedanktquote:
Dan pakt diegene zelf de winst natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:20 schreef FUT123 het volgende:
Ik heb heel veel moeite met winst maken
Weet iemand een speler of iets anders die nu erop staat waar ik winst op kan maken heb 24k
20K rijker. Maar wat koste het pakje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:22 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
krijg ik 2 IF's van 1 pack wtf
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef wieisboos het volgende:
15k, allebei maar quick sell gedaan want niemand koopt die
Dus 5K rijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef wieisboos het volgende:
echt he.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:25 schreef GuRBuH het volgende:
Godverdomme waarom krijgen al die noob's altijd IF's in packs en ik nooit
Lamzak... ik wilde Skacel welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Je moet de bal een klein tikje geven zodat je speler buiten de 16 erin kan rennen, dan knallenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben mijn VP aan het verbeteren en één van de achievements is scoren uit een aflegpass. Wat is dat dan? Als ik hem sweaty afmaak zoals ze in FUT vaak doen (wat mij een aflegpass lijkt) krijg ik hem niet.
pcquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
alleen ik speel op pchad al bij auctions gekeken ze waren allemaal 10-12k
Nee, je moet in een keer schieten zonder eerst aan te nemen, kan gewoon door 1 op1 met keeper en dan afleggen -> in een keer schietenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet de bal een klein tikje geven zodat je speler buiten de 16 erin kan rennen, dan knallen
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, je moet in een keer schieten zonder eerst aan te nemen, kan gewoon door 1 op1 met keeper en dan afleggen -> in een keer schieten
Ik kom je helpen mienjong, invite me eens voor een H2H die jij hostquote:
Zit nog in een wedstrijdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kom je helpen mienjong, invite me eens voor een H2H die jij host
Vanuit een voorzet en anders balletje omhoog met een trucjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf ik krijg het niet voor mekaar om een volley te doentips?
ja dat dacht ik ook maar dat werkt dus nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vanuit een voorzet en anders balletje omhoog met een trucje
Xbox hè..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar dat werkt dus niet
Een speler hebben die een goeie positionering heeft en dan gewoon hopen op een redelijke voorzet van een medespelerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar dat werkt dus niet
ik ben mn VP aan het boostenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een speler hebben die een goeie positionering heeft en dan gewoon hopen op een redelijke voorzet van een medespeler
Hack hem gewoonquote:
Lol heb je tegenstanders team slecht gemaakt?! dan moet het wel een keer lukken vanuit een voorzet...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |